Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Januári áramkimaradás - nem volt vis major

Munkatársunktól, 2009. március 31. - kedd 10:56
Címkék: áram, szolgáltató, eljárás, jog, panasz
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Nem volt rendkívüli időjárás januárban áramkimaradások ideje alatt, így ez nem lehetett az oka a szolgáltatás kimaradásának - közölte a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ).


A civil fogyasztóvédelmi szervezet megkereste az Országos Meteorológiai Szolgálatot, hogy nyilatkozzon arról, a kérdéses időszakban az áramkimaradással érintett területeken fennállt-e a rendkívüli időjárási körülmény.

Az egyesület közölte: az OMSZ tanulmányában vizsgálta az adott területeken a hőmérsékleti, csapadék-, szél- és hóviszonyokat. Ezek alapján - a vizes, tapadó hó ellenére - nem nyilvánította rendkívülinek az adott időszak időjárási körülményeit. A FEOSZ álláspontja szerint az E.ON Áramszolgáltató Zrt. a fogyasztóknak megtévesztő tájékoztatást adott, és nem az üzletszabályzatának megfelelően járt el az üzemzavarok elhárítása során, amikor rendkívüli időjárásra hivatkozott. Az egyesület még februárban pert indított az E.ON Áramszolgáltató Zrt. ellen, a győri városi bíróság az első tárgyalást 2009. május 6-ra ki is tűzte.

Forrás: MTI

Nehezen bírható fizetésre az E.ON


A FEOSZ úgy véli, az áramszolgáltató szerződésszegést követett el, így ennek jogkövetkezménye - a kártérítési kötelezettség mellett - ötezer forint, harminchat órás áramkimaradás után pedig tizenötezer forint kötbérfizetési kötelezettség a fogyasztóknak. Az egyesület továbbra is bízik abban, hogy a per jogerős befejezése előtt az áramszolgáltató önként eleget tesz fizetési kötelezettségének.

Kutas István, az E.ON pr vezetője az MTI-hez hétfőn eljuttatott levelében azt írta: az E.ON nem tudja, hogy milyen vizsgálatra hivatkozik a FEOSZ, de az általuk ismert szakértői vélemények az egyesület vádjaival teljesen ellentétes állásponton vannak. Az E.ON csak a Magyar Energiahivatal mérvadó vizsgálatának függvényében kíván részletesen is nyilatkozni a témáról és a nyilvánosság elé tárni a rendelkezésére álló elemzéseket.

Forrás: MTI
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

Á. Balázs, 2020. január 22.

Üdv! Nekünk a Baliner Bt.-ről van nagyon rossz véleményünk. Nem teljesítették határidőre a...

Ablakcsere buktatókkal

Mr. George Anderson, 2020. január 22.

Üzleti kölcsönt keres? Személyi kölcsönök, lakáscélú kölcsönök, autó kölcsönök, di...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

bishop berry smith, 2020. január 21.

Helló Szüksége van pénzügyi kölcsönre, ingatlanbefektetésre, autókölcsönre, adósságkons...

Menekülés a UPC-től

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza