Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Szénné égett lasagne

Csalódott Gyomor, , 2008. augusztus 13. - szerda 15:11
Címkék: élelmiszer, vendéglátás, vásárlás, átverés, reklamáció

Szénné égett lasagne"Az internetes ételrendelés olyan mint a tombola: sokba kerül, kicsi a nyerési esély az „ajándékok” nagy része pedig értéktelen. Legutóbb A Pizzástól kértem lasagne-t, de a dobozban csak egy elszenesedett kupacra leltem." Csalódott Gyomor

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (5) komment

Mossa kezeit a csapos. Sörben.

Kata, , 2008. augusztus 13. - szerda 12:11
Címkék: alkohol, reklamáció, vendéglátás, fertőzés

Mossa kezeit a csapos. Sörben."Bár idén is beharangozták, hogy a Sziget fesztiválon működő kocsmák fogyasztóvédelmi ellenőrzésekre számíthatnak, ebből mi semmit sem vettünk észre. Megfigyeltük az egyik pultos sörcsapolási technikáját..." Kata

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (0) komment

Gratulálok, ez a MÁV!

Ági, , 2008. augusztus 13. - szerda 10:41
Címkék: utazás, reklamáció, máv

Gratulálok, ez a MÁV!"A vonat indulás előtt már 20 perccel ott állt a vágányon, ám ezt nem tudhattuk meg, mert amíg a mozdonyt nem tolják rá a szerelvényre, addig nem tudják kiírni, mert az automata csak utána kapcsol. Így hát nekik kellene a szájukkal bemondani az információt! Hát igen, az biztosan nagyon megerőltető volna." Ági

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (6) komment

Romlott szalámi az Auchan húsospultján

Csaba, , 2008. augusztus 12. - kedd 13:41
Címkék: élelmiszer, hipermarket, reklamáció

Romlott szalámi az Auchan húsospultján"Édesanyám megkérdezte az eladót, hogy miért van kint romlott szalámi!? A válasz a következő volt: nem romlott, csak meg van barnulva, mert levegőt kapott. Ugyanaz a szeletelt szalámi másnap is ott volt, nem nagyon vettek belőle..." Csaba

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (13) komment

Igazságtalan kamat

M. János, , 2008. július 31. - csütörtök 13:11
Címkék: bank, hitel, díj, szerződés, átverés, reklamáció

Igazságtalan kamat"Milyen alapon tesz különbséget a bank ugyanazon hiteltípusnál az ügyfelek között pusztán csak a hitelfelvétel időpontja alapján? A szerződésben sehol sem volt arról szó, hogy joga lenne hozzá..." János

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (1) komment

Nem adnak licenc kulcsot...

Supervisor, , 2008. július 30. - szerda 13:08
Címkék: vásárlás, kereskedő, ügyintézés, reklamáció, átverés

Nem adnak licenc kulcsot..."A készülékhez adtak egy közönséges CD-re kimásolt "szoftvert" ami DEMO változat és a súgófájl is hiányzik. Licenc kulcs is kellene a jogszerűen vett termékhez, de ezt a forgalmazó többszöri kérésem ellenére a mai napig sem adta meg." Supervisor

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (1) komment

Mellékönyvelt előfizetési díj

Valéria, , 2008. július 30. - szerda 12:41
Címkék: díj, átverés, ügyfélszolgálat, ügyintézés, szolgáltató, reklamáció, fogyasztóvédelem

Mellékönyvelt előfizetési díj"Miért nem szolgáltatja mindkét előfizetésünket a DigiTV, ha az OTP folyószámlánkról az OTP automatikus rendszere időben és pontosan teljesíti mindkét átutalást? Csak az előfizetőnek vannak kötelezettségei?" Valéria

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (0) komment

A főnök mindet megvette

Gyula, , 2008. július 24. - csütörtök 16:01
Címkék: tesco, akció, olcsó, hipermarket, átverés, vásárlás

A főnök mindet megvette"Hirdették hogy lesznek nagyon jó áron kisebb-nagyobb görgős utazótáskák. Nyitáskor ott voltam, hogy ha jut, akkor veszek én is kettőt. Többen kerestük, de nem elég, hogy nem jutott: ki sem kerültek az eladótérbe." Gyula

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (7) komment

Balatoni átverés

Szofi, , 2008. július 22. - kedd 16:11
Címkék: átverés, ingatlan, vendéglátás, kábeltévé

Balatoni átverés"Az apartman tulajdonosa nem tudta a hirdetésben leírtakat biztosítani, megkeserítette vendégei életét, többször nem tartotta be a szavát és számlát sem adott a kifizetésről." Szofi

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (3) komment

Foglalós rémtörténetek

Ilona, János, , 2008. július 11. - péntek 15:31
Címkék: díj, vásárlás, átverés, reklamáció

Foglalós rémtörténetek"A teljes összeg 185 ezer forint, ebből az ügynök százezer forintot átvett, melyet foglalóként szerepeltet a megállapodásban. Később, a négyzetméterárat számolva jöttünk rá, hogy az ország legdrágább redőnyjavítását rendeltük meg." Ilona

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (2) komment

Patika trükk

Kati, , 2008. július 10. - csütörtök 15:41
Címkék: gyógyszer, egészség, átverés, reklamáció, vásárlás

Patika trükk"A receptet megtartották, mintha a felírt három gyógyszert kiadták volna. Tehát most van egy doboz raktár többlet, és amikor cimbora tér be, recept nélkül ki tudják adni." Kati

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (26) komment

Tényleg ennyi?

Henrietta, , 2008. július 01. - kedd 14:31
Címkék: szolgáltató, telefon, átverés, szerződés, reklamáció, díj, kábeltévé

Tényleg ennyi?"Az fel sem merült a szolgáltatóban, hogy a szerződésben foglaltak esetleg őt is kötelezik annak betartására. Hogy nem csak ígérgetni kell, hanem az ígéreteket betartani is, főleg, ha szerződésbe foglaljuk." Henrietta

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (1) komment

Újracsomagolt sajtok a Tescóban

, 2008. június 25. - szerda 22:01
Címkék: élelmiszer, szavatosság, tesco, multi, átverés

Újracsomagolt sajtok a Tescóban"Jószándékkal szóltam az egyik felügyelő-főnöknek, hogy a leértékelt sajtokat ne akkor tegyék olcsóbbá és árulják, amikor a szavatossági ideje lejárt, hanem mielőtt lejárna!" Tibor

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (3) komment

Kinek vagyunk most az ügyfelei?

Edit, , 2008. június 24. - kedd 10:41
Címkék: szolgáltató, szerződés, átverés, internet, reklamáció

Kinek vagyunk most az ügyfelei?"Ha ígéretének megfelelően a szolgáltató lehetővé tenné a díjcsomagváltást, akkor az így előre megismert feltételekkel nem kényszerülnénk a hűségidőszak alatt a szerződés felmondására." Edit

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (3) komment

Névátírási mizéria az ELMŰ-nél

Péter, , 2008. június 23. - hétfő 09:11
Címkék: áram, szolgáltató, ügyintézés, ügyfélszolgálat, díj, reklamáció

Névátírási mizéria az ELMŰ-nél"Öt hónapja nem képes az ELMŰ adminisztrálni egy egyszerű fogyasztói névváltozást. Bejelentési kötelezettségünknek töbször is eleget tettünk, de még mindig az előző tulajdonos nevére érkeznek - már rendezett - számlák." Péter

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (6) komment

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Kommentek

Anett, 2017. augusztus 17.

Kedves Mikó Sándor! Mai napon kaptam én is levelet a Intrumtól és szintén provident tartozást...

Megfélemlít és megtéveszt az Intrum Justitia

Zorro, 2017. augusztus 16.

Hirdetek egy fényképező gépet és nálam is próbálkozik egy Barbara terrilea / barbaraterrilea...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

Vigyázat, 2017. augusztus 16.

Hirdetek egy fényképező gépet és nálam is próbálkozik egy Barbara terrilea / barbaraterrilea...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés