Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Fogyasztóbarát díjat nyert a K&H Biztosító

MTI, 2012. május 03. - csütörtök 16:01
Címkék: K&H, biztosító, díj
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Az idén először ítélte oda a Tetszett Kft. által felkért négytagú zsűri "Az év fogyasztóbarát biztosítója" címet, két további biztosító - az Allianz és a Generali-Providencia - pedig elismerő oklevelet kapott csütörtökön a budapesti díjátadón.


A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) azért támogatta a díjat, mivel az odaítélés kritériumaiba beépültek azok a feltételek, amelyeket a PSZÁF is vizsgál - mondta Szász Károly, a felügyelet elnöke az átadón.

A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) szintén a támogatók között volt, a nevében felszólalt Kerékgyártó Csaba főtitkár helyettes remélte, hogy jövőre több biztosító pályázik a címre.

Idén 7 biztosító adott be pályázati anyagot, és a legjobb, valamint a legrosszabb között mindössze 15 százalék volt a különbség a kapott pontokban - jelentette be Siklósi Máté, a Tetszett Magyar Fogyasztóvédelmi Elégedettségi Monitor Kft. ügyvezetője. Az értékelés szempontjai között szerepelt az, hogy a biztosító miként építette be a fogyasztók jelzéseit a panaszkezelésbe és a közvetítők oktatásába, milyen a honlapja és a telefonos ügyfélszolgálata, illetve a panaszok mekkora hányada került a PSZÁF elé.

A 4 tagú zsűriben két fogyasztóvédelmi társadalmi szervezet, a Corvinus Egyetem oktatója és a KPMG könyvvizsgáló munkatársa vett részt. Ki-ki külön értékelt, majd a rész-értékeket összegezték, a végső sorrend kialakításához.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Matus László, 2012. május 04. - péntek 08:43

Kis rosszmájúsággal azt feltételezem,hogy a pontszám a 0 és a 15 pont között volt a 100-as skálán.Így jött ki a 15 százalék különbség. Jövőre javaslom a zsűribe beépíteni azokat is akiket átvertek,becsaptak, akiknek a levelére egy "köszönjük az észrevételét, azt beépítjük a munkánkba " válasz érkezett a probléma megoldása nélkül és az helyett. Mielőtt kedves vitapartnerem megint megszólna, nekem is összesen ennyit írtak a K és H népnyúzói mikor problémám volt és azt is csak akkor amikor már letelt a kocsirészletem. Addig még annyit sem.

Kommentek

Mr Anderson, 2015. július 31.

Hogy a hitel ma alacsony aránya jelentkezz most kölcsönöket adni a 3% -os jelentkezz most ez nö...

Telefonok a szervizben

Kiss László, 2015. július 31.

Sajnos az OTP-bank mindent meg tehet Ő csak a bevételeket nézi menyi is az Ő profitja.Van egy is...

Panaszkodnak az adósok az OTP miatt

carren ben, 2015. július 31.

Szüksége van egy hitel? Ön egy üzletember vagy nő, és szüksége van egy kölcsönt, hogy növ...

Telefonok a szervizben

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés