Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Fogyasztói díjat kapott az Émász és a Főgáz

MTI, 2011. május 16. - hétfő 15:51
Címkék: fogyasztó, díj,
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A lakosságot és a kiemelt intézményeket ellátó egyetemes energiaszolgáltatók közül az Émász áram- és a Főgáz gázszolgáltatóval elégedettek leginkább a fogyasztók, ezért a két cég kapta meg a 2010. évi tevékenységük alapján a Magyar Energiafogyasztók Szövetségének "Legjobb egyetemes szolgáltató" díját.


A maximált hatósági ár miatt a gázpiacon az egyetemes szolgáltatók között nem árverseny van, hanem a szolgáltatások és a kínált termékek versenyeznek - mondta Koncz László, a Főgáz vezérigazgatója hétfőn a Budapesten tartott sajtótájékoztatón.

Emlékeztetett arra, hogy a Főgáz immár harmadszor nyerte el a díjat. Az eddigi fejlesztések megerősítették az ügyfélszolgálati tevékenységet, de az új helyzet új kihívásokat is jelent. Miután már nem az árban versenyeznek az egyetemes szolgáltatók, ezért új termékekre van szükség és arra, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak ügyintézőből értékesítővé váljanak. A Főgáz hamarosan új termékeket vezet be, de erről a vezérigazgató még nem kívánt részleteket közölni.

Az Emfesz megjelenése és végül kereskedői engedélyének idén történt visszavonása arra szorítja a szolgáltatókat, hogy automatizálják a kereskedőváltást.

Kövesdi Zoltán, az Émász igazgatóságának tagja a geotarifa bevezetését hozta fel példaként: hőszivattyú alkalmazása esetén a nappali tarifához képest harminc százalékkal olcsóbb áramdíjat kínálnak a fogyasztóknak. Hozzátette: egy családi ház ötmillió forint hőszivattyú beruházása a geotarifával 5-6 év alatt megtérül. Megemlítette azt is, hogy az Elmű-Émász csoport a back office és a call center tevékenységet Miskolcra helyezte át. A társaságcsoport célja, hogy a személyes ügyfélszolgálati forgalmat elektronikus útra terelje. Ezért az interneten lehetőleg 48 órán belül választ adnak az ügyfelek megkeresésére.

Molnár Péter, az Elmű-Émász-Mász Ügyfélszolgálati Kft. ügyvezető igazgatója arról beszélt, hogy a nyár közepén befejeződik az informatikai rendszer átalakítása az Elmű-Émász cégcsoportnál, és emiatt július 15. és 23. között zárva lesz az 56 ügyfélszolgálati iroda, nem lesz internetes szolgáltatás és korlátozott lesz a telefonos ügyfélszolgálat tevékenysége is. Ugyanakkor június közepétől július végéig nem kapnak felszólítást a nem fizető fogyasztók, és nem lesz kikapcsolás a szolgáltatásból az informatikai rendszer átalakítása miatt. A társaság arra számít, hogy esetleg megnövekszik a nem fizető felhasználók aránya ebben az időszakban.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

Á. Balázs, 2020. január 22.

Üdv! Nekünk a Baliner Bt.-ről van nagyon rossz véleményünk. Nem teljesítették határidőre a...

Ablakcsere buktatókkal

Mr. George Anderson, 2020. január 22.

Üzleti kölcsönt keres? Személyi kölcsönök, lakáscélú kölcsönök, autó kölcsönök, di...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

bishop berry smith, 2020. január 21.

Helló Szüksége van pénzügyi kölcsönre, ingatlanbefektetésre, autókölcsönre, adósságkons...

Menekülés a UPC-től

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza