Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Megint szétjött a csizma ugyanott, úgyanúgy!

Márkus Rita, 2010. január 12. - kedd 11:58
Címkék: garancia, szavatosság, jótállás, panasz, reklamáció, ügyintézés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Második nap, szétjött a csizma ugyanott, ugyanúgy. Mondanom sem kell kritikán aluli volt a megragasztása is, hiszen körülbelül olyan volt mintha egy technokol csíkkal elintézték volna.



Az esetem úgy gondolom nem egyedi de mégis leírom mert felháborítónak tartom,hogy Magyarországon semmi de semmi nem védi a vásárlókat. Még a Fogyasztóvédelem sem. 2009. december 11-én vásároltam magamnak egy csizmát 18000 forintért az Allee bevásárlóközpont földszintjén található Players Room nevezetű cipőboltban.Elérkezett a karácsony, és december 25-én a csizma bal oldali párjának a talpa elengedte a ragasztást, illetve oldalt is elkezdett szétjönni.Félév garanciát kaptam rá így hát visszavittem, hogy cseréljék ki vagy adják vissza a pénzt.Mondanom sem kell ez nem történt meg. Másfél hét után hívtak, hogy kész a csizma, átvehetem, megjavították. A Kermit meg sem közelítette a csizmám, hiszen egy Kiss Béla nevezetű műbőr szakértő szakvéleyényét nyomták le a torkomon, aki azt írta rá javítható. Megragasztották. Nem tehettem mást átvettem, mivelhogy a következő lépés az lett volna, hogy önköltségből (plusz 6500 forint) bevizsgáltatom a fogyasztóvédelemnél. Nem vállaltam, hiszen majdnem húszezer forint volt így is a lábbeli.

Fogyasztók
Ünnepi gúnyában az Allee

Elkezdtem hordani. Második nap, szétjött ugyanott, ugyanúgy. Mondanom sem kell kritikán aluli volt a megragasztása is, hiszen körülbelül olyan volt mintha egy technokol csíkkal elintézték volna. Visszavittem, kivertük a balhét. Az eladó közölte: "Nem muszáj egy Érdi lakosnak Pesten vásárolnia ha gondot jelent az ügyintézés…" Panaszkönyv elő, leírtam az esetet. újabb jegyzőkönyv megint Kiss Béla műbőr szakértő fogja felülbírálni? Nem tudom, most várom az eredményt. Odakint mínusz tíz fok van és én sportcipőben járok, mert nem tudom használni a csizmám. Nem tudok újat sem venni mert várom vissza a pénzt. Nem tudom mi lesz. Cserét elvileg a PTK szerint kötelesek biztosítani, de nem tették meg. Csak a javítattatással vagdalkoznak. A Fogyasztóvédelem nem mond semmit. Kereskedője válogatja hogyan járnak el - mondta egy hölgy a telefonba. Felháborító hogy ebben az országban bármit megtehetnek az emberrel. Mit tegyek? Kihez forduljak?

Felhívtam az üzemeltető Szinga Kft.-t. A titkárnő már kioktatott. Huszár Katalint próbáltam keresni ugyanis ő a nagyfőnök és az eladó is őt mondta, hogy őt keressem. A titkárnő azt mondta nem tudja adni valaki mást ad. Kértem, ne rázzon le, vele szeretnék beszélni mert az eladók ezt mondták. Erre közölte hogy ő dolgozik ebben az irodában tudja kivel kell beszélnem. Kapcsolta a hölgyet aki annyit mondott várjuk meg az eredményt. Jó. várok. De ha vissza kapom javítva a csizmát bemegyek és Huszár Katalin asztalára teszem. Vagy esetleg a fejébe húzom. Ennyi. És tovább megyek. Az Allee-t is felfogom hívni, hogy kritikán aluli, ahogy bánnak az eladók az emberekkel. Panaszt teszek. Egy csizma. Semmi más. De a Szinga Kft. vígan ül a pénzemen. Én meg nézhetek egy új vese után ha esetleg felfázom addig a cipőmben. Senki nem vásároljon a Players Room-ban ha jót akar magának.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Remy Credit, 2017. október 27. - péntek 17:43

Pontos algum crédito ou algum financiamento? Não pago banco Você tem uma conta paga ou dívida? Existe um bom reembolso nosso cronograma com baixa taxa de juro de 2%. Para maiores informações entre em contato conosco diretamente nem követte az e-mail címét: REMY.CREDIT1111@gmail.com, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Név da Empresa: REMY CREDIT Az e-mail címe: REMY.CREDIT1111@gmail.com Empresa NMLS ID: 51721 WhatsApp +1 (267) 527 9284 Desejo a todos o melhor, REMY.FINK ...

Seaman Edwin, 2016. március 14. - hétfő 08:06

Szeretném eladni a vese sürgős pénz miatt a gazdasági és pénzügyi probléma forduljon Dr. Seaman-mail címed drseamantrade6@yahoo.com

Dr lucas, 2015. április 07. - kedd 20:07

Szeretném eladni a vese sürgős pénz miatt a gazdasági és pénzügyi probléma forduljon Dr. Lucas-mail címed goodcarehospital@outlook.com

Ildikó, 2014. február 09. - vasárnap 19:39

Tisztelt Jogásznő! 2013.11.23-án vettem a fiamnak 17595 ft-ért egy bakancsot Szeged Árkádban a Bershka nevű üzletben. 2013.12.27-én visszavittük (blokkal igazolva a vételt), ugyanis a lábfej résznél a varrás elengedte a talp közelében a cipőt. Szerintem javítani sem lehetne ,mert olyan közel van a talp,az elengedett varráshoz hogy az egész cipőt szét kellene szedni ehhez a művelethez. Kicserélni ugyanilyenre már nem tudták és felajánlották a javítását. Én a lavásárlást szerettem volna kérni tőlük, ugyanis kb. 100 km-re lakunk és az utiköltséget ( ami kb. 5000ft) nem téríti meg senki, hogy 1 hét múlva vissza kell mennem a cipőért. Ők ezt nem engedték, hogy levásároljam. Jogosan jártak-e el? Megyünk márciusban megint az üzletbe ( 6 hónap szavatosság még fenn áll). Kérdésem követelhetem-e a levásárlást vagy sem, ha nem tudják ugyanilyenre kicserélni. Köszönöm válaszát: Ildikó Szeretném a válaszát kinyomtatva visszavinni a cipőt, ha nekem volt igazam.

Office Shoes Dunakeszi, 2013. október 18. - péntek 13:52

Az Office Shoes hálózata sem különb. 22.990 Ft-os Hilfiger vászoncipő oldalsó gumi része kezdett lejönni, kb 4-szeri használat után. természetesen elutasították a panaszt, nem megalapozott kifogással, azt volt képük ráírni, hogy erősen elhasználódott, kopott a cipő nem rendeltetésszerű használat miatt, mert a fehér cipő tisztítás után szürkés-fehér lett. A kifogásolt hibáról semmit sem írtak, ja és ezt több, mint egy hónap után. Most ismét fizessek

Nagy, 2013. március 08. - péntek 21:29

Rumi Attiláné!Nem megengedett.Vigye vissza,javítást fognak felajánlani Önnek.

Rumi Attiláné, 2013. március 08. - péntek 20:16

2013.03.03. 11óra 41 perckor vásároltuk a SZINGA SPORT KFT WESTEND CITY CENTER-PLAYERSROOM üzletében HUMMEL /DRESS BLUE/INDIAN ZAN/WHITE cipőt. Ma 2013.03.08-án a jobb lábas cipő külső felén a bőr szétnyílt. 4 napi haszánlat után ez megengedett?????

Nagy Andrea, 2012. június 19. - kedd 15:43

Én is beleestem ebbe a hibába, hogy egy Adidas cipőt vásároltam a Szingasport Dunakeszi TESCO Áruházában 3-4 alkalom hordás után a talpa szétmállott. A tisztelt szakértőnek nem nevezhető Kiss Béla megállapította, hogy a 45 kg-s fiam az egyenetlen terhelésével szétnyomta. A lehetőségeim a következők: 1. A Szingasport Kft. központja is elutasított. 2.mehetek a fogyasztó védelemhez, ahol fizethetek és nem kötelezi semmire őket, ezt maga a fogyasztóvédelem sem javasolta. 3. mehetek a békéltető testülethez, de ezt inkább csak a magam kedvéért, szintén nem kötelező. 4. a gazdasági versenyhivatal nem tehet semmit, akkor sem, ha esetleg hamisítvány 5. írhatok Németországba az Adidasnak. TEHÁT SENKI NE VÁSÁROLJON A SZINGA SPORT ÜZLETEIBE, HA JÓT AKAR MAGÁNAK!!

suba georgina, 2012. június 03. - vasárnap 18:04

Én is szeretnék hozzá szÓlni,ehhez az érdekes témához,mert ugyan igy jártam,Playersroom üzletbe.Márciusban vettem egy MINÖSÉGINEK nevezhető LEVIS tornacipöt, 15999.- ért,melynek 2 hó használata után levált mindkét oldalt a gumi része.Reklamáltam az üzletbe,felvették a jegyzőkönyvet,a cipő mindkét oldala válik,ezzel a cimszóval.Kb.2 hét után hivtak megjött a cipő menjek érte./az árát nem adják vissza,javitható ezt írta a Kiss BÉLA szakértönek nevezhetö Úr.Azt Írta vissza,idézem: a bélésre vonatkozó reklamáció megalapozatlan.Kérdem én,ha én a külsö levált gumi részre kérek véleményt,miért ír a belsŐ részéröl?Tud eggyáltalán olvasni?Felhívtam az üzletez,hogy miért nem a Kermihez küldték a cipőt,azt a választ kaptam,nekik Kiss Bélával van szerződésük.Szégyen,hogy egy minőségi árúnak nevezhető termékek SEMMIT nem érnek.És még egy termékhez táska sem jár?Mondom a hölgynek táskát nem kapunk?45. FT- ért igen.Mire kiértem Az üzletből a táska elszakadt.Első lépésként az üzlet adótt egy elérhetőéget,hol élhetek panasszal,már folyamatban van,utána jön a saját költségen a KERMI.Nem hagyom annyiban.Én ezért a pénzért keményen megdolgoztam,hogy a gyereknek Örömet szerezzek, megvettem.

Kolos, 2011. október 05. - szerda 09:01

Marcsikának üzenem, hogy ritka szerencsés, engem ugyanis a Deichmannból úgy küldtek el tegnap, hogy jó, hogy azt nem mondták, hogy hazudok... A sztori: a nyáron megnézték egy elszakadt csizmámat és közölték, hogy ősszel vigyem vissza amikor be tudják cserélni hasonló típusra (lévén nyáron nem tartanak csizmát). Tegnap ezt meg is tettem, majd közölték, hogy a fél év garancia lejárt. Mondom, a papírján két év van. De szerintük az nem az a garancia amivel ők kicserélik, és ne mondjam, hogy bárki is azt mondta, hogy ezt megteszik. Kértem, hogy megkereshessem a kolléganőt, közölték, hogy felesleges, mert olyat senki sem mondhatott. Megalázó volt. Végül kitöltöttek egy papírt, hogy azzal vizsgáltassam be a csizmát (saját pénzen) és akkor majd ha kiderül, hogy anyaghiba, visszafizetik az árát.


1 2 3 4 5 6 7

Kommentek

David Peterson, 2018. október 19.

Mindenkinek szüksége van egy kis segítségre. A Személyi Kölcsön segíthet abban, hogy megenge...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Joan Wilson, 2018. október 18.

Én Joan Wilson vagyok, internetes csalók áldozata voltam, amíg kapcsolatba nem vettem ezt a jó ...

Nincs több egyoldalú szerződésmódosítás

Joan Wilson, 2018. október 18.

Én Joan Wilson vagyok, internetes csalók áldozata voltam, amíg kapcsolatba nem vettem ezt a jó ...

A gyóntatófülke nem szauna

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés