Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Nagy érdeklődés övezte a Föld óráját

MTI, 2011. március 28. - hétfő 16:51
Címkék: Föld órája
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Bár kevesebben regisztráltak az idei Föld órájára, jóval többen voltak a szombat esti eseményeken, nagyon sok önkéntes jelentkezett, és a médiaérdeklődés is sokkal nagyobb volt a korábbinál - összegezte a klímavédelmi akció hazai tapasztalatait Dakó Andrea, a szervező WWF Magyarország kommunikációs igazgatója.


Dakó Andrea elmondása szerint a budai Várban megrendezett központi eseményen mintegy 3600-an voltak, de a Természetvédelmi Világalap (WWF) másik hivatalos programján, Szegeden is több százan gyűltek össze az eső ellenére. Az igazgató hozzátette: mivel még nem érkezett be minden adat a vidéki helyszínekről, összesített látogatottságról egyelőre nem tud beszámolni.

Kiemelte, hogy idén a korábbinál sokkal több önkéntes jelentkezett a programok megszervezésére és lebonyolítására, ami a Föld órája növekvő ismertségét mutatja. Ugyancsak ezt látszik igazolni a fokozott médiaérdeklődés, a sajtómegjelenések növekvő száma - jegyezte meg.

Közlése szerint a ferihegyi repülőtér volt a világon az egyetlen légikikötő, amely csatlakozott az akcióhoz, és lekapcsolta a fényeket az egyik kifutópályán. "Ez kisebb csodának számít, és nemzetközi érdeklődést váltott ki" - mutatott rá.

A www.foldoraja.hu honlap a szombat esti esemény után is él, a tervek szerint olyan cikkek kerülnek majd fel rá, amelyek a klímaakció utóéletével foglalkoznak. "Körülbelül fél év múlva külön sorozatot tervezünk a most megtett klímafogadalmak megvalósulásáról. Ez nagyon fontos, hiszen a 60+ szlogennel éppen arra akartuk felhívni a figyelmet, hogy nem elég egy órán át környezettudatosnak lenni" - mondta Dakó Andrea.

Egy magánkezdeményezésnek köszönhetően (www.arthurkulcsar.com) film is készül a Föld órája hazai eseményeiről.

A WWF Föld órája (Earth Hour) elnevezésű globális akciója keretében szombat este fél kilenc és fél tíz között a világ 134 országának több ezer településén és vállalatánál, sokmillió háztartásban és számos híres épületen aludtak ki a fények a klímavédelem és az energiatakarékosság jegyében. A 2007-ben Ausztráliából kiindult akció mára a világ legnagyobb klímavédelmi mozgalmává nőtte ki magát. A szervező WWF idén a japán katasztrófára emlékezve egy perces csenddel kezdte az elsötétedés óráját.

Magyarország negyedik éve vesz részt a nemzetközi éghajlatvédelmi akcióban. A végleges adatok szerint idén 3650 személy, 78 település és 294 intézmény, vállalat jelezte csatlakozását az esemény honlapján.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

Nyomorék ParkFerr, 2020. szeptember 19.

Na most azért azt tegyük hozzá, hogy magánterületen ez egy teljesen elfogadható dolog, HA ki v...

Fizetős parkolás a Penny Market előtt

Nyomorék ParkFerr, 2020. szeptember 19.

Na most azért azt tegyük hozzá, hogy magánterületen ez egy teljesen elfogadható dolog, HA ki v...

Fizetős parkolás a Penny Market előtt

kizsgé, 2020. szeptember 02.

Én általában nyeremény játékokon veszek részt állítólag. Mindig hatalmas összegeket nyere...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza