Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Menekülés a UPC-től

Rébusz Bácsi, Tamás, Zoltán, 2009. március 18. - szerda 18:59
Címkék: szolgáltató, szerződés, panasz, reklamáció, átverés, internet, telefon, kábeltévé
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...


Az alábbiakban három különböző, UPC-vel kapcsolatos olvasói panaszt közlünk:


Forrás: photos.com
Szerződést kötöttem a UPC-nél, rögtön kitöltöttük a meghatalmazást csoportos beszedési megbízásra. Tehát:"nincs" semmi gondom, szolgáltatás OK, minőség OK, fizetés kipipálva, vonják a folyószámláról. Egyszer csak jön a UPC-től a levél, hogy díjtartozásomat nem egyenlítettem ki. Mellékelten küldik a csekket és udvariasan megkérnek, 8 napon belül szíveskedjek rendezni. Biztos ami biztos, kapok egy telefonszámot, amit az összes ügyfél nagyon jól ismer és nem a tévéreklámból. Köszönöm szépen nem óhajtok fél napot a telefonnál ülni!

Feleségem gyanútlanul,a felszólításnak eleget téve befizeti a tartozást, majd három nap múlva jön a banktól (ez egy másik történet lesz, a címe talán: hogyan rövidítsük meg az ügyfelet évi kb. 30-40000 forinttal) az sms: UPC havidíj átutalva. Kérdem én:ha folyószámláról történik a havidíj levonása, miért kell csekket küldeni? Miért kell felszólítani? Ez a UPC őskorában sem volt másképp. Meg kellett őrizni a feladóvevényt és havonta bemenni az ügyfélszolgálatra bizonyítani, hogy a díjfizetés rendben megtörtént, állítsanak ki egy normális csekket, egyhavi összeggel.

Az új csekkek kiállításakor még nem dolgozták fel a három héttel azelőtt megtörtént befizetést, így az mindig tartozásként jelentkezett. Ja, ha az ügyfél egy csekket nem tudott bemutatni, az annyit jelentett, fizetheti még egyszer!

Egy szó, mint száz: megint megyek a UPC-hez és visszakérem a pénzem amit gondolom, heteken belül vissza fognak utalni, persze csak ha már megérkezett az ő számlájukra. Majd elnézést is kérek! Örülök a többi szolgáltatónak és annak, hogy már nem vagyok UPC ügyfél!

Rébusz Bácsi



A problémám a következő: a UPC-nél lemondtam az internet és a telefonelőfizetésemet. Mivel hűségszerződésem volt náluk, ezért ezt úgy szerettem volna megtenni, hogy csomagot módosítok felfelé - erre most nem kell hűséget vállalni - majd azt követően azonnal lemondom. Ezt telefonon intéztem, erre azt válaszolta az ügyintézőjük, hogy ezt nem tudom megtenni, mert ez ki van védve az ÁSZF-ben. Így én lemondtam módosítás nélkül, azonban írtam egy levelet nekik, amiben azt válaszolták, hogy ezt nem tiltja az ÁSZF, és nagyon sajnálják, hogy kellemetlenséget okoztak nekem, de nem áll módjukban eltekinteni a különbözettől.

Összesen húszezer forintról van szó, nem egy egetrengető összeg, de nem szeretném nekik kifizetni, mert nagyon berágtam rájuk amiért becsaptak.

Zoltán



Chello Silver internet csomagom van a UPC kábelszolgáltatónál, jelenleg hétezerötszáz forintot fizetek érte. A hűségszerződések a szolgáltatónál megszűntek, ezt az árat "1 évig garantálják".

A mostani akciójukban ugyanezt a nevű és paraméterű csomagot új előfizetőknek hatezer, régi előfizetőknek hétezer forintért kínálják. A telefonos ügyfélszolgálatuk azt hozta tudomásomra, hogy ezt az akciót nem vehetem igénybe, mert "a szolgáltatással már rendelkezem" (ez a kitétel bele is van foglalva az akció leírásába).

Meglátásom szerint ez sok lényeges tulajdonságában a hűségszerződéses rendszer visszacsempészése, sőt még annál is rosszabb. Ugyanis már nemcsak meghatározott idő; lejártáig nem tudok olcsóbb csomagdíjat igénybe venni, mivel annak lejártakor is rendelkezni fogok a szolgáltatással, így az akkori akcióba sem léphetek majd be. Ehhez a szolgáltatónak mindössze ezt az egyszerű kitételt kell a mindenkori "akciós" hirdetményben tartani.

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...

Tamás
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:30

Virág Csenge: olvasd kérlek el az ÁSZF-et! Hűségnyilatkozat alatt is módosíthatsz lefelé, (kedvezmény elvesztésével) a hűségnyilatkozat nélkül pedig következmény nélkül! Biztosan az UPC-t hívtad akkor telefonon? :)

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:30

Virág Csenge: olvasd kérlek el az ÁSZF-et! Hűségnyilatkozat alatt is módosíthatsz lefelé, (kedvezmény elvesztésével) a hűségnyilatkozat nélkül pedig következmény nélkül! Biztosan az UPC-t hívtad akkor telefonon? :)

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:28

Eutanázia: 20 éve nem lehetsz előfizetője a UPC-nek:) 1996 óta UPC az UPC, 1999 óta szolgáltat. Erről ennyit! Az üzletkötők mindenhol jutalékért dolgoznak. Ki így, ki úgy!

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:26

RedWing: Digis előfizető vagyok... olcsó húsnak híg a leve! Lehet olcsóbb, de hidd el, több gondod lesz vele! És hidd el azt is, hogy az ügyfélszolgálatot a Diginél ez nem is fogja érdekelni. Egyébként sok kitartást a Digi szolgáltatásainak használatához! Kérdés: Minőséget, és szolgáltatást akarsz elfogadható áron, vagy román szutykot ócsón?

partner, 2009. október 08. - csütörtök 20:22

A problémám a következő: a UPC-nél lemondtam az internet és a telefonelőfizetésemet. Mivel hűségszerződésem volt náluk, ezért ezt úgy szerettem volna megtenni, hogy csomagot módosítok felfelé - erre most nem kell hűséget vállalni - majd azt követően azonnal lemondom. Ezt telefonon intéztem, erre azt válaszolta az ügyintézőjük, hogy ezt nem tudom megtenni, mert ez ki van védve az ÁSZF-ben. Így én lemondtam módosítás nélkül, azonban írtam egy levelet nekik, amiben azt válaszolták, hogy ezt nem tiltja az ÁSZF, és nagyon sajnálják, hogy kellemetlenséget okoztak nekem, de nem áll módjukban eltekinteni a különbözettől. Összesen húszezer forintról van szó, nem egy egetrengető összeg, de nem szeretném nekik kifizetni, mert nagyon berágtam rájuk amiért becsaptak. Zoltán -> Amit te igyekeztél játszani, az inkorrektség, és ÁSZF-be ütköző, mert felfelé módosítanál azért, hogy lemondhasd! Egyet felejtesz el: a felfelé módosítással a hűségnyilatkozatod nem szünik meg arra a csomagra, amit aláírtál! Azt írtad alá, hogy alacsonyabb csomagra nem módosítasz és nem mondod fel. Azt nem tiltja az ÁSZF, hogy felfelé módosíts, ezt megteheted, de nem azért, hogy lemondd az előfizetést, mert akkor hűséget sértessz! a lemondás akkor is lemondás -hűségnyilatkozati szempontból- ha felfelé módosítasz és utána lemondod. az értéke ugyanaz, mint ha a meglévő szolgáltatásodat felfelé módosítás nélkül mondod le! Hozzáteszem, felelősséged tudatában írtad alá azt amit aláírtál, innentől kezdve tök mindegy, hogyan forgatod a problémát! ez a Te sarad!

GReddy, 2009. augusztus 03. - hétfő 21:19

UPC elengedés: Hónap elsején felmondtam, az ÁSZF-ben levő nyolc nap felmondási idővel az UPC szerződésemet. Két hónapra rá küldtek plusz egy csekket, amin érdekes módon a következő hó másodikáig (amikor már 32 napja nem volt konkrétan kábel a falban, illetve kábelmodem a lakásban) ki volt számlázva a felmondott szolgáltatás. Kifizettem, de mivel én velük ellentétben nem lopom a pénzt, írtam egy meleghangú levelet a fogyasztóvédelemnek, illetve a HIF-nek, és kapott belőle a PSZÁF is. Valaki csak valagba rúgja őket 11.990.- értékben...

RedWing, 2009. július 31. - péntek 16:12

Végre én is megszüntettem UPC előfizetésemet. Sajnos eddig kénytelen voltam használni, mert a társasházunkban nem volt más szolgáltató. Most viszont a Digisek kiépítették a hálózatot. Fel is hívott az ügyfélszolgálat, hogy miért akarom lemondani a szolgáltatást. Megmondtam, hogy nem vagyok megelégedve sem a minőséggel, sem az árakkal. Persze elkezdte sorolni, hogy csak most, csak nekem .... Gyorsan közbevágtam és bemondtam neki a jelenlegi szerződésem feltételeit, na arra köpni nyelni nem tudott, meg is jegyezte, hogy ez így képtelenség. Én ekkor: "Szóval nem tud ennél kedvezőbb ajánlatot adni? - Nem. - Akkor köszöntem!" Azóta sem zaklatnak!

Klaudia, 2009. június 26. - péntek 08:50

Nekünk 3 évig volt UPC előfizetésünk. Már lejárt a hűség, amikor beszerelték a házba a kábelt tv-t. a férjem felhívta a UPC-t, hogy adjanak egy kedvezőbb ajánlatot annál, amit most fizetünk hűség nélkül. Még újabb hűséget is alá írtunk volna, mert nem akartunk szórakozni a beltéri egységek leszerelésével, és a vevőfejjel, ha már egyszer be van szerelve. Erre közölték, hogy ennél nincs jobb ajánlat. Mondta a férjem, hogy akkor szolgáltatót váltunk. Erre közölték, hogy "hát tegyük!". Meg is tettük. Férjem felhívta a UPC-t, hogy lemondja a szerződést. Mondanom sem kell, hogy 40 percet váratták mire felvették a telefont. Ott a kezelő nagyon érdeklődödd, hogy miért akarja lemondani és különben is van egy szuper ajánlata, bla, bla, bla. Mondta, hogy ő már egyszer felhívta őket egy jobb ajánlatért, akkor el lett utasítva. Erre a kezelő közölte, hogy a férjem "Rosszul tette fel a kérdést...". Mit lehet ezen rosszul feltenni? No végül, felmondtuk, elvittük a UPC felszereléseit leadni (mert persze ezt is a felhasználónak kell). Egy hét múlva a szüleim kérésére a férjem megint felhívta a UPC-t, hogy akkor azt a kedvezményes ajánlatot ők megkötnék, amit a kezelő a lemondáskor ajánlott. Itt megint közölték, hogy nincs jobb ajánlat, és korábban is csak azért mondták a férjemnek, hogy ne menjünk el, az egy egyszeri ajánlat volt, csak nekünk. Így a UPC megint elérte, hogy egy újabb ügyfél hagyja ott őket, hűség nélküli szolgáltatásért, jobb csatornákért. Sajnos azt veszem észre, hogy a fogyasztó ma csak addig érdekes, amíg új, megkötik vele a szerződést, utána már csak azt éreztetik, hogy mi vagyunk a szolgáltatókért. Na ezt nem, inkább nem nézek tv-t.

Eutanazia, 2009. június 22. - hétfő 07:01

Sok rossz tapasztalatom van a UPC-vel kapcsolatban. Én is több mint húsz évig voltam előfizető. A bili az decemberben borult ki. Megkeresett egy üzletkötőjük az új csomag miatt. Rábeszélt a telefonra is, na azt nem kellett volna aláírnom. Annyit kértem, hogy ragaszkodom a régi számomhoz., mondta megoldható. Közvetlenül karácsony előtt jött a szerelő, , kiderült a számot nem kaptam meg, kértem akkor ne is kezdjen hozzá mert én ragaszkodom a régi számomhoz.De ismét hibáztam, elhittem amit mondott, átszerelt,az új számot nem közölte. Nyilvánvaló, hogy karácsony előtt 3 nappal nem fogok számot változtatni, ezért egyszer sem használtam a telefont. Januárban elkezdtem lemondani, visszavittem a kütyüt és természetesen kaptam egy tisztességesnek nem nevezhető számlát. Mindegy befizettem, elfogadtam én is hibáztam. Aztán fizettem tovább a kábel tv-t. Elkezdtem számolni, felmondtam a tv-t is. Akkor megkerestek telefonon különböző időpontokban, leginkább az esti órákban pl. szombat este 8-kor, mondtam most nem alkalmas. Ezt többször eljátszottuk. Végül csak azért hogy pontot tegyek a dolog végére szintén esti időpontban vállaltam, hogy beszéljük meg. Na akkor jött egy pofon, mert nekem mint régi előfizetőnek tulajdonképpen adhatnak havi 1000 ft kedvezményt, és különben is ennyi pénzért máshol nem kapok 60 csatornát, de kérhetek alacsonyabb díjcsomagot is. Mondtam nekik nem most kellene felajánlani a kedvezményt, és nem a csatorna számon van a hangsúly, hanem hogy abban mely csatornák vannak. Hát ennyi az én kis történetem, ha nem akarják megtartani az előfizetéket, csak nyugodtan feledkezzenek meg a régi évtizedes megrendelőkről, csapják be őket, majd lassan átpártolnak má szolgáltatóhoz.

senga, 2009. május 12. - kedd 10:27

Kedves Sorstársak! Történetünk a következő: UPC Direct szolgáltatás, megrendelve, hűség aláírva, számláról díj leszedve. Mindez működött addig, amíg egyszer csak azt írta ki a tévém, hogy nincs műsor, hívjam a hivatalos szerelőt. Előkerestem a szerződést, abban van egy rövid telefon szám amin a hibát is bejelenthetem a UPC felé. Ezt megtettem, az ügyintéző közölte, hogy vette az adát, és max. 5 napon belül jelentkezni fog nálam a szerelő, mert Ő most értesítette. 10 nap elteltével Kedvesemnek elege lett abból, hogy csak a fekete képernyőt a hívja a szerelőt felirattal tudta nézni, a helyi ügyfélforgalmi irodába a beltéri egységgel együtt elment, hogy megszüntesse az amúgy sem meglévő szolgáltatást. Közölték, hogy ezt itt nem lehet, csak reigonális irodákban, tehát utazzon kedves uram 25 km-t. Férjem letette az asztalra a szerkezetet és kért egy aláírást, valamint egy nyomtatványt a felmondásra. Azt kitöltötte, de az ügyintéző közölte, hogy majd 10 napon belül válaszolnak nekünk, hogy elfogadják-e a felmondásunkat. Aztán érkeztek folyamatosan a számlák, simán kiszámlázták a lemondás utáni időt is még 2 hónapig. Végül megérkezett a hab: fizessünk 72.000,- Ft-ot mert felmondtuk a hűséget. Hozzáteszem 1 hónap volt vissza a hűségből. Hiába rohangáltunk bármerre semmi eredmény, folyamatos levélváltás, telefonálgatások. Volt olyan, hogy nekem kellett az ügyintézőnek szólni, hogy most már szeretném elmondani a problémámat és ne szóljon folyamatosan közbe, és ne emelje fel a hangját. Felháborító volt amit tettek. Azt a megállapítást tették, hogy a szerződést nem velük kötöttem, hanem a MONOR Telefon társasággal, ők csak közvetítik a szolgáltatást, tehát nekem feléjük kellett volna jeleznem a hibát. Tehát én vagyok az oka, hogy ezt nem megfelelően tettem. Akkor miért van a szerződésben az a telefon szám. Miről beszélnek itt össze-vissza. A végeredmény, elenegedték a hűséget, a kamatokat úgy, hogy aláírtunk 1 évet a legolcsóbb csomagra. Így kb. 30.000,- Ft-ot spóroltunk, de bárki kérdezi csak a UPC-vel ne!


1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kommentek

Mária Ádám, 2019. május 24.

A nevem Mária Ádám, Magyarországról, egyedülálló szülő, mielőtt a férjem meghalt volna, ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Bereczk János, 2019. május 20.

Úgy látszik, nem találtak egy tollat, vagy valakit, aki leírja, miről is van szó! Én
m...

Fatüzelésű otthonok és a szálló por

Ferenc, 2019. május 18.

A fasznak kell felrakni olyan linket ami nem mukodik:http://www.parkonet.com/hun/hun/magazine/conten...

Interaktív térképen a fővárosi parkolási zónák

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés