Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Nem elég meggyőző a 3D-s tévé

MTI, 2010. szeptember 10. - péntek 14:51
Címkék: 3D, televízió, felmérés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Egy, a Nielsen Co. által a háromdimenziós televíziózással kapcsolatos fogyasztói magatartásról készített felmérés arra a megállapításra jutott, hogy a közvetlen tapasztalatszerzést követően csökkent a nézők lelkesedése a technológia iránt, bár még így is ötvenkét százalékuk vélte úgy, hogy jobb élményben volt része annál, mint amire számított.


Az amerikai Cable & Telecommunications Association for Marketing megbízásából végzett felmérés megállapítja, hogy "nagy érdeklődés övezi a 3D televíziózást, de még sok akadályt kell leküzdeni a technológia sikerre viteléhez".

A magas ár mellett a technológia terjedésének legnagyobb akadályát az élvezetéhez szükséges speciális szemüvegek viselésének szükségessége jelenti. A megkérdezettek ötvenhét százaléka nevezte meg a szemüveget a készülék vásárlása ellen hozott döntés okaként. Tízből kilencen gondolták úgy, hogy a szemüveg viselése akadályozza egyéb tevékenységek végzésében. A tanulmány szerint a 3D televízió technológia széleskörű elterjedésére nem kerülhet sor szemüveget nem igénylő készülékek kifejlesztése nélkül.

mti

Miután közvetlen tapasztalatot szereztek, megismerkedtek a technológia alkalmazásáról, csökkent az elkövetkező egy éven belül 3D tévékészüléket vásárolni szándékozók aránya a felmérésben részt vevők körében. A vásárlást elutasító döntés indokaként nagy számban hozták fel a megkérdezettek azt a véleményt is, hogy nincs még annyi megtekinthető tartalom, ami indokolhatná a befektetést. A megkérdezettek több mint háromnegyede szerint a 3D technológia sokkal inkább bizonyos speciális tartalmak, például sportközvetítések vagy filmek élvezetére alkalmas, mint az átlagos tévézéshez.

A számítógépes játékot játszók körében tízből heten tanúsítottak érdeklődést háromdimenziós játék lehetősége iránt.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

Nyomorék ParkFerr, 2020. szeptember 19.

Na most azért azt tegyük hozzá, hogy magánterületen ez egy teljesen elfogadható dolog, HA ki v...

Fizetős parkolás a Penny Market előtt

Nyomorék ParkFerr, 2020. szeptember 19.

Na most azért azt tegyük hozzá, hogy magánterületen ez egy teljesen elfogadható dolog, HA ki v...

Fizetős parkolás a Penny Market előtt

kizsgé, 2020. szeptember 02.

Én általában nyeremény játékokon veszek részt állítólag. Mindig hatalmas összegeket nyere...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza