Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Hanyag ügyintézés a UPC-nél

Kurucné, 2009. február 16. - hétfő 17:33
Címkék: szolgáltató, átverés, internet, díj, szerződés, ügyintézés, ügyfélszolgálat, reklamáció, panasz
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Érkezett a UPC-től egy dörgedelmes levél, hogy ha nem fizetem be három napon belül a hátralékom,korlátozni fognak! Kicsit dühös lettem, ideges, amikor tapasztaltam, hogy azonnal korlátoztak. Pedig minden be volt fizetve.


Forrás: photos. com
2009.01.15-én a munkahelyemen eszembe jutott, valószínűleg elfelejtettem befizetni az internetszámlát. Nosza felhívtam az ügyfélszolgálatot, majd ő megmondja mennyi és befizetem, végeredmény: mindenki örül. Így is lett, továbbá megkértek, hogy a banki bizonylatot a gyorsabb ügyintézés érdekében juttassam el a megadott mail címre. Ez is megtörtént. Következő hét csütörtökön meglepődve tapasztaltam, hogy a csiga gyorsabb az akváriumban, mint az internetünk. Körülbelül húsz perc telefonálás után sikerült kapcsolni egy ügyintézőt, aki megpróbált érdemben eljárni az ügyemben. Közölte, hogy a befizetett pénz sehol és ő semmilyen mailt nem lát a befizetésemről. Én meg persze bizonygattam, hogy istenbiza befizettem, meg elküldtem nekik, csak a munkahelyemről, most meg itthon vagyok. Közölte az üszis nő, hogy 24 óráig semmit nem tehet, holnap küldjem el újra. Így is tettem, még pár telefont megejtettem és másnap tíz körül megjavult az internet. 01.22-én érkezett tőlük egy dörgedelmes levél, hogy ha nem fizetem be három napom belül a hátralékom, lekorlátoznak, meg joguk van felmondani. Kicsit dühös lettem, majd baromi ideges, amikor tapasztaltam, hogy azonnal lekorlátoztak.

Ismét telefonálás, kezdődött elölről az egész hercehurca. Nem hittem el, hogy még mindig nem találják sem a befizetett pénz, sem az e-mailemet, amely a befizetést igazoló bizonylatot tartalmazta.

Ezen a ponton elegem is lett a UPC-ből. Közöltem a nővel, hogy egyidejűleg a szerződést is fel kívánom mondani. Az ASZF-be 30 nap felmondási idő van, ezt én el is fogadom. Biztonság kedvéért még rá is kérdeztem a 30 napra, az ügyfélszolgálatos nő ezt meg is erősítette. Legkorábban 27-re tudott nekem időpontot adni. Ha jól számolom akkor a január 22-től az ugyan február 21 lenne, de már úgy voltam vele, az a pár plusz nap már nem számít. Gondoltam, hogy van elegendő időm a másik szolgáltatóval megkötni a szerződést...

Ezek után január 27-én kikötötték a tv-t és az internetet. Felhívtam ismét az üszit, hogy mi is történt, mert nem ezt beszéltük meg. Itt már baromi ideges voltam. Elmeséltem türelmesen az ügyintézőnek a történet, kértem a szolgáltatás visszaállítását. Mivel a szolgáltatásukat felmondtuk, csak úgy tudja visszaállítani, hogy ha a felmondást visszatörli a rendszerből. De ez már 2800 forintba fog kerülni nekem. Nekem sem kellett több, kikeltem magamból és rázúdítottam szegény ügyintézőre mindent. Ezek után meglett a befizetett pénz is és a 01.15-én küldött mailem is, bontatlanul. Tehát azért korlátoztak le, mert valahol kavargott a pénz, egy lusta ügyintéző meg nem olvasta el a levelemet. Csak tudnám, hogy akkor minek küldenek visszaigazolást a levél átvételéről, ha bontatlanul teszik tovább. Persze a végén abban maradtunk, mivel nem az én hibám miatt került kikötésre, díjmentesen megteszik. Már 28-án jönnek is visszakötni, én pedig boldogan használhatom tovább az internetet.

Ki is jött a szerelő annak rendje-módja szerint, de ha a férjem nem hallja meg a lépcsőházban, talán sosem sikerült volna beaktiválni. Pár "szép szó" után a szerelő kb. 40 percet telefonált, mire életet lehelt a rendszerbe. Teljesen töröltek onnan minket, így teljesen új felhasználóként lettünk regisztrálva. Vagyis csak a nevemet és a mailjainkat törölték. Érdekes módon a korábbi hónapok forgalmát azt meg tudta mutatni a rendszerük.

Ma, február 11-én ismét elment a net. Itt már nagyon baromira ideges voltam, egy hajszál választott el attól, hogy össze ne törjem a modemet. Nagyjából egy időben a postás is megérkezett a számlával, amely 24000 forint kártérítést tartalmazott, vagyis még fizessek ennyit ennyi megpróbáltatás után. Persze a számla az 02.10-ig szól, a kártérítés az 02.27-re. Ettől függetlenül ismét töröltek a rendszerből. Itt azért már joggal megkérdezem, hogy hogyan szól 02.27-re a kártérítési fizetési kötekezettségem, ha ma törölnek??

A közértbe menet véletlen megláttam egy UPC-s autót, amelyben szerencsémre a múltkori szerelő ült. Elsírtam a bánatomat, majd 40 perces telefonálás után ismét kaptam egy felhasználói nevet és egy jelszót. Nagyon segítőkész volt a szerelő, így megoldódott a problémám. Kérdés, hogy meddig? Lehet, hogy mire megírom ezt a kis történet, megint kikapcsolják a netem. Arra is számítok, hogy ismét kiszámláznak nekem 24000 forintot, a telefonos visszaaktiválásért. Itt kérem bármi megtörténhet. Ezek után a tv számláját meg sem merem nézni, mert ugye azt is felmondtuk 27-vel és ott is ugyanezt a kört futottam meg, vajon arra is kiszámláztak 24 ezer forintot?

Ennyit a UPC-ről.
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

provider, 2009. február 17. - kedd 13:06

Tisztelt Olvasók! A cikkhez lenne néhány - az Önök számára minden bizonnyal vérlázító, és az Önök jogait porba tipró - hozzászólásom. Felszólító levelet csak abban az esetben kaphat, ha nem fizetett be egy-két vagy néhány számlát. Amint az az összes szolgáltató Szerződési Feltételeiben is szerepel, ebben az esetben - egy bizonyos várakozási idő után (ami soha nem lehetne elég hosszú) - korlátozás alá kerülhet a szolgáltatása - ellenkező esetben nem tudható, hogy mikorra lenne rendezve a kérdéses egyenleg. Itt nem arra célzok, hogy nem lenne előbb-utóbb befizetve, de ha havi díjfizetésre kötött szerződést, akkor azt illene betartani. A felszólítólevél a kedves ügyfél tájékoztatása végett kerül kiküldésre, mégis állandóan kikérik maguknak. Mit szólnának ha nem is kapnának külön levélben tájékoztatást (ez a szolgáltató kötelessége, tehát továbbra is ki kell küldeniük)?! Ha már a fizetési határidőhöz képest min. 30 nappal később sikerül rendezni az egyenleget, akkor természetesen az azonnal jelenjen meg a nyilvántartásban. Szép gondolat, de még nem tart itt az országunk. Tehát a befizetés beérkezésének átfutási ideje van, akkor is ha időben fizeti be,és akkor is ha legalább egy hónappal később. Csak az előző esetben ez nem tűnik fel a tisztelt ügyfélnek. Talán a harmadik bekezdésben szerepel a szolgáltatás felmondása: amiben a tisztelt szerző is egyértelműen leírja, hogy 27.-re kapott időpontot, miért csodálkozott, ha 27.-én ki is lett kötve? A szolgáltatás felmodási ideje 8 nap egyébként, erről és minden egyéb a szerződéssel kapcsolatos kérdésről pontos felvilágosítást ad a már említett szerződési feltételek. (Amit azért javaslok, mert az ügyintézők úgyis csak össze-vissza beszélnek,tehát az elhangzottakban semmiképp nem lehet biztos az ügyfél, hogy az úgy is van. Javaslom a fenti dokumentumot.) Még hosszadalmasan folytathatnám, de nem pazarlom ezen sorokat. Sokkal egyszerűbb lenne, ha a tiszlelt ügyfél arra is felfigyelne, hogy nem csak jogai de kötelezettségei is keletkeznek egy szerződéskötéssel. Amit az aláírásával elfogad. Azt követően pedig számtalanszor reklamál emiatt. Tisztelet a kivételnek! Üdvözlettel

Fehérvári Pálné, 2009. február 17. - kedd 11:47

Lakásváltoztatás miatt kértem az internetem és tv-m áthelyezését, valamint UPC telefont is igényeltem egyúttal. December 22.-én jöttek a szerelők és miután "elvégezték" a bekötéseket egy kávéval és némi borravalóval kínáltam meg őket, melyet köszönettel nyugtáztak. December 22,.én este viszont én voltam hajlandó "nyugtázni", hogy a laptom lemerült azon egyszerű oknál fogva, hogy azt "véletlenül" a vezetékkel együtt elvitte a szererők./szerelő/ Én ezt akkor és azóta több alkalommal bejelentettem a UPC-nek és azóta többször megkaptam az igéretet, hogy kivizsgálják, és ezt azóta is "vizsgálják"!!! Egy hónapot - az adapter pótlása ennyi időbe került - nem tudtam internetezni, ettől függetlenül felszámolták az előfizetési díjat. több hónapja nem működik a "chellóm", bejelentettem, "fülük botját" sem mozdítják. Már nem tudom hová forduljak, azért írtam le, hátha "észbe kapnak" és intézkednek, mert bizony előzetes bejelentés nélkül szépen felemelték az ekőfizetési díjat, és nem panaszképpen, de az edddigi díjat sem volt olyan könnyű kifizetni a nyugdíjamból. Hát ennyit a híres UPC-ről. Keresem az alkalmat és lehetőséget hogy más szolgáltatót vegyek igénybe, egyenlőre sajnos nem találtam, úgy veszem észre nagyon "fel van a piac osztva" Hát ennyit egyenlőre a "kálváriámról"

Németh Gyula Zoltánné, 2009. február 17. - kedd 10:41

Csatlakozom a panaszoshoz. Nekem is meggyűlt már többször a bajom a UPC-vel. Tapasztalatom szerint szolgáltatásaikat szűkíteni nem lehet, csak bővíteni. UPC telefonom van Itthon díjcsomaggal kiegészítve az internet és TV kábelszolgáltatás mellett. Mivel ismerőseim nagy része szintén UPC telefonnal rendelkezik, szerettem volna lemondani a kiegészítő csomagot. A válaszuk padlóra küldött. Kiderült, ha lemondom akkor elvesztem a kedvezményes alapdíj csomagot - amit 1.000 Ft-ról 1.500.- Ft-ra emeltek - és jóval magasabb előfizetői díjat leszek kénytelen fizetni. A szolgáltatás szinvonalát ezzel arányosan csökkentették, nagyon gyakori, hogy nem tudok telefonálni. Én is szivesen szabadulnék tőlük, de sajnos hűségnyilatkozatokkal gondoskodtak róla, hogy ne lehessen.

Kurucné, 2009. február 16. - hétfő 21:44

Kedves Zsuzsanna! Sikeresen megszabadultam a UPC-től, némi küzdés árán. Ugyanis érdekes módon a "nyilvántartásukban" ( ha ugyan nevezhetjük annak), semmilyen hibabejelentés, felmondás nem szerepelt. Ami számukra terhelő, azt természetesen törlik.

Gyöngyösi Zsuzsanna, 2009. február 16. - hétfő 19:07

Kedves Kurucné! Nagyon egyszerű a megoldás! Kérem hívja fel (vagy e-mailben küldje el ugyanezt a panasz beadványát) a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz. Meg fogják tenni a szükséges lépéseket az UPC-vel kapcsolatosan.

FENTE LEVENTE, 2009. február 16. - hétfő 18:31

Magyar,add lóra fiadet, hogy padlóra ne kerüljön országod.Vágod? KÖSZÖNÖM AZ ÜDVÖZLÉST ÉS A PANASZOS KÖZLÉST, KÖZLÉSEKET.

Magyar Viktor, 2009. február 16. - hétfő 18:16

A nordtelekom is hasonló dec közepe óta korlátozzák a p2p-met. Ők viszont tagadják a korlátozást. Nem vagyok nagy letöltő 3év alatt 300giga. Az ÁSZF nem tartalmaz semmi korlátozásra vonatkozó részt. Úgy hogy ezek is simlis banda.


1 2 3 4

Kommentek

Mr. George Anderson, 2020. május 30.

Sürgős kölcsönt keres? Megtagadták-e hitelét a bankjától vagy bármely pénzügyi vállalkoz...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Mr. Dékány Endre, 2020. május 30.

Szüksége van hitelre az adósság megszilárdításához? Szüksége van kölcsönre vállalkozás...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

Mária Ádám, 2020. május 28.

A nevem Mária Ádám, magyar, egyedülálló szülő, mielőtt a férjem meghalt, annyi adósságot...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza