Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Menekülés a UPC-től

Rébusz Bácsi, Tamás, Zoltán, 2009. március 18. - szerda 18:59
Címkék: szolgáltató, szerződés, panasz, reklamáció, átverés, internet, telefon, kábeltévé
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...


Az alábbiakban három különböző, UPC-vel kapcsolatos olvasói panaszt közlünk:


Forrás: photos.com
Szerződést kötöttem a UPC-nél, rögtön kitöltöttük a meghatalmazást csoportos beszedési megbízásra. Tehát:"nincs" semmi gondom, szolgáltatás OK, minőség OK, fizetés kipipálva, vonják a folyószámláról. Egyszer csak jön a UPC-től a levél, hogy díjtartozásomat nem egyenlítettem ki. Mellékelten küldik a csekket és udvariasan megkérnek, 8 napon belül szíveskedjek rendezni. Biztos ami biztos, kapok egy telefonszámot, amit az összes ügyfél nagyon jól ismer és nem a tévéreklámból. Köszönöm szépen nem óhajtok fél napot a telefonnál ülni!

Feleségem gyanútlanul,a felszólításnak eleget téve befizeti a tartozást, majd három nap múlva jön a banktól (ez egy másik történet lesz, a címe talán: hogyan rövidítsük meg az ügyfelet évi kb. 30-40000 forinttal) az sms: UPC havidíj átutalva. Kérdem én:ha folyószámláról történik a havidíj levonása, miért kell csekket küldeni? Miért kell felszólítani? Ez a UPC őskorában sem volt másképp. Meg kellett őrizni a feladóvevényt és havonta bemenni az ügyfélszolgálatra bizonyítani, hogy a díjfizetés rendben megtörtént, állítsanak ki egy normális csekket, egyhavi összeggel.

Az új csekkek kiállításakor még nem dolgozták fel a három héttel azelőtt megtörtént befizetést, így az mindig tartozásként jelentkezett. Ja, ha az ügyfél egy csekket nem tudott bemutatni, az annyit jelentett, fizetheti még egyszer!

Egy szó, mint száz: megint megyek a UPC-hez és visszakérem a pénzem amit gondolom, heteken belül vissza fognak utalni, persze csak ha már megérkezett az ő számlájukra. Majd elnézést is kérek! Örülök a többi szolgáltatónak és annak, hogy már nem vagyok UPC ügyfél!

Rébusz Bácsi



A problémám a következő: a UPC-nél lemondtam az internet és a telefonelőfizetésemet. Mivel hűségszerződésem volt náluk, ezért ezt úgy szerettem volna megtenni, hogy csomagot módosítok felfelé - erre most nem kell hűséget vállalni - majd azt követően azonnal lemondom. Ezt telefonon intéztem, erre azt válaszolta az ügyintézőjük, hogy ezt nem tudom megtenni, mert ez ki van védve az ÁSZF-ben. Így én lemondtam módosítás nélkül, azonban írtam egy levelet nekik, amiben azt válaszolták, hogy ezt nem tiltja az ÁSZF, és nagyon sajnálják, hogy kellemetlenséget okoztak nekem, de nem áll módjukban eltekinteni a különbözettől.

Összesen húszezer forintról van szó, nem egy egetrengető összeg, de nem szeretném nekik kifizetni, mert nagyon berágtam rájuk amiért becsaptak.

Zoltán



Chello Silver internet csomagom van a UPC kábelszolgáltatónál, jelenleg hétezerötszáz forintot fizetek érte. A hűségszerződések a szolgáltatónál megszűntek, ezt az árat "1 évig garantálják".

A mostani akciójukban ugyanezt a nevű és paraméterű csomagot új előfizetőknek hatezer, régi előfizetőknek hétezer forintért kínálják. A telefonos ügyfélszolgálatuk azt hozta tudomásomra, hogy ezt az akciót nem vehetem igénybe, mert "a szolgáltatással már rendelkezem" (ez a kitétel bele is van foglalva az akció leírásába).

Meglátásom szerint ez sok lényeges tulajdonságában a hűségszerződéses rendszer visszacsempészése, sőt még annál is rosszabb. Ugyanis már nemcsak meghatározott idő; lejártáig nem tudok olcsóbb csomagdíjat igénybe venni, mivel annak lejártakor is rendelkezni fogok a szolgáltatással, így az akkori akcióba sem léphetek majd be. Ehhez a szolgáltatónak mindössze ezt az egyszerű kitételt kell a mindenkori "akciós" hirdetményben tartani.

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...

Tamás
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

vincent vega, 2009. március 26. - csütörtök 21:43

Szerintem sem jó dolog,hogy régi előfizetőknek nyista kedvezmény, csak az újaknak.szerintem csak az szidja az upc-t aki még nem volt t-com vagy fibernet ugyfél:)))azoktól még ez is jobb.selim,láma vagy,ott volt a számla szélén hogy mit változtatnak,nekem is a szomszéd mutatta:))

Selim, 2009. március 24. - kedd 16:51

Bronz csomagban vagyok a UPC-nél, 2700 Ft-ot fizettem mindaddig (cirka két év és 4 hónapig), amig hirtelen (értsd: minden előzetes informálás nélkül) úgy nem döntöttek, hogy az akciónak vége, és innentől fizessek 3990 Ft-ot ugyanarra a csomagra. Minthogy albérletben lakom, és a főbérlőm nevén van minden szolgáltatás, megkértem, hogy reklamáljon a nevemben, mert ezt nem tudom elfogadni. Könnyen kikalkulálható, hogy ez egyik hónapról a másikra 47%-os áremelkedést jelent, amit egyrészt nem láttam alátámasztva, másrészt az eljárást sem találtam etikusnak. A főbérlőnek elmagyarázták, hogy ez igy jó, lejárt az akció, és sajnos meglévő ügyfélként nem vehetem igénybe az akciót, ahol hűségnyilatkozat nélkül ugyanerre a csomagra 2900 Ft lenne a tarifa. Egyetlen dolgot tudnak ajánlani: akkor tud változni az ár, ha egyéb szolgáltatásokat is igénybe veszek. Hab a tortán, hogy időközben két csatornát kivettek a Bronz csomagból, két másikat pedig betettek, szintén anélkül, hogy előre informáltak volna. A gyümölcsszem a habon pedig az, hogy abban a kerületben, ahol én lakom a UPC-nek jelenleg nincs konkurense, igy monolpolhelyzetben vannak; én pedig választhatok: vérző búcsút veszek a UPC-től és csak azért sem nézek tévét, vagy benyelem a megemelt dijat mindaddig, amig a konkurens ki nem épiti a környéken a hálózatát.

Illés , 2009. március 19. - csütörtök 10:12

Én több mint 20-évet voltam előfizető a UPC-nek igaz, hogy régen nem így hivták őket de csak a név változott. Mikor felmondtam a szolgáltatást az ügyintéző azt akarta, hogy maradjak és kössek hűségnyilatkozatot velük és csökkenni fog a díjam. Én rákérdeztem, hogy mivel régi előfizető vagyok miért nem adnak kedvezmény mint az új előfizetőknek erre ő azt mondta,hogy mivel régi vagyok úgysem megyek el. Náluk 42.csatornáért fizettem 4200.Ft-ot akinél most vagyok annál 58 csatornáért fizetek 2700.Ft-ot. Ja és az új szolgáltató úgy alakitotta ki a fizetési határidőt, hogy mindenki be tudja fizetni időben nem úgy mint a UPC-nél, hogy a hónap eleje a befizetés és ha időben nem fizetem be akkor kamatot számol fel.Ki lehet számolni csak 10-15.Ft.-al mennyi plusz pénzhez jut havonta a cég.Ezt mekérdeztem tőlük,hogy a nyugdíjasok miért nem fizethetnek a nyugdíjból nem tudtak választ adni rá. bigpapa.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Kommentek

Sándor Tünde, 2019. szeptember 17.

Tisztelt Cím !
Érdeklődnék, hogy milyen módon lehet csatlakozni a szociális bolthálóz...

Kisbolt, közért, szociális bolthálózat

Valeria Marco, 2019. szeptember 16.

A nevem Valeria Marco. 6 hónappal ezelőtt vállalkozásom összeomlott, nem reméltem, hogy újra ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Mária Ádám, 2019. szeptember 11.

A nevem Mária Ádám, magyar, egyedülálló szülő, mielőtt a férjem meghalt, annyi adósságot...

Menekülés a UPC-től

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés