Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!


Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Nem enged el a Telenor!

, 2010. június 24. - csütörtök 13:41
Címkék: mobil, Telenor, hűségidő
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Nem enged el egykönnyen a Pannonból lett Telenor. Lala előfizetését lemondani tért be az egyik üzletbe, ahonnan dolga végeztével elégedetten távozott. A hidegzuhany akkor érte, amikor megkapta az elszámoló számlát, amin új telefon vásárlása és a hűségidő felmondása miatti plusz költségek szerepeltek.


Sziasztok!

Sajnos ez az egész Pannon-Telenor egy rohadt nagy kitolás a polgárokkal! Le akartam mondani a sima előfizetésemet. Befáradtam a Pólusban lévő márkaboltba ott az ügyintéző hölgy közölte, (miután megnézte a rendszerben!) hogy nincs tartozásom, nem köt már a hűség, tehát simán felmondható. Kérdezte, hogy befizetem most vagy postázzák a számlát?


Nem engedi el előfizetője kezét a norvég társaság

Pénz nálam ott nuku mondom, akkor jöhet a számla. Ami most meg is érkezett: 52.000 Forint plusz az apró! Telefon mondom: csók mi ez a kis pénzecske? Válasz: ön vásárolt egy ilyen-olyan telefont. Ekkor a vonal megszakad, újra tárcsázok, újra felteszem a kérdést. Az új válasz: ön aláírt hűség-kutyafülét vagy valamit! Erre mondom, hogy egy hete még semmi tartozásom nem volt, most meg már telefonom és hűségnyilatkozatom is van? Hogy van ez?

Válasz: hát akkor menjek vissza a Pólusba, és ott majd a hölgy ír valami levelet, hogy kapcsolják vissza a telefonomat! Ha nem kapcsolják vissza, ki kell fizetnem az 52.000-es számlát!

Mi ez ha nem egy büdös bunkó pénznyelő cég?

lala

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Nagy, 2013. június 12. - szerda 21:46

Járvás László!Szerintem a készülék teljes árát + a 24hónap előfizetési alapdíját kellene fizetnie.De kérdezzen rá az ingyenesen felhívható számukon

Járvás László, 2013. június 12. - szerda 18:03

Sziasztok! Én arra szeretnék választ kapni, hogy most kaptam (1hónapja) egy telenor hipernetes készüléket DE újból alá kellett írnom 2évet,! miért? Tudomásom szerint készülék 0 forintos vásárlásakor, ill, új készülék igényléskor NEM kötelező újabb 2év-nek aláírni! Továbbá ha MOST felmondanám az kb mennyi költséget vonna maga után? Várom mielőbbi válaszukat

Péter, 2013. április 18. - csütörtök 16:34

Én is személyesen akartam lemondani a számlámat. Már rég lejárt minden hűségidő. Az első helyen azt mondták, hogy mivel én a számlafizető vagyok, nem a tulajdonos (családi csomag miatt, amit már régen felmondtunk) nem tudok semmit tenni. Ezután próbálkoztam meghatalmazással (mivel a számlatulajdonos - aki egyébként már nem az, mert egyszer már megváltoztattuk, csak nem rögzítették a rendszerben - külföldre utazott másnap, és nem volt ideje velem bejönni a telenorhoz. A meghatalmazásra azt mondták, hogy nem ér semmit, és egyébként is előfizetést személyesen nem, csak telefonon lehet lemondani. Azóta már jött újabb számla, mert azt se olyan egyszerű. A telefont azóta nem használom, de az eset óta folyamatosan nő a havidíjam. Mára 400 forinttal fizetek többet.

FERI, 2012. december 04. - kedd 05:28

2002.-töl voltam PANNONOS,elöfizetéses,hüség idö után is maradtam de már csak inkább hívás fogadás miatt,tartozást nem halmoztam fel,de ázraktak másodperc alapuból perc alapuba,aztán lemondtam de még küldtek egy 4500 Ft. számlát(a 10 éves hüségem ajándékaként) Ne voltam hajlandó befizetni ,amelynek az lett a vége hogy kaptam egy közjegyzöi 70000 Ft.fizetési meghagyást majd egy független bírosági behajtó kivonatta a forgalomból 4 db nevemen szereplö jármüvemet és árverés alá helyezte.Aztán határidön belül a 70000 ft.befizettem majd hosszas utána járás és koltségek után visszahelyeztettem a jármiveim a forgalomba .

arikon, 2012. december 02. - vasárnap 15:53

Nem tudom jár-e még erre valaki... Az én problémám az, hogy nem vásárolhatok előfizetéses telefont, mert állítólag valahol az én adataimmal valaki tartozik... A vicc csak az, hogy nekem mindig csak feltöltős telefonom volt, amire azt mondták, hogy ez esetben nem fordulhat elő visszamaradt tartozás... Mondom jó, de valaki az én adataimmal mégis tartozik... Járt már így valaki esetleg?

Utánajáró, 2012. augusztus 07. - kedd 01:37

Nem olvastam el mindenkiét... túl sok... Amúgy csak azt tudom mondani, járjatok utána és ha sérelem ért, Hírközlési felügyelet, békéltető testület, bíróság. Ami a Telenort illeti, tényleg a legalja. '95-től voltam Pannonos. Mindig őket választottam, noha drágább volt mindig is mint a többi, mert magas színvonalú volt a szolgáltatás. Az utóbbi években ez megváltozott és amióta már nyíltan is külföldi kézben van, azóta végképp gáz. Nagyon sokáig kitartottam mellettük, de most már elég volt. Egyébként engem is megpróbáltak lehúzni, nem voltak hajlandóak foglalkozni a panaszommal... Hát megvártam míg bíróságra viszik, közben felkészültem és nyertem. Minél többen teszitek meg, annál inkább elmegy majd a kedvük ettől. Egyébként javaslom tömörüljetek pertársaságba, ugyanis így elég kellemetlen csapást lehetne rájuk mérni, legközelebb 2x is meggondolják, a másik pedig, hogy a számlázási rendszer felülvizsgálatához külföldről kell szakértőt hívni, az itthoniak nem fognak tudni pártatlan állást foglalni, de még azok is 100.000Ft-ba fájnak. Kedves Telenoros kollégát megértem, félti a munkahelyét, védi a mundér becsületét... és valóban, ők erről mit sem tudnak, de sajnos van baj a cégnél. Jah! Egy apróság, de elég sokat elárul! Csekk, egyéb fizetési bizonylat beküldés, csak FAXON!!! :DDD Értitek? 21sz-i telekommunikációs cég és csak faxon fogad bizonyító erejűként dolgokat... Nem hittem el amikor közölték! Bivalybokorpusztai Önkormányzatnál is lehet már neten, e-mail-ben, egyéb elektronikus úton, hitelt érdemlően bizonyítani! Telenor szerint ez hamisításra adna lehetőséget! :D :D És a fax? Az nem?

Szolnoky Gábor, 2012. július 31. - kedd 09:32

Én csak a szerződést szeretném felmondani lejárt hűségidő után, de nem megy. Csak telefonon /1220.9.9/lehet, de azt meg nem veszik fel 10 perces tartások után sem, ha kérem nem hivnak vissza. Mi ez ha nem "röghözkötés" ?

Szepi, 2012. július 16. - hétfő 15:52

Röpke egy óra és átolvastam a hozzászólásokat:). A gond ott van, hogy az egyszerű polgár nem látja át, hogy is működik ez és nem is akarja mert majd ők elmondják. Ők aztán el is mondják amit muszáj amit nem azt nem. Valóban ahol lehet cseleznek (nem csalnak mert nem engedhetik meg maguknak). Én dolgoztam mobilszolgáltató ügyfélszolgálatán de nem hazaién. Megnyugtatok mindenkit nyugaton is ez megy. A szerződésben benne van minden vesszőre pontosan ugyanis ez védi őket. Az is benne van, hogy ha lejár a 2 év hosszabbodik, de nem 2 évvel ez már a süketelése a hozzászólóknak. Meg lehet hosszabbítani 2 évvel amihez jár is kedvezményes készülék amit vagy igénybe vesz vagy nem. Hatalmas probléma, hogy az emberek felelőtlenek és okosnak hiszik magukat pedig szörnyen buták. Bemegy az üzletbe beszél az eladóval aztán aláírja amit elé tolnak, de el nem olvassa bele se néz, mert vakon bízik. Hát úgy kell neki. Az eladó minden szerződéskötés után bónuszt kap persze, hogy megpróbálja ránk sózni. Aztán utána már hiába hisztizik az ember. Akit telefonon keresnek meg és elfogad valamit az magára vessen. ÉS csak mert azt mondja, hogy kapcsolják ki ha lejárt a próbaidő nem fogják ugyanis az aki felhívja nem tudja ezt beállítani, és nem is érdeke. Neki is eladni kell minél többet. Ezeknek a cégeknek a nyereség a fontos nekünk az hogy olcsó legyen. Mindenki a pénze után fut. Én aki benne voltam tudom mi, hogy megy mik a határidők mik a lehetőségek átlátom és nem is érnek meglepetések. Az meg, hogy valaki a 2 éves hűségben 1 év után kártyásra akar váltani az buta. A tarifamegtartás 1 év de kártyásra váltani nem tarifa hanem szolgáltatás váltás és ez negy különbség.

Momo, 2012. június 22. - péntek 22:40

Igazad van nagyon szemetek. Miért nem tájékoztatták az embereket, hogy 15 napig változtathatnak? Máskor mindig küldik a sok hír levelet. most nem bírták? Hol jelezték, hogy az embereknek 15 napjuk van rá?

xy01, 2012. február 12. - vasárnap 22:14

Céges előfizetésünk van, 5 telefonszámmal. Rábeszéltek 3 hó ingyen internetre, amibe csak azzal a kikötéssel mentem bele, hogy a 3 hónap letelte után letiltják az internetet, ezzel azt akartam elkerülni, hogy előfizetés híján egy esetleges netre jelentkezéskor ne számoljon fel percdíjat. A 3 hónap után természetesen nem tiltották le, és havi + 3000 forintot kiszámláztak kb. 2 hónapon keresztül. Felhívtam őket, és kértem, hogy a tiltsák le a netet a telefonszámokról, tehát nem csak az előfizetést kértem felbontani(amit meg se kötöttem, hanem a 3 ingyen hónap letelte után kiszámlázták mintha előfizettem volna) hanem kértem letiltani a netet. Ezt állításuk szerint megtették, de a hónapra kiszámlázták a +3000 ft-t. A cérna akkor szakadt el, amikor a partner előfizetők kaptak egy sms-t, miszerint minden hónapban 100 mb ingyen net után percdíjat számolnak fel. Most már idegesen felhívtam őket, és megemelt hangon, de nem udvariatlanul (!) reklamáltam . Eztán természetesen kértem, hogy hallgassák vissza a hangfelvételeket. Nagyon nehezen sikerült őket rávennem, 1-2 hónapig tarthatott mire választ kaptam. A válasz természetesen az volt, hogy a kollégájuk mindent jól csinált. Eztán kénytelen voltam kikérni a hangfelvételeket, aminek egy részét (természetesen a legfontosabbat) megtagadták, mivel nem én beszélek rajta.(természetesen én beszélek rajta) Egy telefonszámon még él a hűség, és ezek után már alig várom, hogy leteljen. Szomorú, mert a cégünk amióta a pannon/telenor megjelent előfizetők vagyunk, azaz szerintem több mint 10 éve.Nagyon inkorrekt cég.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Fókuszban a fogyasztóvédelem és a reklámjog - Mikor büntet a GVH?
DM-kampányok és a reklámtörvény
Jelentkezzen konferenciánkra!

Kommentek

Trencsenyi Mihaly, 2014. október 24.

Az addig oke hogy raszorultam sajat hibaim miatt erre a feltoltokartyas izere, de valaki arulja mar ...

Villanyóra feltöltés hírlapüzletekben is

Tringer Ferencné, 2014. október 23.

Ez a derékalj nem való semmire. Nem szabad ilyen házalóktól és bemutatós cégektől vásárol...

Hazudott a gyógyhatásról az Aranyasszony Kft.

Matus László, 2014. október 21.

Ja, a jogszabály? Ha az mond is valamit azt úgy sem fogja senki betartatni. Próbáljanak meg ink...

Birtokháborítás hanggal és szaggal

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Lássunk világot!
Taxidermia Taxidermia Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés