Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

A Vidanet nem szolgáltat, csak számláz

Edit, 2009. március 26. - csütörtök 14:44
Címkék: szolgáltató, internet, telefon, kábeltévé, átverés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Előfizetési szerződést kötöttünk a Vidanet Zrt.-vel kábeltévére és internetre. Ez után csak problémánk volt velük, leginkább az internettel. A panaszainkkal azonban nem foglalkoznak.


Tisztelt Fogyasztók.hu!

Azért fordulunk Önökhöz, mert 2008. december 18. napján előfizetési szerződést kötöttünk a Vidanet Zrt.-vel (ViDaNet Kábeltelevíziós Szolgáltató, Zártkörűen Működő Részvénytársaság) kábeltévére és internetre. Ez után csak problémánk volt velük, leginkább az internettel, de a kábeltévé szolgáltatással is voltak gondok. Több esetben panaszt tettem telefonon. Párszor volt kinn szerelő, szerelési munkát nem végeztek, gyakorlatilag csak elmondták, hogy tisztában vannak vele, hogy problémák vannak, hiszen a rendszer beltéri egységekre épült, ezeket cserélik. Aztán 2009. február 19-én bementünk a győri ügyfélszolgálati irodájukba (9024 Győr, Orgona u. 10.), ahol átadtunk egy levelet részükre, amelyben ismét panaszt tettünk. A levelet megkapta az ügyfélszolgálati ügyintézőn kívül Bucsák László műszaki vezető is, akit odahívott a hölgy kérésünkre.

A ViDaNet a levelünkre azóta sem reagált, a szolgáltatásán nem javított, mindösszesen egy közleményt adott ki, amit a www.per.hu oldalon, Pér község honlapján olvastam:

"ViDaNet Zrt. közleménye

Tisztelt Előfizetőnk!Tájékoztatjuk, hogy Pér bizonyos részein a ViDaNet Zrt. által nyújtott kábeltelevízió, internet és telefon szolgáltatás tekintetében az elmúlt időszakban a hálózat bizonyos részeinek hibája miatt fellépett szolgáltatási zavarok kijavítása folyamatban van. Ezeket a hibákat a társaságunk által nyújtott érzékeny komplex szolgáltatások hozták felszínre, kijavításukra a hideg téli időszakban nem volt mód. 2009. március 31-ig a munkálatok befejeződnek, így következő hónaptól a település teljes kábelhálózattal lefedett területén egy minőségi, stabil szolgláltatást tudunk biztosítani.

Megértésüket és türelmüket megköszönve: ViDaNet Zrt."

Forrás: photos.com
Ezúttal március 31-et mondanak, hogy megjavítják, előtte Bucsák Úr azt mondta február 19-én hogy legrosszabb esetben is két hét, és jó lesz... tehát már a maradék bizalmamat is elvesztettem feléjük, ezért fordulok Önökhöz, valamint azért, mert a Vidanet azóta is pontosan számláz Pérre úgy, hogy ilyen szolgáltatási gondok vannak. Ha az ember bemegy az ügyfélszolgálatra, akkor ugyan jóváírják a reklamált összeget, viszont az ügyfélszolgálati irodájuk ráadásul csupán autóval megközelíthető, tehát nem mindenki tud eljutni. A győri ügyfélszolgálati irodának telefonos elérhetősége pedig egyszerűen nincs! A számlán szereplő 1203 telefonszámon előfizető nem kapcsolható, a telefonszám nem létezik. A régi, 1214 számon lehet őket elérni csupán, ami nem szerepel a számlán már.

A tegnapi napon postára adtunk nekik egy újabb levelet, amelyben felmondjuk a szerződést nem teljesítés miatt. Ebben részletesen leírtuk az elmúlt három hónap kálváriáját. Azért fordultunk Önökhöz, mert úgy véljük, közérdeklődésre tarthat számot az ügy, hiszen a Vidanet Zrt. az előfizetői panaszával nem foglalkozik, szolgáltatni nem szolgáltat, csupán számláz.

Nagyon bízom a segítségükben, elsősorban nem magunk miatt, hiszen mi már "megszabadultunk tőlük", hanem azért, mert gyakorlatilag a fél falut nézték hülyének.

Köszönettel,

Edit és Ferenc
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:27

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Egy vidanet ügyfél, 2015. május 02. - szombat 10:26

Kaposváron vagyok előfizető immár 4 éve.Én abszolút nem vagyok megelégedve velük, minden nap megszakad az internet, és sokáig nincs is. Ha meg betelefonálunk az ügyfélszolgálatra azt mondják, hogy "Tudunk a problémáról, és már javítás alatt van." 3500 forintot fizetünk havonta, de ezért a "szolgáltatásért" nem éri meg. Nagyon gyorsan váltani fogunk.

Tamás, 2014. január 14. - kedd 01:05

5 éve vagyok Vidanet előfizető györben, eddig egyszer nem volt tv, és az 5 év alatt 3x szakadt meg az internet összesen, nem több mint pár órára. Nagyon elégedett vagyok, csak ők tudják a környéken szolgáltatni a 60 mega feletti internetet. T-home vonalon talán 4 mega jött napi egyszeri bontással, háromszor ennyi pénzért.....

Matus László, 2012. április 04. - szerda 08:48

Nem csak a Vidanet csinálja ezt,hanem szerintem minden szolgáltató!A T-Home -tól most kaptam levelet,hogy mik változnak és mennyivel emelik az egyébként is általuk és önkényesen megállapított díjakat /a figyelmeztető levéltől a kikapcsolásig/. Nekik csak az számít,hogy minél többet harácsoljanak és lehetőleg ingyen, ezért olyan csatornákat adnak amik nekik a legolcsóbbak, lehetőleg ingyen vannak a részükre. Persze ha nem tetszik akkor felbonthatom a szerződést,de azt hiszem,hogy a XXI. században már nem árt az internet és a TV. Ezt persze ők is jól tudják és nem igazán izgatja őket a felbontás. A fogyasztóvédelmi és egyéb- állítólag értünk hadakozó- szervek szerint pedig ez így a demokrácia netovábbja. Ezzel a lehetőséggel mindent megtettek. Pedig a kényelmes hátradőlés és kávézgatás helyett meg kellene vizsgálni a szerződéseket,az azokban a fogyasztókra erőltetetteket a módosításokat, azt hogy az mennyivel károsítja a fogyasztót az előtte lévő szerződéssel szemben , mert a fogyasztónak semmi lehetősége nincs. Az csak rizsa,hogy ha nem tetszik akkor ne írja alá,mert mivel nincs más alá kell írni.

berki jozsef, 2012. április 04. - szerda 08:09

egyetértek az előttem íróval

dr Tatár Albertné, 2010. augusztus 12. - csütörtök 19:38

Pók utcai lakótelepen csoportos előfizetőként "élvezzük" négy éve a Vidanet tökéletlenkedését.Minden kérdezés nélkül változtatgatják a csatornákat.Most pl.az ATV helyett róttak ki ránk valami idétlen -főleg felmosórongy reklámozással foglalkozó csatornát.Tényleg hülyét csinálnak belőlünk,pedig már léteznek korrekt szolgáltatók is. L.Diginet


1 2

Kommentek

Mr. George Anderson, 2020. április 06.

Sürgősségi kölcsönt keres? A bankja vagy pénzügyi intézménye megtagadja a hitelt? Szükség...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Alkopro, 2020. április 03.

Ha szeretne nyugodt szívvel a volán mögé ülni, akkor célszerű lehet az alkoholszonda beszerz...

Kevesebb az ittas sofőr

Alkopro, 2020. április 03.

Ha szeretne nyugodt szívvel a volán mögé ülni, akkor célszerű lehet az alkoholszonda beszerz...

Futószalagon itélik el az ittas vezetőket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza