Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Menekülés a UPC-től

Rébusz Bácsi, Tamás, Zoltán, 2009. március 18. - szerda 18:59
Címkék: szolgáltató, szerződés, panasz, reklamáció, átverés, internet, telefon, kábeltévé
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...


Az alábbiakban három különböző, UPC-vel kapcsolatos olvasói panaszt közlünk:


Forrás: photos.com
Szerződést kötöttem a UPC-nél, rögtön kitöltöttük a meghatalmazást csoportos beszedési megbízásra. Tehát:"nincs" semmi gondom, szolgáltatás OK, minőség OK, fizetés kipipálva, vonják a folyószámláról. Egyszer csak jön a UPC-től a levél, hogy díjtartozásomat nem egyenlítettem ki. Mellékelten küldik a csekket és udvariasan megkérnek, 8 napon belül szíveskedjek rendezni. Biztos ami biztos, kapok egy telefonszámot, amit az összes ügyfél nagyon jól ismer és nem a tévéreklámból. Köszönöm szépen nem óhajtok fél napot a telefonnál ülni!

Feleségem gyanútlanul,a felszólításnak eleget téve befizeti a tartozást, majd három nap múlva jön a banktól (ez egy másik történet lesz, a címe talán: hogyan rövidítsük meg az ügyfelet évi kb. 30-40000 forinttal) az sms: UPC havidíj átutalva. Kérdem én:ha folyószámláról történik a havidíj levonása, miért kell csekket küldeni? Miért kell felszólítani? Ez a UPC őskorában sem volt másképp. Meg kellett őrizni a feladóvevényt és havonta bemenni az ügyfélszolgálatra bizonyítani, hogy a díjfizetés rendben megtörtént, állítsanak ki egy normális csekket, egyhavi összeggel.

Az új csekkek kiállításakor még nem dolgozták fel a három héttel azelőtt megtörtént befizetést, így az mindig tartozásként jelentkezett. Ja, ha az ügyfél egy csekket nem tudott bemutatni, az annyit jelentett, fizetheti még egyszer!

Egy szó, mint száz: megint megyek a UPC-hez és visszakérem a pénzem amit gondolom, heteken belül vissza fognak utalni, persze csak ha már megérkezett az ő számlájukra. Majd elnézést is kérek! Örülök a többi szolgáltatónak és annak, hogy már nem vagyok UPC ügyfél!

Rébusz Bácsi



A problémám a következő: a UPC-nél lemondtam az internet és a telefonelőfizetésemet. Mivel hűségszerződésem volt náluk, ezért ezt úgy szerettem volna megtenni, hogy csomagot módosítok felfelé - erre most nem kell hűséget vállalni - majd azt követően azonnal lemondom. Ezt telefonon intéztem, erre azt válaszolta az ügyintézőjük, hogy ezt nem tudom megtenni, mert ez ki van védve az ÁSZF-ben. Így én lemondtam módosítás nélkül, azonban írtam egy levelet nekik, amiben azt válaszolták, hogy ezt nem tiltja az ÁSZF, és nagyon sajnálják, hogy kellemetlenséget okoztak nekem, de nem áll módjukban eltekinteni a különbözettől.

Összesen húszezer forintról van szó, nem egy egetrengető összeg, de nem szeretném nekik kifizetni, mert nagyon berágtam rájuk amiért becsaptak.

Zoltán



Chello Silver internet csomagom van a UPC kábelszolgáltatónál, jelenleg hétezerötszáz forintot fizetek érte. A hűségszerződések a szolgáltatónál megszűntek, ezt az árat "1 évig garantálják".

A mostani akciójukban ugyanezt a nevű és paraméterű csomagot új előfizetőknek hatezer, régi előfizetőknek hétezer forintért kínálják. A telefonos ügyfélszolgálatuk azt hozta tudomásomra, hogy ezt az akciót nem vehetem igénybe, mert "a szolgáltatással már rendelkezem" (ez a kitétel bele is van foglalva az akció leírásába).

Meglátásom szerint ez sok lényeges tulajdonságában a hűségszerződéses rendszer visszacsempészése, sőt még annál is rosszabb. Ugyanis már nemcsak meghatározott idő; lejártáig nem tudok olcsóbb csomagdíjat igénybe venni, mivel annak lejártakor is rendelkezni fogok a szolgáltatással, így az akkori akcióba sem léphetek majd be. Ehhez a szolgáltatónak mindössze ezt az egyszerű kitételt kell a mindenkori "akciós" hirdetményben tartani.

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...

Tamás
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Klaudia, 2009. június 26. - péntek 08:50

Nekünk 3 évig volt UPC előfizetésünk. Már lejárt a hűség, amikor beszerelték a házba a kábelt tv-t. a férjem felhívta a UPC-t, hogy adjanak egy kedvezőbb ajánlatot annál, amit most fizetünk hűség nélkül. Még újabb hűséget is alá írtunk volna, mert nem akartunk szórakozni a beltéri egységek leszerelésével, és a vevőfejjel, ha már egyszer be van szerelve. Erre közölték, hogy ennél nincs jobb ajánlat. Mondta a férjem, hogy akkor szolgáltatót váltunk. Erre közölték, hogy "hát tegyük!". Meg is tettük. Férjem felhívta a UPC-t, hogy lemondja a szerződést. Mondanom sem kell, hogy 40 percet váratták mire felvették a telefont. Ott a kezelő nagyon érdeklődödd, hogy miért akarja lemondani és különben is van egy szuper ajánlata, bla, bla, bla. Mondta, hogy ő már egyszer felhívta őket egy jobb ajánlatért, akkor el lett utasítva. Erre a kezelő közölte, hogy a férjem "Rosszul tette fel a kérdést...". Mit lehet ezen rosszul feltenni? No végül, felmondtuk, elvittük a UPC felszereléseit leadni (mert persze ezt is a felhasználónak kell). Egy hét múlva a szüleim kérésére a férjem megint felhívta a UPC-t, hogy akkor azt a kedvezményes ajánlatot ők megkötnék, amit a kezelő a lemondáskor ajánlott. Itt megint közölték, hogy nincs jobb ajánlat, és korábban is csak azért mondták a férjemnek, hogy ne menjünk el, az egy egyszeri ajánlat volt, csak nekünk. Így a UPC megint elérte, hogy egy újabb ügyfél hagyja ott őket, hűség nélküli szolgáltatásért, jobb csatornákért. Sajnos azt veszem észre, hogy a fogyasztó ma csak addig érdekes, amíg új, megkötik vele a szerződést, utána már csak azt éreztetik, hogy mi vagyunk a szolgáltatókért. Na ezt nem, inkább nem nézek tv-t.

Eutanazia, 2009. június 22. - hétfő 07:01

Sok rossz tapasztalatom van a UPC-vel kapcsolatban. Én is több mint húsz évig voltam előfizető. A bili az decemberben borult ki. Megkeresett egy üzletkötőjük az új csomag miatt. Rábeszélt a telefonra is, na azt nem kellett volna aláírnom. Annyit kértem, hogy ragaszkodom a régi számomhoz., mondta megoldható. Közvetlenül karácsony előtt jött a szerelő, , kiderült a számot nem kaptam meg, kértem akkor ne is kezdjen hozzá mert én ragaszkodom a régi számomhoz.De ismét hibáztam, elhittem amit mondott, átszerelt,az új számot nem közölte. Nyilvánvaló, hogy karácsony előtt 3 nappal nem fogok számot változtatni, ezért egyszer sem használtam a telefont. Januárban elkezdtem lemondani, visszavittem a kütyüt és természetesen kaptam egy tisztességesnek nem nevezhető számlát. Mindegy befizettem, elfogadtam én is hibáztam. Aztán fizettem tovább a kábel tv-t. Elkezdtem számolni, felmondtam a tv-t is. Akkor megkerestek telefonon különböző időpontokban, leginkább az esti órákban pl. szombat este 8-kor, mondtam most nem alkalmas. Ezt többször eljátszottuk. Végül csak azért hogy pontot tegyek a dolog végére szintén esti időpontban vállaltam, hogy beszéljük meg. Na akkor jött egy pofon, mert nekem mint régi előfizetőnek tulajdonképpen adhatnak havi 1000 ft kedvezményt, és különben is ennyi pénzért máshol nem kapok 60 csatornát, de kérhetek alacsonyabb díjcsomagot is. Mondtam nekik nem most kellene felajánlani a kedvezményt, és nem a csatorna számon van a hangsúly, hanem hogy abban mely csatornák vannak. Hát ennyi az én kis történetem, ha nem akarják megtartani az előfizetéket, csak nyugodtan feledkezzenek meg a régi évtizedes megrendelőkről, csapják be őket, majd lassan átpártolnak má szolgáltatóhoz.

senga, 2009. május 12. - kedd 10:27

Kedves Sorstársak! Történetünk a következő: UPC Direct szolgáltatás, megrendelve, hűség aláírva, számláról díj leszedve. Mindez működött addig, amíg egyszer csak azt írta ki a tévém, hogy nincs műsor, hívjam a hivatalos szerelőt. Előkerestem a szerződést, abban van egy rövid telefon szám amin a hibát is bejelenthetem a UPC felé. Ezt megtettem, az ügyintéző közölte, hogy vette az adát, és max. 5 napon belül jelentkezni fog nálam a szerelő, mert Ő most értesítette. 10 nap elteltével Kedvesemnek elege lett abból, hogy csak a fekete képernyőt a hívja a szerelőt felirattal tudta nézni, a helyi ügyfélforgalmi irodába a beltéri egységgel együtt elment, hogy megszüntesse az amúgy sem meglévő szolgáltatást. Közölték, hogy ezt itt nem lehet, csak reigonális irodákban, tehát utazzon kedves uram 25 km-t. Férjem letette az asztalra a szerkezetet és kért egy aláírást, valamint egy nyomtatványt a felmondásra. Azt kitöltötte, de az ügyintéző közölte, hogy majd 10 napon belül válaszolnak nekünk, hogy elfogadják-e a felmondásunkat. Aztán érkeztek folyamatosan a számlák, simán kiszámlázták a lemondás utáni időt is még 2 hónapig. Végül megérkezett a hab: fizessünk 72.000,- Ft-ot mert felmondtuk a hűséget. Hozzáteszem 1 hónap volt vissza a hűségből. Hiába rohangáltunk bármerre semmi eredmény, folyamatos levélváltás, telefonálgatások. Volt olyan, hogy nekem kellett az ügyintézőnek szólni, hogy most már szeretném elmondani a problémámat és ne szóljon folyamatosan közbe, és ne emelje fel a hangját. Felháborító volt amit tettek. Azt a megállapítást tették, hogy a szerződést nem velük kötöttem, hanem a MONOR Telefon társasággal, ők csak közvetítik a szolgáltatást, tehát nekem feléjük kellett volna jeleznem a hibát. Tehát én vagyok az oka, hogy ezt nem megfelelően tettem. Akkor miért van a szerződésben az a telefon szám. Miről beszélnek itt össze-vissza. A végeredmény, elenegedték a hűséget, a kamatokat úgy, hogy aláírtunk 1 évet a legolcsóbb csomagra. Így kb. 30.000,- Ft-ot spóroltunk, de bárki kérdezi csak a UPC-vel ne!

Virág Csenge, 2009. május 12. - kedd 10:21

Sajnos nekem is adódik a mai napig problémám az UPC-vel. Mivel lejárt a 2 éves hűségszerződésem ( TV, internet,telefon)úgy gondoltam egy sokkal alacsonyabb díjas csomagot fogok kérni. Hát mekkorát tévedtem visszafelé nem lehet módosítani csak magasabb csomagra. Az csak az új belépők kiváltsága. Persze tudom, hogy az sem sokáig, mert mindenféle akciókkal Őket is rövid időn belül befogják húzni a csőbe. Hiába bizonygattam, hogy nekem ez már az anyagi lehetőségeimet meghaladja, mivel munkanélküli lettem, nem fogom tudni fizetni, baromira nem érdekelte Őket az én szocproblémám. Aztán mégiscsak ugy döntött az ügyintéző Hölgy segítenek úgy, hogy adnak kedvezményt 10 %-ot és akkor már sokkal kevesebb lesz a díjam. Megkaptam a szerződést postán. Na az aztán úgy működik, hogy az eddig fizetett összeget felbruttósították 10 %-kal és kaptam rá 10 % kedvezményt. Én is kereskedelemben dolgoztam, ezt velem már nem lehet megetetni , úgyhogy nem marad más megoldás mint felmondom az egészet. Ugyanezt a csomagot az új belépő megkapja 7800.-Ft-ért Én pedig fizessek 13800.-Ft-ot, mert mi a fenének léptem be már nagyon sok éve. Hát ez aztán az ügyfél megtartaási program.

snetch, 2009. április 16. - csütörtök 16:35

Tamás! Ugyanez a problémám volt, hűségidő lejárt, net 5000-ről fölugrott rövid időn belül 7700!-ra. Mikor szóvátettem, közölték, hogy igenám, de növelték a sávszélességemet! És valóban! 1 hétig tényleg 10mbittel jött le minden. Kábeltv-vel ugyanez, hűségidő lejárt, 2500-ról 5000-re fel. Megelégeltem. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, kivártam a fél órás várakozási időt, és közöltem, hogy szeretném lemondani mindkét szolgáltatásukat, mert nekem ez így már sok, és különbenis az újaknak csak 6ezer ugyanez a net csomag... Hebegés, habogás, tartsa kérem, majd válasz: -ÖÖÖ, hát tudjuk biztosítani akkor az internetet 6ezerért Önnek is, és a kábeltévé árát levisszük 3600-ra.... jó így? - Nemistudom... - Ja, és 3600-ért bronz helyett silver lesz a kábeltv. - Na jó legyen... Milyen kegyes voltam ugye? Tanulság: megkell őket fenyegetni, hogy elvesztik az ügyfelüket, és kicsikarni a jó árat. Üdv Péter

GReddy, 2009. április 01. - szerda 20:39

És igen! MA! Elküldtem nekik írásban a felmondást! Ki vannak rúgva! :)) Biztos, ami biztos, kapott az ügyvédem, és a PSZÁF is egy másolatot a felmondásból... hogy ne kapjak augusztusban "naeztmégfizesdbe" számlát. Digi ügyfél lettem. Nem tudom, milyen lesz, de az biztos, hogy amit a UPC nem tudott nekem fél nap alatt elintézni, azt a DIGI informatikája cca 3 perc és öt gomb megnyomásával megoldotta.. Fele annyiért. NO COMMENT. :)

megjottem, 2009. április 01. - szerda 13:40

A UPC-vel én is hasonlóan jártam. Amikor lemondtam a csomagot, egyből tudtak valami kedvező ajánlatot adni, amit természetesen nem igényeltem. Na, nem mintha az új szolgáltatóm, a DIGI tökéletes lenne. Nekik az ügyintézéssel és a számlázassal vannak súlyos problémáik (emiatt már a fogyasztóvédelmet is beizzítottam). De még mindig sokkal kedvezőbbek az áraik.

vincent vega, 2009. március 26. - csütörtök 21:43

Szerintem sem jó dolog,hogy régi előfizetőknek nyista kedvezmény, csak az újaknak.szerintem csak az szidja az upc-t aki még nem volt t-com vagy fibernet ugyfél:)))azoktól még ez is jobb.selim,láma vagy,ott volt a számla szélén hogy mit változtatnak,nekem is a szomszéd mutatta:))

Selim, 2009. március 24. - kedd 16:51

Bronz csomagban vagyok a UPC-nél, 2700 Ft-ot fizettem mindaddig (cirka két év és 4 hónapig), amig hirtelen (értsd: minden előzetes informálás nélkül) úgy nem döntöttek, hogy az akciónak vége, és innentől fizessek 3990 Ft-ot ugyanarra a csomagra. Minthogy albérletben lakom, és a főbérlőm nevén van minden szolgáltatás, megkértem, hogy reklamáljon a nevemben, mert ezt nem tudom elfogadni. Könnyen kikalkulálható, hogy ez egyik hónapról a másikra 47%-os áremelkedést jelent, amit egyrészt nem láttam alátámasztva, másrészt az eljárást sem találtam etikusnak. A főbérlőnek elmagyarázták, hogy ez igy jó, lejárt az akció, és sajnos meglévő ügyfélként nem vehetem igénybe az akciót, ahol hűségnyilatkozat nélkül ugyanerre a csomagra 2900 Ft lenne a tarifa. Egyetlen dolgot tudnak ajánlani: akkor tud változni az ár, ha egyéb szolgáltatásokat is igénybe veszek. Hab a tortán, hogy időközben két csatornát kivettek a Bronz csomagból, két másikat pedig betettek, szintén anélkül, hogy előre informáltak volna. A gyümölcsszem a habon pedig az, hogy abban a kerületben, ahol én lakom a UPC-nek jelenleg nincs konkurense, igy monolpolhelyzetben vannak; én pedig választhatok: vérző búcsút veszek a UPC-től és csak azért sem nézek tévét, vagy benyelem a megemelt dijat mindaddig, amig a konkurens ki nem épiti a környéken a hálózatát.

Illés , 2009. március 19. - csütörtök 10:12

Én több mint 20-évet voltam előfizető a UPC-nek igaz, hogy régen nem így hivták őket de csak a név változott. Mikor felmondtam a szolgáltatást az ügyintéző azt akarta, hogy maradjak és kössek hűségnyilatkozatot velük és csökkenni fog a díjam. Én rákérdeztem, hogy mivel régi előfizető vagyok miért nem adnak kedvezmény mint az új előfizetőknek erre ő azt mondta,hogy mivel régi vagyok úgysem megyek el. Náluk 42.csatornáért fizettem 4200.Ft-ot akinél most vagyok annál 58 csatornáért fizetek 2700.Ft-ot. Ja és az új szolgáltató úgy alakitotta ki a fizetési határidőt, hogy mindenki be tudja fizetni időben nem úgy mint a UPC-nél, hogy a hónap eleje a befizetés és ha időben nem fizetem be akkor kamatot számol fel.Ki lehet számolni csak 10-15.Ft.-al mennyi plusz pénzhez jut havonta a cég.Ezt mekérdeztem tőlük,hogy a nyugdíjasok miért nem fizethetnek a nyugdíjból nem tudtak választ adni rá. bigpapa.


1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kommentek

Valeria Marco, 2019. augusztus 08.

A nevem Valeria Marco, 6 hónappal ezelőtt vállalkozásom összeomlott, nem reméltem, hogy újra ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

József Kardos, 2019. augusztus 06.

Hű, ma reggel 25 000 euró hitelt kaptam William Rogers-től. Örülök, hogy találkozom a legáli...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Mr. Dékány Endre, 2019. július 26.

Helló, jogos és megbízható pénzügyi hitelezőt keres? Kell egy kölcsön? Szükség van sürg...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés