Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Kgfb - Kiugróan sok újrakötés, újabb áresés

MTI, 2011. november 16. - szerda 10:41
Címkék: kgfb, díj, adó
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Félidejénél tart az idei kötelező gépjármű felelősségi biztosítási kampány, a kötelező.hu tapasztalatai alapján tavalyhoz képest kiugró az újrakötések aránya, míg a Netrisk.hu szerint nem várt újabb áresés következette be, s az autósok jóval nagyobb arányban kötnek kiegészítő termékeket kötelező biztosításuk mellé, mint az előző években.


A kötelező.hu közleménye szerint az idei kötelezőkampányban ismét a hűséget "büntetik" a biztosítók: a kettős tarifa hatására az összes váltó között a tavalyi 25 százalékról újra 37 százalékra ugrott a kötelezőjüket a saját biztosítójuknál felmondó, majd kedvezőbb áron újrakötő autósok aránya. A szakportálon a legtöbben eddig a K&H-hoz, az Uniqához és a Köbéhez szerződtek, ám a felmondásokat is figyelembe véve az állományát leginkább az Uniqa, a Genertel és a Wabard tudta növelni az első két hét során.

A portál tapasztalatai szerint hiába hozzák előre az évközi évfordulós autósok a kötéseiket, átlagosan 36 százalékkal fizetnek többet, mint azok a társaik, akiknek az idei kötelezője december 31-én jár le. Ennek oka egyértelműen az, hogy a kampányban az utóbbiakért folyik élesebb küzdelem, ami plusz kedvezmények bevetésével is jár.

A Netrisk közölte, a portálon megkötött első százezer kötelező biztosításból csaknem 24 ezret az Uniqa, 14 ezret a KÖBE, 13 ezret a K&H, 10 ezret a Posta, 8700 darabot pedig az Allianz vitt el. A sorrend a kampány második felében várhatóan már nem változik, a baleseti adó elfogadása viszont felélénkítheti a kampány utolsó hetét. A kötelező mellé az idén jóval többen kötnek kiegészítő termékeket. Legnépszerűbb közülük a mini casco.

A portál szerint az idei kampány érdekessége a nem várt újabb áresés, és a baleseti adó bevezetése mellett az, hogy az autósok jóval nagyobb arányban kötnek kiegészítő termékeket kötelező biztosításuk mellé, mint az előző években. A portálon duplájára nőtt a múlt évhez képest a cascót választók aránya.

Második a népszerűségi sorrendben a kátyú-, harmadik a gyorshajtás biztosítás, a negyedik legkeresettebb pedig a Netrisk Angyal autós asszisztencia. Az idei kampányban először elérhető Mol benzinkártyák iránt szintén kiemelkedő az érdeklődés. A Netrisk ügyfeleinek a Mol töltőállomásokon literenként 10 forintos árengedményt kínáló üzemanyagkártyára percenként 2 darab igénylés érkezik a kötelező váltás során.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

lewis Murphy, 2017. október 16.


Ön Debt Review vagy Administration alatt van? Feketelistában vagy? Nem tudsz megbirkózni ...

Telefonok a szervizben

Chris, 2017. október 16.

Ha sürgős hitre van szüksége a pénzügyi igények megoldására, akkor 3000 és 80 000 000 doll...

Nincs több egyoldalú szerződésmódosítás

Chris, 2017. október 16.

Ha sürgős hitre van szüksége a pénzügyi igények megoldására, akkor 3000 és 80 000 000 doll...

Nincs több egyoldalú szerződésmódosítás

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés