Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Hiányzik a mosoly a vásárlóknak

MTI, 2011. május 16. - hétfő 14:01
Címkék: eladó, mosoly
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A megkérdezett ügyfelek negyede hiányolta, hogy nem mosolyognak az eladók - derül ki egy felmérésből.


A mosolyfelmérés átlagértéke hetvenöt százalék volt: a portugálok kerültek a dobogó legfelső fokára kilencvennégy százalékkal, míg hazánk a 16. helyen végzett. Az üdvözlés átlagos eredménye hetvennyolc százalék volt, mely a legalacsonyabb érték 2004 óta. Ausztria érte el a legjobb eredményt kilencvennyolc százalékkal, Magyarország három százalékkal maradt le ettől az értéktől. A kiegészítő termékek és szolgáltatások ajánlásának átlageredménye negyvennégy százalék, Magyarországon ez az eredmény hatvanhat százalék.

-

A Mystery Shopping Providers Association (próbavásárló cégeket tömörítő nemzetközi szervezet) hazai tagja, a ClientFirst azt kutatta, hogy mennyire udvariasak, mosolygósak a betérő ügyfelekhez az eladók. A 2010-es mosolyfelmérés összefoglaló adatai magában foglalják 27 ország közel 1,2 millió kérdésére vonatkozó válaszait a mosolygás, üdvözlés valamint a kiegészítő termékek és szolgáltatások értékesítése témakörében. A kutatás eredményei szerint az eladók tíz ügyfélből hetet részesítettek üdvözlésben, illetve csupán négynek ajánlottak kiegészítő terméket, szolgáltatást.

A versenyszférában nagy sikerrel rajtolt a 2011-es üzleti verseny, ahol megmérettetik magukat a banki, biztosítási, telekommunikációs, közszolgáltatói és a kereskedelmi szektor nagyjai. Az idei évben több újdonsággal készülnek a szervezők, többek között a személyes és telefonos kategória mellett mérik az elektronikus kiszolgálást is, mely egyedülálló kezdeményezés Magyarországon. További újdonságnak számít, hogy intézmények is versenyezhetnek.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

Nyomorék ParkFerr, 2020. szeptember 19.

Na most azért azt tegyük hozzá, hogy magánterületen ez egy teljesen elfogadható dolog, HA ki v...

Fizetős parkolás a Penny Market előtt

Nyomorék ParkFerr, 2020. szeptember 19.

Na most azért azt tegyük hozzá, hogy magánterületen ez egy teljesen elfogadható dolog, HA ki v...

Fizetős parkolás a Penny Market előtt

kizsgé, 2020. szeptember 02.

Én általában nyeremény játékokon veszek részt állítólag. Mindig hatalmas összegeket nyere...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza