Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Az ügyfél bárhogy fizethet, de a szolgáltató kéreti magát

Tibor, 2009. december 18. - péntek 15:20
Címkék: szolgáltató, díj, szerződés, ügyintézés, panasz
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Nem méltánytalan-e az olyan szolgáltatói eljárás (akár definiált az általános szerződési feltételekben, akár nem), mely csak úgy téríti vissza az előfizetőnek járó összeget, hogy annak ezt kérnie kell bankszámlája megadásával?



Forrás: photos.com
Mobiltelefon előfizetői szerződésemet felmondtam. A Szolgáltató záró egyenlegében négyezerkétszáz visszatérítést tüntetett fel, melyhez mellékelt egy nyomtatványt, amit bankszámlaszámmal és ügyfélbiztonsági kóddal kitöltve kell számára visszajuttatni (postán, faxon vagy kissé értetlen ügyfélszolgálati ponton) a visszatérítés teljesítéséhez. Nem méltánytalan-e olyan szolgáltatói eljárás (akár definiált az általános szerződési feltételekben, akár nem), mely csak úgy téríti vissza az előfizetőnek járó összeget, hogy annak ezt KÉRNIE kell bankszámlája megadásával? Érdekes módon az ügyfél bárhogy fizethet, csak fizessen (készpénzben, banki átutalással, hitelkártyával, postautalványon, készpénz átutalási megbízással, ATM automatákon vagy a szolgáltató előzetes kifejezett hozzájárulása esetén csoportos beszedési megbízás útján), de ugyanezt teljesíteni már nem képes vagy hajlandó? Ez szánalmas.

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Gócza Kálmán, 2010. január 14. - csütörtök 09:44

Kedves István! Nem értem a problémát (a végét)! Leírásából azt értem, hogy a régi tulajdonos nevére érkezett számlák befizetése rendben megtörtént, vagyis a normál fogyasztás és fizetés idején nem okozott gondot a számla befizetése (ez általában így is működik minden normál háztartásban). A probléma az átírást követően keletkezett, amikor hosszú időn keresztül nem kapott számlát, majd egy összegben kiszámlázta a szolgáltató a teljes összeget. Gondolom, Önök a minden hónapban erre szánt összeget gondosan félretették, nem költötték el másra, mint "talált pénzt". Így pedig - mivel a fogyasztás Ön előtt ismert volt a rendszeres óraállás bejelentés alapján - a 3 év után ott állt a befizetendő összeg egyben (esetleg néhány ezer forintos eltéréssel, az időközi fogyasztás- és árváltozás miatt). Mire kellett a személyi kölcsön? Megmondom: azoknak a vásárlásoknak az utólagos finanszírozására, amire elköltötték idő közben a be nem fizetett, de elfogyasztott áram árát. Ezért nem a szolgáltatót (és nem az országot) kell szapulni, hanem odaállni a tükör elé, és önvizsgálatot tartani!

Forgács István, 2010. január 10. - vasárnap 17:31

2002-ben vásárolta párom a házat.Az előző tulaj nevére kaptuk az EON számlákat.A volt tulajdonos meghalt,tehát nem jogi személy.Személyesen mentünk be a debreceni EON-hoz bejelenteni a változást.Név és tulajdonos változást.Fél napunk ment rá,megjártunk három irodát,gondoltuk végeztünk és az új tulajdonos nevére fognak jönni az új számlák.Ezek után számlát sem kaptunk.Bejelentettük telefonon,az óra állást,be engedtük az óra leolvasót,levélben is bejelentettük a problémánkat.A harmadik évben jött egy leolvasó.Ezután egyben kaptunk 317000Ft-os számlát.Fellebbeztünk Kaptunk 31700Ft-os 10havi részlet fizetési kedvezményt+ a havi díj fizetés.42000ft-ra rúgott havonta a számla.Ezt fizetni nem tudtuk volna.Így személyi kölcsönt vettünk fel.Annak a törlesztő részlete 12800ft.Egyben utaltuk a tartozást.Egy hét múlva ki küldtek kamat tartozást,amit fizessünk be.Eladó az ország!

Matus László, 2009. december 24. - csütörtök 10:07

Szerintem ez sikkasztás és csalás és mivel ezzel a cikkel ez a hatóságok tudomására jutott és mivel ez valószínűleg gyakorlat a fenti cégnél, hivatalból üldözendő, tehát ha valóban lenne fogyasztóvédelem, már utánajárnának és megkezdenék a büntetőeljárást.

Légrádyné, 2009. december 20. - vasárnap 21:51

Ez egyértelmű. Ami visszajár, az visszajár4 Csak az ilyen szánalmas, tisztességtelen, pitiáner szolgáltatóknak nem egyértelmű, ill. legalábbis úgy tesznek mintha. Az ilyeneket ki kellene zárni a piacról. Szemétládák.

Kommentek

bishop berry smith, 2020. január 21.

Helló Szüksége van pénzügyi kölcsönre, ingatlanbefektetésre, autókölcsönre, adósságkons...

Menekülés a UPC-től

Mr. Dékány Endre, 2020. január 19.


Van rossz hitelképességi mutatója? Pénzügyi szempontból nem megfelelő? Hitelt adunk a...

Menekülés a UPC-től

giovannipiombi@gmail.com, 2020. január 15.

Komoly és gyors nemzetközi egyedi kölcsön-ajánlat.
Szeretne kölcsönt keresni anélkül...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza