Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Bővíti miskolci ügyfélszolgálati központját a Vodafone

MTI, 2014. április 01. - kedd 13:41
Címkék: Vodafone, ügyfélszolgálat, bővítés, Miskolc
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Tovább bővíti miskolci regionális ügyfélszolgálati központját a Vodafone a következő másfél évben - jelentette be kedden Diego Massidda, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója Miskolcon.


A Vodafone 450 millió forintot invesztál miskolci beruházásába, és 240 dolgozóval, 540-re növeli itteni létszámát.

Diego Massidda vezérigazgató beszédében kitért arra, hogy a cég miskolci befektetése immár meghaladja majd az egy milliárd forintot. Ez az ügyfélszolgálati központ szolgálja majd ki a társaság több mint 2,6 millió magyarországi ügyfelét.

Beck György, a társaság elnöke pedig azt hangoztatta, hogy a Magyarországon 15 éve jelen lévő Vodafone az eddigi tapasztalatok szerint nagyon jól döntött, amikor 2009-ben megnyitotta ügyfélszolgálatát a borsodi megyeszékhelyen.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Matus László, 2014. április 03. - csütörtök 08:49

Most már "csak" az ügyfelekkel szemben tanúsított rugalmasságon és ügyintézési hajlamon kellene javítani. /pl.: a számla esedékessége másodika, fizetés általában 10.-e és az istennek sem értik ezt meg.Inkább kiszámolnak három Forint kamatot és újabban lehúznak 600Ft-al egy késedelmi eljárási díjért.Ja, és van lehetőségem 700Ft-éer fizetési időpontot változtatni. Na ez minden csak nem ügyfélbarát./ Más: minden számlával küldenek fél oldal szerződésmódosítást, gondolom az ügyfelek kárára.Teljesen tisztában vannak vele,hogy senki nem fog utánabogarászni a neten a szerződési feltételek között, a több ezer oldalas nagykönyvben.Tehát ha valahol véletlenül az ügyfélnek igaza van egy ügyben akkor azt másnap szerződésmódosítás címszó alatt átírják,hogy ez még egyszer elő ne fordulhasson. Na ez sem az ügyfélbarát cég ismertetőjegye.

Kommentek

Peti, 2017. április 27.

Én egy Apple Watch órát hirdetek.
Robert Gibson is bepróbálkozott de őt leráztam.

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

Peti, 2017. április 27.

Én egy Apple Watch órát hirdetek.
Robert Gibson is bepróbálkozott de őt leráztam.

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

szarka attila, 2017. április 26.

tisztelt szabolcs volán jo lene ha 40 buszt bovitenék regel 7-20kor ées12-00 kor nagyon rosz a k...

Új autóbuszokat vásárol a Szabolcs Volán

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés