Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Csorbították a Toyota hírnevét a visszahívások

Munkatársunktól, 2010. március 17. - szerda 11:22
Címkék: autó, eljárás
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Érzékeny veszteséget szenvedett a Toyota hírneve az Egyesült Államokban a japán autógyár modelljeinek visszahívási sorozatai miatt.



A DriverSide.com kedden ismertetett adatai szerint az amerikai fogyasztók hetvennégy százaléka a korábbiaknál kevésbé bízik a Toyotában. Piaci elemzők eddig jobbára csak találgatták, hogy a japán cégnek milyen presztízsveszteséggel kell számolnia a visszahívások miatt, amelyek óriási nyilvánosságot kaptak Amerikában. Több mint 7,5 millió Toyotát rendeltek vissza különböző természetű gondok miatt, az egyik leggyakoribb hibalehetőség a gázpedál beszorulása volt.

A közvélemény-kutatás szerint a népességnek abban a hetvennégy százalékában, amelyiknek megrendült a hite a korábban a megbízhatóság jelképének tekintett márkában, a lakossági korcsoportok egyenlő mértékben vannak képviselve. A nők között nagyobb (hetvenhat százalékos) a bizalomvesztés, mint a férfiak körében (hetvenegy százalék).

AFP
Csak a pedál működjön...

A DriverSide.com szerint a Toyota meghibásodásainak és a visszahívási kampányoknak talán annyi hasznuk van, hogy az autótulajdonosok hatvankilenc százaléka úgy nyilatkozott: ezentúl nagyobb figyelmet fordít kocsija műszaki állapotára.

A Toyota-botrány egyik legutóbbi fejleménye kétségessé teszi, hogy a japán márkát becsmérlőknek minden tekintetben igazuk van. Kiderült ugyanis: nem biztos, hogy igazat mond az a férfi, akinek elmondása szerint az általa vezetett Toyota Prius a napokban akaratlan gyorsításba kezdett San Diegóban. Szakértők emlékeztettek: az Audinak egy hasonló visszahívási sorozat miatt az 1980-as években kis híján befellegzett, pedig utólag kiderült, hogy vezetői hibák történtek. A német autógyárnak tíz évébe került, hogy helyreállítsa megtépázott hírnevét.

Forrás: MTI
  

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

sara, 2019. október 15.

Üdv mindenkinek!
Sara vagyok, jelenleg Tata-ban él. Magyarországon özvegy vagyok, két gy...

Évi egy fogkefe

Helena Robert, 2019. október 15.

A nevem Helena Robert, néhány hónappal ezelőtt nagy szükségem volt hitelre, de csalás és ves...

Nincs tartozásom, de feketelistán vagyok...

Norbert , 2019. október 15.

Helló, Norbert vagyok, pénzügyi válságban van? mivel hazámban jelenleg pénzügyi válság va...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés