Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

A Fibernettel nem boldogulunk

Attila, 2009. február 16. - hétfő 15:55
Címkék: szolgáltató, díj, ügyintézés, reklamáció
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A szolgáltató rendszere sajnos rossz (el is ismerték), és az apám adataival utalt díjakat is nekem könyvelték. Apám számláján már ott a százezer forintos tartozás, noha folyamatosan fizeti a díjakat. Azóta sem sikerült elintézni az átkönyvelést.


Apám (83) díját is utaltam a saját bankszámlámról (egyedileg), ahonnan az én díjamat is fizettem (csoportossal). A szolgáltató rendszere sajnos rossz (el is ismerték), és az apám adataival utalt díjakat is nekem könyvelték. Ez csak tíz-tizenkét alkalom után derült ki. Szeptemberben az ügyfélszolgálaton (Kecskemét) tisztáztuk is mindezt egy hölggyel. Jó, intézkednek, átvezetik.

Forrás: photos.com
Sokáig nem történt semmi, aztán apám levelet kapott a BrossHolding követelésbehajtó cégtől. Leírtam nekik a helyzetet, erre kérték a befizetési bizonylatainkat faxon v. postán. Megírtam, hogy kérjék a megbízójuktól, náluk is megvan minden befizetésünk mindkettőnknek. Azóta sem jelentkeztek. Közben apám számláin (amiket azóta máshonnan utalunk) jelzik a nyolcvanezer-százezer forintos tartozást, noha folyamatosan fizeti a díjakat. Egy idő után imélt írtam a Fibernet ügyfélszolgálatára, hogy mi újság van. Semmi. A második ímélre ők is azt írták, hogy küldjem be a bizonylatokat. Visszaírtam, hogy ott van az orruk előtt a gépben minden, és amennyi idő alatt megírták, hogy kérik a bizonylatokat, az idő alatt ki is kereshették volna. Ezután már nem válaszoltak, ahogy a következő íméljeimre sem. Másfél hete újra bementem a kecskeméti irodájukba. Ott sokadszor előadtam, értelmes hölgy fölfogta, bűvölte a gépet, és megint kinyomtatta a listát. A szomszéd asztalnál ülő kollegina átszólt, hogy emlékszik: kinyomtatta a tavaly szeptemberi ímélt, amit a központjuknak küldtek az átvezetés végett. Tőlük sem kaptam választ!! Kértem, hogy küldjék el újra. Megtették.

Egy hete kikapcsolták a telefont, apám telefonját. Fölhívtam a 1280-on az ügyfélszolgálatot, ahol a hölgynek elmagyaráztam, hogy ők könyveltek félre, és megvan a pénz, illetve részünkről a jóhiszeműség. Jó, megnézi. Kértem, hogy gyorsan. Elkérte a telefonszámomat. S közben mondta, hogy ne ímélt küldjek, mert abból naponta ezernyi jön, nem is iktatják, valószínűleg meg sem nézik, hanem faxot küldjek!!! Adott is számot! (Jó mi!?!) Két napig nem történt semmi, hát megint fölhívtam a 1280-t. Egy férfi szintén megértette a helyzetet, és szintén intézkedést ígért a visszakötésben, és az elszámolás rendezésében is. Egy szerelő másnap kijött, megcsinálta (az első érdemi lépés), de az elszámolást és átvezetést a máig kerülik valahogy és valamiért. Pedig minden adatuk megvan hozzá, a mobilszámomig. De nem történik még mindig SEMMI!!! Mi a lóf....t tehetek még?!? Tud valaki segíteni? Megköszönném.
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

valaki, 2011. március 05. - szombat 17:11

Nem értem a fibernet 4 év után miért küld 3 havi csekket.Mikor átléptünk a digihez annak idején.Következő hónaptól a digit fizettük.Ezt rablásnak tekintem.

GReddy, 2009. június 17. - szerda 12:14

Sajnos a kecskeméti fibernettel nagyon nehéz zöld ágra vergődni, idióta egy társaság. Én lemondtam anno a szolgáltatásukat, maradt a DSL és a saját műholdvevő. Elmennek a fenébe.

Judo, 2009. június 16. - kedd 06:37

Én is 1 éve küszködök ezzel a céggel!Mostanáig!Ha velem nem állnak szóba ,majd szóba állnak a Nemzeti Hírközlési Hatósággal és egy behajtó céggel!Belefáradtam az állandó telefonálgatásba.Nekem közel 8 éve tartoznak pénzzel! Tisztelt fájbörnet (rám szólt a cég ügyfélszolgálatosa,hogy nem fibernet,hanem fájbörnet)Kérem gondolkozzanak el,ennyi elégedetlen ember nincs véletlenül!

...., 2009. június 12. - péntek 12:19

Fibernet... the company from hell Fibernet az egy társaság akiktől nem lehet megszabadulni. Február elején lemondtam a kábeltévét, ki is kötötték, és azóta is rendületlenül küldik a számlákat minden hónapban, mintha mi sem történt volna. Én mar negyedszer panaszkodom, mindig megígérik hogy "kivesznek a rendszerből" de ez nem történik meg, következő hónapban kapom a számlat megint. A számlán egyenleg, lejárt tartozás stb. van... Róbert

Tóth Sándor Péter, 2009. április 09. - csütörtök 11:00

A BAON.hu cikke: Fogyasztóvédők szerint törvény- és ügyfélsértő a Fibernet Zrt. Amit ígértek, megtették. A bajai fogyasztóvédelmi iroda a FiberNet Zrt. vezérigazgatójánál tett panaszt a cég cseppet sem fogyasztóbarát lépései miatt. Bár sok kifogás éri a szolgáltatásokat a városban, a felvetésekre fülük botját sem mozgatják. A fogyasztóvédelem hete alkalmából szervezett fórumra hiába hívták meg a zrt. képviselőjét, még csak nem is reagált a társaság az egyesület megkeresésére. Így a felmerült reklamációk – kábel- tévé- és internetszolgáltató ajánlatai áttekinthetetlenek, gyakran módosul az ár és a csomagok tartalma, rossz a számlázási gyakorlat, szünetelnek egyes szolgáltatások, valamint pénteken zárva tart a bajai iroda – megválaszolatlanok maradtak a fórumon. mozgatják. A fogyasztóvédelem hete alkalmából szervezett fórumra hiába hívták meg a zrt. képviselőjét, még csak nem is reagált a társaság az egyesület megkeresésére. Így a felmerült reklamációk – kábel- tévé- és internetszolgáltató ajánlatai áttekinthetetlenek, gyakran módosul az ár és a csomagok tartalma, rossz a számlázási gyakorlat, szünetelnek egyes szolgáltatások, valamint pénteken zárva tart a bajai iroda – megválaszolatlanok maradtak a fórumon. A cikk a hirdetés után folytatódik – A számunkra érthetetlen és sérelmes magatartás nem tekinthető fogyasztóbarátnak, továbbá sérti az erről szóló törvényt is. Kértük a vezérigazgatót, mielőbb tájékoztassa a bajai irodát, miért kerülik a találkozást az egyesülettel, illetve az emberekkel. Arról is beszámoltunk levelünkben, hogy megdöbbentően sok panaszos jelentkezik tanácsadó irodánkban, tehát érdeke lenne velünk kapcsolatot tartani a cégnek – tudtuk meg Horváth József alelnöktől. Hozzátette: természetesen a legutóbbi fórumon feltett kérdéseket, észrevételeket is mellékelték a beadványhoz. BAON

B-né, 2009. március 17. - kedd 16:22

a Fibernettel kötöttem KIT családi csomagot, amiben a vezetékes telefon is benne van. Csak éppen a telefont nem tudom használni. Azt ígérték, hogy 2009.03.16. délután 15 óra körül aktiválni fogják a számomat, mivel szám hordozással kötöttem a szerződést. Ez azóta sem történt meg. Felhívni nem lehet őket az 1280 számon állandóan foglalt. Más szám nincs. Levelet írtam e-mailen hibabejelentést arra nem válaszoltak. A telefont szeretném használni, mivel a díjat fizetem is, mert a csomagomba benne van csak használni nem lehet.Kérdezném, hogy hova fordulhatok vagy mi a teendőm ez ügyben???

Zsani, 2009. március 04. - szerda 21:59

A sok negatív hozzászólás mellé én némi pozitívumot írnék. Kimentem külföldre, aztán másik városba kerültem, és nem is kell mondanom, kissé összeszaladtak a kifizetetlen számlák. Mivel a hűségem is lejárt közben, írtam egy felmondó levelet, és egy részletfizetési kérelmet. Kaptam egy választ a szolgáltatás megszüntetéséről, a tartozás összegéről illetve egy csekket, melyben a tartozás 20%-át kérték befizetni, a kérelem elbírálásához. Szerintem ez korrekt eljárás. És a szolgáltatással is elégedett voltam.

valaki, 2009. február 25. - szerda 13:01

Üdvözlök mindekit tiszaújvárosi fiber most csomagolta át a szolgátatási tv csomagját de úgy hogy az alap meg informácios csomag majdnem meg egyezik azért mert úgy hallotam hogy kevés az elöfizetöjük

Imrus, 2009. február 18. - szerda 07:06

Fibernet maga a tragédia! 8.e-mail,3 levél,5 ügyfélszolgálati bejelentés után is sz.....nak az emer fejére. Előjegyzett tartozás,jogtalan túlszámlázás, válaszadási kötelezettség figyelmen kívül hagyása. Nincs felügyelet, miért nincs súlyos birság az ilyen kritikán aluli szolgáltatónak.

sza, 2009. február 17. - kedd 13:13

Nekem a számlázással gondjaim nincsenek, mivel még egyet sem kaptam, pedig 2008. szeptembere óta szolgáltatnak. Sőt még szerződést sem kaptunk tőlük, csak egy általunk aláírt munkalap van arról, hogy a vezetéket bekötötték a lakásunkba. Telefonos ügyfélszolgálatuktól mindig az \"igen a gépbe látjuk, átadom a számlázási osztálynak\" típusú szöveget kapom. Közben az \"fizetési elmaradásom\" fokozatosan nő, remélem egyszerre fognak küldeni egy kb 120.000 Ft-os számlát. A telefonos ügyintézőjük elmondása szerint, bár ez nem az én hibám nekem kell majd részletfizetésért \"kuncsorognom\". Közben a szolgáltatás akadozik, néha kimarad (időnként nincs telefonvonal, elmegy a kábeltv az internet) de reklamálni nem tudok mivel nincs ügyfélazonosítóm. Sajnos a lakóhelyünkön (Pest megye) a többi szolgáltatóval is elég siralmas a tapasztalatom.


1 2

Kommentek

Barcsák Lászlóné, 2019. június 16.

Azt szeretném tudni, hogy lehet egy hirdetett üzletet ellenőrizni hogy valóban nem piramissal ke...

MLM vagy piramisjáték?

Mr. Richard Cosmos, 2019. június 15.

Jó napot,

Én egy bejegyzett magán pénzt hitelezo. Adunk hitelt, hogy segítse az ...

Menekülés a UPC-től

Mr. Richard Cosmos, 2019. június 15.

Jó napot,

Én egy bejegyzett magán pénzt hitelezo. Adunk hitelt, hogy segítse az ...

Menekülés a UPC-től

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés