Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Ingyenes időszak alatt kiszámlázott díj

D. György, 2008. október 29. - szerda 15:44
Címkék: internet, szolgáltató, díj, átverés, szerződés
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Nem értem miért tájékoztattak személyesen, hogy jön sms az adatforgalomról, holott egyet sem küldtek. Nem értem miért számláznak ingyenes időszak alatt. Persze jóváírást nem kaptam. A hűség lejárata után megválok tőlük.


Öt éve vagyok a magenta szolgáltató előfizetője. Teljesen meg voltam velük elégedve. Platina szintet értem el, ezért úgy gondoltam, megtehetem, hogy beruházzak egy mobilnet előfizetésre notebookkal egyebkötve. Tavaly novemberbe megkötöttem a szerződést is és 2 GB-os net előfizetésre tettem szert. Tudtam, hogy pontosan mennyi a 2 GB, elégnek találtam. Az ügyfélszolgálaton kaptam tájékoztatást arról, hogy sms értesítést kapok, ha a felét, majd ha az egész adatforgalmat elérem.

Eljött a december, és a számlán szerepel, hogy átléptem az adatforgalmat novemberben és kiszámlázták. Ez azért fontos mert a notebook akcióban szerepel, hogy 2008. február 28-ig ingyenes az internet. Azonban arról nem tájékoztattak, hogy csak a 2 GB. Nem is volt a szerződésben. Sms-t sem kaptam az adatforgalom átlépésről. Majd decemberben megint nem érkezett sms értesítés.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, mondta a nő, hogy megnézi a technikai hibát és hetvenkét órán belül visszahív. Ez nem történt meg. Majd felhívtam újra az telefonos ögyfélszolgálatot: közölték, hogy nem technikai hiba nincs bekapcsolva ez a szolgáltatás. Mondtam a hölgynek, hogy az elöző kolleginától nem ezt hallottam. Mondta, hogy ő ezt nem érti. Mondtam: én sem, de az ingyenes időszak alatt kiszámlázott díjat sem.

Forrás: Fogyasztók/Tóth Sándor Péter

Jóváírást nem kaptam, de persze az sms azóta jön. Nem értem miért tájékoztatott személyesen, hogy jön sms az adatforgalomról, és nem jött. Nem értem miért számláznak ingyenes időszak alatt, ha csak 2 GB-ig az, és erről nem tájékoztatnak, miért mondta az ügyfélszolgálatos a technikai hibát????? Úgyhogy úgy döntöttem, hogy hűség lejárata után megválok tőlük. Sokat engednek meg maguknak, de nem tudom mire fel.

D. György, volt hűséges elégedetlen előfizető
 

Egy másik fogyasztói panasz internetszolgáltatásra:
2006. májusában kötöttem szerződést egy éves internet szolgáltatásra az Externet nyrt-vel. Az első év lejártakor magasabb áron még egy évet kifizettem, ami idén lejárt. Mivel a lejárat előtt harminc nappal nem mondtam fel a szerződést, így havidíjas szerződést kötöttünk még magasabb áron. Ezt az árat sokallottam, ezért 2008 június 25-én emailben, majd 30-án telefaxon július-végi hatállyal felmondtam a szerződést. Eddig az időpontig ki is fizettem a szolgáltatást. 2008 június 25-ei dátummal ellátott levelükben visszaigazolták felmondásom megérkezését és közölték, hogy feldolgozása folyamatban van. Ennek ellenére ADSL szolgáltatásomat nem szüntették meg, számláikkal és e-mailjeikkel azóta is kéretlenül zaklatnak. Szeptember 9-én ajánlott levélben közöltem velük felmondásom történetét és azt, hogy panaszommal Önökhöz fordulok. Nem ijedtek meg, levelemre nem válaszoltak, fenyegető leveleiket azóta is küldözgetik. Zoltán


 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

...., 2008. november 28. - péntek 15:26

Vásároltam a T-mobiltól, mint aranykártyás, egy mobilnet előfizetést két éves hűségnyilatkozattal, 2 Gbyte-ra szólóan. Mivel férjemnek nem volt elég a 2 Gbyte átrakattuk 10 Gbyte-ra. Mindez hó közben történt és havi számlázás van, de biztosítottak minket, hogy már éjféltől \"ketyeg\" a 10 Gbyte. Ennek ellenére 25 eFt-os számlát kaptam. Bemenetem reklamálni és a következő dolog sült ki. Hogy ők valóban havonként számláznak, és abban a hónapban még a 2 Gbyte-ra számláztak, valami minimális levonással. Ha mi ezt tudjuk, nyilván jobban vigyázunk, de azt hittük, mivel azt mondták nekünk, hogy már a 10 Gbyte van érvényben. Így egy \"kész átverés show\"-ban volt részünk. Legszívesebben felmondanám a szerződést, de nem tehetem, mivel aláírtam egy 2 éves hűségnyilatkozatot. Elég régi ügyfele vagyok a T-mobilnak, azért vagyok aranykártyás és mégis megcsinálták ezt velünk és nem tehetünk ellene semmit. Eddig nem volt velük semmi problémám de most erősen gondolkodom azon, hogy elmegyek tőlük. De hova? A másik szolgáltató jobb? --- Éva

GReddy, 2008. november 19. - szerda 09:55

Kedves Zoltán! Örömmel értesítem, hogy 2008. január 1. óta a BTK-ban neves a zaklatás, mint cselemény. Ha ön nem akarja, hogy akarata ellenére keresse önt a szolgáltató, és ezt írásban (ajánlott levél) már jelezte feléjük, akkor Ön mindent elkövetett, hogy az Ön által nemkívánatos állapot megszűnjön. A teendő annyi, hogy be kell fáradni a területileg (értem ezalatt az Ön lakhelyét) illetékes rendőrkapitányságra, és fel kell jelenteni zaklatásért a CÉG-et. Minimális macera maximális siker. Hátha észbe kap a T. Externet bt. Kedves Zsigáné! Roaming néven próbálta már??? A "Barangoló" ugyanis egy hétköznapi roaming szolgáltatás. Kedves Márta! Nyugodtan lehet szolgáltatót váltani, még ha egy tanyán is lakik az alföldön, kapásból mondok három alternatívát. De lehet, hogy négyet. NEM KÖTELEZŐ drágán sz@rt venni, csak ugye a cég az ön lustaságára apellál.. és neki van igaza! Aki hagyja magát, az megérdemli. Szerintem..

Rumi Jusztina, 2008. november 18. - kedd 14:27

Én az Invitel nevű céggel jártam elég érdekesen.Matáv volt még talán a cég neve amikor 2001-ben olcsóbb hivások(főleg mobilhálózatba) kiegészitő szerződést köttötem az Invitellel.Kód mi egy más,és lehet telefonálni.Igen,talán 2x-3x sikerült.Általány dijat fizettem érte.Aztán a Matáv közbe szólt,hogy ezt igy nem lehet! Valamilyen kedvezményt a Matávnál én igénybe vettem,igy már az Invitelt nem is tudtam használni.Jó,hogy kommunikáltak egymással a cégek és nem ütközött akadályba a szolgáltatások igénybe vétele.Egyszer kaptam is felszólitást,hogy fizessek számlát,miután leirtam nem is tudok telefonálni,mire fizessek?!Sőt, kamatosan kértem vissza a pénzemet,még nekik nem tetszett.Na,azóta nem levelezünk!:)

SIKLÓDI MÁRTA, 2008. november 17. - hétfő 18:57

Externet!! Már 6 éve vagyok a Szolgáltatónál.Sokáig minden rendben.Majd rájövünk,hogy nagyon sok pénzt fizetünk egészen alacsony szolgáltatásért.Nosza 2007.XII-ben igazat adnak nekem,és 8000kbps-emeljük a tétet.No persze emelt dijért.De ugy gondoltuk,ezért már megéri.De a valóság más.Rendszeres gond,az ígért sebesség fele sem valósul meg,sőt 2 is alig van. Telefonok sokasága,igérgetések,majd hivatalos mérés,utána externet szerelő felhív/névvel/ és elmondja,fizikailag nem szolgáltatható a szerződőtt sebesség.Át vagyok verve.E-mailek,telefonok, ígéret,hogy jóváíró számla készül és túlfizetésben vagyok.Közben kikapcsolják a net-et,merthogy "tartozom" .újab telefon: visszakapcsolják. A mai napig nincs lerendezve,vicc az egész.

Sanyi, 2008. november 02. - vasárnap 02:50

Az Externetről csak annyit,hogy akinek náluk van internet előfizetése az nem tudja megnyitni egy olcsóbb szolgáltató pl.Businesstel honlapját. Biztos VÉLETLEN!!!!!!!! Több ismerősömet is megkérdeztem és mindenkinél ugyanez a helyzet. Már a tv is foglalkozik az üggyel.

Almási, 2008. október 30. - csütörtök 09:28

A volt Tele2 telefontársaság üzletkötője 2007. őszén a gyöngyösi Tesco előterében megtévesztette nejemet, aki a barátnőivel volt vásárolni, hogy semmi nem változik a szolgáltató terén, marad a T-com, de olcsóbb percdíjakon lehet igénybe venni a szolgáltatást és nejem ennek tudatában aláírt egy nyilatkozato, mire átkerültünk a Tele2-höz. A problémám az volt, hogy nem működöt rendesen a számítógépem és még az előhívószámot aktiválták telefonálni sem tudtunk. Hónapokba telt mire visszakerültem az eredeti szolgáltatómhoz. Most követelnek rajtam 9000ft.visszaállítási költséget, amit nem vagyok hajlandó kifizetni, mivel az egész megtévesztésen alapult.

Zsigáné, 2008. október 29. - szerda 16:54

Kétségbeejtő változás történt az uj T-Home néven meghirdetett telefon-, internet- Tv- szolgáltatások ügyféltájékoztatási rendszerében! Tessék kipróbálni! Idegek kellek hozzá!!!!! Minden menüpontot végighallgattam, de bármilyen kérdésem van, nem boldogulok! Az elérhetőség egyszerűen arra korlátozódik, hogy milyen szolgáltatáshoz melyik gombot kell megnyomni! Véletlenül, fondorlatos módon lehet ügyintézővel szót váltani, de csak annak, akinek van ideje és türelme kapcsolásig várni, aki rögtön közli, hogy nem tud válaszolni kérdésemre. Nem tudják megmondani elérhetőségüket, ahová írni lehetne! Konkrétan a Barangoló Kártya után érdeklődnék, ami a régi rendszerben külön oldaltérképen volt megtalálható. A lap alján oda van írva, hogyha nem találok választ a kérdésemre, írjak, egyetlen helyen nem lehet a piros jelzésre kattintva elérhetőséget találni!! A T-Partner Pont üzletben a telefonos ügyfélszolgálathoz küldenek! Önök tudnak megelégedett ügyfelekről?

Kommentek

liza, 2019. október 22.


Üdvözlet mindenkinek, Liza vagyok, aki magyar vagyok, és csak egy nagyon üdvözlettel sz...

Patika trükk

liza, 2019. október 22.


Üdvözlet mindenkinek, Liza vagyok, aki magyar vagyok, és csak egy nagyon üdvözlettel sz...

Nincs tartozásom, de feketelistán vagyok...

Mr. Richard Cosmos, 2019. október 22.

Szüksége van hitelre? személyi kölcsönök? üzleti kölcsönök? karácsony kölcsön? jelzálo...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés