Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Menekülés a UPC-től

Rébusz Bácsi, Tamás, Zoltán, 2009. március 18. - szerda 18:59
Címkék: szolgáltató, szerződés, panasz, reklamáció, átverés, internet, telefon, kábeltévé
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...


Az alábbiakban három különböző, UPC-vel kapcsolatos olvasói panaszt közlünk:


Forrás: photos.com
Szerződést kötöttem a UPC-nél, rögtön kitöltöttük a meghatalmazást csoportos beszedési megbízásra. Tehát:"nincs" semmi gondom, szolgáltatás OK, minőség OK, fizetés kipipálva, vonják a folyószámláról. Egyszer csak jön a UPC-től a levél, hogy díjtartozásomat nem egyenlítettem ki. Mellékelten küldik a csekket és udvariasan megkérnek, 8 napon belül szíveskedjek rendezni. Biztos ami biztos, kapok egy telefonszámot, amit az összes ügyfél nagyon jól ismer és nem a tévéreklámból. Köszönöm szépen nem óhajtok fél napot a telefonnál ülni!

Feleségem gyanútlanul,a felszólításnak eleget téve befizeti a tartozást, majd három nap múlva jön a banktól (ez egy másik történet lesz, a címe talán: hogyan rövidítsük meg az ügyfelet évi kb. 30-40000 forinttal) az sms: UPC havidíj átutalva. Kérdem én:ha folyószámláról történik a havidíj levonása, miért kell csekket küldeni? Miért kell felszólítani? Ez a UPC őskorában sem volt másképp. Meg kellett őrizni a feladóvevényt és havonta bemenni az ügyfélszolgálatra bizonyítani, hogy a díjfizetés rendben megtörtént, állítsanak ki egy normális csekket, egyhavi összeggel.

Az új csekkek kiállításakor még nem dolgozták fel a három héttel azelőtt megtörtént befizetést, így az mindig tartozásként jelentkezett. Ja, ha az ügyfél egy csekket nem tudott bemutatni, az annyit jelentett, fizetheti még egyszer!

Egy szó, mint száz: megint megyek a UPC-hez és visszakérem a pénzem amit gondolom, heteken belül vissza fognak utalni, persze csak ha már megérkezett az ő számlájukra. Majd elnézést is kérek! Örülök a többi szolgáltatónak és annak, hogy már nem vagyok UPC ügyfél!

Rébusz Bácsi



A problémám a következő: a UPC-nél lemondtam az internet és a telefonelőfizetésemet. Mivel hűségszerződésem volt náluk, ezért ezt úgy szerettem volna megtenni, hogy csomagot módosítok felfelé - erre most nem kell hűséget vállalni - majd azt követően azonnal lemondom. Ezt telefonon intéztem, erre azt válaszolta az ügyintézőjük, hogy ezt nem tudom megtenni, mert ez ki van védve az ÁSZF-ben. Így én lemondtam módosítás nélkül, azonban írtam egy levelet nekik, amiben azt válaszolták, hogy ezt nem tiltja az ÁSZF, és nagyon sajnálják, hogy kellemetlenséget okoztak nekem, de nem áll módjukban eltekinteni a különbözettől.

Összesen húszezer forintról van szó, nem egy egetrengető összeg, de nem szeretném nekik kifizetni, mert nagyon berágtam rájuk amiért becsaptak.

Zoltán



Chello Silver internet csomagom van a UPC kábelszolgáltatónál, jelenleg hétezerötszáz forintot fizetek érte. A hűségszerződések a szolgáltatónál megszűntek, ezt az árat "1 évig garantálják".

A mostani akciójukban ugyanezt a nevű és paraméterű csomagot új előfizetőknek hatezer, régi előfizetőknek hétezer forintért kínálják. A telefonos ügyfélszolgálatuk azt hozta tudomásomra, hogy ezt az akciót nem vehetem igénybe, mert "a szolgáltatással már rendelkezem" (ez a kitétel bele is van foglalva az akció leírásába).

Meglátásom szerint ez sok lényeges tulajdonságában a hűségszerződéses rendszer visszacsempészése, sőt még annál is rosszabb. Ugyanis már nemcsak meghatározott idő; lejártáig nem tudok olcsóbb csomagdíjat igénybe venni, mivel annak lejártakor is rendelkezni fogok a szolgáltatással, így az akkori akcióba sem léphetek majd be. Ehhez a szolgáltatónak mindössze ezt az egyszerű kitételt kell a mindenkori "akciós" hirdetményben tartani.

A hűségszerződésnek egyedül annyi haszna van, hogy "elengedik" a felhasználót, amivel gyorsan élni is fogok, ha ez így folytatódik...

Tamás
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Mrs farida Stephen, 2016. június 23. - csütörtök 09:01

Jó napot, én vagyok regisztrált magán pénzt hitelező. Adunk hitelt, hogy segítse az embereket, cégeket, hogy frissítenie kell a pénzügyi állapotát az egész világon, nagyon minimális éves kamatlábak olyan alacsony, mint 2% egy éven belül a 30 év törlesztési futamidő bármely részén a világnak. Adunk hitelt tartományon belül 5000 euró 100.000.000 €. A hitelek jól biztosított a maximális biztonság a legfontosabb. Az érdekelt személy vegye fel a kapcsolatot velünk e-mailben: (24hourstloancompany1@gmail.com) Voltál már elutasították a sok bank van szüksége finanszírozáshoz való bővítése üzlet, van szükség a személyi kölcsön Alkalmazni a kölcsön, küldje le az alábbi részleteket: 1. Teljes név 2. Cím 3. Összeg 4. futamidő 5.Phone száma 6. foglalkozás Mrs Farida Stephen

Mrs Bertha, 2016. május 26. - csütörtök 05:50

Helló, ez PATRICIA BERTHA hitel cég. Ebben Company adunk ki élettartam lehetőséget hitelek. Van szüksége sürgős hitelt, hogy törölje az adósságait, vagy szüksége van egy tőkehitel. hogy javítsa az üzleti? Voltál már elutasította a bankok és más pénzügyi intézmények? Szüksége van egy konszolidációs hitelt vagy jelzálog? Ma azt mondjuk, megáll, és ne keressen tovább, mint mi vagyunk itt, hogy minden pénzügyi problémák a múlté. Mi kölcsönalapok az egyénekre a szükséges pénzügyi támogatást, hogy van egy rossz hitel, vagy szükségük van a pénz számlák fizetésére, hogy fektessenek be az üzleti ütemben 2% .Mi szeretné használni ezt a a médiumot tájékoztatni arról, hogy mi teszi az összes megbízható és a kedvezményezett támogatás és lesz hajlandó, hogy Önnek egy kölcsön. Mi a hűség, tartjuk a szavunkat, és ígéri. Így kapcsolatba velünk még ma e-mailen keresztül: Patriciaberthaloancompany@gmail.com Hitelfelvevő ADATOK  1) Teljes név: ......................................................  2) Ország: .........................................................  3) Az a cím: .........................................................  4) Állami: ............................................................  5) Nem: ...............................................................  6) Családi állapot: .............................................  7) Foglalkozás: ...................................................  8) Telefonszám: ................................................  9) Jelenleg pozícióját munkahelye: ...................................................  10) Havi jövedelem: .............................................  11) A hitel összege Szükséges: .................................  12) Hitel Időtartam: ................................................  13) célja hitel: ..........................................  14) Vallás: ......................................................  15) Már előtt alkalmazott: ...................................................  16) Előnyben pénznem: ................................................... Kösz, Mrs. Bertha

kiss jános, 2016. április 05. - kedd 20:39

Mi 2016 03 22.-én kötöttünk szerződést a UPC-vel. Nagyszerű ajánlatot kaptunk három beltéri egységre, aminek nagyon örültünk, de hamar elment a kedvünk az egésztől.Az ügyfélszolgálatnál közölték velünk,hogy még azon a héten kijönnek és bekötik a szolgáltatást. Vártunk, nem jöttek, majd köv.héten felhívtak,hogy van egy fantasztikus ajánlatuk számunkra. Csodálkoztam, hiszen már megkötöttük!!! Aztán kiderült,hogy tényleg, de elfelejtették rögzíteni. Elnézést kértek és ígérték,hogy ismét pénteken du.-án négy és nyolc óra között kijön a technikus kolléga és bekötik. Jött is, délben, még jó,hogy otthon voltunk. De csak egy beltéri egységet hozott. Kérdeztem, és a többi? Felelet, neki csak egy van kiírva. Türelmes ember vagyok így kértem új időpontot. Kivételesen a köv. héten hétfőn jöttek... volna, de a tech. kolléga nem jelent meg. Telefon a központba, ügyfélszolgálat válasz, persze hosszú, nagyon hosszú várakozás után(tárcsázás utáni zenehallgatás)sajnos a tech. kolléga nem tud menni ,mert nincs nála amegfelelő beltéri egység. Ezzel betelt a pohár!!!!! Az ajánlat jó volt, de a kivitelezés pocsék!!!

Magdi, 2016. február 04. - csütörtök 14:16

Nekem a UPC az netet adta. Előfizetve 240-es net. napja fizettem elő, azóta hol 40, hol felszalad egészen 0,5-ig!!!! Kérdésemre ügyfélszolgálat: ja, az csak kábelen megy. Wifi-re nem tudnak annyit nyomni. Akkor minek adnak wifi-s modemet? Szerencsére le tudtam mondani. Ott is hagytam gyorsan őket.

Mr.Rapheal, 2015. július 29. - szerda 01:59

Figyelem Kért: Mi kínál minden típusú kölcsön 3% -os kamatláb, kedvesen írjon nekünk További információk a kérelmet ma, ha érdekel. A hitelek jól biztosított a maximális biztonság körülmények között zajlik, és 100% legitim, és mi is regisztrált, E-mail: raphealjefferyfinance@gmail.com név: cím: Telefonszám: Szükséges összeg: Időtartam: Kor: szex: Vezérigazgatója / E-mail: raphealjefferyfinance@gmail.com Üdvözlettel. Sir. Rapheal

Mr.Rapheal, 2015. július 29. - szerda 01:58

Figyelem Kért: Mi kínál minden típusú kölcsön 3% -os kamatláb, kedvesen írjon nekünk További információk a kérelmet ma, ha érdekel. A hitelek jól biztosított a maximális biztonság körülmények között zajlik, és 100% legitim, és mi is regisztrált, E-mail: raphealjefferyfinance@gmail.com név: cím: Telefonszám: Szükséges összeg: Időtartam: Kor: szex: Vezérigazgatója / E-mail: raphealjefferyfinance@gmail.com Üdvözlettel. Sir. Rapheal

elijah, 2015. július 26. - vasárnap 04:48

Jelentkezés a gyors és kényelmes kölcsönt fizeti ki számláit, és hogy egy új finanszírozás a projektek egy legolcsóbb kamatláb 3%. Ne lépjen kapcsolatba velünk ma via: elijahloanfirm@outlook.com a hitelösszeg szükség, mivel a minimális hitel ajánlat 1,000.00 bármely választott hitelösszeg Én hitelesített, regisztrált és legit hitelező Akkor lépjen velem ma, ha érdekelt abban, hogy ezt a hitelt, forduljon hozzám több információt a hitel folyamat, folyamat, mint a hitelfeltételek között, és hogyan a hitel kerül át neked kell a sürgős választ ha érdekel.

Mr Dakany, 2015. március 25. - szerda 09:30

Ön még szüksége sürgős hitelt? Mit kell semmiféle hitelt a vállalkozások létrehozásához? Szüksége van egy kölcsönt, hogy vesz egy házat vagy egy autót? Vagy van szüksége a kölcsönt fizetni a számlákat, vagy, hogy vigyázzon a saját? Ha igen, írjon nekünk ma (dakany.endre@gmail.com) és kap a hitel .. Hitel ajánlat

XY, 2014. szeptember 08. - hétfő 20:37

A UPC nagyon ügyfélellenes, mindenki kerülje el, fontos szabály hogy tilos vele szerződést kötni, a DIGI a legjobb választás minőségben és árban is verhetetlen.

Gergő, 2014. március 07. - péntek 10:23

A rendszeres adáshibákról és az inkompetens szerelő személyzetről miért nem szól senki?... Felbőszülten a UPC által szolgáltatásnak nevezett gennykupactól jöttem ide, hogy majd ezerszám látok az enyémhez hasonló panaszt, mindenre számítottam csak ValóVilágot hiányoló anyósra nem.


1 2 3 4 5

Kommentek

Maurice, 2016. június 28.

Van szüksége a hitel? Szeretné, hogy pénzügyileg stabil? Vagy szeretné bővíteni az üzlet? e...

Telefonok a szervizben

Simonffy Dora, 2016. június 28.

Ez most komoly?!

"Természetesen a hölgyek elsősorban a személygépkocsi színéhe...

Melyik a megfelelő autós gyermekülés?

Ratman, 2016. június 27.

Az semmi, "énrám" már az FBI és az Interpol is körözést adott ki, mivel - és most kapaszkodj...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés