Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Felsültünk a tűzhellyel

Gabica, 2009. január 05. - hétfő 17:54
Címkék: garancia, ügyintézés, reklamáció, kereskedő
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Az alábbi levelet intéztem a TEKA Vevőszolgálatához. A levél óta ismét nem kaptam sem megkeresést, sem azt a bizonyos alkatrészt. Álljon itt tanúságul mindenknek aki az ő tűzhelyükkel szeretné felszerni a konyháját: hiba esetén hosszas és hallgatózásba burkolózó ügyintézéssel találkozik.



Tisztelt Teka Vevőszolgálat!

Az alábbi problémával fordulok Önökhöz, talán végre valaki foglalkozik Vele....

Forrás: MTI

2008.04.06. napján vásároltam a ***-ban TEKA HC 670 beépíthető sütőt, illetve TEKA HF 60 LUX 4G főzőlapot. Választásom azért esett az Önök termékére mert küllemében színvonalasnak találtam, illetve gondoltam minőségileg is megfelel az igényeimnek. Továbbá számítottam arra, ha már jóval többet áldozok anyagilag ilyen színvonalú termékekre, színvonalas szervízhálózatot is kapok "cserébe".

Azt kell mondanom sajnos tévedtem...

A garanciális beüzemelést bejelentettem az Önök által megadott 4400 Nyíregyháza, Mártírok tere 9 sz alatt lévő garanciális beüzemelést végző szervizbe.


Megjegyzem, hogy a telefont is kb. öt napig nem vették föl, melyet követően másfél hétig kellett várni a garanciális beüzemelésre. Gondoltam ez talán még belefér, remélvén azt, hogy több problémánk egy ilyen minőségű termékkel nem lesz.

Ezt követően - már körülbelül az első-második héten történő használat után- a főzőlapon az egyik gázégő nem rendeltetésszerűen működött. Ezen hibát 2008. szeptember 05. napján jeleztem a fenti szervíznek, remélve a gyors megoldást. Pár napon belül ki is fáradtak, jelezték, hogy alkatrészt kell cserélni ami kb. két hét alatt megoldható. Ezt követően az eltelt HÁROM HÓNAP (!!!) alatt még csak telefonon sem jelezték, hogy mikorra érkezik meg a bizonyos alkatrész, illetve mikorra javítják ki a meghibásodást. A szervizben telefonos érdeklődésemre sem kívántak különösebb magyarázatot adni az esetre. A gázégőt, illetve a főzőlapot azóta sem tudom rendeletetésszerűen használni.

Csak megjegyezni kívánom, hogy álláspontom szerint a három hónapos alkatrészcsere egyáltalán nem fér bele semmiféle szavatossági jogi határidőbe, arról pedig végképp nem beszélhetünk, hogy ez ne okozna részemre jelentős érdeksérelmet.

Mint ahogyan panaszlevelem elején jeleztem egy megbízható és használható márkával kívántam konyhámat felszerelni, de az Önök termékében illetve szervízhálózatában nagymértékben csalódtam. Csak jelezném, hogy új otthonomat most rendezem be, és további TEKA beépíthető termékeket kívántam beépíteni, de a történtek után már inkább a meglévőektől is szabadulnék, illetve ismerőseimnek semmiképpen sem ajánlanám, sőt inkább lebeszélnék minden jövőbeni vásárlót, hogy egyáltalán TEKA terméket vásároljon.

Egyebekben csak jelzem, hogy ha problémám haladéktalanul nem kerül kivizsgálásra, úgy jelen levelemet német fordításban a Németországi anyacéghez is eljuttatom, természetesen kiegészítve azzal, hogy Önök sem vizsgálták ki a problémát. Egyebekben problémámat jelezni fogom a Fogyasztóvédelemnek, ha továbbra is hallgatást és elzárkózást tapasztalok.

Egyebekben továbbra is csak megjegyzeni kívánom, hogy az extragarancia igényünket is ajánlott levélben jeleztük az Önök által megadott a FIX-R KFT címére 2008. augusztus 28. napján, de az eltelet gyakorlatilag négy hónap alatt onnan sem kaptunk semmiféle érdemi választ vagy igazolást, bár telefonos érdeklődésünkre elmondták, hogy egy kollegina dolgozik az ügyön és nagyon le van terhelve.

Tisztelettel: egy elégedettlen vásárlójuk
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Lenin, 2009. április 21. - kedd 10:46

Igen. Pontosan erről van szó…… Mint köztudott a Szabolcs megyei embereket „Tirpákoknak” hívja a köznyelv. Azt is tudjuk, hogy a „Tirpák” kifejezés elég negatív kifejezés. Vissza kanyarodva, az eredeti témához. Azért mert egy szabolcsi szerviz „Tirpák” nem gondolom, hogy minden ember aki Szabolcsban lakik „Tirpák” lenne a szó negatív értelmében. Bár elgondolkoztató, ha egy jótállási jegyen szerepel a vevőszolgálat elérhetősége, akkor vajon „Tirpák” a vevő, ha a médián keresztül üzenget a vevőszolgálatnak, vagy sem…..

Zollye, 2009. január 07. - szerda 22:03

Üdvözlet A márka jó, csak a szerviz csapnivaló. Régi szocreál stílusú hozzáállással dolgoznak (ha akarnak). Bármit visznek be hozzájuk hónapokig javítgatják. Próbálja meg egy másik szervizben. Minden jót. Z

drblabla, 2009. január 06. - kedd 08:37

Igazat kell adnom a levél írójának. Mai világunkban a kereskedelem és a vállalkozások nagy része addig kedves, udvarias az ügyfélhez, amíg a rendelést és az előleget/foglalót meg nem kapja. Amint ez megtörtént onnantól fogva ő dirigál, vagyis a farok csóválja a kutyát. Ő szabja meg a dolgok menetét függetlenül a korábban megbeszéltekhez, ha hibásan dolgozik nem akarja helyrehozni az elrontott dolgokat és sajnos azt tapasztaltam, hogy a jóhiszemű vásárlót/megrendelőt akár be is csapja, félrevezeti így utólag! Volt nálam lakás teljes generálása, no ilyen többet nem lesz! És azért, mert a rengeteg anyagi ráfordítást követően kaptunk ugyan egy gyönyörű felújított otthont, de azt a mérget amit a mesterekkel? le kellett nyelni és a vásárolt ez + az beüzemelése okozott ennek az örömnek jó részét lenullázta. Szolgáltatások? addig kedves veled amíg az üzleted megkötöd, ( mobiltelefon eladásnál hellyel kínáltak ) amikor hibát jelezni mentél, várakoztattak és állva hagytak! És még lehetne sorolni. Hol vannak a kedves, udvarias kiszolgálók, szolgáltatók. Mert akik most vannak, azok pályát tévesztett emberek.

Kommentek

Alkopro, 2020. április 03.

Ha szeretne nyugodt szívvel a volán mögé ülni, akkor célszerű lehet az alkoholszonda beszerz...

Kevesebb az ittas sofőr

Alkopro, 2020. április 03.

Ha szeretne nyugodt szívvel a volán mögé ülni, akkor célszerű lehet az alkoholszonda beszerz...

Futószalagon itélik el az ittas vezetőket

Alkopro, 2020. április 03.

Ha szeretne nyugodt szívvel a volán mögé ülni, akkor célszerű lehet az alkoholszonda beszerz...

Futószalagon itélik el az ittas vezetőket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza