Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Nem beszédes a UPC

Valéria, , 2009. január 14. - szerda 15:55
Címkék: telefon, szolgáltató, kábeltévé, fogyasztóvédelem, ügyfélszolgálat, ügyintézés, panasz

Nem beszédes a UPC"Pedig én csak azt szerettem volna, hogy lemondhassam az automatikusan megemelt árú csomagomat a lehető legrövidebb időn belül, hogy a fizetendő időarányos rész a lehető legkevesebb legyen..." Valéria

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (32) komment

Harmadszor már nem megyek oda

Márton, , 2009. január 13. - kedd 11:05
Címkék: átverés, kereskedő, reklamáció

Harmadszor már nem megyek oda"Nem nagy dolog, de bosszantó, ami történt velem a Budapest, III. kerületi, Pacsirtamező és Kiscelli út sarkán lévő élelmiszerboltban. Két alkalommal is megpróbáltak átverni. Harmadik lehetőség nem lesz." Márton

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (6) komment

Kéretlen nyeremény a Mester Kiadótól

Emi, , 2009. január 08. - csütörtök 15:44
Címkék: átverés, reklám, hirdetés, kereskedő, kiadvány

Kéretlen nyeremény a Mester Kiadótól"Ha nyolc napon belül visszaküldöm a megrendelőt, három részes táskaszett boldog tulajdonosa lehetek! Mindezt csupán 990 forintért! Ha tetszik a csomag, semmit sem kell tennem. Gáláns a cég: 3-4 hetente új csomagot küld majd 1290 forintért." Emi

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (12) komment

Tilos a laptop az IC-büfében!

Tamás, , 2009. január 08. - csütörtök 11:03
Címkék: utazás, vendéglátás, reklamáció

Tilos a laptop az IC-büfében!"A pincér figyelmeztetett, hogy nem használhatom laptopomat az étkezőkocsiban. Megkérdeztem, miért nem, mire az új szabályzatra hivatkozott. Egy ilyen szabály azonban (már ha létezik) önmagában is abszurd és értelmetlen." Tamás

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (8) komment

Mitől magas a magyar THM?

Mnandi, , 2009. január 07. - szerda 17:07
Címkék: bank, hitel, díj

Mitől magas a magyar THM?"Az OTP kamatemelésből adódó többletbevétele húsz forint, de ezért megírtak, postáztak két darab értesítést, aminek csak a postaköltsége legalább egy nagyságrenddel nagyobb, mint amit rajtunk az emeléssel kerestek." Mnandi

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (3) komment

Ha kedvük tartja, korlátoznak

Lázár, , 2009. január 07. - szerda 11:45
Címkék: internet, reklamáció, szolgáltató, ügyintézés, ügyfélszolgálat, átverés

Ha kedvük tartja, korlátoznak "Drasztikusan leesett internet sebességem, de olyan szintre, hogy egy banki átutalást nem tudtam elvégezni, mert a szerver állandóan szétkapcsolt időtúllépésre hivatkozva. Állítólag veszélyeztettem a hálózatot. De mivel?" Lázár

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (13) komment

Felsültünk a tűzhellyel

Gabica, , 2009. január 05. - hétfő 17:54
Címkék: garancia, ügyintézés, reklamáció, kereskedő

Felsültünk a tűzhellyel"Az alábbi levelet intéztem a TEKA Vevőszolgálatához. A levél óta ismét nem kaptam sem megkeresést, sem azt a bizonyos alkatrészt. A gázégőt, illetve a főzőlapot azóta sem tudom rendeletetésszerűen használni." Gabica

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (3) komment

Autószalon - nem sietik el az ügyintézést

Sz. Katalin, , 2009. január 05. - hétfő 17:11
Címkék: autó, hitel, ügyintézés, reklamáció, díj

Autószalon - nem sietik el az ügyintézést"Olcsó megoldás reményében jártunk a Suzuki Ásznál. Régi autónkat beszámítják, az új autó azonos törlesztővel lenne. Voltak kétségeink a szalonnal kapcsolatban, de úgy voltunk vele, mi kivételek leszünk. Nem így történt." Sz. Katalin

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (12) komment

Hányszor fizessünk az áramhálózatért?

Katalin, , 2008. december 04. - csütörtök 15:05
Címkék: áram, szolgáltató, szerződés, reklamáció, átverés

Hányszor fizessünk az áramhálózatért?"Az ÉMÁSZ teljes piacnyitásra hivatkozva újabb hálózathasználati szerződést kíván kötni, a külön üzemelő ÉMÁSZ Hálózati Kft által működtetett hálózatra. Régóta használom a hálózatot. Ezért persze fizessek majd egyszer külön." Katalin

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (9) komment

Hogyan jutott a BKV az adataimhoz?

F. Mónika, , 2008. november 24. - hétfő 16:03
Címkék: bkv, díj, bírság, átverés, jog, fogyasztóvédelem

Hogyan jutott a BKV az adataimhoz?"A levélen nagyon meglepődtem, ugyanis a 137-es járatot végképp nem ismerem, és soha senki nem büntetett meg, de még csak nem is igazoltatott. A dologban az a pláne, hogy én külföldi állampolgár vagyok, nincs is igazolványom." Mónika

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (19) komment

Türelemjáték a Librivel

G. Tamás, , 2008. november 17. - hétfő 13:22
Címkék: kiadvány, ügyintézés, ügyfélszolgálat, vásárlás, hirdetés, átverés

Türelemjáték a Librivel"Kérdéseim a Librihez: Ha bármilyen probléma, akadály merül fel a rendelésem során, miért nem értesítenek, miért nekem kell utánajárnom? Ha pedig a rendelés törlését kérem, miért nem teszik meg?" Tamás

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (16) komment

Marketinghazugság: javítás 24 órán belül

P. Tibor, , 2008. november 17. - hétfő 12:39
Címkék: vásárlás, reklamáció, garancia, átverés, hirdetés, reklám, műszaki cikk

Marketinghazugság: javítás 24 órán belül"A Metabo magyarországi honlapján azt ígérte, hogy gépeik nem romlanak el, de ha mégis elromlanának, akkor képzett szakembergárdájuk 24 óra alatt kijavítja a hibát. Hiba az volt bőven, a javítás is egy jó hónapig tartott." Tibor

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (1) komment

Elsumákolt kedvezmény a Pennyben

Ildikó, , 2008. november 14. - péntek 14:33
Címkék: kereskedő, átverés, reklamáció

Elsumákolt kedvezmény a Pennyben"Bankkártyával fizettem, majd kértem a boltvezetőt, hogy mutassa meg a blokkon, hol van levonva a kedvezmény. Először mellébeszélt, majd közölte, hogy biztos azért nem jár a kedvezmény, mert cigarettát is vásároltam." Ildikó

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (17) komment

OTP - Megbízunk egymásban?

S. Albert, , 2008. november 13. - csütörtök 10:33
Címkék: bank, hitel, díj, átverés, ügyintézés, ügyfélszolgálat

OTP - Megbízunk egymásban?"Felkerestünk egy OTP fiókot, mivel a bankautomatából nem tudtunk számlánkról pénzt felvenni. Ott megtudtuk, hogy a számlánkon nincsen felhasználható összeg, noha szerény számításaink szerint ez közel sem volt így." Albert

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (8) komment

Szélmalomharc a Generalival

T. Szilvia, , 2008. november 10. - hétfő 14:13
Címkék: biztosítás, díj, szerződés, átverés, autó, ügyintézés

Szélmalomharc a Generalival"Te csak fizess, a többi a mi gondunk! Avagy mi mindent (nem) garantál a Generali Biztosító… Egy ügyfél hányattatásai, aki arra vetemedett, hogy Casco biztosítást kössön." Szilvia

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (3) komment

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Kommentek

Zsolt, 2017. május 27.

Jó napot!
Lefoglalóztam egy autót de meg gondoltam magam szeretném vissza mondani a szerz...

Foglaló vagy előleg?

eric financee, 2017. május 24.

Szüksége van a projekt, a befektetés, a személyi kölcsönök, az üzleti kölcsönök, az ottho...

Karácsonyi segítség

JANIKA ROBERT, 2017. május 24.

Jó nap,
A nevem JANIKA ROBERT, Carolus, magyar vagyok, szeretnék bizonyságot tenni arról ...

Gyógyulni alternatívan

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés