Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Türelemjáték a Librivel

G. Tamás, 2008. november 17. - hétfő 13:22
Címkék: kiadvány, ügyintézés, ügyfélszolgálat, vásárlás, hirdetés, átverés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Ha bármilyen probléma, akadály merül fel a rendelésem során, miért nem értesítenek, miért nekem kell utánajárnom? Ha pedig a rendelés törlését kérem, miért nem teszik meg? Ha tudják, hogy egy könyv nem rendelhető, miért nem törlik az áruházukból?


"2008. október 2-án rendeltem meg 3 db könyvet a libri.hu-n, a megrendelést vissza is igazolták emailben (rendelés szám 158437).

 
A megrendelt könyvek:
Forrás: MTI
Verne: Párizs a XX. században, Unikornis kiadó
Verne: Storitz Vilmos titka, Unikornis Kiadó
Horváth Árpád: Verne, a technika álmodója, Unikornis Kiadó

A megrendelt könyvek közül a Párizs a XX. században és a Storitz Vilmos titka könyvnél a szállítási időnél 5-7 munkanap, korlátozott mennyiségben volt feltüntetve, a harmadiknál 5-7 munkanap volt feltüntetve. A könyveket bolti átvétellel kértem, emiatt a kiszállítás ideje kb. 5 nappal megnő a visszaigazoló levélen feltüntetett információ alapján. Összességében 3 hetet számoltam arra, a rendelés leadásától kezdve, hogy a könyv megérkezik a kiválasztott boltba, ahol átvehetem.

Miután eltelt több mint egy hónap, november 7-én felhívtam a Libri ügyfélszolgálatát, hogy megkérdezzem, miért nem történt meg a könyvek kiszállítása. Az ügyfélszolgálaton egy hölgy megnézte a rendelés helyzetét, azt mondta, a megrendelt könyvek közül a Párizs a XX. században és a Storitz Vilmos titka című könyvek nem rendelhetők mert elfogytak, a Verne, a technika álmodója kapható az egyik boltjukban.

A hölgytől kértem, hogy töröljék a rendelésemet, a kapható, Verne, a technika álmodója című könyvet egy új rendelés keretében kívántam megrendelni, és kértem, hogy a nem rendelhető könyveket töröljék az áruház kínálatából, hogy más ne fusson bele ebbe a helyzetbe. Ő azt mondta, ezt megteszik. A kérésemet megírtam a Libri könyváruház, és az Ügyfélszolgálat email címére is (vevoszolgalat@libri.hu, konyvbirodalom@libri.hu)

Eltelt egy újabb hét, de semmi sem történt. A megrendelésemet nem törölték, az elküldött emailekre pedig még csak nem is válaszoltak. Emiatt november 14-én kénytelen voltam ismét felhíni az ügyfélszolgálatot. Ismét sikerült egy kollégájukkal beszélni, aki elmondta újra, hogy a két könyv nem rendelhető, a harmadik pedig kapható a boltjukban. Vele végül abban maradtunk, hogy a Verne, a technika álmodója című könyvet küldik nekem, hogy átvehessem.

Kérdéseim a Librihez:

1. Ha bármilyen probléma, akadály merül fel a rendelésem során, miért nem értesítenek, miért nekem kell utánajárnom? (az emailcímemet és a telefon számomat a rendelésnél megadtam, így felhívhattak volna, vagy írhattak volna egy emailt)?

2. A megrendelt könyvek közül egy kapható, ezt miért nem juttatták el hozzám a megrendelés alapján?

3. Telefonon kértem az ügyfélszolgálattól, hogy töröljék a rendelésemet, ezt miért tették meg?

4. Az ügyfélszolgálattal történt telefonos beszélgetés után két emailcímre is írtam (vevoszolgalat@libri.hu, konyvbirodalom@libri.hu), hogy töröljék a megrendelésemet, illetve a nem rendelhető könyveket töröljék a webáruházból. Miért nem történt meg a leírt kérések teljesítése, miért nem válaszoltak egyik levelemre sem?

5. Ha tudják, hogy egy könyv nem rendelhető, miért nem törlik az áruházukból?

6. Vajon tudják e garantálni, hogy a Horváth Árpád: Verne, a technika álmodója című könyvet képesek lesznek e eljuttatni a boltjukba, ahol átvehetem, vagy egy hónap múlva újra hívhatom Önöket, hogy mi a helyzet a könyvvel? (Ha szerencsém van, addigra nem veszi meg más, és kapható lesz még akkor belőle pár példány).

Most várok megint egy pár hetet, talán Karácsonyra megjön az október elején megrendelt könyv..."

Tamás
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

losoncziné maléth anikó, 2015. január 07. - szerda 18:15

December26-án lányom a karácsonyra kapott pénzén,gondolta a libri-től könyvet rendel.Mivel törzsvásárló vagyok,a vásárlásokért kapott pontjaimat beválthattam ingyenes kiszállításra.Úgy láttam,mintha a gép elfogadta volna ezt a kérésemet a rendelés során,közben mégis kiszámlázta a kiszállítási díjat.Ezt jeleztem az ügyfélszolgálatnak,mivel a rendelés közben véglegesítésre került,így már nem tudtam változtatni rajta.Közben 15 perces eltéréssel rendeltem ugyan ezekkel a feltételekkel könyvet,mivel az előző rendeléshez már nem tudtam csatolni,így külön rendelésként ment el.Újra írtam az ügyfélszolgálatnak,mivel a telefont többszöri próbálkozás után sem vették fel.Kértem őket hogy a két rendelést vonják össze,és mivel akkor 10000ft feletti a rendelés,vegyék figyelembe,mivel így ingyenes a kiszállítás.Persze erre sem reagáltak.Közben a honlapjukon azt írták a leadott rendeléseket karácsony után kiszállítják.Ezért az otthoni címem adtam meg.Persze a könyv csak nem érkezett meg,ezért kénytelen voltam kiszállítási címet változtatni,amit megint figyelmen kívül hagytak.A könyveket végül is megkaptam,bár jóval újév után,igaz az is karácsony után van.De ez nem zavart volna,ha egyáltalán az ügyfélszolgálat veszi magának a fáradságot és legalább reagál a problémámra valamit,vagy legalább a kiszállítási cím megváltoztatását figyelembe veszi.Amúgy eddig rendszeres vásárlójuk voltam,és nem kis pénzt hagytam már náluk,úgy gondolom ennyit megérdemeltem volna...Köszi libri...

Attila, 2012. március 09. - péntek 12:50

Én rendeltem egy filmet. Az ígért 5-7 napos kiszállítás helyett a rendeléstől számított 16. napon érkezett meg a csomag. Szóval egy kicsit várni kellett rá. De megérkezett!

max2010, 2012. március 02. - péntek 18:04

A polc.hu a legjobb. Olcsón szállít. Mindenhová 550 Ft. 1 napos szállítás. Sokszor pedig (évente 4-5 alkalommal) nincs szállítási díj 2-3 napig on-line leadott rendelés esetén.

Lajos, 2012. január 10. - kedd 09:22

Még a Lira & Lant is jóval olcsóbb a Librinél, (és mindenhol megtalálható az üzletük). Libri - Pláza-üzletek ide vagy oda.... Én azt nem értem: hogyan képes életben maradni a Libri??? Amikor ugye kapitalizmus van, verseny, de ha még nem lenne az, akkor is érdekes, mert az embereknek effektíve csökkent a vásárlóerejük, tehát nem egyéb árucikket, de könyvet pláne kevesebbet vesznek. Itt ezen a piacon nagyon vigyázni kéne az árakra. A kedvességről/segítőkészségről/emberek nem átveréséről nem is beszélve.

Nagy, 2011. december 29. - csütörtök 20:23

Igazatok van.Nemcsak,hogy drágák,de még az eladóik is hagynak kifogást arra,hogy elégedetlenek legyünk.Szerintem azért is olyan drágák,mert szinte minden Libri beköltözött a Plázákba,ott pedig nem olcsó a bérleti díj.

Lajos, 2011. december 28. - szerda 23:51

Én semmit nem rendelnék a Libritől. Először is nagyon drága a futárjuk. Amíg az Alexandra 550 Ft-ért kihoz bármit, addig ez a Librinél több. Másodsorban pedig a könyv ára. Majdnem a duplájába kerül minden ott. Hasonlítsuk már össze az Alexandra vagy a bookline esetleg a polc.hu áraival. A Libri a legdrágább. Azt a könyvet, amit én megvettem 3500 Ft-ért ugyanaz 5000 Ft! a Libriben. Minden több száz, sokszor két ezer Forinttal drágább. Senkinek nem ajánlom.

Kovács Gabriella, 2009. március 23. - hétfő 14:40

Az Alexandrától rendeltem könyveket és dvd-t, az elmúlt másfél évben összesen 8 alkalommal. Mindig egy nap volt a kiszállítás, korrekt volt minden. Xpress ugyanez.

Ricordi, 2009. március 19. - csütörtök 23:01

Hasonló élményem volt a Librivel. 2 könyvet rendeltem, még hozzá sorozatot. 5 hét alatt semmi reakció, majd küldtek egy e-mailt, hogy átvehetem az egyiket (még jó hogy a másodikat). Mikor érdeklődtem, hol késik az első, a válasz az volt, hogy nincs raktáron. Írtam vissza nekik, hogy akkor a neten miért is volt raktáron?? Azóta se mentem el egyik könyvért sem, pedig már elvileg mindkettő a könyvesboltban van (csak 2 egész hónapot késtek, végülis)... Az alexandra.hu-ról egyszer rendeltem 1 könyvet (sürgősen kellett, csütörtökön rendeltük egy szombati születésnapra), 1 (!!!) nap alatt kiszállították, 70% kedvezménnyel! A felső kettőt is rendelném onnan, de ott nem kaphatóak sajnos. :( Régen a Libri vezetett a szememben, imádtam a boltjait, és online is őket, de ez végképp elvette a kedvem tőlük.

Kovács Ágota, 2008. december 25. - csütörtök 16:55

Én rendszeresen rendelek könyvet a Bookline - tól(személyes átvétellel), és már az Alexandrától is rendektem. Egyikkel sem volt gondom. Talán érdemes lenne tőlük vásárolni inkább. (Ha jól tudom a Libri ráadásul csak 7 % engedményt ad, az említett áruházak 20 - at. Egy drágább könyvnél ezrekben mérhető a kedvezmény.) Üdvözlettel: Ka

GReddy, 2008. december 17. - szerda 13:27

Cipőt a cipőboltból. Könyvet a könyvesboltból.. on-line pedig csak olyan dolgot rendelünk, amiért vagy nem kár, vagy máshogy nem lehet beszerezni. Ott pedig vállalni kell a rizikót.


1 2

Kommentek

Mr. George Anderson, 2020. április 06.

Sürgősségi kölcsönt keres? A bankja vagy pénzügyi intézménye megtagadja a hitelt? Szükség...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Alkopro, 2020. április 03.

Ha szeretne nyugodt szívvel a volán mögé ülni, akkor célszerű lehet az alkoholszonda beszerz...

Kevesebb az ittas sofőr

Alkopro, 2020. április 03.

Ha szeretne nyugodt szívvel a volán mögé ülni, akkor célszerű lehet az alkoholszonda beszerz...

Futószalagon itélik el az ittas vezetőket

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza