Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Menekülés a UPC-től

Rébusz Bácsi, Tamás, Zoltán, 2009. március 18. - szerda 18:59
Címkék: szolgáltató, szerződés, panasz, reklamáció, átverés, internet, telefon, kábeltévé
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...


Az alábbiakban három különböző, UPC-vel kapcsolatos olvasói panaszt közlünk:


Forrás: photos.com
Szerződést kötöttem a UPC-nél, rögtön kitöltöttük a meghatalmazást csoportos beszedési megbízásra. Tehát:"nincs" semmi gondom, szolgáltatás OK, minőség OK, fizetés kipipálva, vonják a folyószámláról. Egyszer csak jön a UPC-től a levél, hogy díjtartozásomat nem egyenlítettem ki. Mellékelten küldik a csekket és udvariasan megkérnek, 8 napon belül szíveskedjek rendezni. Biztos ami biztos, kapok egy telefonszámot, amit az összes ügyfél nagyon jól ismer és nem a tévéreklámból. Köszönöm szépen nem óhajtok fél napot a telefonnál ülni!

Feleségem gyanútlanul,a felszólításnak eleget téve befizeti a tartozást, majd három nap múlva jön a banktól (ez egy másik történet lesz, a címe talán: hogyan rövidítsük meg az ügyfelet évi kb. 30-40000 forinttal) az sms: UPC havidíj átutalva. Kérdem én:ha folyószámláról történik a havidíj levonása, miért kell csekket küldeni? Miért kell felszólítani? Ez a UPC őskorában sem volt másképp. Meg kellett őrizni a feladóvevényt és havonta bemenni az ügyfélszolgálatra bizonyítani, hogy a díjfizetés rendben megtörtént, állítsanak ki egy normális csekket, egyhavi összeggel.

Az új csekkek kiállításakor még nem dolgozták fel a három héttel azelőtt megtörtént befizetést, így az mindig tartozásként jelentkezett. Ja, ha az ügyfél egy csekket nem tudott bemutatni, az annyit jelentett, fizetheti még egyszer!

Egy szó, mint száz: megint megyek a UPC-hez és visszakérem a pénzem amit gondolom, heteken belül vissza fognak utalni, persze csak ha már megérkezett az ő számlájukra. Majd elnézést is kérek! Örülök a többi szolgáltatónak és annak, hogy már nem vagyok UPC ügyfél!

Rébusz Bácsi



A problémám a következő: a UPC-nél lemondtam az internet és a telefonelőfizetésemet. Mivel hűségszerződésem volt náluk, ezért ezt úgy szerettem volna megtenni, hogy csomagot módosítok felfelé - erre most nem kell hűséget vállalni - majd azt követően azonnal lemondom. Ezt telefonon intéztem, erre azt válaszolta az ügyintézőjük, hogy ezt nem tudom megtenni, mert ez ki van védve az ÁSZF-ben. Így én lemondtam módosítás nélkül, azonban írtam egy levelet nekik, amiben azt válaszolták, hogy ezt nem tiltja az ÁSZF, és nagyon sajnálják, hogy kellemetlenséget okoztak nekem, de nem áll módjukban eltekinteni a különbözettől.

Összesen húszezer forintról van szó, nem egy egetrengető összeg, de nem szeretném nekik kifizetni, mert nagyon berágtam rájuk amiért becsaptak.

Zoltán



Chello Silver internet csomagom van a UPC kábelszolgáltatónál, jelenleg hétezerötszáz forintot fizetek érte. A hűségszerződések a szolgáltatónál megszűntek, ezt az árat "1 évig garantálják".

A mostani akciójukban ugyanezt a nevű és paraméterű csomagot új előfizetőknek hatezer, régi előfizetőknek hétezer forintért kínálják. A telefonos ügyfélszolgálatuk azt hozta tudomásomra, hogy ezt az akciót nem vehetem igénybe, mert "a szolgáltatással már rendelkezem" (ez a kitétel bele is van foglalva az akció leírásába).

Meglátásom szerint ez sok lényeges tulajdonságában a hűségszerződéses rendszer visszacsempészése, sőt még annál is rosszabb. Ugyanis már nemcsak meghatározott idő; lejártáig nem tudok olcsóbb csomagdíjat igénybe venni, mivel annak lejártakor is rendelkezni fogok a szolgáltatással, így az akkori akcióba sem léphetek majd be. Ehhez a szolgáltatónak mindössze ezt az egyszerű kitételt kell a mindenkori "akciós" hirdetményben tartani.

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...

Tamás
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Mr.Rapheal, 2015. július 29. - szerda 01:59

Figyelem Kért: Mi kínál minden típusú kölcsön 3% -os kamatláb, kedvesen írjon nekünk További információk a kérelmet ma, ha érdekel. A hitelek jól biztosított a maximális biztonság körülmények között zajlik, és 100% legitim, és mi is regisztrált, E-mail: raphealjefferyfinance@gmail.com név: cím: Telefonszám: Szükséges összeg: Időtartam: Kor: szex: Vezérigazgatója / E-mail: raphealjefferyfinance@gmail.com Üdvözlettel. Sir. Rapheal

Mr.Rapheal, 2015. július 29. - szerda 01:58

Figyelem Kért: Mi kínál minden típusú kölcsön 3% -os kamatláb, kedvesen írjon nekünk További információk a kérelmet ma, ha érdekel. A hitelek jól biztosított a maximális biztonság körülmények között zajlik, és 100% legitim, és mi is regisztrált, E-mail: raphealjefferyfinance@gmail.com név: cím: Telefonszám: Szükséges összeg: Időtartam: Kor: szex: Vezérigazgatója / E-mail: raphealjefferyfinance@gmail.com Üdvözlettel. Sir. Rapheal

elijah, 2015. július 26. - vasárnap 04:48

Jelentkezés a gyors és kényelmes kölcsönt fizeti ki számláit, és hogy egy új finanszírozás a projektek egy legolcsóbb kamatláb 3%. Ne lépjen kapcsolatba velünk ma via: elijahloanfirm@outlook.com a hitelösszeg szükség, mivel a minimális hitel ajánlat 1,000.00 bármely választott hitelösszeg Én hitelesített, regisztrált és legit hitelező Akkor lépjen velem ma, ha érdekelt abban, hogy ezt a hitelt, forduljon hozzám több információt a hitel folyamat, folyamat, mint a hitelfeltételek között, és hogyan a hitel kerül át neked kell a sürgős választ ha érdekel.

Mr Dakany, 2015. március 25. - szerda 09:30

Ön még szüksége sürgős hitelt? Mit kell semmiféle hitelt a vállalkozások létrehozásához? Szüksége van egy kölcsönt, hogy vesz egy házat vagy egy autót? Vagy van szüksége a kölcsönt fizetni a számlákat, vagy, hogy vigyázzon a saját? Ha igen, írjon nekünk ma (dakany.endre@gmail.com) és kap a hitel .. Hitel ajánlat

XY, 2014. szeptember 08. - hétfő 20:37

A UPC nagyon ügyfélellenes, mindenki kerülje el, fontos szabály hogy tilos vele szerződést kötni, a DIGI a legjobb választás minőségben és árban is verhetetlen.

Gergő, 2014. március 07. - péntek 10:23

A rendszeres adáshibákról és az inkompetens szerelő személyzetről miért nem szól senki?... Felbőszülten a UPC által szolgáltatásnak nevezett gennykupactól jöttem ide, hogy majd ezerszám látok az enyémhez hasonló panaszt, mindenre számítottam csak ValóVilágot hiányoló anyósra nem.

Zoltán, 2014. január 29. - szerda 15:33

2014.január 07.-én a feleségem édesanyja csomag módosítást kért a UPC.-től.(Alapcsomagról-Bronz csomag) Az idős anyósomnak azért vettünk egy új TV-t, amely alkalmas a digitális adások közvetlen vételére, mert szerette volna az RTL II-n futó műsorokat nézni (Heti Hetes, Való világ stb,digitális adás). Ezt az alapcsomaggal nem lehetséges. Mivel a környéken csak a UPC-nek van kábeles kialakítása, így egyeduralkodók a területen. A megrendeléskor az ügyfélszolgálaton nem volt kódoló kártya, amit a TV-be kell behelyezni, hogy nézhessük a digitális adásokat is, így azt az információt kaptuk, hogy 3 napon belül kiszállítják postai úton. Vártunk!!!! Ma 2014.01.29. van, de a kártyát még még mindig nem kapta meg. Állítólag készlet hiány van. Információ szerint majd februárban. Ez nevetséges!!!!!! Egy ekkora cégnél, hogy fordulhat ez elő? Ki a felelős ezért? Ezek szerint aki bronz csomagot rendel náluk, az nem tudja nézni, mert se kártya, se box nincs a készleten. Hogy akarnak így új megrendelőket szerezni, vagy a régieket megtartani. Pedig az ország 2. legnagyobb városában él.

Lengyel zoltán, 2013. október 14. - hétfő 09:01

2013 Április 2 kötetem az upc direkt+ csomagaot mejnek feltétele volt hogy ha a szerelönek kifizetem az elsö havidijat 3490 ft ot ingyenes be kötési költség erre jöt szerelö be fizetem de számlát semijen iratot nem adot arra tekintel hogy azt mondta hogy nem kel söt közüzemi számlát is kelet volna kérnie de nem tete csak huzot elfele ja a szerzödés 2 lapbol áll de szerelö csak egyet adot amin neve nem volt rajta na egy honap mulva 3 havi számla jötki be telefonáltam azt mondták semi nyóma hogy szerelönek pénzt adtam és március 30 volt irva szerzödésre ezután fb oldalukra az upcnek meg irtam a történetem és nevetve letiltotak telo ügyfélszolgálaton is nevetve mondták ijen nem lehet szerelö szerint én semit nem adtam neki szerzödés szerint holot elsö havidijat oda adtam neki felhivtam szerelöt de ö azt mondta nem kel eröl számlát adni majd jová irják azota se teték upc is csak röhög hogy szerelönek oda adtam ja és nyiregyházárol jöt a szerelö de elvileg keszthej meg nyiregyháza 2 hejröl jöt egyszerelö vagy mi azota követelem tölük elsö havidijam de se segitség se semi azt mondták keresem meg a forgalmazot járjak utána stb Mitegyek idegileg kivagyok

Gondol Kozzá, 2013. május 31. - péntek 00:20

Ez mind szép és jó, de Ti mint fogyasztók elfelejtetek valamit, azt hogy egy FIZETŐS szolgáltatást kértek!! Van havidìj,amit időben kell fizetni, úgy látszik kivételes helyzetben vagyok, vagy csak velem beszélnek érthetően, de nekem soha, de tényleg soha, nem volt ezzel gondom! Elmondták, hogy előre számláznak( tisztára mint egy ELŐfizetés) Egyébként a számla hátulján egyértelműen rajta van, tételesen! Kocka vélemény nagyon tetszett, ember nem tűnt fel hogy 4 hónapig nem fizetsz egy szolgáltatásért, amire szerződésed van?? Őszintén, nem tartod kicsit reálisnak hogy azt mondja neked valaki aki 4 hónapig várja hogy fizess és te nem teszel eleget neki, akoor azt mondja h ennyi elég?! Tőled érdemes kölcsön kérni!

Gardó Bella, 2012. november 10. - szombat 17:59

Üdv nekem se ment simán a UPc szerződéskötésem tavaly, mivel ingyenes tv szolgáltatásukat nem kívántam igénybe venni, egy kálvária volt elérni, hogy eleve be se kössenek egy meg nem rendelt szolgáltatást, nem vagyok a kapcsolt áruk híve, + milyen ajándék az, amit belekalkulálnak a szolgáltatás árába?? Az én kálváriám az UPC-vel akkor kezdődött, amikor telefonon megkerestek, hogy lejár az 1 évem, és a szolgáltatást ugyanazért az árért ajánlják újabb 1 évre. Sajnos, igent mondtam, ugyanakkor elhangzott, hogy 5 napon belül meggondolhatom magam, és, küldik a szerződést.Kaptam egy olcsóbb ajánlatot a Digitől, így következő munkanapon le is mondtam, közölték, már nem lehet. Erősen vitába szálltunk egymással, a nő magyarázott, hogy nekem az előző hűségidő kedvezményét ki kell fizetni, és ez az 50 megás net aminek most más neve van már életbe is lépett, már ketyeg és ott is keletkezik valamennyi díj, Nem, értettem, hogy lehet, hisz az előző szerződésem még nem járt le, az új nem léphetett életbe, hisz azt mondta az ügyintéző, hogy újabb egy évre kérem e majd a szolgáltatást. Kiderült, hogy ők nem új szerződésként értelmezik, hanem szerződés hosszabbításként. Csakhogy ez nem hangzott el, nem azt mondták, hogy kérem akkor szerződés módosítással az előző szerződése idejét meghosszabbítjuk 12 hónappal, aminek lejárta... ennek az a következménye hogy az ön kötelezettségei eszerint módosulnak.... az a következménye, hogy a korábbi kedvezményt is felszámolják felmondás esetén, és itt a lényeg -az anyagi teherről nem esett szó, csak arról hogy ugyan azt a kedvezményes árat számlázzák, -ennek elmulasztása, az ügyfél tudatos megtévesztése. A UPc amennyiben telefonon ajánl egy szolgáltatást, a szerződés fontos elemeiről köteles tájékoztatást adni. Az számomra fontos elem, hogy az új szerződés 100 ezer ft nagyságrendű teherrel indul, és eleve hátrányos helyzetbe hoz. Naná, hogy nem fogadom el,se ügyintéző, se Isten se ember nem kényszeríthet hátrányos szerződésbe. Az már csak hab a tortán, hogy a kiküldött kísérőlevél úgy kezdődik, T.c köszönjük hozzánk érkezett ajánlatát, mintha én tukmálnám rá magam. Ügyintéző, közölte velem, hogy mindez benne van az ÁSZF-be csakhogy a telefonos megkeresés pillanatában egyik felhőre sem írták fel nekem átolvasás céljából. És a falevelekből se tájékozódhattam Ez a fogás beletartozik a tisztességtelen üzleti magatartás körébe, ezért, semmi módon ügyfelük nem kívánok maradni. Gondolkodom pertársaság alapításában és keresek olyan károsultakat, akik szintén nem kaptak meg minden tájékoztatás a telefonon megkötött szerződésükre vonatkozóan, azok itt jelentkeznek, jelezzék, hogy velük is megesett, ezen az oldalon, ha szabad ilyet kérni. Beszéltem pár médiában dolgozó ismerősömmel is, közérdekűnek tartják a problémát, vannak olyan fórumok ahol megér pár percnyi párbeszédet a UPC ügyfélgondozása, és üzletvitele, már csak azért is, hogy más jóhiszemű ember ne járjon ebbe a cipőbe, illetve tudja mire kell figyelni az a laikus, aki elfogad egy telefonos ajánlatot. Ha nem vagyok elfoglalt, nyakig valami melóba, én sem lettem volna ilyen óvatlan. tanulság: előbb olvasd el a szerződést, kezd az apró betűs résszel, ja az nincs, csak hivatkozás az ÁSZF-re, na ahhoz hívj jogászt! Amúgy én is Digire állok át. Nem vagyok egy pereskedő alkat, de kinyílt a bicska a zsebembe. Piaci verseny van, oda megyek és annál veszek szolgáltatást, aki a legjobb szolgáltatást a legjobb áron nyújtja és, a korrekt üzlet híve. Ezért kész vagyok perre menni az igazamért.


1 2 3 4 5

Kommentek

Mr Anderson, 2015. július 31.

Hogy a hitel ma alacsony aránya jelentkezz most kölcsönöket adni a 3% -os jelentkezz most ez nö...

Telefonok a szervizben

Kiss László, 2015. július 31.

Sajnos az OTP-bank mindent meg tehet Ő csak a bevételeket nézi menyi is az Ő profitja.Van egy is...

Panaszkodnak az adósok az OTP miatt

carren ben, 2015. július 31.

Szüksége van egy hitel? Ön egy üzletember vagy nő, és szüksége van egy kölcsönt, hogy növ...

Telefonok a szervizben

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés