Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Nem is vettem ilyet!

MP, 2009. március 10. - kedd 14:22
Címkék: vásárlás, átverés, díj, reklamáció, panasz
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Mielőtt elhagytam az üzlet területét, szemügyre vettem a blokkot. Hamarosan találtam egy tételt, "csíptetős lámpa" néven 2 994 forintért, amit az üzletben sem láttam, nemhogy vásároltam volna.


A most leirt történethez hasonlóakat ismerőseim már sokszor meséltek, de velem még nem nagyon fordult elő. Sajnos nem tudom, ezt is a gazdasági válság hozta-e, vagy az új hipermarketek egyre rosszabb kereskedői vénával rendelkező alkalmazottakat foglalkoztatnak?

Forrás: photos.com
Február 26-án a 1139 Budapest, Béke út 2-4 szám alatti LIDL Bt. Áruházában vásároltam. Régi jó szokásomhoz híven, ahogyan az árut a kosaramba rakom, fejben összeadom az áraikat. A pénztárnál kicsit meglepődtem, mert az általam kalkulált árnál 3 000 azaz háromezer forinttal többet kértek. Szóvá is tettem a pénztárosnak, aki azt mondta, sokat vásároltam.

Kifizettem a 17 422 forintot, és elindultam a kosárból szatyrokba rakni az árut, miközben azon tünődtem, hogy a képességeim alábbhagynak, öregszem. Mielőtt elhagytam az üzlet területét, szemügyre vettem a blokkot: Hamarosan találtam egy tételt, "csíptetős lámpa" néven 2 994 forintért, amit az üzletben sem láttam, nemhogy vásároltam volna.

Ezt követően visszamentem a pénztárhoz, ahol fizettem, de a pénztáros sajnos nem volt ott. Megkértem a legközelebb ülő kolégát, sziveskedjen odahívni. Kb. tizenöt percet vártam, senki nem jött. Ismét kértem az urat, hogy szóljon a pénztárosnak, vagy az üzletvezetőnek, mert különben rendőrt hivok! Közben láttam, hogy a nekem számlázó pénztáros a gondolák mögül kukucskál.

Kisváratva megjelent egy magát üzletvezetőnek mondó hölgy, akit arra kértem, szíveskedjék azonosítani nekem a kosárban lévő árucikkek között a "csíptetős lámpát. A hölgy egy hátsó kasszához invitált, és minden gyanú nélkül kivette a háromezer forintot, egy blokk kiséretében (?), amelyen a "Hiba jellege: Nem tetszett" áll. Honnan tudta, hogy nem tetszik, hiszen sem a vásárlás napján, sem azóta a nevezett árucikkel nem sikerült találkoznom az üzletben?
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Szilvi, 2011. szeptember 14. - szerda 10:27

A Vásárlók Könyvébe azért érdemes lenne minden esetben ezeket rögzíteni...

jahanu, 2011. január 18. - kedd 17:50

sajnos ezek a trükkök a Lidl-ben rendszeresek .Én már nem járok oda .

dilike, 2009. március 17. - kedd 15:32

a lidl-ben egyébként ettől tudok a legjobban a falnak menni! nem elég, hogy át akarnak rázni, még hiba okának a "nem tetszett"-et jelöli meg. javaslom, a "nem tetszett, hogy át akartak b...ni" kód bevezetést, az jobban megfelelne a valóságnak. így úgy néz ki, mintha a bolt kegyet gyakorolna, mert ő nem vétett, csak a vásárlónak nem tetszett az áru, és milyen rendes tőlük, hogy mégis visszaveszik, mert ez ugye nem lenne kötelességük...roftl :( de a mandulás kekszük meg a főzőcsokijuk nagyon jó. úgyhogy, bmennyire is kerülget néha a hányinger, marad a lidl, ha sütni akarok.

keritu, 2009. március 11. - szerda 09:58

Tisztelt Fogyasztók! A Lidl áruház úgy tűnik nem a legjobb módszerrel marasztalja vásárlóit. Mi havonta kb. kétszer járunk oda vásárolni, mert néhány megszokott dolgot csak ott lehet kapni. Sajnos nagyon sokszor csalódtunk már, mert ha több mindent veszünk, vannak olyan tételek, amiket duplán, sőt triplán húznak le. Én már ki sem tolom a kocsit addig, amíg nem ellenőrzöm a számlát, bármennyire is ferdén néznek ránk. Sajnos ez a legtöbb, amit tehetünk saját érdekünkben.

Pogány Judit, 2009. március 10. - kedd 15:24

Tisztelt Sorstársam! Úgy látszik, a Lidl is beáll a Tesco mögé átverés ügyében. A 14 éves lányom ugyanígy járt az egyik Kőbányai Lidl-ben: két tételt ütöttek be, ami nem is volt a kosarában. De ő figyelt, előre összeadta, mennyit fizet, így nem sikerült az átverés. 2500 Ft-ot "spórolt" meg. Nem tudom ,mi a trükk, mert elvileg csak azt adja hozzá a gép, aminek a vonalkódját lehúzták. Van egy titkos gomb a pénztárgépen, amivel a futószalagon nem lévő árut is le tudják blokkolni? Irni fogok a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnek. Minden esetre nagy bátorságra vall 3-4 tétel mellé még 2 kakukktojást bevinni. Vagy ennyire nem figyel az átlag vásárló?????????

Kommentek

Kovács Márton, 2019. szeptember 20.

betegojogi k.Debreceni nem csinált semmit...

Mit tehet a betegjogi képviselő?

Sándor Tünde, 2019. szeptember 17.

Tisztelt Cím !
Érdeklődnék, hogy milyen módon lehet csatlakozni a szociális bolthálóz...

Kisbolt, közért, szociális bolthálózat

Valeria Marco, 2019. szeptember 16.

A nevem Valeria Marco. 6 hónappal ezelőtt vállalkozásom összeomlott, nem reméltem, hogy újra ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés