Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Szabad kezet kapott a djuice a Telenortól

MTI, 2010. szeptember 28. - kedd 12:31
Címkék: telekommunikáció, Telenor, djuice
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A Telenor Magyarország 15-26 éves fiataloknak szóló mobilmárkája, a djuice jelenleg négyszázezer előfizetővel rendelkezik, a cél az, hogy három év alatt megduplázzák a számukat - mondta Biró Balázs, a márka vezetője egy budapesti sajtótájékoztatón.


A djuice Magyarország egyetlen mobilmárkája, amely szolgáltatásait kizárólag a 15-26 év közötti korosztálynak értékesíti. A márka öt hónappal ezelőtt vált ki a Telenorból - akkor még a Pannon GSM -, Magyarország második mobilszolgáltatójából.

A márkavezető elmondta, többen is csatlakoztak hozzájuk, de korábban 26 évesnél idősebbek is lehettek előfizetők, ami most már nem lehetséges. Az elmúlt hónapokban hetvenezer előfizető cserélődött ki, míg a teljes előfizetői szám nem változott. A djuice-csapatnak önálló a marketingje, a disztribúciója, a kommunikációja és jogi részlege, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Telenortól veszi. A márka egyik fő törekvése az, hogy a fiatalokat megismerve, minél inkább nekik szóló szolgáltatásokat tudjon nyújtani.

AFP

Az eseményen bemutattak egy kutatást, amely szerint az egyetemisták huszonkét százaléka gondolja úgy, hogy nem a megfelelő iskolát választotta, a fiatalok hatvankilenc százaléka dolgozna külföldön, ha lehetősége lenne rá, míg harmincnyolc százalékuk úgy véli, legalább fél év vagy még több idő kell ahhoz, hogy munkát találjon az iskola elvégzése után. A djuice "U26 teória" alapján a rendszeresen sportolók több mint harmada, harmincnyolc százaléka azért sportol, hogy jobban nézzen ki, nem pedig fittsége vagy az egészsége megőrzése érdekében. Miközben a fiatalok negyvenhat százaléka túlsúlyosnak érzi magát.

Biró Balázs a djuice vezetője az eseményen elmondta, a kutatásokat folyamatosan végzik azért, hogy ötleteket merítsenek a márka alakítására. A márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Telenorral is.

A márkavezető korábban úgy nyilatkozott: a tulajdonos norvég Telenor szabad kezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

Kovács Márton, 2019. szeptember 20.

betegojogi k.Debreceni nem csinált semmit...

Mit tehet a betegjogi képviselő?

Sándor Tünde, 2019. szeptember 17.

Tisztelt Cím !
Érdeklődnék, hogy milyen módon lehet csatlakozni a szociális bolthálóz...

Kisbolt, közért, szociális bolthálózat

Valeria Marco, 2019. szeptember 16.

A nevem Valeria Marco. 6 hónappal ezelőtt vállalkozásom összeomlott, nem reméltem, hogy újra ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés