Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Sziget - elégedett a fogyasztóvédelmi hatóság

MTI, 2010. augusztus 12. - csütörtök 16:01
Címkék: Sziget, fogyasztóvédelem
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság tapasztalatai pozitívak az idei Sziget fesztivállal kapcsolatban, eddig csak tizenegy esetben merült fel valamilyen kifogás - mondta Fülöp Zsuzsanna, a hatóság szóvivője.


Az idei Sziget fesztiválon - ahol szerdán hatvanegyezren voltak - amellett hogy a hatóság információs sátorral is jelen van, a fogyasztóvédők ellenőrzéseket is végeznek a vendéglátóipari egységeknél, illetve a mutatványos berendezések üzemeltetőinél. A tapasztalatok pozitívak, eddig egy híján nyolcvan vendéglátóipari egységet ellenőriztek, és csupán tizenegy esetben merült fel valamilyen kifogás. Azonban a felügyelők felhívására a hiányosságokat azonnal pótolták a kereskedők.


Nyugtát mindenhol kaptak a fogyasztóvédelem munkatársai

A vendéglátó egységeknél a nyugtaadást, és az árfeltüntetést ellenőrzik. Az utóbbival akadtak néhol gondok, de felhívásra pótolták a hiányosságokat. Néhol pedig nem tüntették fel a kereskedő nevét, elérhetőségét. Nyugtát eddig mindenhol adtak.

A mutatványos berendezéseknél mindössze egy kirívó eset volt, az egyik üzemeltető három mutatványos berendezéssel kapcsolatban az üzemeltetési napló nem volt megfelelő, előre kitöltötték az adatokat. Ebben az esetben indokolt a fogyasztóvédelmi eljárás megindítása - mondta a szóvivő.

Idén preventív jelleggel van jelen a hatóság, ezért nem bírságolnak, mindössze figyelmeztetnek. Összesen huszonkét munkatárs dolgozik a fesztiválon, ők rendszeresen ellenőriznek - mondta. A hatóság információs sátrat is üzemeltet, ide eddig senki sem érkezett panasszal. Itt tesztet is kitölthetnek a látogatók, amiből a fogyasztóvédők fel tudják mérni, hogy mivel nincsenek tisztában a fogyasztók. A szóvivő szerint a szavatossággal és a jótállással még mindig vannak problémák.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

eberti, 2010. augusztus 12. - csütörtök 17:55

két nap alatt azért nem kevés.

Kommentek

Á. Balázs, 2020. január 22.

Üdv! Nekünk a Baliner Bt.-ről van nagyon rossz véleményünk. Nem teljesítették határidőre a...

Ablakcsere buktatókkal

Mr. George Anderson, 2020. január 22.

Üzleti kölcsönt keres? Személyi kölcsönök, lakáscélú kölcsönök, autó kölcsönök, di...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

bishop berry smith, 2020. január 21.

Helló Szüksége van pénzügyi kölcsönre, ingatlanbefektetésre, autókölcsönre, adósságkons...

Menekülés a UPC-től

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza