Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

A Fibernet falaiba ütközve

Attila, , 2009. június 23. - kedd 16:44
Címkék: szolgáltató, internet, ügyintézés, ügyfélszolgálat, panasz

A Fibernet falaiba ütközve"Tavaly szeptember óta van elszámolási vitám a Fibernettel. Apám számláját is én fizettem, és a tizedik után vettem észre, hogy mindet nekem könyvelték. Szép kis kavar keletkezett mindkettőnknél. Őt már végrehajtással is fenyegette a Fibernet által megbízott követeléskezelő cég." Attila

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (27) komment

Szűkös árukészlettel akciózik az Ikea

Kristóf, , 2009. június 22. - hétfő 15:42
Címkék: akció, átverés, bútor, panasz

Szűkös árukészlettel akciózik az Ikea"Az meghirdetett termék már az akció első napján elfogyott mindkét áruházban. A honlap egyéb helyein, de az áruházban sem hívják fel a figyelmet a készlet kiürülésére. Az akciós prospektus továbbra is letölthető." Kristóf

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (9) komment

Tétlen ingatlanközvetítő jutalékigénye

Munkatársunktól, , 2009. június 22. - hétfő 14:26
Címkék: fogyasztóvédelem, díj, ingatlan, átverés, panasz, reklamáció

Tétlen ingatlanközvetítő jutalékigénye"Két ingatlanközvetítőnél is meghirdettem a házamat, és mivel mindkettőnél regisztráltam, az az ingatlanközvetítő is követelte a jutalékát, aki ezért semmit nem tett." Tatai ügyfél

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (6) komment

Elfeledkezett a jóvátételről az E.ON

Gyuri, , 2009. május 21. - csütörtök 11:41
Címkék: fogyasztóvédelem, áram, díj, átverés, szolgáltató

Elfeledkezett a jóvátételről az E.ON"Én, és a környékbeli házak lakói azóta sem láttunk egyetlen fillért sem az ígért összegből. A megállapodás április végét jelölte meg a kifizetés idejének. Ez mintha elmúlt volna." Gyuri

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (6) komment

Így zaklat a HSBC Credit!

Éva, , 2009. május 14. - csütörtök 14:50
Címkék: bank, hitel, ügyfélszolgálat, telefon, panasz, reklamáció

Így zaklat a HSBC Credit!"Felhívott valaki, hogy adjam meg adataimat adategyeztetés céljából. Kérdeztem, hogy ki kéri, mire azt a választ kaptam, hogy csak akkor mondhatja meg, ha először megadom az adataimat. Nem tettem. Utána naponta hívtak." Éva

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (198) komment

Nem kell ide jönni!

Tamás, , 2009. május 08. - péntek 13:21
Címkék: élelmiszer, vásárlás, panasz, reklamáció

Nem kell ide jönni!"Az üzletvezető szerint luxus az édes és a sós süteményeket külön zacskóba kérni. Amikor látta, hogy nem tudja véleményét rám erőltetni, világossá tette, hogy nem lát szívesen." Tamás

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (10) komment

Terrorizál bennünket az Invitel

Jenő, , 2009. április 28. - kedd 11:33
Címkék: szolgáltató, díj, átverés, telefon, panasz, reklamáció, ügyintézés, ügyfélszolgálat, szerződés

Terrorizál bennünket az Invitel"Nem rendelkezem vezetékes telefonnal 2007. novembere óta! Ezt az információt az Invitelnél képtelenek feldolgozni. Marad a fenyegetés, az impotens ügyintézés." Jenő

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (11) komment

Erőlteti a szerződést a Zepter

Ildikó, , 2009. április 23. - csütörtök 13:44
Címkék: kereskedő, átverés, panasz, szerződés, díj

Erőlteti a szerződést a Zepter"Időben elálltam a szerződéstől, és nem is adtam le azokat a dokumentumokat, ami kellett volna a részletfizetéshez. Ha már nem rendelem meg a készüléket, akkor legalább fizessek ötvennégyezer forintot, ez is jó bevétel nekik." Ildikó

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (74) komment

Csokitojással csalogat az Agip

István, , 2009. április 14. - kedd 17:28
Címkék: hirdetés, átverés

Csokitojással csalogat az Agip"Intenzív rádióreklám ment, hogy aki húsvét előtt Agip kútnál tankol bizonyos értékben, az csokitojást kap ajándékba. Persze már az első nap elfogyott, de még egy hétig hirdették a rádióban." István

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (5) komment

Gáz átalánydíj - szobák száma alapján

Mária, , 2009. április 14. - kedd 14:59
Címkék: szolgáltató, díj, gáz, átverés, panasz, reklamáció, ügyintézés

Gáz átalánydíj - szobák száma alapján"Havi 600 MJ-t csak feltételezések alapján fizetek, akkor is, amikor évente négy-öt hónapot egyáltalán nem is használom. Miért érzem úgy, hogy be vagyok csapva, és velem együtt az a több százezer lakos is aki gázmérő nélküli panelházban él?" Mária

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (3) komment

Sávszélesség - csak papíron

P. I., , 2009. április 09. - csütörtök 12:50
Címkék: szolgáltató, internet, ügyintézés, ügyfélszolgálat, panasz, átverés, szerződés

Sávszélesség - csak papíron"Mit tehetünk egy pofátlan szolgáltatóval szemben, aki monopol helyzetét kihasználva ügyfelek százezreit csapja be olyan szolgáltatások reklámozásával, aminek nincs meg a technikai háttere?" P. I.

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (7) komment

Nem én vagyok Molnár János!

S.D.G, , 2009. március 31. - kedd 15:55
Címkék: telefon, bank, panasz, reklamáció

Nem én vagyok Molnár János!"2008. december közepétől kb. 2009. január végéig hívogattak a HSBC Credit Zrt. rejtett telefonszámáról - minden munkanapon, többször is egy nap. Már az első alkalomtól tudhatták, hogy téves. Most újra kezdték." S.D.G.

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (4) komment

A Vidanet nem szolgáltat, csak számláz

Edit, , 2009. március 26. - csütörtök 14:44
Címkék: szolgáltató, internet, telefon, kábeltévé, átverés

A Vidanet nem szolgáltat, csak számláz"Előfizetési szerződést kötöttünk a Vidanet Zrt.-vel kábeltévére és internetre. Ez után csak problémánk volt velük, leginkább az internettel. A panaszainkkal azonban nem foglalkoznak." Edit

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (17) komment

Menekülés a UPC-től

Rébusz Bácsi, Tamás, Zoltán, , 2009. március 18. - szerda 18:59
Címkék: szolgáltató, szerződés, panasz, reklamáció, átverés, internet, telefon, kábeltévé

Menekülés a UPC-től"A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik..." Egy csokor UPC-s ügyfelek panaszaiból.

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (48) komment

Szétverték az egész bejáratot

István, , 2009. március 18. - szerda 17:41
Címkék: átverés, szerelő, ingatlan, reklamáció, panasz

Szétverték az egész bejáratot"Az ajtót beépítéssel együtt rendeltem meg, miután feltételeztem, hogy azt szakember végzi el. Tévedtem, mert az Építőanyagplaza a munkadíj feléért alvállalkozónak adja ki a munkát. De milyeneknek?" István

Tovább olvasom Tovább olvasom  Kommentek száma (1) komment

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Kommentek

Peti, 2017. április 27.

Én egy Apple Watch órát hirdetek.
Robert Gibson is bepróbálkozott de őt leráztam.

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

Peti, 2017. április 27.

Én egy Apple Watch órát hirdetek.
Robert Gibson is bepróbálkozott de őt leráztam.

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

szarka attila, 2017. április 26.

tisztelt szabolcs volán jo lene ha 40 buszt bovitenék regel 7-20kor ées12-00 kor nagyon rosz a k...

Új autóbuszokat vásárol a Szabolcs Volán

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés