Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Kész az ügyfélszolgálati konfliktuskezelő szoftver

MTI, 2013. május 21. - kedd 13:21
Címkék: ügyfélszolgálat, konfliktuskezelés, szoftver
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Telefonos ügyfélszolgálatokban alkalmazható, konfliktuskezelést támogató szoftvert fejlesztett az Európai Unió 91,1 millió forintos támogatásával, 260,4 millió forint összköltséggel, az Új Széchenyi Terv Gazdaságfejlesztési Operatív Programjában a Nextent Informatikai Zrt.


A társaság tájékoztatása szerint a vissza nem térítendő támogatást a vállalati innováció témakörben kiírt pályázaton nyerték el, nyelvfüggetlen technológián alapuló, telefonos közegben működő, valós idejű érzelmet kimutató szoftver fejlesztésére.

A szoftver fő alkalmazási területe a telefonos ügyfélszolgálat lehet, és arra ad lehetőséget, hogy az ügyintéző és a vele vonalban lévő ügyfél közötti érzelmi állapot alapján az ügyfélszolgálati vezető beavatkozhasson az ügyintézésbe, mielőtt a párbeszéd nemkívánatos irányt venne - tájékoztatott a fejlesztő cég.

A Nextent Informatika Zrt. magyar magánszemélyek tulajdonában álló informatikai társaság, amely 1998 óta van jelen a hazai informatikai alkalmazásfejlesztés és az ehhez kapcsolódó tanácsadás piacán. Árbevétele az elmúlt években stabilizálódott, meghaladja az évi 800 millió forintot.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Matus László, 2013. május 21. - kedd 16:05

Ezt a baromságot! Meg kellene oldani az ügyfél problémáját és nem lerázni,hazudni és mellébeszélni. Ilyen egyszerű. Senni más nem kell hozzá. Persze amikor már eleve úgy vannak szerkesztve a szerződések,hogy ott az ügyfélnek igaza még véletlenül sem lehet, amikor minden második óracserénél ráfogják az ügyfélre hogy lop,hátha még le lehet nyúlni vagy félmillióval, amikor direkt elseje a befizetési határidő,hogy még véletlenül se tudjon időbe fizetni hanem le lehessen húzni még egy kis pénzre , amikor az ügyfél kéri a vezetőt,de nincs bent vagy nem ér rá vagy egyszerűen csak nem hajlandók kapcsolni,na akkor jöhet a szoftver. /mennyi értelmes dologra lehetett volna költeni ezt a pénzt!/

Kommentek

FILIPPA ABRAMO, 2017. június 27.

Szükség van egy sürgős kölcsönre, hogy megterheljék a számláit és új üzletet kezdjen? Va...

Telefonok a szervizben

Thomas, 2017. június 26.

Hello, üzleti kölcsönt keres? Személyi kölcsön, lakáshitel, autóhitel, hallgatói hitel, ad...

Telefonok a szervizben

Báder Mátyásné, 2017. június 24.

Annyit tudok mondani,hogy ami tényleg fogyaszt azt be is tiltják.Az absolut nevű zsírégető kap...

Veszélyes zsírolvasztók

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés