Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Hibát-hibára halmoz a Fibernet

Gabriella, 2010. április 26. - hétfő 11:21
Címkék: szolgáltató, internet, panasz, ügyintézés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Férjem ez év januárjában meghalt, a Fibernet pedig rám akarja erőszakolni a vele kötött hűségnyilatkozat elfogadását. Még bele is mentem volna, erre lekapcsolják a netet!



Férjem ez év januárjában elhalálozott, a Fibernet pedig rám akarja erőszakolni a vele kötött hűségnyilatkozat elfogadását. Én eredetileg hajlandó lettem volna igényt tartani a szolgáltatásukra, de hibát követtek el - amit ők is elismertek - , viszont nem voltak hajlandók korrigálni. Március 22-én tévedésből lekapcsoltak az internetről. Többször jeleztem az ügyfélszolgálaton, hogy korrigálják a hibát, de nem léptek semmit ez ügyben. Erre felkerestem a lakóhelyemen lévő fibernetes területi képviselőt, ahol egy lemondó nyilatkozatot írtam alá, melyben kijelentettem, hogy azonnal hatállyal lemondok az összes szolgáltatásukról. (Hozzá kell tennem, hogy ez a lemondó nyilatkozat sem formailag, sem tartalmilag nem felel meg a legelemibb kívánalmaknak.)

AFP
Lekapcsoltak, lemondattak, aztán számláztak

Azt hittem, hogy ezzel rendeztem az ügyet, erre a tegnapi nap folyamán az elhunyt férjem nevére két csekket is küldtek, az egyik az eddigi állítólagos tartozásomat, a másik pedig a május hónapban esedékes szolgáltatások összegét tartalmazza. Érdeklődésemre elmondták, hogy nem veszik figyelembe a lemondó nyilatkozatomat, mert a férjem 2009 decemberében aláírt velük egy egy évre szóló hűségnyilatkozatot, s ez rám nézve is kötelezettséget jelent. Megnéztem a szerződésüket, mely szerint a döntésük teljesen jogtalan. Elhatároztam, hogy ezek után nem vagyok hajlandó kifizetni semmiféle tartozást, s ügyvédhez fordulok, mert ez az inkorrekt szolgáltató, visszaélve a hatalmával, olyan kötelezettségeket erőltet rám, ami jogilag kifogásolható. S még valami, többször jeleztem a Fibernetnek írásban és szóban is, hogy a férjem, akivel eredetileg megkötötték a szerződést, elhunyt. Négy alkalommal küldtem el a halotti anyakönyvi kivonat másolatát, de mindannyiszor elkeverték. Ez azért felháborító, mert a halotti anyakönyv olyan szenzitív adatokat tartalmaz, amellyel visszaélhetnek. Ez hivatalos okirattal történő visszaélést jelent!
  

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Szilvi, 2011. szeptember 14. - szerda 10:02

Mi nagyon nehezen szabadultunk meg a Fibernettől, de szerencsére sikerült. Viszont miután már teljesen megszűnt a szolgáltatás, még mindig küldözgették a csekkeket. Nem lettek befizetve, tájékoztattam őket a jogi dolgokról és szépen elmaradtak a csekkek. Ügyfélszolgálatuk egyenlő a nullával, elérhetetlen, ostobák, a segítésre képtelen ügyintézőkkel, de az is lehet, hogy annyira kevesen vannak, így annyira túl vannak terhelve, hogy azt sem tudják milyen neműek... Minden esetre tanulságos egy előfizetés volt, melyből soha többé nem kérünk, inkább ne legyen, mint Fibernet. - teszem hozzá és 3-4 éve volt, azóta elköltöztünk Őrbottyánból.

Lászik Mihály, 2011. március 14. - hétfő 14:31

Borzasztóan felháborít, hogy egy éve folyamatosan olyan pénzeket próbálnak befizettetni velem, amivel nem is tartozom! Igazán hűséges előfizetők vagyunk, de 10 év kevés volt nekik megjegyezni, hogy Mihály vagyok és nem György, ezen felül pedig 3 évre visszamenőleg követelnek olyan tartozásokat, amik befizetését csekkekkel bizonyítottam!

Stefan Raab, 2010. október 10. - vasárnap 10:56

>>> ide írjátok meg mi a problémátok ... ugyfelszolgalat@fibernet.hu oder >>> Ügyfélszolgálati iroda címe: 8600 Siófok, Fő u. 174-176. Telefonszám: 1280 Fax: (1) 273 5777 E-mail: http://ugyfelszolgalat.fibernet.hu Nyitvatartási idő: Hétfő: 08:00 - 20:00 Kedd: zárva Szerda: 08:00 - 16:00 Csütörtök: zárva Péntek: 08:00 - 16:00 Megjegyzés: Telefonos ügyfélszolgálatunk minden nap (hétvégén is) 6.00-22.00 között várja a hívásokat. Hibabejelentő száma: (83) 544-008 Ügyfélszolgálati iroda címe: Promontor Udvar Üzletház 1221 Bp., Kossuth Lajos utca 25-29. Telefonszám: 1280 Fax: (1) 273 5777 E-mail: http://ugyfelszolgalat.fibernet.hu Nyitvatartási idő: Hétfő: 10:00 - 17:00 Kedd: 08:00 - 20:00 Szerda: 10:00 - 17:00 Csütörtök: 10:00 - 17:00 Péntek: 10:00 - 15:00 Megjegyzés: Telefonos ügyfélszolgálatunk minden nap (hétvégén is) 6.00-22.00 között várja a hívásokat. Igénybevehető szolgáltatásainkról részletes információt a fenti elérhetőségeken kérhet. Ügyfélszolgálati iroda címe: 2100 Gödöllő, Remsey krt. 8. Telefonszám: 1280 Fax: (1) 273 5777 E-mail: http://ugyfelszolgalat.fibernet.hu Nyitvatartási idő: Hétfő: 08:00 - 20:00 Kedd: 10:00 - 17:00 Szerda: 10:00 - 17:00 Csütörtök: 10:00 - 17:00 Péntek: 10:00 - 12:00 Megjegyzés: Igénybevehető szolgáltatásainkról részletes információt a fenti elérhetőségeken kérhet stb stb.. van bőven irodájuk :) Továbbá: ha minden fibernetes panaszosnak lenne laglább 100 ismerőse a kinek elküldenétek ezt az oldalt , panasszal írnátok tele akkor A FIBER NET kicsit nagyon LÁZAS lenne , mivel nem győznék a leveleket feldolgozni! http://www.fibernet.hu/index.php?id=136 Mocsok cégegekkel nem szabad szerződést kötni bármit igérnek.

Maurer János, 2010. augusztus 13. - péntek 17:03

Sajnos nem egyedi az eset a Fibernet erőszakosságával kapcsolatban. Több alkalommal jeleztem a szolgáltatónak, hogy a minimum szolgáltatás felét sem biztosítják a szolgáltatási időszak nagy rézében. Fitt internet csomagom van(4/1 Mbit), aminek értékesítését a szerződéskötés után egy hónappal megszüntették. Az óta is nagy nyűg Nekik, mert a szerződéskötéskor a minimum szolgáltatási sebeséget nem foglalták bele. A szerződés nem tartalmaz semmmilyen adatot a sávszélességről, csak az ASZF! Az ASZF viszont változik folyamatosan, nem számít, hogy a szerződéskötéskor más volt. Jelenleg szerintük 0,5Mbit/sec letöltési sebességre lennék jogosult, ami 24 órából kb 12 órát nincs meg, esetleg a fele. Telefonos ügyfélszolgálatnál ha jelzem a hibát, akkor félrebeszélnek, majd jön a szerelő... stb, stb. Természetesen a szerelő akkor jön, amikor jó a kapcsolati sebesség. Így fizetek dupla pénzt a felezett szolgáltatásért.

Grof-Zero, 2010. június 05. - szombat 22:25

Hali ! Van már ellenfele a fiebernek pl. Gödöllőn, ja a minőségben semmi nem változott, nem érdekli ezeket hogy mi van amig van előfizetés. Kb. ez az egyetlen szolgáltató aki képes meghirdetni 20Mbites szolgáltatást 2Mbit garantált sebességgel, most akkor mi ez ?Tizede amit ad annak amit fizetek ? Na ebből lehetne egy jó kis riportot csinálni valamelyik TV-ben. Ez a szabad-rablás, kb így hívják, de hála az égnek júliustól megszabadulok tőlük remélem egy életre. A főnök amit hallottam róla, már mint itt gödöllőn egy magát hozzáértőnek tartó überkontár, az ilyenektől mentse meg az embert minden ami van, ha lehet. De kb az egészre ez a jellemző már mint a cégre. Egy nagy f.ostaliga. De nagyon.-

dancsak manyi, 2010. május 14. - péntek 15:46

A Fibernettel én is igy jártam. 1999 12 31-én lejárt a hűségnyilatkozatom,amit végig kifizettem.Még1999 11 15-én irtam egy felmondó levelet/ajánlva/ hogy nem kérem a szolgáltatást tovább.Még 3 hónapig küldőzgették a számlát ,holott én 1999 12 20-ától DIGI tv vel rendelkezem.Többszöri telrfonálásra ápr.hónapban kikötötték a kábelTVt

Borvendég Zsuzsanna, 2010. május 13. - csütörtök 12:51

Sziasztok! A mi történetünk a következő:2009. 05.15-én szerződés jött létre köztem és Fibernet Zrt. között, KIT JOKER csomagra 1 éves hűségidő vállalással. 1. Az aláírt szerződést a szerelő munkatárs magával vitte, mondván, majd postán kiküldik, ami nem történ meg. Az elmúlt egy év során 3 ízben is felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol is mindig megígérték, hogy kiküldik a szerződést, egyszer sem történt semmi, A MAI NAPIG- EGY ÉV ELTELTÉVEL SEM KAPTAM MEG AZ ALÁíRT SZERZŐDÉST. 2. 2009.10.05.- i lejárattal tartozásom keletkezett a Fibernet Zrt.- vel szemben, mivel ezt a számlát vagy nem küldték ki, vagy a postás nem kézbesítette ki. 2009. december hónapban felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, mivel nem küldtek csekket az említett elmaradt befizetés pótlására, és kértem, hogy küldjenek részemre csekket, amin a tartozásomat rendezni tudom. Ezt meg is ígérték, de a kért csekk és a szerződés NEM ÉRKEZETT MEG. Ezért 2009.02.18-án saját bankszámlámról a tartozást banki átutalással rendeztem, és mivel a számlalevélen ez áll: „ amennyiben díjtartozását a számla kézhezvételéig kiegyenlítette, kérjük tekintse jelen felhívásunkat tárgytalannak…”- -ezért azt gondoltam, minden rendben van.-( Itt jegyzem meg, ezen kívül az egy év alatt semmilyen tartozásom nem volt, minden számlát pontosan rendeztem, és ezt is igy tettem volna, ha a csekk megérkezett volna.) Ezzel szemben 2010. március 11-én lekorlátozta a FIBERNET ZRT a szolgáltatást oly módon, hogy az internet és telefon-szolgáltatást EGYÁLTALÁN NEM LEHETETT HASZNÁLNI . Bár 2010. 04.13-án kelt levelükben azt írták, a szolgáltatást nem korlátozták, ez sajnos nem így történt, mert a két szolgáltatás a mai napig nem állt helyre ( azaz 2010. május 13-ig, amikor is szétszereltük a beltéri egységet és a modemet, mivel a szolgáltatásokat meg kívánom szüntetni a hűségidő leteltével.) ( A tv szolgáltatás csak azért működött tovább, mert az a munkatársuk, aki 2010. március 11-én kiérkezett hozzánk a szolgáltatás kikötése céljából, amikor meglátatta a kérdéses- Önök szerint nem befizetett számla befizetését igazoló – 2010-február 18-i dátumú számlakivonatot, volt olyan emberséges, hogy mégsem kötötte ki a szolgáltatást. ) A telefonos ügyfélszolgálaton , amit azonnal felhívtam, 1. esetben azt mondták, hogy küldjem el a befizetést igazoló bizonylatot faxon a behajtási csoportnak, és ezután minden renben lesz. 2. alkalommal, miután a faxot elküldtem, visszahívva az ügyfélszolgálatot, azt modták, hogy majd 2-3 napon belül oldják fel a korlátozást. 3. 3 nappal később visszahívva az ügyfélszolgálatot azt a választ kaptam, hogy majd 15 napon belül dönt a behajtási csoport a visszakapcsolásról és kérdésemre, hogy ha az ügyfélszolgálat maga is látta a befizetést, ami majdnem 1 hónappal korábban megtörtént, miért nem törölték a rendszerből a tartozást, azt a választ kaptam, hogy 1., : nekem tudnom kellett volna, hogy nem elég befizetni a tartozást, hanem rögtön el kellett volna faxolnom a behajtási csoportnak, 2., : azt is tudnom kellett volna, hogy a Fibernet Zrt, SOHASEM küld ki csekket még egyszer! 4. alkalommal azt mondták 15 nappal később, hogy a behajtási csoport majd küldeni fog egy csekket, amit be kell fizetnem, azt vissza kell küldenem, és majd azután 15 nappal később fogják a korlátozást feloldani. ( szerencsére a beszélgetések az Önök rögzített telefonvonalán zajlottak- tehát bármikor visszahallgathatók) 5. Mindezekhez képest 2010. 04.13-án a Fibernet Zrt. Behajtási Csoportja- cím, aláírás és név nélküli levelében azt írta megdöbbentő módon, hogy a szolgáltatást SOHASEM KORLÁTOZTA!!!- ezért tennivalójuk sincs. EHHEZ KÉPEST A TÉNY AZ, HOGY A MAI NAPIG: 2010-05-13-IG A SZOLGÁLTATÁSOK NEM ÁLLTAK HELYRE, MIKÖZBEN A HAVIDíJAKAT KIKÜLDTÉK, AMIT BE IS FIZETTÜNK. A DIGITÁLIS TV- szolgáltatással kapcsolatban pedig szintén meg kell jegyeznem, hogy a szolgáltatás minősége kritikán aluli, őszi és tavaszi időszakban rendszeresen, egész napokra szétesett az adás, amit több ízben is bejelentettünk a telefonos ügyfélszolgálaton. Első alkalommal ki is jött egy szerelő, aki velünk kezdett el veszekedni, hogy szabálytalanul lett bekötve a szolgáltatás.- Ezt egyébként a sorházunk szomszéd lakói is meg tudják erősíteni, ahol szintén ugyanilyen a „MINŐSÉG”, és ők is szintén több ízben is bejeltettek az ügyfélszolgálaton. Ráadásul azt válaszolta, hogy nem is lesz jobb a szolgáltatás minősége- így sem a tv adás, sem az internet gyorsasága, mert az Önök munkatársa, aki a beszerelelést végezte, úgy oldotta meg a bekötést- felsőbb utasítára, hogy az 5 sorházi lakáshoz NEM SZERELT FEL ELOSZTÓ DOBOZT VAGY ERŐSíTŐT, hanem meglévő egységből húzta ki egyenként az 5 új kábelt,amivel jelentősen megromlott a vétel minősége. 2., Következő alkalommal, amikor ismét az adás szétesését észleltük és kértük a javítást, már ki sem jött a szerelő többet. NO COMMENT....... vvv

Cseh József, 2010. május 13. - csütörtök 12:50

Mindaddig, amíg bizonyos területeken nem lesz hasonló szolgáltató, nem lehet tőlük azt várni, hogy korrekt ügyfélként kezelik az ügyfelüket. Nejem legutóbb 2, 5 órát várt a sorára, mert úgy hitte, hogy nem sokára lejár a hűségnyilatkozatunk, és nem akart ismét abba a "hibába esni" hogy ezt úgy közlik velünk, hogy automatikusan mindennemű előzetes értesítést mellőzve a következő havi díjat emelt áron számlázzák ki...Aztán egyszer csak önhatalmúlag, szintén mindennemű előzetes tájékoztatást nélkülözve lekapcsolják az ügyfelet a hálózatról, és fizethetem a bekötési díjat, mint büntetést...Elképesztő, hogy valaha egyik-másik hatóság sem bánt így a kuncsaftjaival, de mit lehet várni egy eleve nyereségre hajtó szolgáltatótól ma ebben az országban, ahol csak arra vagyok jó, hogy minél több külföldi pénzes vállalkozó gazdagodhasson meg belőlem, mert csak így vagyok piaci szereplő és a kisember...

bíbic14, 2010. május 11. - kedd 08:46

Szia Cecília! A fogyasztóvédelem tök jó ötlet, élni fogok vele! Március 18-i reklamációmra, melyet azért írtam, mert minden ok nélkül lekapcsoltak a netről -feltételezett kb. 30.000 forintos tartozásomra hivatkozva, melynek valótlanságát banki átutalási bizonylatokkal igazoltam- a mai napig nem jött válasz. A telefonos ügyfélszolgálaton persze látják a reklamációt, de az ígért 1hónapos válaszidővel ellentétben a mai napig semmilyen választ nem kaptam, segíteni nem tudnak, csak annyit tehetek, hogy elmegyek a hozzánk legközelebb eső irodájukba (vicc: szentendrei vagyok az ügyfélszolgálat meg Budafokon van) és ott nem fogom tudni elintézni ugyanezt. Mindenesetre Fibernettől mindenkit óvok és amit tehetek, hogy terjesztem mindenhol, hogy ne szerződjenek ehhez a szolgáltatóhoz!

shmonsta, 2010. május 10. - hétfő 17:56

Még egy nagyon fontos dolog a történetünkhöz: először nem lemondani akartuk a szolgáltatást (bár a hűségidő lejárta után nyogodtan megtehetjük) hanem átköltöztetni egy másik helyre az adott kisvárosban. Erre azt mondták, hogy abba az utcába nem (bár a főutcábó nyílik és más szolgáltatóknak vannak előfizetői itt is) majd nem rakták még le a telefont de még a párom sem és hatalmas röhögések közöt megbeszélte az ügyfeles meg még aki vele volt, hogy hihi de jó a hülyéknek nem lesz intenetük.


1 2

Kommentek

Nyomorék ParkFerr, 2020. szeptember 19.

Na most azért azt tegyük hozzá, hogy magánterületen ez egy teljesen elfogadható dolog, HA ki v...

Fizetős parkolás a Penny Market előtt

Nyomorék ParkFerr, 2020. szeptember 19.

Na most azért azt tegyük hozzá, hogy magánterületen ez egy teljesen elfogadható dolog, HA ki v...

Fizetős parkolás a Penny Market előtt

kizsgé, 2020. szeptember 02.

Én általában nyeremény játékokon veszek részt állítólag. Mindig hatalmas összegeket nyere...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza