Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Szabad kezet kapott a djuice a Telenortól

MTI, 2010. szeptember 28. - kedd 12:31
Címkék: telekommunikáció, Telenor, djuice
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A Telenor Magyarország 15-26 éves fiataloknak szóló mobilmárkája, a djuice jelenleg négyszázezer előfizetővel rendelkezik, a cél az, hogy három év alatt megduplázzák a számukat - mondta Biró Balázs, a márka vezetője egy budapesti sajtótájékoztatón.


A djuice Magyarország egyetlen mobilmárkája, amely szolgáltatásait kizárólag a 15-26 év közötti korosztálynak értékesíti. A márka öt hónappal ezelőtt vált ki a Telenorból - akkor még a Pannon GSM -, Magyarország második mobilszolgáltatójából.

A márkavezető elmondta, többen is csatlakoztak hozzájuk, de korábban 26 évesnél idősebbek is lehettek előfizetők, ami most már nem lehetséges. Az elmúlt hónapokban hetvenezer előfizető cserélődött ki, míg a teljes előfizetői szám nem változott. A djuice-csapatnak önálló a marketingje, a disztribúciója, a kommunikációja és jogi részlege, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Telenortól veszi. A márka egyik fő törekvése az, hogy a fiatalokat megismerve, minél inkább nekik szóló szolgáltatásokat tudjon nyújtani.

AFP

Az eseményen bemutattak egy kutatást, amely szerint az egyetemisták huszonkét százaléka gondolja úgy, hogy nem a megfelelő iskolát választotta, a fiatalok hatvankilenc százaléka dolgozna külföldön, ha lehetősége lenne rá, míg harmincnyolc százalékuk úgy véli, legalább fél év vagy még több idő kell ahhoz, hogy munkát találjon az iskola elvégzése után. A djuice "U26 teória" alapján a rendszeresen sportolók több mint harmada, harmincnyolc százaléka azért sportol, hogy jobban nézzen ki, nem pedig fittsége vagy az egészsége megőrzése érdekében. Miközben a fiatalok negyvenhat százaléka túlsúlyosnak érzi magát.

Biró Balázs a djuice vezetője az eseményen elmondta, a kutatásokat folyamatosan végzik azért, hogy ötleteket merítsenek a márka alakítására. A márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Telenorral is.

A márkavezető korábban úgy nyilatkozott: a tulajdonos norvég Telenor szabad kezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

Ivett, 2019. június 23.

https://www.kerekparcity.hu/elektromos-pedelec-kerekpar...

Városi kerékpározás, kerékpárkülsők

Mária Ádám, 2019. június 21.

A nevem Mária Ádám, Magyarországról, egyedülálló szülő, mielőtt a férjem meghalt volna, ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Barcsák Lászlóné, 2019. június 16.

Azt szeretném tudni, hogy lehet egy hirdetett üzletet ellenőrizni hogy valóban nem piramissal ke...

MLM vagy piramisjáték?

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés