Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Sunyi reklám - bírságolt az ORTT

Munkatársunktól, 2009. április 22. - szerda 17:35
Címkék: fogyasztóvédelem, reklám, hirdetés, bírság, ellenőrzés, átverés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Két ügyben is mintegy másfél millió forintra büntette burkolt reklám miatt szerdán a médiahatóság az RTL Klubot - közölte a testület ülésének több résztvevője.


Burkolt reklám miatt két bírság az RTL Klubnak

Mint elmondták: azért rótták ki az egyik szankciót, mert úgy ítélték meg, hogy a Heti hetes egy tavaly decemberi adásában Farkasházy Tivadar a nézők figyelmébe ajánlotta Overdose-könyvét, míg a másik büntetés indoka, hogy az Esti showder Fábry Sándorral február eleji adásában - egy pultoslány-verseny kapcsán - több esetben is elhangzott egy budai vendéglátóhely neve, egyszer pedig utalás arra, hogy a tulajdonos a műsor producere.

Forrás: MTI

Farkasházy Tivadar és Fábry Sándor - reklámoznak


Forrás: MTI
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

NemesekErnyo, 2009. április 30. - csütörtök 09:58

Átlagember napi 1 órányi reklámot néz, amennyiben bekapcsolja a televíziót. Az internet előnye ezzel szemben, hogy csak oda látogatunk, ahová tényleg akarunk...

Péter Sandor, 2009. április 24. - péntek 10:32

Jó lenne fogalmaink tisztázása - Voltaire is erre figyelmeztet! Burkolt reklám nem az, amikor a tárgy ott van a képen, jelenetben, azonban nem említik?! Vagy az, amikor a szappanoperában aktuális pályázatokról szövegelnek ( igaz azért 100milliókat kaptak támogatás címén )?! Ott persze nem teszik ki a sárga karikát vagy egyéb zavaró valamit! Egyébként az ORTT tipikusan egy olyan "társadalmi-állami" szervezet, amely már régen eljutott saját inkompetencia szintjére-lásd: Peter-elv! ( Sajnos nem én találtam ki az elvet! ) Barátsággal Sándor

Matus László, 2009. április 23. - csütörtök 13:29

Érdekes ez a reklám dolog. Az összes TV adásból ez folyik éjjel-nappal. Idétlennél idétlenebb reklámokat gyártanak-gondolom jó pénzért- , mi meg kénytelenek vagyunk végignézni. A leg bosszantóbb nekem a vacsoraidőben adott intimbetét és hüvelygomba reklám, valamint a bankok tolakodó és idétlen csőbehúzós reklámja. A műsorokban viszont nem az az idegesítő, ha látszik a sörösüvegen a márkajelzés, hanem, ha kitakarják jó nagy kockával a pólón lévő feliratot. Attól idegbajt lehet kapni.

angyalkaktusz, 2009. április 23. - csütörtök 09:03

Az ORTT akkor bírságol, ha hirtelen pénzre van szüksége. Tavaly még a kutya nem tudta, ki az az Overdose, most, hogy a csapból is ő folyik, egyből előrántanak valami tavalyi ügyet. Nagyon mondvacsinált dolog ez! Mindazonáltal egyetértek a burkolt reklám bírságolásával. Annak idején a Família Kft. c. rettenet is emiatt vált roppant nevetségessé. :)

Kommentek

Á. Balázs, 2020. január 22.

Üdv! Nekünk a Baliner Bt.-ről van nagyon rossz véleményünk. Nem teljesítették határidőre a...

Ablakcsere buktatókkal

Mr. George Anderson, 2020. január 22.

Üzleti kölcsönt keres? Személyi kölcsönök, lakáscélú kölcsönök, autó kölcsönök, di...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

bishop berry smith, 2020. január 21.

Helló Szüksége van pénzügyi kölcsönre, ingatlanbefektetésre, autókölcsönre, adósságkons...

Menekülés a UPC-től

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza