Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!


Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Stúdióba nem cseréljük ki!

Katab, 2009. január 26. - hétfő 13:44
Címkék: panasz, reklamáció, garancia, szavatosság, tartós, ügyintézés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Minden egy masszázságy vásárlásával kezdődött a Tesco áruházban. A második ember a sógorom volt aki felfeküdt rá, majd a fejét hátra hajtva a fejtámla letört. A forgalmazót nem volt könnyű elérni.


Felhívtam a Tescót ahol vásároltuk a terméket. Elmesélve a történetet egyből a forgalmazóhoz irányított, hogy ebben az esetben ők az illetékesek. Fel is hívtam őket annak rendje és módja szerint, majd visszairányítottak a Tescóhoz ahol ismét a forgalmazóhoz küldtek. Ekkor már nem volt kibúvója a forgalmazónak, kért is egy nap haladékot, míg a felettesével egyeztet és másnap visszahívhatom. Ennek eleget téve vissza is hívtam és megegyeztünk egy adott napban amikor a terméket bevihetem (annyit még hozzátett a hölgy, hogy akkor már az új irodába kell mennem, mivel pont most fognak költözni), megvizsgálják és megbeszéljük a részleteket. Ekkor azt gondoltam, sima ügy, beviszem, elmesélem mi történt és a végén elégedetten távozom majd, egy ép masszázságy boldog tulajdonosaként.

Forrás: MTI
Elérkezett a nagy nap. Útra keltünk hát a 19. kerületből a 15. kerület eldugott csücskébe a cég telephelyére. Odaérve, a költözés kellős közepén voltak (ekkor lakták be az új irodát) és a hölgy akivel addig telefonon tartottam a kapcsolatot közölte, hogy hagyjam ott a terméket, most nem tudnak velem foglalkozni, majd felhívnak. Kérdem én: minek egyeztettünk időpontot? Ja és elautókáztam a 19-ből a 15-be és majd ezt tegyem meg ismét. Hát nem! Mivel ebben az időpontban egyeztünk meg legyen olyan kedves kerítsen valakit aki meg tudja nézni a terméket. Ő nem, de a kolléganője vette a fáradtságot. Negyven perc várakozás után megérkezett a szakértő aki ott előttem megállapította, hogy anyaghibás a termék, majd elvonultak a kolléganőjével, visszajőve pedig tájékoztattak, hogy kicserélik a fejtámla részét. Tökéletes, hisz a termék többi részének semmi hibája nincs.

Ismételt hosszú percek várakozása után betoppant a cég tulajdonosa aki felém fordulva, hanyagul kérdőre vont, hogy én hoztam a masszázs ágy fejtámláját vissza? Majd a válasz után elsuhanva mellettem: - Kicseréljük, de még egyszer stúdióba nem cseréljük ki, majd távozott. Nem is értettem, gondoltam a kolléganői igen, így hát megkérdeztem, a kérdés lényege annyit jelentett, hogy masszőr stúdióba vettem-e az ágyat? Nem oda vettem (családi célra), de ha oda is vettem volna, józan paraszti ésszel belegondolva ki vesz masszázs ágyat: aki masszíroz, nemde? (Hazaérve átnéztem minden papírját, sehol nincs feltüntetve, hogy masszírozásra alkalmatlan termék, vagy szobai dekoráció, vagy csak korlátozott számú pácienst lehet masszírozni rajta.) Mikor ismét elhaladt előttem a tulaj, rákérdeztem, hogy mire is gondolt az imént pontosan, mire ő: ez az ágy nem ipari használatra készült. Ismét elmeséltem, hogy a második ember alatt tört le, erre ő azt kérdezte, hogy nem áfás számlára vásároltam-e. Nem-volt a válaszom, mint magánszemély vásároltam. Mindezen kijelentéseit hozzáteszem nem valami kellemes stílusban tette. Majd felkapta a telefonját és kiment az irodából. Nem sokkal utána megérkezett a várva várt csere alkatrész, mire szakemberünk közölte velem, hogy konzultált a tulajdonossal és többször nem cserélik ki. Tájékoztattam, hogy ezt a kört már a felettesével lefutottuk. Így felháborodottan és ledöbbenve távoztam a területről.
Ezen a télen sajnos nem egy panasszal kellett élnem már termékekkel kapcsolatban, de ilyen panaszkezeléshez még nem volt szerencsém, ahol a forgalmazó van felháborodva és nem akarja kicserélni a hibás terméket. Ettől függetlenül felmerült bennem, hogy bizonyára nem én vagyok az első aki ilyen panasszal él.

Egy szó, mint száz, érdekelne ki járt már hasonlóan Kuzmann és Kuzmann Kft. által forgalmazott termékekkel melyeket előszeretettel a Tesco áruházban árusítanak. Ha a vevőnek panasza van, ki tudja lesz-e valaki aki azt meghallgatja. Ilyenkor nem is értem, hogy Ő nem abból él, hogy elad? Jobban mondva csak ez a lényeg, hogy eladjon!
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

István, 2014. január 09. - csütörtök 22:06

Én mágnesfékes szobabiciklit vettem a gyártótól, a kormány nem volt vízszintes a forrasztás miatt a jobb oldali "kormány" kb. 10 fokkal előrébb áll a baloldalinál, arról nem beszélve, hogy nem működik a 8 fokozatú ellenállás mivel kihagytak belőle egy alkatrészt. Egy kurva nagy szar az egész, nagyívben kerüljétek ennek a tetves kínai szaroknak a megvételét a saját érdeketekben !

nagyk, 2012. augusztus 25. - szombat 12:45

Ha józ akartok magatoknak, véletlenül se vegyetek Kuzmann által forgalmazott motyót.

Abby, 2012. július 20. - péntek 12:25

Kedves Hozzászólók! 1000 hála a kommentekért, nem tőlük veszek szobabiciklit. Köszi

Jurenka O., 2012. május 09. - szerda 12:37

2010 tavaszán Kuzmann Gábor és társulata által behozott e-fűkaszához pótalkatrészt képtelenek megajánlani, mikorra kaphatjuk meg, pedig a tv. előírja. Áru minőség (kínai) - 19 kilóért megérdemeljük .. de még rosszabb kiszolgálás (ez hazai!!!) Kereskedői tisztesség... hol van... ehhez tényleg gyomor kell. A gond, hogy ilyen Kuzmann -félék 2 év után is hallatnak magukról. Tóth Bélának: jó kereskedő nem hazudik és ínséges időkre hűséges ügyfeleket igyekszik "termelni".

Tóth Béla, 2012. április 24. - kedd 10:28

Kedves hozzászólok! Kereskedelemben dolgozom, mikor nem akkor vásárló vagyok. Látom mind két oldalt. Tessék már egy kicsit gondolkodni. 18990- hintaágy? 18990-fűkasza? Mit vár tőle az ember? Én biztos nem minőséget. Habár nekem is kínai fűkaszám van 5-6 éve és semmi baja. Igaz az Einhell és nem 18e hanem 38e. De vásárlásnál abba kell bele gondolni, hogy vajon a gyártó hogyan tudta elérni ezt az árat. kiskínai írta jól. Menjünk vissza fele az árban míg el nem jutunk a gyártóig és megtudjuk mennyit is ér a termékünk. Bírom mikor érdeklődnek a 18e-es fűkasza felől, hogy mi a véleményem? Ajánlom-e? Na ilyenkor mint akit tökön rúgtak :) hazudjam, hogy mekkora király a termék? vagy vigyem át minőségileg magasabb síkon létezőre? Ha dicsérem a terméket átverem, ha átviszem egy közép kategóriás pl.partner-re /husqvarna/ arra nincs pénzem, na bumm. Akkor mit filózik? Csóró. 18e-re van pénze. vegye meg és csá. 69e -es partnerhez meg gyűjtögessen vagy növelje a bevételeit. Story:

kiskínai, 2012. január 08. - vasárnap 13:59

A kínai ajtós hozzászóláshoz függetlenül a kft-től mert soha nem hallottam róla csak véletlenül kerültem ide! A 18e Ft kb egy farost vagy furnér ajtó ára, nem bejárati ajtóé! Jómagam is építettem be kínai ajtókat amelyek prémium kategóriások voltak, de annak a beszerzési ára 25db/min vétel esetén volt 45+áfa=56eFt +kiszállít beépít meg adózik meg ilyesmi. 85eFt-ért szereltük helyreállítás nélkül és nem volt nagy kasza csak kenyérre való. Megjegyzem, hogy a prémium kategória ellenére is előfordultak apróbb hibák és csomagolási sérülések, melyek visszafelé nem volt érvényesíthető! Sajnálom, hogy így járt de vegye figyelembe azt is, hogy "ingyen" nem várhat szép,jó,tartós stb ajtót! Nem védem a Kft-t de belátom, hogy ha mind a 17eFt nyereség lenne egy ajtón akkor sem ez lenne a leg gazdagabb cég, ha levesszük az áfát akkor 14e, a tescó35% árrését akkor 10,500Ft és az általános szállítási díjat akkor 9500Ft-nál járunk. Kínából ideér kb1500-2500/db vám és szállítás, tehát az ön ajtaja ha a gyártó nyereségét is leszámoljuk kb 4000Ft-ból készült! Zsák krumpliért nem cserélhet ajtót ugye belátja!

Mesics Lászlóné, 2011. augusztus 20. - szombat 10:10

Kérdésem lenne, hogy a Kuzmann& Kuzmann kft által forgalmazott kerti hintaágy "G" része a tegnapi váratlan viharban eltörött. Kérdésem, hogy van-e arra lehetőség hogy új "G" elemet vásároljak Önöknél. Vagy esetleg tud valaki segítséget ajánlani erre vonatkozóan. Köszönöm

Becsei Ágnes, 2011. augusztus 16. - kedd 12:10

Én is véletlen vagyok itt. 2 hete vásároltam tőlük egy fém ajtót a neten, ami múlt szerdán meg is jött szépen becsomagolva. Vasárnap építette be a szakemberünk (ezt tanulta, épület asztalos a szakmája) és mondhatom borzalmasan nagyot csalódtunk! Sajnos a lealkudtunk.hu-n nem tüntették fel, hogy esztétikai hibás, vagy sérült ajtót kínálnak eladásra. A fém ajtó nem igazán fém, csak a tokja, a legalsó zsanérnak hiányzik egy alátétje, így ott félig lóg a levegőben, ugyanakkor hogy ezért-e vagy sem, de alul az ajtó sarka hozzáér a tokhoz, így olyan hangja van minden nyitásnál és csukásnál, mint egy kripta ajtónak. Az ajtóról mikor levettük a kék fólia borítást, akkor szembesültünk vele, hogy tele van sérülésekkel, horpadásokkal az ajtó több része is. Sajnálattal állapítottam meg, hogy ez az ajtó még 17.990.- Ft-ot (ennyiért vásároltam meg) sem ér meg, nem hogy az eredeti árát, amiről leakciózták (27.990.- Ft). Ezek után visszaküldeném az ajtót, de mivel már be van építve és a régi darabokban jött ki nem maradhatunk itt bejárati ajtó nélkül. Kértem őket e-mailben, hogy telefonon vegyék fel velem a kapcsolatot és a vételi árat szíveskedjenek visszautalni részemre, mert átverés áldozata lettem, hisz a leírás alapján nem ezt az ajtót vásároltam meg. eddig még nem jött válasz tőlük!

Fehér Anna, 2011. április 14. - csütörtök 22:21

életlenül tévedtem ide, de a sors akarta.Én most vagyok tárgyalásban a Kft.-vel, laminált padlót vásároltam, amit képtelenség lerakni mert mindig szétpattan. A nútok -ahol egymásba kapcsolódik a lap- sojásak, hibásak. Most kell visszavinni, hogy a szakértőjük megállapítsa, hogy valóban rossz-é, vagy csak szórakozásból nem tudta 3 ember lerakni. De lehet, hogy csak kocsikáztatni akarom a dobozokat Szigetszentmiklósról, a XV. kerületbe. Kiváncsian várom az elintézési módjukat. Jaaaa, és a Szigetszentmiklósi Auchan -ban lett vásárolva, ahol kedvesen fogadtak, és maximális segítséget kaptam a reklamációmra.

sissy, 2011. április 10. - vasárnap 08:07

Mi is tavaly nyár elején Auchan áruházban vásároltunk egy cseppet sem olcsó, dekoratívnak tűnő kerti hintaágyat. Mint előző hozzászólásból is kiderült, már az összeszerelésénél, csomagolásból előkerülő alkatrészeken tapasztaltunk rozsdásodást. Pár hét alatt az ülő résznél a vascső meghajolt. (két személyt nem bírt le). Visszaegyengetés után már óvatosan használtuk. Idén most vettük elő először és alighogy beleült egy személy a textilén beszakadt. Mivel egybefüggő, rávarrt textilén borítja a gondolát okoskodhatunk, hogy a tavaly kifizetett összeget most dobjuk -e lomtalanításkor ki vagy esetleg fával, miegymással felújítsuk -e az ülőrészt?


1 2

Fókuszban a fogyasztóvédelem és a reklámjog - Mikor büntet a GVH?
DM-kampányok és a reklámtörvény
Jelentkezzen konferenciánkra!

Kommentek

Richard Cutfish Loan Firm, 2014. augusztus 31.

Szüksége van egy hitel? Szeretné, hogy pénzügyileg stabil? Vagy nem akarod, hogy növekszik a v...

Ki ad hitelt a BAR-listásoknak?

Peti, 2014. augusztus 27.

Annyi a lényeg minden megengedett a Bankoknak csak minket kábít az állam a hazugságokkal,hogy m...

A számlazárás szabályai

ref, 2014. augusztus 27.

hz => Hz !...

Akiket megölhet egy telefonhívás

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Lássunk világot!
Taxidermia Taxidermia Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés