Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Szeszélyes az E.ON, mint az időjárás

Munkatársunktól, 2010. február 25. - csütörtök 14:34
Címkék: szolgáltató, díj, panasz, áram
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Egyébként következetesek a munkájukban, ami a leemeléseket illeti, hiszen amíg az ominózus hónap hatodikán, addig a következő hónapban 19-én emelték le a díjat! Logikus nem?



Előzetesen csak annyit, hogy közel negyven éve bankszámláról egyenlítem ki minden számlámat és eddig egyetlen szolgáltatóval sem volt problémám, kivétel az E.ON!

A történetem pedig a következő. Az egyik hónapban nagyon siettek és már 6-án le akarták emelni számlámról a tárgyhavi összeget, de fedezet hiánya miatt ez nem sikerült, mert éppen úgy alakult, hogy lefogyott a számlámról a pénz. Mindketten nyugdíjasok vagyunk - más jövedelmünk nem lévén - a nyugdíjfolyósítón múlik, hogy mikor érkezik meg a számlámra a pénz. Tudomásom szerint 15-ig kell megérkeznie, ami tárgyhó 11-én meg is történt. Vagyis három munkanap múlva számlámon volt a fedezet, de még egyszer már nem néztek rá a számlámra, hogy van-e már fedezet, hanem teljesen logikusan a következő hónap ötödikei keltezéssel küldték a felszólító levelet a csekkel együtt, amit 16-án meg is kaptam. Akkor, amikor már a következő fedezet (nyugdíj) is a számlámon volt!

Nem tudom, hogy az E.ON ebben a kérdésben illetékes vezetői tisztában vannak-e a törvényi szabályozással, amelyben úgy rendelkeznek, hogy minden hónapban csak egyszer nézhetnek rá a számlára, amikor ők úgy gondolják. Ha nincs fedezet, akkor automatikusan küldik a felszólító levelet a csekkel együtt. Szerintem az ügyben illetékes vezetők nincsenek tisztában azzal, hogy a munkabéreknek tárgyhó tizedikéig, a nyugdíjaknak pedig 15-ig kell megérkezniük a számlákra, mert ha igen, akkor a fedezet megérkezése után is ránéznének a számlára, leemelnék a pénzt és nem küldözgetnék fölöslegesen a felszólító leveleket.

Kérdezem én, hogy az az ügyintéző, aki a leemeléseket végezte hatodikán, és nem volt az ügyfelek számláján pénz, akkor ő már abban a hónapban nem is végez munkát? Egyébként következetesek a munkájukban, ami a leemeléseket illeti, hiszen amíg az ominózus hónap hatodikán, addig a következő hónapban 19-én emelték le a díjat! Logikus nem?

Véleményem szerint ez az eljárás egy merev régimódi vezetői stílusra vall, ami pedig a rugalmasságukat illeti, igen erős kihívásokkal küzdenek. Ez pedig csak az E.ON-nak a sajátja, hiszen a többi szolgáltató (biztosítók, telefonszolgáltatók stb.) rugalmasan megoldják, ki úgy, hogy a tárgyhónapban többször is ránéz a számlára és leemeli az összeget, ki pedig úgy, hogy a következő hónapban automatikusan leemeli az előző hónapban esedékes díjat is.

De az E.ON az egy olyan nagy cég, amely úgy gondolja megengedheti magának, hogy ilyen vaskalaposan intézzék, szervezzék a saját munkájukat. Ha egy kicsi rugalmasságot vinnének a munkájukba, ami véleményem szerint nem kíván nagy vezetői rátermettséget, akkor megkímélhetnék a Tisztelt Fogyasztókat a fölösleges problémáktól, utánajárástól.

Ez a kérdés akkor persze nem merülne fel Tisztelt E.ON! Biztos, hogy mindent megtesznek a Fogyasztókért?

Egyébként időközben már átutaltam az elmaradt összeget! Egy mélységesen csalódott fogyasztó...


Forrás: Dh-online
  

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Molnárné, 2010. február 26. - péntek 11:55

Az EON minősitő levélhez szeretnék párszót hozzá tenni. Sajnos más területen sem állnak a helyzet magaslatán.Amikor új felhasználóként szerződést kötöttünk/áprilisban/akkor még szeptemberben sem kaptunk számlát.Ekkor elmentünk Székesfehérvárra, mert közelebb nem volt Ügyfálszolgálat,ahol közölték még nem vagyunk a rendszerben,Kértük akkor rögzítsenek, ezután decemberben kaptuk az első számlát,több telefon után. Amikor megváltunk a cégtől,átszerződtünk más szolgáltatóhóz,akkor pedig az álltaluk kiküldött határidő ellenére sem engedtek át a másik szolgáltatóhoz, mert szerintük még egy hónp átalányt i kell fizetni, holott így is több ezer Ft túlfizetésünk volt. Befizettük a kért összeget/karácsony előtt jóval/,amikor közölték,hogy a túlfizetést még az ünnepek előtt visszakapjuk.Ezek után kaptunk egy levelet amelyben a fizetési határidő december 30.-a volt.Ugye nem kell mondanom, hogy a pénz nem érkezett meg csak január 7.-én.De ennek ellenére még mindig nem tudtunk fizetni az új szolgáltatónak,mert még mindig nem engedtek el.Február elején végre sikerült az adatokat továbbítaniuk és elkészülhetett a számla, de mivel már 3 hónapja szenvedtek vele,tetemes hátralékunk keletkezett.Szerencsénkre az új szolgáltató nem számol fel késedelmi kamatot, mertnem a mi hibánkból nem tudtunk fizetni. Kérdésem az lenne, hogy egy ilyen munkatempóval,munkamorállal rendelkező cég még hogy van talpon?


1 2

Kommentek

Mr. Dékány Endre, 2020. február 18.

Hitelre van szüksége? Adunk mindenféle kölcsönt, például adóssághitel, üzleti kölcsön, o...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

Mária Ádám, 2020. február 16.

A nevem Mária Ádám, magyar, egyedülálló szülő, mielőtt a férjem meghalt, annyi adósságot...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Lázár István, 2020. február 14.

Mi 2019.10.28-án rendeltünk telje nyílás záró cserét, a mai napi semmi, csak ígérgetések ...

Ablakcsere buktatókkal

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza