Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Hanyag ügyintézés az AEGON-nál

dr. I. L., 2009. március 04. - szerda 09:50
Címkék: bank, ügyintézés, átverés, panasz, reklamáció
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A fiókban ráírták a kérelemre, hogy "SÜRGŐS", amit talán nem kellett volna, mert lehet, hogy emiatt nem lett sűrgős az AEGON-nak. Az ügyintéző telefonon megígérte az ügyvédnek, hogy 2008. december végén fizetnek, ami nem történt meg.


Az AEGON Magánnyugdíjpénztár úgy látszik, hogy csak beszedni szereti a pénzt, a jogosultnak a megtakarítást kifizetni azonban már nem, vagy csak igen nagy késedelemmel és hosszas, sokszori reklamációkra.

2008. december 09. napján lett postára adva a kérelem az idős, rokkant, szociáli gondozásra szoruló, özvegy, mozgásképtelen, fiát gyászoló édesanya ügyvédje által.

A kérelemhez tartozó összes dokumentum az AEGON nyíregyházi fiókjában lett hitelesítve és minden szükséges dokumentum ezt követően elküldve. A fiókban ráírták a kérelemre, hogy "SÜRGŐS", amit talán nem kellett volna, mert lehet, hogy emiatt nem lett sürgős az AEGON-nak.

Az ügyintéző telefonon megígérte az ügyvédnek, hogy 2008. december végén kifizetik, ami nem történt meg. 2009. januárjában ismét telefonok sorozata, végül közölték, hogy "nem érkezett be minden dokumentum" ezért hiányokat kell pótolni. Csodálatos módon újonnan, ugyanazokat a dokumentumokat beküldték. Telefonálások, majd megígérték, hogy 2009. február 12-ig utalják a pénzt.

Persze a pénz a mai napig nem jött meg. Telefonálások sorozata, amihez tudni kell, hogy az ügyfélszolgálatot néha két-öt órába is beletelik, amíg el lehet érni, eközben igen drága telefon költségen klasszikus zenét lehet hallgatni. Már kétszer kérte az ügyvéd egy Vezető visszahívását, de mindhiába, senki nem törődik az ügyvéden kívül azzal, hogy az idős, beteg néni hogyan fogja kifizetni a rezsijét, a mindennapi kiadásait.

Az eddigi több, mint tíz telefonálásból csak egy visszahívást kapott az ügyvéd, holott mindíg megígérték a visszahívó tájékoztatást. Így intézi az ügyeket az AEGON Magánnyugdíjpénztár! Szomorú!
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

angyalkaktusz, 2009. március 04. - szerda 11:32

A cégem összes dolgozójának az AEGON-nál van mind önkéntes, mind magánnyugdíjpénztári számlája. Én intézem az ezzel kapcsolatos ügyeket és elmondhatom, hogy tényleg borzalmas az ügyintézés. Folyton összekevernek mindent, nem intézkednek időben, stb. Amikor nyitottuk náluk a számlát, hónapokig tartott, amíg minden dolgozó ügyét elrendezték, pedig összesen 30 adatlapot kellett volna megfelelően iktatni.

Kommentek

Barcsák Lászlóné, 2019. június 16.

Azt szeretném tudni, hogy lehet egy hirdetett üzletet ellenőrizni hogy valóban nem piramissal ke...

MLM vagy piramisjáték?

Mr. Richard Cosmos, 2019. június 15.

Jó napot,

Én egy bejegyzett magán pénzt hitelezo. Adunk hitelt, hogy segítse az ...

Menekülés a UPC-től

Mr. Richard Cosmos, 2019. június 15.

Jó napot,

Én egy bejegyzett magán pénzt hitelezo. Adunk hitelt, hogy segítse az ...

Menekülés a UPC-től

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés