Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

A Vidanet nem szolgáltat, csak számláz

Edit, 2009. március 26. - csütörtök 14:44
Címkék: szolgáltató, internet, telefon, kábeltévé, átverés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Előfizetési szerződést kötöttünk a Vidanet Zrt.-vel kábeltévére és internetre. Ez után csak problémánk volt velük, leginkább az internettel. A panaszainkkal azonban nem foglalkoznak.


Tisztelt Fogyasztók.hu!

Azért fordulunk Önökhöz, mert 2008. december 18. napján előfizetési szerződést kötöttünk a Vidanet Zrt.-vel (ViDaNet Kábeltelevíziós Szolgáltató, Zártkörűen Működő Részvénytársaság) kábeltévére és internetre. Ez után csak problémánk volt velük, leginkább az internettel, de a kábeltévé szolgáltatással is voltak gondok. Több esetben panaszt tettem telefonon. Párszor volt kinn szerelő, szerelési munkát nem végeztek, gyakorlatilag csak elmondták, hogy tisztában vannak vele, hogy problémák vannak, hiszen a rendszer beltéri egységekre épült, ezeket cserélik. Aztán 2009. február 19-én bementünk a győri ügyfélszolgálati irodájukba (9024 Győr, Orgona u. 10.), ahol átadtunk egy levelet részükre, amelyben ismét panaszt tettünk. A levelet megkapta az ügyfélszolgálati ügyintézőn kívül Bucsák László műszaki vezető is, akit odahívott a hölgy kérésünkre.

A ViDaNet a levelünkre azóta sem reagált, a szolgáltatásán nem javított, mindösszesen egy közleményt adott ki, amit a www.per.hu oldalon, Pér község honlapján olvastam:

"ViDaNet Zrt. közleménye

Tisztelt Előfizetőnk!Tájékoztatjuk, hogy Pér bizonyos részein a ViDaNet Zrt. által nyújtott kábeltelevízió, internet és telefon szolgáltatás tekintetében az elmúlt időszakban a hálózat bizonyos részeinek hibája miatt fellépett szolgáltatási zavarok kijavítása folyamatban van. Ezeket a hibákat a társaságunk által nyújtott érzékeny komplex szolgáltatások hozták felszínre, kijavításukra a hideg téli időszakban nem volt mód. 2009. március 31-ig a munkálatok befejeződnek, így következő hónaptól a település teljes kábelhálózattal lefedett területén egy minőségi, stabil szolgláltatást tudunk biztosítani.

Megértésüket és türelmüket megköszönve: ViDaNet Zrt."

Forrás: photos.com
Ezúttal március 31-et mondanak, hogy megjavítják, előtte Bucsák Úr azt mondta február 19-én hogy legrosszabb esetben is két hét, és jó lesz... tehát már a maradék bizalmamat is elvesztettem feléjük, ezért fordulok Önökhöz, valamint azért, mert a Vidanet azóta is pontosan számláz Pérre úgy, hogy ilyen szolgáltatási gondok vannak. Ha az ember bemegy az ügyfélszolgálatra, akkor ugyan jóváírják a reklamált összeget, viszont az ügyfélszolgálati irodájuk ráadásul csupán autóval megközelíthető, tehát nem mindenki tud eljutni. A győri ügyfélszolgálati irodának telefonos elérhetősége pedig egyszerűen nincs! A számlán szereplő 1203 telefonszámon előfizető nem kapcsolható, a telefonszám nem létezik. A régi, 1214 számon lehet őket elérni csupán, ami nem szerepel a számlán már.

A tegnapi napon postára adtunk nekik egy újabb levelet, amelyben felmondjuk a szerződést nem teljesítés miatt. Ebben részletesen leírtuk az elmúlt három hónap kálváriáját. Azért fordultunk Önökhöz, mert úgy véljük, közérdeklődésre tarthat számot az ügy, hiszen a Vidanet Zrt. az előfizetői panaszával nem foglalkozik, szolgáltatni nem szolgáltat, csupán számláz.

Nagyon bízom a segítségükben, elsősorban nem magunk miatt, hiszen mi már "megszabadultunk tőlük", hanem azért, mert gyakorlatilag a fél falut nézték hülyének.

Köszönettel,

Edit és Ferenc
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:27

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Tamás, 2014. január 14. - kedd 01:05

5 éve vagyok Vidanet előfizető györben, eddig egyszer nem volt tv, és az 5 év alatt 3x szakadt meg az internet összesen, nem több mint pár órára. Nagyon elégedett vagyok, csak ők tudják a környéken szolgáltatni a 60 mega feletti internetet. T-home vonalon talán 4 mega jött napi egyszeri bontással, háromszor ennyi pénzért.....

Matus László, 2012. április 04. - szerda 08:48

Nem csak a Vidanet csinálja ezt,hanem szerintem minden szolgáltató!A T-Home -tól most kaptam levelet,hogy mik változnak és mennyivel emelik az egyébként is általuk és önkényesen megállapított díjakat /a figyelmeztető levéltől a kikapcsolásig/. Nekik csak az számít,hogy minél többet harácsoljanak és lehetőleg ingyen, ezért olyan csatornákat adnak amik nekik a legolcsóbbak, lehetőleg ingyen vannak a részükre. Persze ha nem tetszik akkor felbonthatom a szerződést,de azt hiszem,hogy a XXI. században már nem árt az internet és a TV. Ezt persze ők is jól tudják és nem igazán izgatja őket a felbontás. A fogyasztóvédelmi és egyéb- állítólag értünk hadakozó- szervek szerint pedig ez így a demokrácia netovábbja. Ezzel a lehetőséggel mindent megtettek. Pedig a kényelmes hátradőlés és kávézgatás helyett meg kellene vizsgálni a szerződéseket,az azokban a fogyasztókra erőltetetteket a módosításokat, azt hogy az mennyivel károsítja a fogyasztót az előtte lévő szerződéssel szemben , mert a fogyasztónak semmi lehetősége nincs. Az csak rizsa,hogy ha nem tetszik akkor ne írja alá,mert mivel nincs más alá kell írni.

berki jozsef, 2012. április 04. - szerda 08:09

egyetértek az előttem íróval

dr Tatár Albertné, 2010. augusztus 12. - csütörtök 19:38

Pók utcai lakótelepen csoportos előfizetőként "élvezzük" négy éve a Vidanet tökéletlenkedését.Minden kérdezés nélkül változtatgatják a csatornákat.Most pl.az ATV helyett róttak ki ránk valami idétlen -főleg felmosórongy reklámozással foglalkozó csatornát.Tényleg hülyét csinálnak belőlünk,pedig már léteznek korrekt szolgáltatók is. L.Diginet


1 2

Kommentek

REMY FINK, 2020. június 21.

Helló, kölcsönre van szüksége? Írjon nekünk e-mailt remy.credit111@gmail.com
E-mail (r...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Mr. Dékány Endre, 2020. június 12.

Szüksége van bármilyen pénzügyi támogatásra? Személyi kölcsönök? Üzleti hitelek? Jelzál...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

Mr. Dékány Endre, 2020. június 09.

Helló Kedves Beteg Hitel?

Szüksége van sürgős kölcsönre? Igen E-mail (dakany.e...

Telefonok a szervizben

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza