Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Hanyag ügyintézés a UPC-nél

Kurucné, 2009. február 16. - hétfő 17:33
Címkék: szolgáltató, átverés, internet, díj, szerződés, ügyintézés, ügyfélszolgálat, reklamáció, panasz
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Érkezett a UPC-től egy dörgedelmes levél, hogy ha nem fizetem be három napon belül a hátralékom,korlátozni fognak! Kicsit dühös lettem, ideges, amikor tapasztaltam, hogy azonnal korlátoztak. Pedig minden be volt fizetve.


Forrás: photos. com
2009.01.15-én a munkahelyemen eszembe jutott, valószínűleg elfelejtettem befizetni az internetszámlát. Nosza felhívtam az ügyfélszolgálatot, majd ő megmondja mennyi és befizetem, végeredmény: mindenki örül. Így is lett, továbbá megkértek, hogy a banki bizonylatot a gyorsabb ügyintézés érdekében juttassam el a megadott mail címre. Ez is megtörtént. Következő hét csütörtökön meglepődve tapasztaltam, hogy a csiga gyorsabb az akváriumban, mint az internetünk. Körülbelül húsz perc telefonálás után sikerült kapcsolni egy ügyintézőt, aki megpróbált érdemben eljárni az ügyemben. Közölte, hogy a befizetett pénz sehol és ő semmilyen mailt nem lát a befizetésemről. Én meg persze bizonygattam, hogy istenbiza befizettem, meg elküldtem nekik, csak a munkahelyemről, most meg itthon vagyok. Közölte az üszis nő, hogy 24 óráig semmit nem tehet, holnap küldjem el újra. Így is tettem, még pár telefont megejtettem és másnap tíz körül megjavult az internet. 01.22-én érkezett tőlük egy dörgedelmes levél, hogy ha nem fizetem be három napom belül a hátralékom, lekorlátoznak, meg joguk van felmondani. Kicsit dühös lettem, majd baromi ideges, amikor tapasztaltam, hogy azonnal lekorlátoztak.

Ismét telefonálás, kezdődött elölről az egész hercehurca. Nem hittem el, hogy még mindig nem találják sem a befizetett pénz, sem az e-mailemet, amely a befizetést igazoló bizonylatot tartalmazta.

Ezen a ponton elegem is lett a UPC-ből. Közöltem a nővel, hogy egyidejűleg a szerződést is fel kívánom mondani. Az ASZF-be 30 nap felmondási idő van, ezt én el is fogadom. Biztonság kedvéért még rá is kérdeztem a 30 napra, az ügyfélszolgálatos nő ezt meg is erősítette. Legkorábban 27-re tudott nekem időpontot adni. Ha jól számolom akkor a január 22-től az ugyan február 21 lenne, de már úgy voltam vele, az a pár plusz nap már nem számít. Gondoltam, hogy van elegendő időm a másik szolgáltatóval megkötni a szerződést...

Ezek után január 27-én kikötötték a tv-t és az internetet. Felhívtam ismét az üszit, hogy mi is történt, mert nem ezt beszéltük meg. Itt már baromi ideges voltam. Elmeséltem türelmesen az ügyintézőnek a történet, kértem a szolgáltatás visszaállítását. Mivel a szolgáltatásukat felmondtuk, csak úgy tudja visszaállítani, hogy ha a felmondást visszatörli a rendszerből. De ez már 2800 forintba fog kerülni nekem. Nekem sem kellett több, kikeltem magamból és rázúdítottam szegény ügyintézőre mindent. Ezek után meglett a befizetett pénz is és a 01.15-én küldött mailem is, bontatlanul. Tehát azért korlátoztak le, mert valahol kavargott a pénz, egy lusta ügyintéző meg nem olvasta el a levelemet. Csak tudnám, hogy akkor minek küldenek visszaigazolást a levél átvételéről, ha bontatlanul teszik tovább. Persze a végén abban maradtunk, mivel nem az én hibám miatt került kikötésre, díjmentesen megteszik. Már 28-án jönnek is visszakötni, én pedig boldogan használhatom tovább az internetet.

Ki is jött a szerelő annak rendje-módja szerint, de ha a férjem nem hallja meg a lépcsőházban, talán sosem sikerült volna beaktiválni. Pár "szép szó" után a szerelő kb. 40 percet telefonált, mire életet lehelt a rendszerbe. Teljesen töröltek onnan minket, így teljesen új felhasználóként lettünk regisztrálva. Vagyis csak a nevemet és a mailjainkat törölték. Érdekes módon a korábbi hónapok forgalmát azt meg tudta mutatni a rendszerük.

Ma, február 11-én ismét elment a net. Itt már nagyon baromira ideges voltam, egy hajszál választott el attól, hogy össze ne törjem a modemet. Nagyjából egy időben a postás is megérkezett a számlával, amely 24000 forint kártérítést tartalmazott, vagyis még fizessek ennyit ennyi megpróbáltatás után. Persze a számla az 02.10-ig szól, a kártérítés az 02.27-re. Ettől függetlenül ismét töröltek a rendszerből. Itt azért már joggal megkérdezem, hogy hogyan szól 02.27-re a kártérítési fizetési kötekezettségem, ha ma törölnek??

A közértbe menet véletlen megláttam egy UPC-s autót, amelyben szerencsémre a múltkori szerelő ült. Elsírtam a bánatomat, majd 40 perces telefonálás után ismét kaptam egy felhasználói nevet és egy jelszót. Nagyon segítőkész volt a szerelő, így megoldódott a problémám. Kérdés, hogy meddig? Lehet, hogy mire megírom ezt a kis történet, megint kikapcsolják a netem. Arra is számítok, hogy ismét kiszámláznak nekem 24000 forintot, a telefonos visszaaktiválásért. Itt kérem bármi megtörténhet. Ezek után a tv számláját meg sem merem nézni, mert ugye azt is felmondtuk 27-vel és ott is ugyanezt a kört futottam meg, vajon arra is kiszámláztak 24 ezer forintot?

Ennyit a UPC-ről.
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Mészi, 2015. május 08. - péntek 07:17

Nekem eddig semmi gondom nem volt. miután februárba becsődölt a drb bank kértem hogy küldjenek csekket mert eddig utalva ment. Erre kapok egy számlamásolatot ezt kb 3x eljátszották a 4nél érdekes dolgot tudtam meg, azt mondta az ügyintéző hogy mennyek be a bankba mondjam le az átutalást és akkor tudnak csekket küldeni kérdeztem hova mennyek mert meg szünt a bank erre csak azt mondta hogy akkor nem tud mit tenni, 4 hónap után tudtam elérni hogy kapjak csekket persze most már 4 havi elmaradás is van jönnek fenyegetőznek holott nem az én hibám miatt nem fizettem be ők nem küldtek csekket mikor időbe jeleztem. kérdem én. mi olyan nehéz hogy kinyomtassák a csekket? Miért kell lemondani a bankba nem az a cél hogy belegyen fizetve? akkor miért nem tudnak csekket küldeni ha azt kéri az ember ez nekem magas.

Mészi, 2015. május 08. - péntek 07:16

Nekem eddig semmi gondom nem volt. miután februárba becsődölt a drb bank kértem hogy küldjenek csekket mert eddig utalva ment. Erre kapok egy számlamásolatot ezt kb 3x eljátszották a 4nél érdekes dolgot tudtam meg, azt mondta az ügyintéző hogy mennyek be a bankba mondjam le az átutalást és akkor tudnak csekket küldeni kérdeztem hova mennyek mert meg szünt a bank erre csak azt mondta hogy akkor nem tud mit tenni, 4 hónap után tudtam elérni hogy kapjak csekket persze most már 4 havi elmaradás is van jönnek fenyegetőznek holott nem az én hibám miatt nem fizettem be ők nem küldtek csekket mikor időbe jeleztem. kérdem én. mi olyan nehéz hogy kinyomtassák a csekket? Miért kell lemondani a bankba nem az a cél hogy belegyen fizetve? akkor miért nem tudnak csekket küldeni ha azt kéri az ember ez nekem magas.

Mészi, 2015. május 08. - péntek 07:16

Nekem eddig semmi gondom nem volt. miután februárba becsődölt a drb bank kértem hogy küldjenek csekket mert eddig utalva ment. Erre kapok egy számlamásolatot ezt kb 3x eljátszották a 4nél érdekes dolgot tudtam meg, azt mondta az ügyintéző hogy mennyek be a bankba mondjam le az átutalást és akkor tudnak csekket küldeni kérdeztem hova mennyek mert meg szünt a bank erre csak azt mondta hogy akkor nem tud mit tenni, 4 hónap után tudtam elérni hogy kapjak csekket persze most már 4 havi elmaradás is van jönnek fenyegetőznek holott nem az én hibám miatt nem fizettem be ők nem küldtek csekket mikor időbe jeleztem. kérdem én. mi olyan nehéz hogy kinyomtassák a csekket? Miért kell lemondani a bankba nem az a cél hogy belegyen fizetve? akkor miért nem tudnak csekket küldeni ha azt kéri az ember ez nekem magas.

magyarné, 2011. november 14. - hétfő 11:20

Nekünk júniusban kötötték be a digitális upc tv-t.Jelzem nem működött rendesen,és 2hónapig csak abból álltam ki,hogy naponta háromszor telefonáltam az ügyfélszolgálatnak,hogy csináljanak valamit,mert hol a tv-t nem tudom nézni,hol nincs net,hol a telefonom volt süket 3 napig.telefonon kaptam mindig az instrukciókat,de szerelőt azt nem küldtek.2 hónap múlva ezt megunva közöltem,hogy szeretném felmondani a szerződést közölték,hogy 1 éves hűségnyilatkozatom van,ezért ez nem ilyen egyszerű. jó,semmi baj,gondoltam magamban ,nem fizetem be a számlát majd csak ki kapcsolják. Októberben kaptam egy levelet,hogy 26610 ft tartozásom van,és 12-ig ha nem fizetem ki,akkor a szerződésem felmondják.gondoltam akkor majd 13-án befizetem,és így megszabadulok a upc-től. Igen,ám de 13-án jött a levél,hogy 190002ft-tartozásom van a upc felé.?????????????? Persze olyanokból tevődik össze,hogy bekötési díj,meg mi egy más(semmit nem kellett kötniük,mert már évekkel ezelőtt bekötötték,az előző lakónak,csak be kellet dugni a telefon,meg a tv hátuljába.) szóval jól le akarnak húzni.

eszti, 2011. augusztus 23. - kedd 17:50

Adminisztrációs hiba miatt tavaly kiszámláztak 3* bekötési díjat, mire megreklamáltam, közölték, hogy majd csak a következő számlából tudják jóváírni. A köv. számla 5.500Ft helyett 16.000Ft-ról szólt. Kértem, hogy sztornózzák le és 3 havi csekket kérek. Mire közölte az ügyintéző, hogy azt nem lehet, erre kértem részletfizetést, azt sem lehet, mert ez az első számla... Nem értettem a dolgot, de nem tudtam mit tenni, befizettem. A bekötéskori akció szerint fél évig dupla sebességű netet ígértek, melyet sokszori telefonálgatás után 3hónap múlva sikerült beállítani. Teltek a hónapok, mígnem elromlott a telefonvonalunk. Többszöri bejelentés, telefonálgatás és találgatás után (40perces hívások)a UPC kitalálta, hogy nem jó az a tel.szám, amit 1éve u.a, mint a fenti kolléganő adminisztrációs hibája miatt kaptunk, új számot kell generáltatni nekünk. Kértem, hogy hívjanak vissza, mert nem tudom kifizetni a mobilszámlámat, annyit beszélek már velük. Nem tudnak visszahívni... Kértem kártérítést, írtam több levelet, amire válaszul kaptam egy 'elnézését kérjük és sajnáljuk' levelet, s ezzel letudtak mindent... Azt hiszem, hogy most már a sajtóhoz fordulok...

halász györk, 2011. február 09. - szerda 16:27

Sok hasonló. Nagyon öntörvényű cég. Minden csak nem fogyasztóközpontú. Ideje lenne hogy valami állami vagy társadalmi szerv a fejére koppincson.

I.Zoli, 2010. augusztus 12. - csütörtök 12:13

Én rendesen fizettem a számláimat, soha nem is korlátoztak emiatt. Viszont az UPC szolgáltatás színvonala katasztrófális. A szuper digitális csoda sokszor kifagyott. Az internetről pedig ne is beszéljünk. Hát úgy döntöttem váltok. Az internetet egy telefonos szolgáltatóhoz vittem át. A kábeltévét pedig a digiTV-hez. Online megrendelés és egy héten belül kijöttek. Sok ezer forinttal jártam jobban. A digiTV-nél havi 2800 pénzért 4 boxot adnak 4x114 csatorna ebból több mint 50 magyar, ebben benne van a bérleti díj is, és nem iratnak alá hűségnyilatkozatot. A szerelési díj pedig csak 3000 pénz a 4 egységre+kábelezésre. A netem gyors, nem fagy le és a lányom diákkedvezményével iskolai időszakban 1800Ft/hónap, szünidőben pedig díjmentes. A TV szolgáltatás a DigiTV-nél is minőségi. Ha valakit érdekel a részletek a www.digi.tv oldalon megtalálhatók. Az invitelnél pedig a diákkedvezményes internet.

baráth magdolna, 2010. március 13. - szombat 17:27

nekem is gondom van az upc-vel,mert 2010.02.15-én beköttettem a netet.én a bronzsolo csomgot rendeltem meg,melynek összege:5400ft.tegnap kaptam meg a számlát,ami :8400 ft-rol szol.azt nem tudom,ha egy szerzödést az ember aláir akkor miért küldenek ki nagyobb számlát.elérni nem lehet sehol öket,az ügyintézöhöz meg hiába megyek nem adnak informáciot.ha nem küldenek részletes számlát ,szrzödés szegésért biztos lépni fogok,mert a bekötés is ingyen volt,mert akkor ilyen akcio volt az upc-nél.

ISTVÁN, 2010. január 08. - péntek 18:03

Mi nagyon meg vagyunk elégedve a céggel,2009 februárban kötöttünk egy szerződést a netért és a telefonért fizettünk közel 9000-t ,ezt a szerződést modositottuk úgy hogy 2009 november 1-2010 november 30 ig a kettöért kell fizetni 6875 FT-OT!

nbacsi, 2009. szeptember 14. - hétfő 14:23

Nemrég sikerült megszabadulnom az UPC-től, érdekes üzletpolitikájuk van, régi ügyfelük voltam és mégis nekem drágábban kínálták a netet. Hát hogy van ez ? Ja és most 3 hónapig büntiben vagyok, vagyis ha akarnám akkor sem kötnének velem szerződést. Nem is akarok !!


1 2 3 4

Kommentek

Szolga mJulianna, 2019. március 24.

Tisztelt Cím !! Amit most vásárolok lakást minden kivan cserélve a legmodernebb termosztált g...

Drága, mégis olcsó - a cirkófűtés

Diana Patrick , 2019. március 23.

Hello mindenki odakint, remélem, hogy minden rendben vannak? A nevem Diana Patrick asszony vagyok, ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Diana Patrick , 2019. március 23.

Hello mindenki odakint, remélem, hogy minden rendben vannak? A nevem Diana Patrick asszony vagyok, ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés