Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Fogyasztóbarát biztosító lett az Allianz

Munkatársunktól, 2014. május 19. - hétfő 12:01
Címkék: Allianz, biztosító, felmérés, díj
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Harmadjára adták át "Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója" szakmai díjat, amelyet független szakmai zsűri ítélt oda a legkiemelkedőbb fogyasztóbarát gyakorlattal rendelkező biztosítási intézetnek.


A biztosítóváltás vagy biztosítóválasztás előtt álló ügyfelek döntését sokban segítheti a Tetszett Kft. díja, amelyet idén az Allianz Hungária Zrt. nyert el. A díj bevezetése óta most volt a legkisebb pontszámbeli különbség a pályázók között. A versengő biztosítók panaszos ügyfeleinek száma évről évre csökken, ami részben a megmérettetésnek is köszönhető, hiszen a cégek - természetesen nem csak a díj reményében - egyre jobb szolgáltatást szeretnének nyújtani meglévő és jövendőbeli ügyfeleiknek.

Az Allianz Hungária nyert "Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója" pályázaton, amely a legjobb szolgáltatást a legmagasabb színvonalon nyújtó cégek közötti rangsort állítja fel, és a cégek "Elismerésre méltó fogyasztóbarát tevékenységét" díjazza.

hillandnorton

"Büszkék vagyunk "Az Év Fogyasztóbarát Biztosítója" díjra, amely hűen tükrözi azokat az erőfeszítéseinket, amelyeket ügyfeleink elégedettségének növelése érdekében teszünk nap mint nap, és igazolja, hogy a fogyasztóvédelem nem csak egy jól hangzó szlogen az Allianz életében, hanem munkánk szerves része." - mondta el Kisbenedek Péter, az Allianz Hungária Zrt. elnök-vezérigazgatója.

A pályázat hatására a válság óta folyamatosan fejlődik a magyar biztosítók ügyfélbarát gyakorlata. Egyre kevesebb ügyfél nyújt be panaszt és kér MNB vizsgálatot: mindössze 0,05-1,11 százalékuk emel panaszt, s ebből mindössze 1-2 százalék fordul az ellenőrző hatósághoz. A büntetések száma és összege jelentősen csökkent. A biztosítók növelték a fogyasztói elégedettség mérésére, illetve a panaszos ügyfelek utólagos kezelésére fordított energiáikat.

A két részből álló pályázatra benyújtott anyagokat biztosítási tapasztalattal rendelkező, de intézményektől független szakértőkből, gazdasági újságírókból, fogyasztóvédelmi szakemberekből álló zsűri pontozta. A zsűri tagja volt Dr. Balogh Virág, a Reklámszövetség főtitkára, Dr. Morvai Gábor, a Pénzügyi Tanácsadó Irodahálózat szakembere és Nagy László Nándor, a Privátbankár újságírója. A pályázat során elsősorban az ügyfelekkel való kapcsolattartás és a panaszkezelés minőségét mérték, de fontos szerep jutott az értékesítők ügyfélbarát oktatásának, az ügyfelek széleskörű tájékoztatásának, a fogyatékkal élők kiszolgálásának és a vállalati társadalmi felelősségvállalásnak is. A második rész értékelése objektív mutatók szerint zajlott, amelyek többek között a szerződésszámra jutó ügyfélpanaszt és a fogyasztóvédelmi bírságokat is pontozták.

A zsűri díjazta a rendkívül összetett pályázatot benyújtó, az első helyről csupán fél ponttal lemaradó Generali Biztosító fogyasztóbarát tevékenységét, s kiemelte az Erste VIG Biztosító, valamint az Union VIG Biztosító kiemelkedő eredményét az objektív mérőszámok (panaszok száma, panaszkezelési hatékonyság, bírságösszegek, stb.) terén.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

martini, 2017. február 20.

na szóval
service@paypal.com volt a név az e-mailben, és a valódi e-mail cím pedig pay@t...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

martini, 2017. február 20.

engem ma akart átverni egy "Mike Williams" nevezetű tetű azzal, hogy megvenné a kocsimat, és k...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

martini, 2017. február 20.

engem ma akart átverni egy "Mike Williams" nevezetű tetű azzal, hogy megvenné a kocsimat, és k...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés