[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]
A kifejezésre 709 találat van a Fogyasztók.hu - fogyasztóvédelmi magazin oldalon
PSZÁF bírság az Unionnak
2009. november 10. - kedd 09:46
Az Union Biztosítót a jövő évre meghirdetett önrészes kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) miatt ötmillió forintra bírságolta a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF). Az Union Biztosító a PSZÁF döntése után közölte, hogy szerdától kármentességi kedvezménnyé alakítják át az önrészt.
Kamu volt a gyógyhatás
2009. november 09. - hétfő 12:51
Megbírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az Üstöki Kft.-t 13 millió forintra, mert a cég megalapozatlanul gyógyhatást tulajdonított egyes termékeinek, amelyeket nem valóságos kedvezménnyel, éveken át akciós áron kínált.
Elérhető a jó termékek adatbázisa
2009. november 06. - péntek 16:55
Megjelent a Tudatos Vásárlók Egyesületének Jó termék adatbázisa, amely egyebek mellett a tejtermékek, a csokoládé, kakaó és kávéféleségek jellemzőiről tájékoztatja az érdeklődőt, de az aszalt gyümölcsök, méz és lekvár beszerezési helyeire is tippeket ad.
Tizennyolcas karika az energiaitalon
2009. november 04. - szerda 13:54
Egyik-másik energiaitalon tizennyolcas karika van. A marketing-fogás a kereskedőket is összezavarta. Sokan nem merik eladni fiatalkorúaknak, mert félnek a fogyasztóvédőktől.
Milyen a jó banki ügyfél?
2009. november 03. - kedd 12:18
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségéhez (FEOSZ) több fogyasztó fordult azzal a problémával, hogy nem értik, az egyes hitelintézetek, pénzügyi vállalkozások milyen alapon és hogyan minősítik a befektetni szándékozó ügyfeleket a szerződés megkötése előtt. A FEOSZ a fogyasztók tájékoztatása céljából részletesen elemezte az ennek alapjául szolgáló úgynevezett "MiFID" irányelvet, és az annak átültetésével megalkotott hazai jogszabályt.
Lerázott panaszosok
2009. november 03. - kedd 10:56
Fogyasztóvédelmi tanácsadók szerint gyakran előfordul, hogy a fogyasztókat a műszaki cikkeket forgalmazó vállalkozások ügyfélszolgálata jótállási igény bejelentésekor közvetlenül a szervizbe küldi, azzal az indokkal, hogy így hamarabb megoldódik az ügye.
Nincs áram, nincs ebéd
2009. november 02. - hétfő 10:16
Kártérítési pert helyezett kilátásba Újfehértó önkormányzata az E-ON Hungária Zrt.-vel szemben, mivel egy áramkimaradás után, álláspontjuk szerint az áramszolgáltató hibás tájékoztatása miatt több mint kétezer adag ételt kellett megsemmisíteni a város központi konyháján.
Bírság igazolatlan gyógyhatásért
2009. október 30. - péntek 15:44
Több cégnek kell naponta végrehajtási bírságot fizetnie amiatt, mert nem teljesítették a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) határozatában számukra előírt kötelezettségeiket. Ezek a vállalkozások notóriusan hazudják gyógyhatásúnak az általuk forgalmazott készítményeket.
Fogyasztóvédelemről verselnek a diákok
2009. október 30. - péntek 09:59
Novella és vers kategóriában pályázhat a tizennégy-tizennyolc év közötti korosztály a fogyasztóvédelem szempontjából kiemelkedően fontos, illetve figyelemfelkeltő írásokkal.
Van még faragnivaló roamingdíjakon
2009. október 29. - csütörtök 15:16
Hiába csökkentek július elsejével a külföldi adatroaming költségei, a magyar mobilszolgáltatók díjszabásán ez egyáltalán nem látszik meg, ezért az Európai Fogyasztói Központ (EKF) határozott fellépést tervez a díjak mérséklése érdekében.
« Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Következő »