Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Csökkent a mobil-előfizetések száma júniusban

MTI, 2010. július 16. - péntek 14:51
Címkék: mobiltelefon, előfizetés, felmérés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Júniusban tizenhatezerrel tizenegymillió- nyolcszázhatvanhatezerre csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes ügyfélszáma, ugyanakkor az aktív ügyfelek, azaz az utolsó három hónapban hívást indítók, fogadók száma az előző hónaphoz képest tizenötezerrel tízmillió-nyolcszáznégyezerre nőtt - közölte a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH).


A teljes ügyfélszám 12 hónap alatt közel huszonkilencezerrel, ezen belül az idei év első félévében tizenötezer-hétszázzal csökkent. Az NHH gyorsjelentése szerint 2010 júniusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján száz főre 118,6 SIM-kártya jutott. Májusban ez az érték 118,7, míg 2009 végén 117,7 volt.

A hírközlési hatóság kimutatása szerint 2010. június végére a teljes ügyfélszám alapján a T-Mobile részesedése a májusi 43,13 százalékról 43,24 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 34,94 százalékról 34,85 százalékra, valamint a Vodafoné 21,93 százalékról 21,90 százalékra csökkent. Az elmúlt 12 hónap során a T-Mobile részesedése ebben az összevetésben 0,97 százalékponttal csökkent, míg a Telenoré 0,12 százalékponttal, a Vodafoné pedig 0,84 százalékponttal nőtt.

A forgalmazásban résztvevő ügyfelek száma a júniusi tizenötezres növekedés ellenére az elmúlt 12 hónap alatt 157,8 ezerrel, ezen belül 2010 első félévében közel százhuszonhétezerrel csökkent. Az év hatodik hónapjában a forgalmat generáló ügyfelek száma alapján a Vodafone piaci része a májusi 22,48 százalékról 22,43 százalékra, a Telenoré 32,90 százalékról 32,89 százalékra esett vissza, míg a T-Mobile 44,62 százalékról 44,68 százalékra növelte piaci részesedését.

Éves összevetésben a Telenor piaci része a forgalmazásban résztvevő ügyfelek száma alapján 0,70 százalékponttal csökkent, míg a Vodafoné 0,55 százalékponttal, a T-Mobilé pedig 0,15 százalékponttal nőtt.

Folytatódott 2010 első félévében az előfizetéses kártyák arányának növekedése, a feltöltőkártyák részesedésének a csökkenése. Június végén a teljes ügyfélszám 55,5 százaléka használt feltöltőkártyát, míg három hónappal korábban ez az arány 56,2 százalékos, egy évvel korábban pedig 59,2 százalékos volt.

A három mobilszolgáltató ügyfelei júniusban 5.349, míg 2010 első félévében összesen 28.549 számot hordoztak. Az NHH adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás eddig összesen 337.782 mobilszámot érintett.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

giovannipiombi@gmail.com, 2020. január 15.

Komoly és gyors nemzetközi egyedi kölcsön-ajánlat.
Szeretne kölcsönt keresni anélkül...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

giovannipiombi@gmail.com, 2020. január 15.

Komoly és gyors nemzetközi egyedi kölcsön-ajánlat.
Szeretne kölcsönt keresni anélkül...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

REMY FINK, 2020. január 09.

[REMY.CREDIT111@gmail.com]

Szüksége van valamilyen hitelre vagy finanszírozásra? ...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza