Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

A Vodafone eladta a számomat

Fogyasztók, 2009. augusztus 27. - csütörtök 11:58
Címkék: telefon, ügyintézés, ügyfélszolgálat, szolgáltató, reklamáció, panasz
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Aktív számom újbóli eladását az ügyfélszolgálatos „technikai problémának”, én jogellenesnek neveztem. Azóta ezt a szöveget hallja, ha valaki felhív: "A hívott számon előfizető nem kapcsolható." Számot kellett cserélnem.


Tisztelt Szerkesztőség!

Két mobilszolgáltatóval is hadilábon állok, az elmúlt időszakban nem kis kellemetlenséget okoztak nekem. Szeretném a segítségüket kérni, hogy milyen módon juthatok velük dűlőre, mert amit művelnek, lassan nevetségessé kezd válni.

Először is szeretném idézni azt a levelet, melyet mindkét szolgáltatónak elküldtem, ebben részletesen és időrendben szerepelnek az elmúlt évek eseményei.


"Tisztelt Telefontársaság!

Az alábbiakban időrendben felsorolt események és sorozatos technikai problémák miatt kérem ügyem vizsgálatát, majd kártalanításom elbírálását:

2001: Vodafone City feltöltőkártyás gsm csomagot vásároltam, a 06-70/244-16-76 telefonszámmal.

2006: sorozatos elégedetlenség és nem megfelelő bánásmód miatt számhordozással előfizetést vásároltam a Pannon-nál, az eredeti (06-70/244-1676) telefonszámom megtartásával.

2008. július közepén barátaim jelezték, hogy nem tudnak elérni, nincs bekapcsolva a telefon készülékem. Ezt követően kiderült, hogy nincs bejövő hívásom, bejövő sms és kimenő sms, valamint kimenő hívás van. Ügyfélszolgálatuk kártyacserét javasolt, miután a probléma ezzel sem szűnt meg, hetvenkét órában határozták meg a technikai hiba kijavítását. Mire a hiba elhárult már negyedik napja nem voltam elérhető. Ekkor Önök még elnézést sem kértek, sem jóváírást a kellemetlenségért.

2009. július: A jelenség ugyanaz, mint előző évben, nincs bejövő hívásom. Az ügyfélszolgálat javaslatára ismét kicserélték a sim kártyát. Ezután ismét kivártam a hetvenkét órát, de sajnos a hiba nem lett kijavítva. Közben e-mail formájában is jeleztem a problémámat az ügyfélszolgálatnak. Mivel az első bejelentés óta hat nap telt el, Drozdi György úr, a Pannon egyik aligazgatója segítségét kértem, akinek a közbenjárásának köszönhetően egy órán belül megoldották a problémámat. Jelezte, hogy a Vodafone központi rendszerében volt a hiba. Ezek után a Pannon ügyintézőitől ígéretet kaptam egy ingyenes számcserére, hogy a későbbiekben ne forduljon elő a számhordozás okozta probléma, továbbá lehetőséget kaptam egy hat hónapig tartó (mivel törvény szerint ennyi ideig nem adható ki másnak egy megszűntetett telefonszám) ingyenes szövegbemondásra, hogy a későbbi hívó feleim is értesülhessenek a számváltozásról.

2009. augusztus 17.: Elektronikus levélben értesítést kaptam négy héttel ezelőtti hibabejelentésemre, hogy a panaszt regisztrálták, és a hiba a telefonkészülékben, vagy a sim kártyán van. Ekkor már hetek óta volt bejövő hívásom, nem értem miért tartott a regisztráció és a visszaigazolás egy hónapig, a probléma már rég megoldódott.

2009. augusztus 19.: szöveges üzenetet kaptam a 1270- es Vodafone számról, hogy egyenlegem ötszáz forint. Ekkor már közel három éve vagyok Pannon előfizető ezen a telefonszámon. Felhívtam egy barátomat, aki a Vodafone-nál dolgozik, s kértem nézzen utána mi is történt.

Forrás: Fogyasztók

Végül már ketten használtuk...


Kiderült, hogy a Vodafone 2009.08.19.-én reggel eladta egy új ügyfelének a már több éve, és jelenleg is használatban lévő 70/244-1676 telefonszámomat. 15 óra 30 perckor volt egy bejövő hívásom a 70/7070600 számról, egy Vodafone-os kolléga egy általam ismeretlen nevű ügyfelüket kereste. Miután bemutatkoztam, kiderült, hogy az ezen a telefonszámon elérhető másik előfizetővel szeretett volna beszélni, majd hosszasan kitárgyaltuk a helyzetet, miszerint a még használatban lévő számom újbóli eladását Ő "technikai problémának", én jogellenesnek neveztem. Ígéretet kaptam az ügy mielőbbi megoldására, és ha esetleg van a családban Vodafone-os ügyfél, kárpótlásul szívesen jóváírnak némi összeget a számlájáról. (Miért egy megjelölt szám kap jóváírást, amikor nekem okoztak kellemetlenséget és kárt?)

Olyannyira sikerült a hibát orvosolni, hogy augusztus 19. délután óta ezt a szöveget hallja, ha valaki felhív: " A hívott számon előfizető illetve szolgáltatás nem kapcsolható."

Az ügyfélszolgálatok (Pannon és Vodafone) szerint a hétvége miatt csak hétfőn, aug.24-én várható legkorábban előrelépés, ezért a hétvégét úgy töltöttem, ha valaki felhív, azt feltételezi, hogy ez a szám rossz, vagy már nem létezik.

22-én délután a további problémák elkerülése végett az Eurocenter-ben lévő Pannon bemutató teremben számot cseréltettem, majd kaptam két hónap szövegbemondást, ami jelenleg (23-án, este kilenckor) még nem üzemel, így aki a régi számomon próbál elérni, nem értesül a számváltozásról. Az új szám a számcserét követően egy óra elteltével életbe lépett. Továbbá érdeklődöm az ígért hat hónapos ingyenes szövegbemondás hollétéről.

Nos, tisztelt szolgáltatók, bár előfizetésem nem üzleti, de mint épületgépész vállalkozó a telefonom nélkülözhetetlen a munkámban, főként az, hogy a meglévő és leendő ügyfeleim számára elérhető legyek. Mivel a fent felsoroltak miatt komoly erkölcsi és anyagi károm keletkezett, és a pannon által három héttel ezelőtt ígért és valósan jóváírt egy havi alapdíjam közel sem fedezi a káromat, kérem panaszom felülvizsgálatát és illetékes helyre eljuttatását!

Jogaimmal és törvény adta lehetőségeimmel tisztában vagyok, ezért felhívom figyelmüket, ha követelésemre hetvenkét órán belül nem érkezik kielégítő válasz, jogorvoslattal fogok élni, követelésemet polgári peres úton fogom érvényesíteni! Ügyvédem fel fogja venni Önökkel a kapcsolatot, a Pannonnal a sorozatos hálózati problémák miatt (bejövő hívást nem szolgáltat) a Vodafone-nal a használatban lévő telefonszámom újbóli kiadása miatt (személyiségi jogok, stb), továbbá panasszal fogok élni a fogyasztóvédelmi- és hírközlési hatóságoknál, és arra fogok törekedni a médián keresztül, hogy a sorozatos szolgáltatói hibák minél nagyobb nyilvánosság elé kerüljenek."


Ezt követően a Vodafone felajánlott egy tízezer forintos jóváírást egy általam választott telefonszámra. Megjegyzem, nincs a családban Vodafone előfizető. Komolyan gondolják, hogy seftelnem kellene egy idegennel (vagy akár baráttal) ahhoz, hogy a kárigényemhez jussak? A telefonszámomat megszűnés után még fél évig nem adhatnák el (erre, ha jól tudom, törvény is van), ők pedig eladták a még élő, működő számomat.

A Pannon annyit tett az ügyben, hogy újabb megkeresésem után, amikor huszonhárom percen át kellett tartanom a vonalat és várnom (percdíjas ügyfélszolgálati számról van szó), tegnap, tehát 2009. 08. 25. estére lépett életbe a szövegbemondás, de kompenzációról egy szó sem esett.

Kérem segítsenek, nem tudom, hogy ezek után mit tehetnék még. Tényleg a pereskedés lenne a járható út? Sőt a pereskedés egyáltalán járható út?

Az eset kapcsán írt szakértői cikk itt olvasható!
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Téves sms-ek behajtócégtől zaklatás Éjjel és nappal., 2010. október 16. - szombat 10:59

Nekem a telefon vásárlásom mellé (KP 58000 ft-ért vettem egy Akciós telót bizonyám Akciós volt 2 év életfogytiglan szerződéssel ) ,,,amiért iylen rendes voltam és hűséges kaptam + egy ajándék feltöltős pannon Praktikumot total "ingyé" ami később nagyon sokba került akár forintálisan akár idegrendszer agysejtpusztulást számításba véve. Jól jött éppen anyukámnak kellet egy új szám mert a régit már eléggé spammolták a sok agyalágyult telefonbetyár , sok edényt dunyhát és más vacakkal zaklatták.Meg nyereményjátékkal .Érdekes mindig győztesnek hozták ki pedig egy métert sem mozdult csak csücsült a díványon ! Ááááááá itt a megoldás. Alig telt el 2 hónap sorba kapta SMS-ben a felszólításokat valami Cradidh faxságtól hogy a ilyen meg olyan számon jegyzett tartozást kérem fizesse meg ,és hívja ezt meg azt a számot judapesti szám, mellékvonalát ..grgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrggrgrgrgrggrrggrgrgrgrgr. OooOoOooOooOO)))Nos kaptam is anyukámtól hogy ilyen meg olyan fax vagyok milyen kártyát tutmáltam rá, + meggyanosított hogy felhalmoztam valami tartozást 330 000 ft-ot ? .Mondtam neki ne foglalkozzon vele ,lehet bexopatós sms-felhívjuk és lenyulnak a feltöltőkártyáról egy kis karácsonyi zsetont. Az sms-ek csak jöttek ! Mondom ennek utána nézek de valakit nagyon megrugdosok .Neten mivel szerencse van ,(nem occsoé)megnéztem a weboldalt és lám lám igaz pénzbehajtó cég baxtat egy számról és a mellék szám úgylátszik él amit megadtak hogy hívjuk fel az ügy lerendezése okán. Persze ki hivja fel én , mert idő pénz az van ,ó csak az van meg nyugalom, meg ideg is mások BALFAXSÁGA miatt okoznak kiadást.Felhívtam a számot aranyos gép hang elsorolta a jövő hetet is majd kért vonalat megkaptam. Ó én azért telefonálok 812768648 sz ügyből kifolyólag keresném !Jó helyen járok ? Ó igen megnézzük... pöttytyt pöyttyt jó hogy jelentkezett mert kiadták behajtásra az ügyet ,mondom milyen ügyet, hát a 330 000 ft-os tartozását , , kérdem kiről beszél ? Hát a tartozásáról. MOndom tartozik nektek a büdös Q*anyátok. A tartozádhoz pengessél már egy nevet BÉBI !!!!!!!!Á Kovács Béla hódmezővásárhely NEM ÖN AZ ?....és ez a telszám van mellé elérhetőségnek megadva, Akkor Hódmezővásárhelyen keresgéljetek majmok , a telszámot meg gyorsan elfelejteni mert ha kapok még egy felszólítást már nem telefonálni fogok hanem belépni 45 -ös lábbelimmel valakinek az arcába. Levél a pannonak ,Válasz >>> elnézést de az a szám már volt valakinél fél évvel korábban :D KÖSZÖNÖM PANNON GSM ÓCCSÓÉ!

brainstorm, 2010. április 01. - csütörtök 17:11

A Vodafonennal én is megjártam igaz nálam a számlázásnál volt probléma, mert fix 12900 osztható csomagom volt amit feljebb váltottam fix 15 900 Forintra. A kedves szolgáltatóm pedig a következő hónapban mindkét díjat kiszámlázta. Mire én felhívom őket és a kedves ügyintéző 15 perc (valóban ennyi volt)várakozási idő (zene) után közli velem, hogy berögzít egy panaszt. Mondtam az ügyintézőnek na már most én ezt a végösszeget 12 900+15 900 nem vagyok hajlandó kifizeni az ő hibájuk miatt. Semmi gond mondta az ügyintéző elég a csökkentett összeget kifizetni a többit majd jóváírják jövő hónapban. Ezzel le is zárult a beszégetés és nagyon örültem neki, hogy ilyen egyszerűen elintéztem. Kb 1 hét megint jön egy levél hogy fizesek ki 1600 Forintot, megint hívom őket, hogy ugyan mire erre kiderült, hogy az új telefonszám amit bevontam az előfizetésbe ami miatt megemelkedett az előfizetési díj külön könyvelték le, megint panaszt adok be a kedves hölgy azt mondja ez nem kell kifieztni. Aztán jött a fekete leves. Megjött a panasz kivizsgálásáról a levél kb 3 hét múlva, hogy 1600 Forintot jóváírnak a bankszámlámon az előző panaszomra semmi válasz. Megint hívom az ügyfélszolgálatot megint felveszi egy kedves hölgy és elmondja, igen kivizsgálták a panaszomat, de még van 11 ezer forint tartozásom. Kérdeztem tőle ez, hogy lehet hisz az előző hölgy azt mondta jóváírtják kövekező hónapban.Mérgelődtem egy kicsit, de hát persze megint átutalva feladtam, mert ugye csekket nem kaptam róla sőt értesítsét sem. Még jó hogy felhívtam őket. Reméltem, hogy ennyivel elintéződött, hát nem. Megint egy levél hogy fizessek ki 125 majd 130 Forint körüli összeget ez két küldön levélben, persze se csekk semmi megint rákérdezek az ügyfélszolgálatnál egy kedves fiatal embernél, hogy ez meg mi persze már elég ingerülten (nyomdafestéket nem tűrő szavakat használva) erre ő közli, hogy ez egy ilyen-olyan díj nem is értettem miről beszél. Kértem vonják össze az összeget és küldjenek egy csekket, mert elegem van az utalgatásból. Azt mondja erre, hogy ez nekem 750 Forintba kerül, hogy ezt kiküldjék ugyanis ennyibe kerül a csekk. Hát persze, hogy nem kértem 750 forintért és újra átutaltam. Körülbelül 3 hónapig zajlott ez az eset és vagy 5 elnézést kérő levelet kaptam tőlük.

bajbajutott, 2010. február 10. - szerda 21:44

A freemail leveleket egyáltalán nem lehet elküldeni,vagy össze,vissza mennek el,ha véletlenül is elmegy.Van,hogy többször is ugyanaz a levél.Az okát még sajnos nem orvosolták,csak reklámozzák a korlátlan internetet orrba -szájba.Ennyit tud a vodafone.Ha csúszik a befizetés,küldözgetik a felszólitókat,ezt értik!!!

bajbajutott, 2010. január 29. - péntek 14:35

A korlátlan mobil internetük nullával egyenlő!Átverik a lakosságot,mert úgy kínálják pedig a reklámjaikban. És mégis lekorlátozzák, olyannyira,hogy a levelezést szinte lehetetlen azon keresztűl lebonyolítani.Hivatkoznak mindenre,hogy csak nekik legyen igazuk.A VIDEA,YOU TUBE-t megsem nyítja,nem hogy lejátsza sokszor. Azzal szórakoznak,hogy szándékosan lelessítják.De ha véletlen elmaradtál a fizetéssel,már jön is az SMS.Meg a fizetési felszólító levél.Pedig időben felvan adva postára.Az egy valami,hogy ki dolgozza fel.Miért késve könyvelik el?De rászámol késedelmi kamatot még hónapon belülire is,mert a következő csekk errő szól.Az a pofátlanság benne,hogy mindezt 6 000 Ft.-os áron.Holott a szerződésben nem ez van leírva.A panasz elutasítva. Hiába minden.A szerződést,ha felbontom,olyan összeget követelnek,hogy képtelenség visszafizetni!GONDOLOM,HOGY BOSSZÚBÓL TESZIK!

GReddy, 2009. november 05. - csütörtök 18:15

Én is csak az NHH-t tudom javasolni, x millióra meg fogják bírságolni a Yodafone-t, (nem kár értük, fussa\' dögivel.) a technikus hölgyet kirúgják (valószínűleg tényleg technikai hiba, nem hordozott, hanem megszűnt számként szerepel az adatbázisban, tehát x idő után eladják ismét, egyébként egy egyszerű gépelési hiba) te meg kapsz kétezer forint jóváírást... Komolyan ezért akarsz perelni? Én nem védem a Yodafone-t, de látom, hogy mennyire bonyolult egy ilyen rendszer, mennyi hibalehetőség van, ehhez képest viszonylag kevés a hasonló eset.

aztapaszta, 2009. szeptember 04. - péntek 19:00

Szintén a Nemzeti Hírközlési Hatóságot javasolnám. Kolegámnak is Ők tették helyre az ügyét 1 hónapon belül.

sapphire, 2009. augusztus 27. - csütörtök 19:41

Gratulálok a Vodafone-nak!!!! Egy tértivevényes levelet Beck Györgynek (vezérigazgató) címezve megtenné a kellő hatását! De javaslom az NHH (Nemzeti Hírközlési Hatóság) megkeresését is XIII Visegrádi u.100. és ott feljelenteni a szolgáltatót.

Kommentek

Laszlo, 2020. február 20.

Vasaroltam egy autot amit annak rendje es modja szerint elvittem eredetvizsgara es megbukott. A buka...

Valami nem stimmel a megvett autóval

Laszlo, 2020. február 20.

Vasaroltam egy autot amit annak rendje es modja szerint elvittem eredetvizsgara es megbukott. A buka...

Valami nem stimmel a megvett autóval

Mr. Dékány Endre, 2020. február 19.

Szüksége van sürgős kölcsönre pénzügyi problémájának megoldásához, valamint vállalkoz...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza