Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Modernizálja ügyfélszolgálati rendszerét a Magyar Telekom

MTI, 2013. április 05. - péntek 12:51
Címkék: ügyfélszolgálat
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A Magyar Telekom teljes mértékben számítógépesített, a vállalatcsoport minden szolgáltatási területét és tevékenységi körét felölelő integrált ügyfélszolgálati és számlázási rendszert vezet be - tájékoztatták csütörtökön Budapesten a vállalat vezetői a sajtó képviselőit.


A számlázási rendszer szervezeti egységesítésének folyamata többéves múltra tekint vissza a több tagvállalat integrálásával alakult Magyar Telekom életében. Új és Európában egyedülálló elemként a Magyar Telekom azonban több milliárd forintos informatikai fejlesztési programot indított ügyfélszolgálati tevékenységének javítása, egyszerűsítése, gyorsítása - és nem utolsósorban - papírmentesítése érdekében.

A negyedik generációs (4G) technológiai váltást népszerűsítő kampánnyal és az arculatváltással egy időben a Magyar Telekom megkezdi új ügyfélszolgálati rendszerének fokozatos bevezetését is.

-

Az egész beruházás motiváló ereje az ügyfelek kiszolgálásának javítása, könnyebbé és zökkenőmentesebbé tétele volt - mondta el Keszég Attila, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

Ügyféloldalról nézve olyan "egyszerű" lépésekről van szó, mint a többféle Telekom szolgáltatásért különböző ügyfélkódok alatt különböző időkben kapott különböző összegekről kibocsátott számlák összevonása egyetlen ügyfélkód alá, egyetlen, könnyen áttekinthető, egyszerű számlán.


A Magyar Telekomnak mintegy 300 informatikus szakembere dolgozott éveken át a több millió ügyfél különböző adatbázisokban tárolt adatainak zökkenőmentes összevonásán. A projektgazda is maga a Telekom volt - jegyezte meg Keszég Attila, hozzátéve, a fejlesztés teljes mértékben magyar szellemi terméknek tekinthető.

Pusztán komplexitását tekintve, a fejlesztési projekt egyike volt az öt legnagyobb magyarországi informatikai fejlesztésnek - hangsúlyozta Walter Goldenits, a Magyar Telekom műszaki vezérigazgató-helyettese.

A tájékoztatón elhangzott, hogy az ügyfelek a technológiai átállásból az új számlaformátumon kívül és az ügyfélszolgálati ügyintézés gyorsulásán kívül szinte semmit nem fognak észrevenni.

Az adatmigrációt hétvégi napokra időzíti majd a cég. Előfordulhat ugyan, hogy bizonyos feladatokat a Telekom ilyenkor nem fog majd tudni ellátni, például új ügyfelet felvenni, vagy ügyféladatot módosítani, de ilyen jellegű fennakadás is legfeljebb csak egy napig tarthat. Minden más tevékenység folyamatosan zajlik majd, beleértve a hibaelhárítást, a hibabejelentést, a letiltásokat, a visszaélések figyelését és elhárítását is.

A Magyar Telekom az átállás folyamatáról és időzítéséről honlapján tájékoztatja majd ügyfeleit.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

Kriszti_K, 2017. december 18.

Ez mind szép és jó, de ezekkel a tippekkel nem megyünk messzire, ha egy ezeréves házban lakunk...

Tippek: hogyan csökkentsük a fűtésszámlát?

DUPAY FERENC, 2017. december 17.

engem is felbosszant, hogy nem fogyasztás esetén is bevasalják a szabadkőművesek az általuk ki...

Nem fogyasztok, mégis alapdíjat kell fizetnem

sasha, 2017. december 16.

Térdel a földön? És pénzt kérsz, mielőtt megadtad?
NEM, velünk nem fizet semmit, miel...

A gyóntatófülke nem szauna

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés