Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Menekülés a UPC-től

Rébusz Bácsi, Tamás, Zoltán, 2009. március 18. - szerda 18:59
Címkék: szolgáltató, szerződés, panasz, reklamáció, átverés, internet, telefon, kábeltévé
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...


Az alábbiakban három különböző, UPC-vel kapcsolatos olvasói panaszt közlünk:


Forrás: photos.com
Szerződést kötöttem a UPC-nél, rögtön kitöltöttük a meghatalmazást csoportos beszedési megbízásra. Tehát:"nincs" semmi gondom, szolgáltatás OK, minőség OK, fizetés kipipálva, vonják a folyószámláról. Egyszer csak jön a UPC-től a levél, hogy díjtartozásomat nem egyenlítettem ki. Mellékelten küldik a csekket és udvariasan megkérnek, 8 napon belül szíveskedjek rendezni. Biztos ami biztos, kapok egy telefonszámot, amit az összes ügyfél nagyon jól ismer és nem a tévéreklámból. Köszönöm szépen nem óhajtok fél napot a telefonnál ülni!

Feleségem gyanútlanul,a felszólításnak eleget téve befizeti a tartozást, majd három nap múlva jön a banktól (ez egy másik történet lesz, a címe talán: hogyan rövidítsük meg az ügyfelet évi kb. 30-40000 forinttal) az sms: UPC havidíj átutalva. Kérdem én:ha folyószámláról történik a havidíj levonása, miért kell csekket küldeni? Miért kell felszólítani? Ez a UPC őskorában sem volt másképp. Meg kellett őrizni a feladóvevényt és havonta bemenni az ügyfélszolgálatra bizonyítani, hogy a díjfizetés rendben megtörtént, állítsanak ki egy normális csekket, egyhavi összeggel.

Az új csekkek kiállításakor még nem dolgozták fel a három héttel azelőtt megtörtént befizetést, így az mindig tartozásként jelentkezett. Ja, ha az ügyfél egy csekket nem tudott bemutatni, az annyit jelentett, fizetheti még egyszer!

Egy szó, mint száz: megint megyek a UPC-hez és visszakérem a pénzem amit gondolom, heteken belül vissza fognak utalni, persze csak ha már megérkezett az ő számlájukra. Majd elnézést is kérek! Örülök a többi szolgáltatónak és annak, hogy már nem vagyok UPC ügyfél!

Rébusz Bácsi



A problémám a következő: a UPC-nél lemondtam az internet és a telefonelőfizetésemet. Mivel hűségszerződésem volt náluk, ezért ezt úgy szerettem volna megtenni, hogy csomagot módosítok felfelé - erre most nem kell hűséget vállalni - majd azt követően azonnal lemondom. Ezt telefonon intéztem, erre azt válaszolta az ügyintézőjük, hogy ezt nem tudom megtenni, mert ez ki van védve az ÁSZF-ben. Így én lemondtam módosítás nélkül, azonban írtam egy levelet nekik, amiben azt válaszolták, hogy ezt nem tiltja az ÁSZF, és nagyon sajnálják, hogy kellemetlenséget okoztak nekem, de nem áll módjukban eltekinteni a különbözettől.

Összesen húszezer forintról van szó, nem egy egetrengető összeg, de nem szeretném nekik kifizetni, mert nagyon berágtam rájuk amiért becsaptak.

Zoltán



Chello Silver internet csomagom van a UPC kábelszolgáltatónál, jelenleg hétezerötszáz forintot fizetek érte. A hűségszerződések a szolgáltatónál megszűntek, ezt az árat "1 évig garantálják".

A mostani akciójukban ugyanezt a nevű és paraméterű csomagot új előfizetőknek hatezer, régi előfizetőknek hétezer forintért kínálják. A telefonos ügyfélszolgálatuk azt hozta tudomásomra, hogy ezt az akciót nem vehetem igénybe, mert "a szolgáltatással már rendelkezem" (ez a kitétel bele is van foglalva az akció leírásába).

Meglátásom szerint ez sok lényeges tulajdonságában a hűségszerződéses rendszer visszacsempészése, sőt még annál is rosszabb. Ugyanis már nemcsak meghatározott idő; lejártáig nem tudok olcsóbb csomagdíjat igénybe venni, mivel annak lejártakor is rendelkezni fogok a szolgáltatással, így az akkori akcióba sem léphetek majd be. Ehhez a szolgáltatónak mindössze ezt az egyszerű kitételt kell a mindenkori "akciós" hirdetményben tartani.

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...

Tamás
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Csongor, 2010. április 07. - szerda 03:06

Látom már nem mai a thread. Csak röviden: nemrég költöztem, eddig digim volt, most kénytelen voltam "Fiber Power"-re váltani. Ebben a szolgáltatásban annyi erő sincs mint a kisujjamban. Legalábbis az eddigi tapasztalatok szerint. Hihetetlen, hogy egy rohadt OSX frissítést nem tudok letölteni, mert a letöltés egyszerűen megáll 20-30%-nál (5. próbálkozásra sikerült eljutni 60-ig), de ez ugyanúgy vonatkozik minden letöltésre a 10 megás letöltések is 20/80 szerint jönnek le elsőre... nevetséges. Youtube, toldacuccot, vimeo, soundcloud lehalnak. Tulajdonképpen irodában tudok normálisan internetezni. Igaz, még nem hívtam fel az ügyfélszolgálatot, de holnap megteszem, ahogy olvastam nem én vagyok az egyetlen a problémával. A DIGI-t ne szidja senki, 1 csodás problémamentes évig vettem igénybe a szolgáltatásukat, semmi gond nem volt vele (még leállásra sem emlékszem) - az más kérdés, hogy csak személyesen lehet lemondani és lehetetlen időben vannak nyitva az ügyfélszolgálatok. Korábban 3 évig voltam UPC-s, az nem volt ilyen felhőtlen. Azért holnap jelzek, hogy mit sikerült rendezni, mert lehetséges, hogy én vagyok a balfasz...

F.Edit, 2009. november 23. - hétfő 21:05

Én is a kezdetektől vagyok UPC-s.De alig vártam már a hűségnyilatkozat lejártát. Hosszas alkudozás után sikerült kedvezőbb előfizetésre váltani, igaz, újabb 14 hónap hűséggel. Közben egy érdekes \"tényre\" derült fény: a szerződésben ugyanis az áll, hogy biztosítják az adott előfizetési díjat a hűségszerződés lejártáig.Csakhogy az utolsó néhány hónapban nagyobb összegről küldték ki a csekkeket. Kérdésemre a válasz: emelték az áfát, ők nem tehetnek semmiről.És ha közben - rajtam kívülálló ok miatt - nekem csökken a fizetésem, fizethetek én is kevesebbet? Szóval hogy is áll ez a szerződés-dolog? Amúgy: a Digi tényleg rosszabb, igaz, olcsóbb. De ők is addig \"gyorsak\", amíg megrendelésről van szó. Lemondani itt is képtelenség! Hétvégi házról lévén szó, szerettük volna megszüntetni a tv-előfizetést. Csak úgy lehetett volna, ha egy számlaképes szerelő szereli le a beépített egységeket, kábeleket, s ezt igazolja is. Nos, ez elég bonyolult így. Annyit azonban sikerült elérni, hogy fél évig szüneteltethetjük a szolgáltatást. Szóval, jó lenne már egy tisztességes szolgáltató megjelenése a piacon!

nagy pista géza, 2009. november 02. - hétfő 11:31

Helló! Menekülés az upc-től? pontosan! Az én történetem a következő: 2007 áprilisával nagy reményekkel szerződtem én is az upc-vel.. nos pár hónapig semmi gond nem volt.. Mint új internetes előfizető, örültem a számomra minden csodának amit csak az interneten fel tudtam fedezni. Egyszer csak olyan augusztus tájékán problémákat észleltünk.. a vírusirtók egyebek nem tudták magukat befrissíteni...szinte 99%-ban bármit is töltöttünk le illetve be..meg állt a letöltés vagy már 1%-nál vagy 50%-nál..a leg dühítőbb amikor 99%-nál állt le és sehova tovább lehetett elölről kezdeni..Nos aztán szóltam fűnek-fának upc-nek, barátoknak és barát nőknek akik csak kicsit is értettek a számítógéphez, hogy MI LEHET EZ MITŐL LEHET??... Memória kártyát cseréltünk a sz.gépen, újraformatáltunk újratelepítettünk hálókártyát vettünk..végül már a szervizbe is elvittem a sz.gépünket..mindez kb 20-25 ezer ft-volt NEKEM!!..közben nem egyszer hívogattam a upc-t, szintén saját költségeimen, a hiba jelenséggel kapcsolatban..A válasz mindig ugyan az volt: úgy látjuk, hogy a gépig minden rendben van, legfeljebb valami vírus korlátozhatja a gépet...blablabla...kérdezem én..8-10 rendszer újratelepítés után is frissiben??...nem tudják jött a válasz: a gépig minden rendben van!!...hát én naív,éppen újból akció volt..ugyan annyiért egyel nagyobb csomagba léphettünk...na ná hogy belementem, hiszen nem ment a ketyere, gondoltam ezt majd megoldja a problémát..hát nem!! de! a hűség idő a 2 év onnantól ismét ketyegett!!...probléma továbbra is megoldatlan volt..amikor a szervizből is visszahoztam a sz.gépet..szétagyaltam magam..és hívtam ismét vagy 10 szere a upc-t.. mondván a dolgokat.. hogy küldjenek valakit most már ki, mert már 2 hónapja szívok és nem tudom használni a netet..szerintem a modem lehet a rossz!!..erre ők: az ki van zárva, a sz.gépig minden rendben van..különben is a modem nem tud elromlani és ilyen hibát ők még sosem hallottak amit én mondok nekik..ezen kívül jól meggondoltam e, mert ha nem a modem lesz a probléma ki kell fizetni a kiszállást!! Mondtam nem érdekel, kifizetem, csak jöjjenek már!!...Nos, persze, hogy az ígért időpontra hiába vettem ki egy nap szabadságot..egyszerűen nem jöttek!! este telefonáltam nekik ismét!! hogy hol vannak miért nem jöttek?? azt mondták nem kaptak tőlem bejelentést!!..már mar.. pipa voltam!! mondom, dehogy nem jelentettem hogy jöjjenek akkor meg azt mondták biztosan valami adminisztrációs hiba történhetett!!... nos ismét bejelentettem ismét megindokoltam ismét mondták hogy olyan hiba stb nem lehet amit én mondok és persze ismét hozzá tették ki kell fizetnem a kiszállást ha nem az a probléma jól meggondoltam e??!!...nagy nehezen rávettem őket, hogy jöjjenek.. 3 nap múlva jött a csávó... a képembe röhögve a következőket mondta: ő már 7 éve szerelő ilyet hogy a modem a rossz életében nem hallott s nem is látott biztosan valami alattomos vírus fojtja a gépet. elkezdte szerelni.. 3-5 perc után azt mondja: tényleg megáll a letöltés itt hagyja az új modemet ha az a baj ha nem nem tud mát mit tenni..Láss csodát, az új modemmel repült a net!!..nos a kinevetésen kívül a mai napig se elnézést se a káraim átvállalása még csak eszükbe sem jutott..nem beszélve arról hogy miért is fizettem 2 hónapot? egy nem működő internetért!!!... uszkve mondhatjuk hogy kb 40 ezer ft-al rövidebb lettem miattuk!!! plusz a hűség időt is miattuk vállaltam be a fenti hiba miatt annó, a magasabb csomaggal +6 hónappal kitolva a 2 év hűséget..persze erről csak jóval az aláírás után értesültem..hogy onnan ismét indult a 2 év hűség..mert amúgy nekem elegendő lett volna az eredeti kisebb csomag is!!.. nos és itt még mindig nincs vége!! Végre lejárt a 2év+6hó hűség!!! pontosan 3 napja 31-én, de ugye az szombati napra esett!!nincs ügyfélszolgálat!! Akkor hogy mondja le az ember azonnali hatállyal??? A mai napon 2.án kényszerültem be menni,lemondani, hogy tessenek szívesek megszüntetni a szerződésem mert már egy hete másik szolgáltatót használok: erre a kiscsaj!!:rendben van, de úgy látom amúgy is korlátozva volt..kérdezem miért?...valami fizetési elmaradás miatt!! ERRŐL KINEK ÉS MIKOR SZÓLTAK?? MERT NEKEM UGYAN AZ ELŐFIZETŐNEK SEMMIKOR!!jl van mondom nem kekeckedek lemondani jöttem..Végezetül a hab a tortán: majd valamikor kijönnek a modemért a papíron amit kaptam 4.e van talán akkor jönnek.. és még azért egy utolsót bekérdeztem a végén: Addig fogják számlázni míg el nem viszik a modemet? válasz IGEN!! HADD NEM MONDJAM MILYEN IDEGES LETTEM!!! Korlátozni tudnak szólás nélkül, megszüntetni kérésre sem??!!!! Milyen országban élünk?????

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:30

Virág Csenge: olvasd kérlek el az ÁSZF-et! Hűségnyilatkozat alatt is módosíthatsz lefelé, (kedvezmény elvesztésével) a hűségnyilatkozat nélkül pedig következmény nélkül! Biztosan az UPC-t hívtad akkor telefonon? :)

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:30

Virág Csenge: olvasd kérlek el az ÁSZF-et! Hűségnyilatkozat alatt is módosíthatsz lefelé, (kedvezmény elvesztésével) a hűségnyilatkozat nélkül pedig következmény nélkül! Biztosan az UPC-t hívtad akkor telefonon? :)

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:28

Eutanázia: 20 éve nem lehetsz előfizetője a UPC-nek:) 1996 óta UPC az UPC, 1999 óta szolgáltat. Erről ennyit! Az üzletkötők mindenhol jutalékért dolgoznak. Ki így, ki úgy!

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:26

RedWing: Digis előfizető vagyok... olcsó húsnak híg a leve! Lehet olcsóbb, de hidd el, több gondod lesz vele! És hidd el azt is, hogy az ügyfélszolgálatot a Diginél ez nem is fogja érdekelni. Egyébként sok kitartást a Digi szolgáltatásainak használatához! Kérdés: Minőséget, és szolgáltatást akarsz elfogadható áron, vagy román szutykot ócsón?

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:22

A problémám a következő: a UPC-nél lemondtam az internet és a telefonelőfizetésemet. Mivel hűségszerződésem volt náluk, ezért ezt úgy szerettem volna megtenni, hogy csomagot módosítok felfelé - erre most nem kell hűséget vállalni - majd azt követően azonnal lemondom. Ezt telefonon intéztem, erre azt válaszolta az ügyintézőjük, hogy ezt nem tudom megtenni, mert ez ki van védve az ÁSZF-ben. Így én lemondtam módosítás nélkül, azonban írtam egy levelet nekik, amiben azt válaszolták, hogy ezt nem tiltja az ÁSZF, és nagyon sajnálják, hogy kellemetlenséget okoztak nekem, de nem áll módjukban eltekinteni a különbözettől. Összesen húszezer forintról van szó, nem egy egetrengető összeg, de nem szeretném nekik kifizetni, mert nagyon berágtam rájuk amiért becsaptak. Zoltán -> Amit te igyekeztél játszani, az inkorrektség, és ÁSZF-be ütköző, mert felfelé módosítanál azért, hogy lemondhasd! Egyet felejtesz el: a felfelé módosítással a hűségnyilatkozatod nem szünik meg arra a csomagra, amit aláírtál! Azt írtad alá, hogy alacsonyabb csomagra nem módosítasz és nem mondod fel. Azt nem tiltja az ÁSZF, hogy felfelé módosíts, ezt megteheted, de nem azért, hogy lemondd az előfizetést, mert akkor hűséget sértessz! a lemondás akkor is lemondás -hűségnyilatkozati szempontból- ha felfelé módosítasz és utána lemondod. az értéke ugyanaz, mint ha a meglévő szolgáltatásodat felfelé módosítás nélkül mondod le! Hozzáteszem, felelősséged tudatában írtad alá azt amit aláírtál, innentől kezdve tök mindegy, hogyan forgatod a problémát! ez a Te sarad!

GReddy, 2009. augusztus 03. - hétfő 21:19

UPC elengedés: Hónap elsején felmondtam, az ÁSZF-ben levő nyolc nap felmondási idővel az UPC szerződésemet. Két hónapra rá küldtek plusz egy csekket, amin érdekes módon a következő hó másodikáig (amikor már 32 napja nem volt konkrétan kábel a falban, illetve kábelmodem a lakásban) ki volt számlázva a felmondott szolgáltatás. Kifizettem, de mivel én velük ellentétben nem lopom a pénzt, írtam egy meleghangú levelet a fogyasztóvédelemnek, illetve a HIF-nek, és kapott belőle a PSZÁF is. Valaki csak valagba rúgja őket 11.990.- értékben...

RedWing, 2009. július 31. - péntek 16:12

Végre én is megszüntettem UPC előfizetésemet. Sajnos eddig kénytelen voltam használni, mert a társasházunkban nem volt más szolgáltató. Most viszont a Digisek kiépítették a hálózatot. Fel is hívott az ügyfélszolgálat, hogy miért akarom lemondani a szolgáltatást. Megmondtam, hogy nem vagyok megelégedve sem a minőséggel, sem az árakkal. Persze elkezdte sorolni, hogy csak most, csak nekem .... Gyorsan közbevágtam és bemondtam neki a jelenlegi szerződésem feltételeit, na arra köpni nyelni nem tudott, meg is jegyezte, hogy ez így képtelenség. Én ekkor: "Szóval nem tud ennél kedvezőbb ajánlatot adni? - Nem. - Akkor köszöntem!" Azóta sem zaklatnak!


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Kommentek

sara, 2019. október 15.

Üdv mindenkinek!
Sara vagyok, jelenleg Tata-ban él. Magyarországon özvegy vagyok, két gy...

Évi egy fogkefe

Helena Robert, 2019. október 15.

A nevem Helena Robert, néhány hónappal ezelőtt nagy szükségem volt hitelre, de csalás és ves...

Nincs tartozásom, de feketelistán vagyok...

Norbert , 2019. október 15.

Helló, Norbert vagyok, pénzügyi válságban van? mivel hazámban jelenleg pénzügyi válság va...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés