Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Menekülés a UPC-től

Rébusz Bácsi, Tamás, Zoltán, 2009. március 18. - szerda 18:59
Címkék: szolgáltató, szerződés, panasz, reklamáció, átverés, internet, telefon, kábeltévé
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...


Az alábbiakban három különböző, UPC-vel kapcsolatos olvasói panaszt közlünk:


Forrás: photos.com
Szerződést kötöttem a UPC-nél, rögtön kitöltöttük a meghatalmazást csoportos beszedési megbízásra. Tehát:"nincs" semmi gondom, szolgáltatás OK, minőség OK, fizetés kipipálva, vonják a folyószámláról. Egyszer csak jön a UPC-től a levél, hogy díjtartozásomat nem egyenlítettem ki. Mellékelten küldik a csekket és udvariasan megkérnek, 8 napon belül szíveskedjek rendezni. Biztos ami biztos, kapok egy telefonszámot, amit az összes ügyfél nagyon jól ismer és nem a tévéreklámból. Köszönöm szépen nem óhajtok fél napot a telefonnál ülni!

Feleségem gyanútlanul,a felszólításnak eleget téve befizeti a tartozást, majd három nap múlva jön a banktól (ez egy másik történet lesz, a címe talán: hogyan rövidítsük meg az ügyfelet évi kb. 30-40000 forinttal) az sms: UPC havidíj átutalva. Kérdem én:ha folyószámláról történik a havidíj levonása, miért kell csekket küldeni? Miért kell felszólítani? Ez a UPC őskorában sem volt másképp. Meg kellett őrizni a feladóvevényt és havonta bemenni az ügyfélszolgálatra bizonyítani, hogy a díjfizetés rendben megtörtént, állítsanak ki egy normális csekket, egyhavi összeggel.

Az új csekkek kiállításakor még nem dolgozták fel a három héttel azelőtt megtörtént befizetést, így az mindig tartozásként jelentkezett. Ja, ha az ügyfél egy csekket nem tudott bemutatni, az annyit jelentett, fizetheti még egyszer!

Egy szó, mint száz: megint megyek a UPC-hez és visszakérem a pénzem amit gondolom, heteken belül vissza fognak utalni, persze csak ha már megérkezett az ő számlájukra. Majd elnézést is kérek! Örülök a többi szolgáltatónak és annak, hogy már nem vagyok UPC ügyfél!

Rébusz Bácsi



A problémám a következő: a UPC-nél lemondtam az internet és a telefonelőfizetésemet. Mivel hűségszerződésem volt náluk, ezért ezt úgy szerettem volna megtenni, hogy csomagot módosítok felfelé - erre most nem kell hűséget vállalni - majd azt követően azonnal lemondom. Ezt telefonon intéztem, erre azt válaszolta az ügyintézőjük, hogy ezt nem tudom megtenni, mert ez ki van védve az ÁSZF-ben. Így én lemondtam módosítás nélkül, azonban írtam egy levelet nekik, amiben azt válaszolták, hogy ezt nem tiltja az ÁSZF, és nagyon sajnálják, hogy kellemetlenséget okoztak nekem, de nem áll módjukban eltekinteni a különbözettől.

Összesen húszezer forintról van szó, nem egy egetrengető összeg, de nem szeretném nekik kifizetni, mert nagyon berágtam rájuk amiért becsaptak.

Zoltán



Chello Silver internet csomagom van a UPC kábelszolgáltatónál, jelenleg hétezerötszáz forintot fizetek érte. A hűségszerződések a szolgáltatónál megszűntek, ezt az árat "1 évig garantálják".

A mostani akciójukban ugyanezt a nevű és paraméterű csomagot új előfizetőknek hatezer, régi előfizetőknek hétezer forintért kínálják. A telefonos ügyfélszolgálatuk azt hozta tudomásomra, hogy ezt az akciót nem vehetem igénybe, mert "a szolgáltatással már rendelkezem" (ez a kitétel bele is van foglalva az akció leírásába).

Meglátásom szerint ez sok lényeges tulajdonságában a hűségszerződéses rendszer visszacsempészése, sőt még annál is rosszabb. Ugyanis már nemcsak meghatározott idő; lejártáig nem tudok olcsóbb csomagdíjat igénybe venni, mivel annak lejártakor is rendelkezni fogok a szolgáltatással, így az akkori akcióba sem léphetek majd be. Ehhez a szolgáltatónak mindössze ezt az egyszerű kitételt kell a mindenkori "akciós" hirdetményben tartani.

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...

Tamás
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Tímea, 2012. június 28. - csütörtök 16:53

Azt szeretném megkérdezni, hogy lehetséges-e az, hogy ha felfelé módosítok akkor a hűségidő érvényét veszti. Telefonra kötöttünk 1 éves hűség időt, de csak az első 2 hónapban volt normális telefonunk. Több mint 1 hónapja 5 napnál nincs több ideig telefon vonalunk. Már 2-szer cseréltek modemet legutóbb 2 napja, de ma már nincs vonal. Ha csak úgy felmondom a szerződést akkor kb 35-40.000 ft fizetek nekik pedig nincs vonalam. Mit tehetnék?

Csenge, 2012. június 28. - csütörtök 10:23

Látom nem csak nekem van bajom a UPC-vel. Nekünk olyan csomagunk van, amiért havonta 9200 Ft fizetünk. Ezért nem azt várom el, hogy kinyalják a seggem, de nagyon örülnék neki, ha nem kellene hetente betelefonálnom, hogy vagy a tv-vel vagy az internettel van gond... Volt olyan, hogy dolgoznom kellett volna az interneten, de az persze nem működött. Betelefonáltam és másfél órás beszélgetés után kiderül, hogy náluk van a probléma forrása. Megjegyezném, hogy ez idő alatt három UPC-sel beszéltem. Mondta, hogy hamarosan megoldják. Ekkor kb. 15 óra lehetett Este 9-kor már tudtam dolgozni.... Köszönöm szépen nekik, hogy ilyen "gyorsak" voltak... Ezt játszottuk el havonta 5-ször. Azért elvárnám, hogy a számlából ezeket az összegeket vonják már le, ha már dolgozni nem tudok.

Zsolt, 2012. május 24. - csütörtök 19:04

Hát valahogy én nekem is az a bajom mint Tamásnak.Egyszóval minden akció ami valamire való volna az csak az új előfizetőnek hoz szép napokat.Én sem mehetek alább kisebb csomagba,hogy miért ez számomra érthetetlen..Az biztos,amint módomba áll azonnal lemondom az egészet...Semmire való műsorok és irgalmatlan sok reklám.Ez engem nem érdekel.....

szalai lászló, 2012. április 02. - hétfő 10:27

Múlthónapban lejárt a szerződésem ezért bementem az Ügyfélszolgálathoz.Nagyon kedvesek voltak és még 1 havi ingyenes HBOpack használatot is kaptam amit ha akarok megtartok továbbra is persze díjazásért.A következő számlában viszont 1750ft HBOpack használati díj jelent meg pluszban.Bementem reklomálni sajnos csak 23.-án tudtam bemenni ezért azt mondták,hogy nem mondtam le időben és ezért van a plusz költség.Persze nem tehettem mást,elismertem az egy napi késést csak azt utálom,hogy hülyének néznek ugyanis,honnan tudták Ők,hogy én nem fogom időben 22.én lemondani,ugyanis a csekk 10.-e körül érkezett meg.Valamint kicsit drága lenne 1 napra 1750 ft-ért a HBO

egy újabb csemege - UPC, 2011. október 22. - szombat 13:57

Tisztelt Cím! 2011.10.11. napján előfizettünk az Önök egyik csomagjára ( Digital Bronze ). A digitális kábeltv szolgáltatásukhoz 1 db rögzítős mediabox-ot ill. 1 db normál mediabox-ot igényeltünk. A panasz/probléma: 2011.10.12. -én a tv/telefon/internet telepítése megtörtént, látszólag problémamentesen ( kb. 13:00 ). Miután a kollégájuk elment a mediabox-okat kikapcsoltuk. Később ( kb 15:00 ) arra lettem figyelmes, hogy a - rögzítős mediabox - újraindult, többszöri alkalommal. Gondoltam, valamit központilag csinálhatnak. Bekapcsoltam, de adás nem volt. Minden csatornán csak a - NINCS JEL - információ jelent meg. Ezután a készüléket áramtalanítottam, majd újra bekapcsoltam, hátha megoldja a problémát. A hiba ezután is megmaradt. A kábeleket is átellenőriztem, de azokkal nem volt gond. 2011.10.12.-én ( kb 16:00 ) miután a készülék többszöri újraindítására sem sikerült megoldani a problémát, felhívtam az 1221-es telefonszámot. Harmadik próbálkozásra sikerült is eljutnom addig, hogy kapcsoljanak egy ügyfélszolgálatost. Viszont az akkor kapcsolt illetővel sem jutottam előbbre, hiszen az adatok egyeztetése és pár problémamegoldó lépés ( áramtalanítás, újraindítás, stb. ) után kérte, hogy diktáljam le neki a UPC mediabox kártyák számát. Miután ez megtörtént, pár pillanat türelmemet kérte. Percek múlva meguntam a semmittevést, ezért bontottam a telefon kapcsolatot, mivel már így is 10-15 perce beszéltünk a semmiről ahelyett, hogy egy kollégát kiküldtek volna a hiba azonosítására és megoldására. Későbbi időpontban a párom is próbált megoldást találni az 1221-es telefonszámon, de nem járt sikerrel. 2011.10.13.- án ismét felhívtam az 1221-et. 11:01-től, 11:33-ig próbálkoztam egy ügyfélszolgálatossal beszélni, mire kapcsoltak valakit. A 15 perces beszélgetés végére végre eljutottunk addig, hogy kiküldjenek egy szakembert. 2011.10.14.-én délután 2 óra felé megjött a kollégájuk. Megnézte a mediabox- ot és többszöri hibajavítási kísérlet után kicserélte a készüléket. Az újat telepítette, ami ezután rendesen működött. Csodálkozva nézett, mikor elmondtam neki, hogy 2 napja lett telepítve az előző, ill. hogy 2 napja vagyunk egyáltalán előfizetők és már az első napon gondok adódtak. Az új készülék azóta rendesen működik, még. 2011.10.15.- én délután a lakótársam jött szólni, hogy valamiért nincs adás a TV-ben, azaz csak a M2 adót tudja nézni. Nála van a normál mediabox. Megnéztem, hogy a nálam lévő box-on van e adás, de probléma nem volt. Így gondoltam, hogy nála is megcsinálom már a "jól begyakorolt" - áramtalanítsuk, indítsuk újra, nézzük át a kábeleket és ha még így sem jó telepítsük újra a mediabox- ot - eljárást. Azonban egyik megoldás sem segített. Naív emberként gondoltam, várjunk egy ideig, talán csak központi hiba lesz. 2011.10.19.- én ismét fel kellett keresnem az 1221- es 2/0- ás ügyfélszolgálatot. Valószínűleg már fogták bent a fejüket, hogy ismételten én telefonáltam. Elhihetik, hogy nekem sincs szándékomban megismerkedni a UPC összes alkalmazottjával, bár jó úton járok és ezt Önök kellően elő is segítik. A hívás alkalmával megint végigrágtuk magunkat a hibajavítási pontokon (újabb 15 perc beszélgetés ), de mivel nem jártunk sikerrel, ezért 2011.10.20.- án ismét egy szervizes kollégájukat kell vendégül látnom. Ez részben jó, mert új arcokat ismerek meg, viszont nagyobb részben rossz, mivel második alkalommal nem tudom a saját ügyeimet intézni, amik ennél sokkal fontosabbak. Viccet félretéve, eddig kb. 65- 70000 Ft- ot buktam el az Önök hibájából, ami nekem és a páromnak a havi megélhetéséhez elengedhetetlen. A legszebb az egészben, hogy mindezért FIZETNI KELLENE 7000Ft+850Ft-ot + még a tárgyhó tört részét, ami szintén majdnem ennyi. 16000 Ft, a semmiért. Tudomásom szerint, Önök azért vannak, hogy valamiért cserébe, valamit adjanak. Nos eddig: 70-80 perc telefonköltséget ( 80x40=3200 Ft), 16000 Ft szolgáltatási költséget és 70000 Ft egyéb kiesési költséget kaptam. Ez: barátok között is majdnem 90000 Ft. ( Kilencvenezer Forint ) Ezúton kérem, hogy a panaszomat az Önök által előírt módon orvosolják, úgy, hogy emellett a párom, lakótársam és az én káromat és költségeimet is térítsék meg. Amennyiben az Önök által előírt 30 napon belül nem lesz semmiféle érdembeli kárpótlása az ügyemnek, abban az esetben az illetékes szervekhez fordulok ill. ha szükséges, jogi útra terelem a panaszomat. Megértésüket köszönöm és várom mihamarabbi válaszukat! Tisztelettel: ..... Attila u.i.: Az "Attila" keresztnevet az idézőjelek közötti módon írjuk helyesen. Ezért kérem, hogy számomra a szerződésből küldjenek egy új példányt, ahol már helyesen van feltüntetve a nevem. Kieg.: 2011.10.20.-án a sima mediabox-ot kicserélték, szoftverhiba miatt. 8 nap telt el a telepítés óta, mindkét mediabox már cserélve lett. Vajon meddig bírják? Újabb 1 hét?!

Bacsi Virág, 2011. október 12. - szerda 20:41

Múlt héten szabadságon voltam. Mivel volt már UPC-s előfizetésem régebben,a modemen kívül minden adott nálam. Felhívtam őket,hogy ráérek,kössék be az internetet. Nehezen vettem rá magam,hogy őket válasszam újra,mert nem voltam megelégedve velük több okból sem, de mivel itt (Bp.V.ker) szinte monopóliumuk van, nagy nehezen rávettem magam. Az 5 gigás mobilnetet a Vodától (amivel amúgy nagyon meg voltam elégedve) havi 5x hosszabbítottam alkalmanként 5500-ért! Nem a legolcsóbbat választottam a UPC-nél sem: az 50 megásat. Egy évre ez nekik durván 78 ezer forint bevételt jelentett volna. De nem értek rá szabadságom alatt kijönni,úgyhogy telefonban kötöttünk hangos szerződést az eheti keddi bekötésről.Mivel én ekkor már dolgoztam, megkértem őket,hogy csak fél 7 után jöjjenek max 8ig. Rendben. Kedden negyedmagammal vártam őket. Felhívtam őket háromszor,hogy ugye jönnek ma? Igen volt a válasz. Majd 8 után felhívtam őket,jaajj,bocsánat 12-e,azaz szerda van a technikusi lapon,most veszem csak észre-mondja a telefonos ügyfélszolga. El se vitte a lapot a kolléga. Elmondtam,hogy átvertek 4 embert,nembaj,akkor várom őket ma ( azaz szerdán ). Megint felhívtam őket,és biztosítottak arról,hogy már a technikusnál van a lap,de 13-a van a lapon...MI???? Mondom ez nem lehet,keddre ígérték,12-ére (szerdára) volt a lap datálva,ma meg már holnapra? És ezt mikor felhívom őket időben,nem tudják az orromra kötni? Nembaj,mondja a telefonos,azért várjak 8-ig,mert elvitte a lapot a kolléga!! Persze nem jött ma sem. Felhívtam őket megint. Fél órára várakozóra tettek,majd megmondta a hölgy,hogy itt van a lap,ki se nyomtatták a technikusnak,csak holnap jöhet már legközelebb. Én akkor eleresztettem a hangomat,hogy miként képzelik ezt,napokig itthon fogok roskadni,minden programomat lemondom,csak hogy hülyének nézhessenek,s minden kolléga mást mond ( r-go hazudoznak össze-vissza ) ???? Erre lecsapta a telefont. Már a rendőrséget is felhívtam kínomban. Mire vagyok ennyire felháborodva? Mert én is egy technikai ügyfélszolgálaton dolgozom, és ilyen még hírből sem jöhet szóba,hogy átverjem a kuncsaftjaimat!! Ja,hogy én a germánok ügyintézője vagyok? Nekik lehet rendes szolgáltatást igénybe venniük,nekünk meg itthon nem????

Dag-Ica, 2011. július 01. - péntek 14:06

Engedjétek meg h én is elmeséljem történetem a net szolgáltatók elsőiről: A vicc, hogy nekem anno UPC-m volt, amint bejött a Digi, le is mondtam. (nekem is mindig jött +1 szla ajándékba... hogy elmaradtam a befizetéssel, pedig csekken fizettem, volt h előre :) ) Úgy ahogy rendes emberhez illik, a kis kütyüjükkel együtt bementem a fogy irodába, hogy: " jó napot, lemondom!" Néni kérdi: "Miért?" Úgy érzem nem sok közük van hozzá ám van h ilyen játszadozós kedvem van és nem hajtom el melegebb éghajlatra őket. Mondom: " Mert digi lesz." Néni: " Miért gondolja jobbnak a digit?" Én: "Hmmmm.... Gyorsabb a feltöltése, és olcsóbb" Néni: " Szokta feltöltésre használni a netet?" Én: "Állandóan, szinte csak arra.." Néni: "Akkor tudnánk ajánlani egy csomagot, mely gyors feltöltéssel rendelkezik, és(már nem emlékszem a pontos összegre, olyan 3-4 E között volt) XX Forint." ÉN NAÍV!!!: "szeretném megkérdezni hogy édesanyám is igénybe veheti ezt a kedvezményt, mivel nála még nincs bevezetve a digi, és UPC előfizető." Néni: "pillanat, megnézem." Türelmesen várunk miközben a néni szeme forog, és csattog a klaviatúra.... majd megszólal a néni: " Nem ő nem. 10 nappal ezelőtt hosszabbítatta meg hűségidővel a kollegánk TELEFONOS megkeresésével." na bumm... A lényeg: Én lemondtam, és mosolyogva jöttem ki. Anyukám meg amint lejár a hűség idő lemondja

Ez nagyon jó ..legalul olvasható, 2010. október 20. - szerda 11:04

A meghirdetett díjak 25%-os ÁFÁ-t tartalmaznak, az ÁFA mértékének változása esetén a díjváltoztatás jogát fenntartjuk. <<<<<< Ez a LEGJOBB , HA AZ ÁFA VÁLTOZIK , akkor majd változni fog az ÁR IS ,Béláim és Rozáliák .. UUUUUPÍÍÍÍÍCCCCCÍÍÍÍÍÍ BarbatrükkD:D: )) A honlapon megjelenített információk (ideértve a megjelölt díjakat is) kizárólag tájékoztatás céljából kerülnek közzétételre, azok pontosságáért illetve naprakész mivoltáért a UPC Magyarország Kft. semmilyen felelősséget nem vállal. A tájékoztatás nem teljes körű, további információért, kérjük érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon!<<<< www.bruhaha.hu

koverchenko, 2010. szeptember 06. - hétfő 17:30

Sziasztok! Kezdetektől fogva UPC előfizető vagyok. Sajnos a területi adottságok miatt nincs más szolgáltató. Annyira, hogy amikor először (1998) rendeltem tőlük internetet és TV-t, akkor a havi fizetésem nagy része ment erre a szolgáltatásra. Akkoriban az internet szolgáltatás még igencsak gyerekcipőben járt és ez volt az egyik olyan szolgáltató, aki stabil hálót tudott biztosítani. Az évek során sok szolgáltatásukat próbáltam ki. Ilyen volt a digitális, beltérivel működő műsor szolgáltatás, ami valamilyen oknál fogva nálunk nem működött rendesen. Majdnem 1 évig hívogattam a hibabejelentőt és ők rendesen végezték is a dolgukat. Beltéri cseréjétől a szintezésig mindent megcsináltak, már éppen csak a kábeleket nem cserélték ki az oszlopon, mégsem volt jó. Fagyott a kép, élvezhetetlen volt a szolgáltatás. Kb. 10 hónap kínlódás után visszamondtam az alábbi módon. Személyesen mentem be az ügyfélszolgálatra és kértem az ügyintézőt, mivel a problémámon segíteni nem tudnak bontsuk fel a szerződést. Sejthetitek mi volt a válasz. Kérte, hogy írjak egy levelet a problémáról és kivizsgálják az ügyet. Ekkor kértem, hogy ha simán nem megy, akkor szeretnék nagyobb csomagra váltani hűségidő aláírása nélkül és ha ez megvan, másnap -mivel már nem köt a hűségidő- lemondom a kábeltévé szolgáltatást. Nem nagyon akarta hagyni magát, mert szerintem tudta mire hajtok, viszont némi közelharc és hangos veszekedés után sikerült a tervem. Vissza sem kellett mennem másnap, mert mikor megértettem vele, hogy lemondom a egészet, engedékenyebbre váltott és sikerült megállapodnunk. Marad a net, de a TV megy. A lényege a mondandómnak az, hogy ne hagyjátok magatokat. Ez egy szemét cég akinek a meglévő ügyfelek akkor lesznek fontosak, amikor ténylegesen látszik az elvesztésük. Van ügyfélmegtartó rendszerük, de az csak akkor lép életbe, amikor az ügyfél már csontig aszalódott a UPC inkorrekt hozzáállása miatt. Az ügyfélmegtartás nem itt kezdődik. Akkor jó a rendszer, ha a meglévő ügyfelek elégedettek és úgy érzik, hogy kifizetődő a hűségük a szolgáltatójukhoz. Az nem működik, hogy csak az új belépők kapnak hatalmas kedvezményeket. Így a hűség csak ránk vonatkozik. A UPC-re nem! Tehát csak bátran. Akinek hűségideje van, -akármennyi- bemegy, nagyobb csomagba lép hűségidő vállalása nélkül és nem hagyja lebeszélni magát. A hűségidő nem kötelező! Nem tehetik kötelezővé! Tehát ha xy bemegy és feljebb vált hűség nélkül, nem lehet semmi akadálya! Nem kell megijedni a feljebb váltás teljes árától. Ugyanis másnap visszamész és -mivel már nincs hűséged- az egészet lemondod. Így csak a teljes ár arányos részét kell kifizetned, ami nincs még 24 óra sem. Aki nincs ezzel a túró céggel megelégedve az menjen és mondja le. Rajtunk múlik, hogy egy cég mennyire viszi. Rajtunk múlik, hogy mennyit szarozhatnak velünk. Akár csődbe is vihetjük őket, de ehhez összefogás kell! Sok sikert!

egymérgesupcs, 2010. augusztus 24. - kedd 21:44

Ez hihetetlen! Huh de mérges vagyok. Én is egy UPC-s ügyfél vagyok, de már nem sokáig. Fiber Power 120-as netem van elvileg. Mai nap sebességmérései (speedtest.upc.hu-n): 14.6; 17,3 és ehhez hasonlók! 30 lenne a garantált! Gondoltam ez már nekem sok! Nem ezért fizetek! Felhívtam hát őket. 30 percesre sikerült a telefonbeszélgetés. Amiből 20 percben zenét hallgattam. Már megérte. Mire nagynehezen kapcsoltak egy helpdesket. Elötte azért még közölték hogy szívesen segítenek ám megcsinálni, de ha a modemig rendben van, akkor ezért külön fizetnem kell. Mintha kihívtam volna egy szerelőt. Na hát a kedves helpdesk munkatársukkal addig jutottam, hogy szerinte a modemig megy az 35-el is (mégegyszer! 120as net!), de igazából ő is látja hogy 25nél a gép már nem kap többet! És hogy tuti azzal van a gond. Jó, rendben. Cseréljünk gépet. Jééééééé, azon is annyi. Nem baj,szerinte mindkét gép rossz! De pénzért szívesen kiküldenek egy kollégát. Hát ennyit a UPC-ről! Amint tehetem én is váltok! Nem csodálom hogy annyian perelik őket!


1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kommentek

Valeria Marco, 2019. augusztus 08.

A nevem Valeria Marco, 6 hónappal ezelőtt vállalkozásom összeomlott, nem reméltem, hogy újra ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

József Kardos, 2019. augusztus 06.

Hű, ma reggel 25 000 euró hitelt kaptam William Rogers-től. Örülök, hogy találkozom a legáli...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Mr. Dékány Endre, 2019. július 26.

Helló, jogos és megbízható pénzügyi hitelezőt keres? Kell egy kölcsön? Szükség van sürg...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés