Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Használhatatlan 3G

K. Georgina, 2008. szeptember 22. - hétfő 14:41
Címkék: szolgáltató, internet, átverés, szerződés, reklamáció, ügyfélszolgálat
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Nos mint kiderult a vodafone 3G-s szolgáltatása nálunk csak kültéri lefedettségű, azaz a kertben netezhetek, vagy megtehetem, hogy kilógatom az usb-t az ablakon, kár, hogy PCMCIA kártyát kértünk anno.


Nekem a megélhetésem múlik azon, hogy legyen normális netem, mivel otthonról dolgozom. Panaszt tettem az ügyfélszolgálaton, ahol kértek öt időpontot, amikor csatlakoztam, hogy kivizsgálják a sebességet. Megadtam. Erre azt a választ kaptam, hogy ezekben az időpontokban nem voltam az internetre csatlakozva. Hát igen, a sebesseg valóban olyan volt, ami alapján ez úgy tűnhet... A cég szerint a GPRS átlag sebessége 50-60 kbps, ehhez képest nálunk a max. 10 kbps az elérhető 3G-vel, de van, hogy hosszú orákon keresztül 1 kbps sincs!!!! A szolgaltatót kértem, hogy közös megegyezéssel bontsuk fel a szerződest - merthogy én semmi szín alatt nem mondhatom fel, ez is eleg furcsa és szerintem törvényellenes -, de ő nem enged, mert az ASZF-jében ő leírja, hogy 1 kbps-t garantál csak a 3G-s szolgáltatásnál. És ő sajnálja, hogy én az állásomat, a megélhetésemet veszítem el az ők 5000 forintos havidíjas szolgáltatása - illetve nemszolgáltatása - miatt, de ez van. Dögöljek meg. Vagy fizessek egyszerre két szolgaltatásért, merthogy kiderült, hogy a T-Mobilenak - mivel néha az ő szolgaltatásához tudok csatlakozni, ami vicces - ebben a hazban atlagosan 800 kbps-os internete van.

Megkérném a tisztelt fogyasztovédelmet, hogy írassa az országgyűléssel elő, hogy amikor valaki egy szolgáltatást meghirdet, akkor a minimum vállaltakat is nagybetűvel fel kelljen tüntetni, illetve ne engedje ezeket a monopol helyzetben lévő multikat olyan szerződeseket aláíratni az ügyféllel, ami felmondhatatlan. Megjegyzem, ki kellett vernem a balhét, hogy az ASZF-et postan megküldjék - kb. 3 hete volt, azóta sem kaptam meg -, illetve furcsállom, hogy a húszmilliós lakás adás-vételi szerződesünk, ami a speciális - nagyon nagy körültekintést igénylő - helyzet miatt öt oldalasra sikerült, még mindig csak tizede az ötezer forintos (hűségidő alatt összesen 120.000 forintos) szolgáltatási értékű szerződés ASZF-jének. A szerződes maga több, mint öt oldal. Ez vihogságos. Ebből látszik, hogy nem tisztességes feltételekkel jatszanak. Egy tisztességes szerződésnek és a mellékleteinek még atomreaktor építés esetén sem kell ilyen bőnek lenni.

Forrás: AFP/Photos

Utolsó csepp?

Ha a Vodafone-nak tényleg az én ötezer forintomra van szüksége - pedig nem is szolgáltat érte -, akkor cseréljen managmentet, mert ez röhej.

K. Georgina
Egy palimadár, aki többet tuti nem ír alá semmilyen hűségnyilatkozatot - már ha hagyják a szolgáltatók...


További olvasói vélemények a témában:

-Értékesítettek nekem egy mobilinternet Vodafone csomagot. A szolgáltatás nulla, élvezhetetlen, lassú! Nem hajlnadók felbontani a szerződést csak hetvenezer forint ellenében. Milyen dolog ez? Csaba

-Vodafone usb modem!!! Átverés, mert csak pesten megy, vidéken (ahol árusítják mint mobil internetet, mondván, hogy milyen jó) közben úgy hivják hogy tetünet, mert például a startlap fél óra, ha egyáltalán beadja a kivánt oldalt. Átverés az egész. Mikor reklamáltam, azt mondták hogy fizessek ki hatvanötezer forintot és akkor megszűntetik az előfizetésemet. Most két évig havi ötezer a semmiért. Vigyázzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!! K. Ferenc
 
-Vodafone! Van ún. 1 forintos készülékre vásárlási lehetőség bizonyos tarifacsomagokhoz. Az nem elég, hogy a "mocsok ügyféllel" előre kifizettetik a következő havi számlát (egy pillanatot nem voltál ügyfél), még a választható 1 forintos telefonokért is 10-10 ezer forint ún. letétet kell fizetned és majd három hónap múlva jóváírják a számládon! Gusztustalan. Talán a több tízezer nem kamatozhatna nálam? Mellesleg két év hűségnyilatkozat, meg minden egyéb megkötés, ráadásul még nem is ér ennyit a legtöbb opciós készülék... B. Zoli
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Barna István Elemér, 2013. március 08. - péntek 00:40

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Most sikerült lemondanom a vodafon usb modemes internetszolgáltatását. Rendkivűl primitív, korszerütlen adminisztrációja és a szolgáltatás szinvonala miatt nem tartok rá igényt a továbbiakban. A telefonos szolgáltatókkal kapcsolatos jogos panaszok forrását az egykori MATÁV által bevezetett és azóta is szokásjogon működtetett - a hiánygazdaságból fakadó - a fogyasztók kiszolgáltatottságát természetesnek tartó trükközési mechanizmusoknak köszönhetjük. Ideje lenne teljesen szabaddá tenni a hirközlési szolgáltatások piacát Magyarországon is.

DodyG, 2009. július 11. - szombat 07:32

Sziasztok! :)) Elnézést, hogy talán én vagyok az egyetlen, aki most pozitív kritikával él... Jelenleg Vodafone-os mobilnetem van, de nem előfizetéses, hanem csak mezei telefonos, és feltöltőkártyás. Csak ez a lehetőségem adott nekem is a lakomban a netezésre, semmi más, ellenben minden mobilszolgáltatót kipróbáltam már. A tapasztalatom az, h a Voda elég korrekt az adat-mérésben is, a számlázásban is. Igaz, h nem gigabájtos csomagokat vettem, hanem 100 megásat, mh az a legolcsóbb, és mivel csak egy netes játékkal játszom, levelezek, és néha frissítgetem a rendszert, így ez is elég. Eddig akkor volt csak gondom a nettel, amikor szavazgatni kellett a villalakókra, az IQ-tesztnél, és amikor vihar van, vagyis inkább csak szélvihar. Na, ilyenkor nekem is eléggé elmegy a netem... De ez természeti "katasztrófa":)), még a szavazásos túlterhelés is, legalábbis megértem, bár mivel nem nagyon nézem a magyar TV-t, így kissé nehezen jön le néha a lassú net oka..:))) Próbáltam komolyabb kapcsolatot is elérni telefonnal, de nem sikerült, bár lehet, h nem automatikusan vált át 3G-re, még ha preferált 3G van is beállítva... Szóval ez az én véleményem, nem vitatkozván a többiek negatív véleményével. Ellenben a Voda az egyetlen, aki szól, ha megközelítettem a mega-határt, illetve ha lejáróban van a 30 nap, ami a szolgáltatás időkorlátja, és épp nincs pénz a kártyámon. Ezt nem teszi egyik mobilszolgltató sem, ők csak kikapcsolják, és kész... A másik, ami miatt írok, az a DigiTV. Anyuéknál is Digi van, nálam is az van, és eddig azon kívül, hogy valamiért nem tudom elintézni, hogy az átutalás működjön a csoportos beszedéssel, nincs rájuk sem panaszom. Bár nálam ebben, mint sok minden másban is, macera van: ugyanis ahol a DigiTV-m van, ott csak élek, vagyis tartózkodom, a számlázási cím az más, ez okozott kis fejtörést, és lehet, ez az oka annak is, h nem akar nagyon menni az utalásos dolog, de megyek elvileg kedden, intézkedni, utána majd 7végén jövök, és elmesélem, sikerült-e... Mindenesetre miután a parabolámat eléggé hónapok múltán szerelték fel /itt szintén én is erősen ludasmatykó voltam..:)))/, nincs panaszom. A harmadik, az sajna, a UPC. Nos, velük meggyűlt kissé a bajunk, egy bizonyos telefonos nem csomag, hanem díjcsomagmittoménmi okán. Ugyanis ez nem vonal volt, hanem csak egy kiegészítő a jelenlegi telefonvonalunknál, így hiába mentünk be személyesen az irodába, ott nem látták a rendszerben, ezért az ottani telefonon fel kellett hívni egy telefonos ügyintézőt, aki felvette az adatokat, és ennyi kis malőr után a többi dolog, mint határidőre szerződésbontási papír, hasonlók, meg is voltak... De mindezeket csak azért írtam le, hogy azért létezik olyan, hogy rendben mennek a dolgok..:))) Bár, mint mindennel, a műszaki dolgokkal vannak még problémák: amikor pl a Vodánál vmiért nincs net, akkor felhívom a Vodás telefonomról, amivel netezek, az ügyfélszolgákat, és utána, ha nem kapcsolják is őket, szinte azonnal megjavul a net! Ezt nem tudom, miért van, de eddig kb 3x bejött. Illetve talán még egyet említenék: a kispesti Kossuth LAjos utca sarkán lévő Vodás boltban mindíg teljesen pontosan, részletesen, értelmesen, a hülyeségeimet is elviselve szolgáltak ki. A nettel kapcsolatban is elmagyarázták a dolgokat, amit nem értettem, ill beszéltek is az ügyfélszolgákkal amikor épp olyan bajom volt. Ezt csak azért emeltem ki, hogy a kis boltokban lévő eladók lehet, jobban tájékozottak vagy talán türelmesebbek, érdemes ott érdeklődni, szerződni... Köszönöm a figyelmeteket, remélem, azért ez legalább 1 kis enyhülést hoz a nyári kánikulára..:))) Mindenkinek további sok sikert, és élő, jó szerződéseket kívánok, betartott ígéretekkel: Dody :)))

Imrus, 2009. február 18. - szerda 07:17

Nekem( eddig) jól működik a 3G-s internet, a számlázás is korrekt. Eddigi ügyeim intézésével sem volt gondom.

I.L., 2009. január 06. - kedd 09:09

A Vodafone minden szolgáltatása elmarad bármelyikétől Magyarországon! Ezzel mindenki tisztában van.... Tényleg több mint nevetséges ez az állandóan ingadózó, de inkább lassú 3G-s internetezés is. Ez 0-300Kbyte/sec között mozog, de mint az elöbb említettem inkább ... (30-100 KByte/sec) ami a használatkor 95 %-kor elérhető sebesség. Ezzel sincs baj, mert tényleg "bárhol" tudsz netezni! A baj az, hogy ne a sebességet reklámozzák, hanem inkább a lehetőséget az internetezésre! Mindenki másképp nézne a Vodafonra. De így csak egy aljas .... stb... cég jut eszébe mindenkinek aki sajnos már az ügyfele. Nekem hamarosan lejár a 3G több mint nevetséges szolgáltatása. Értelemszerű, hogy váltani fogok. A sok panaszos pedig nem is létezne, ha a reklám másról szólt volna, nem a sebességről. Persze, lehet hordozni.... Őszintén! Az év hány napján nem otthon használod a netet?????? Mind1 Aljas Vodafone !!! Congratulations !!

A. Tünde, 2008. október 29. - szerda 12:11

Rendeltünk T-onlinetól egy laptop+internet előfizetést. kb 1,5 hónap múlva kaptuk meg a laptopot, amit futár hozott ki. De sajnos a laptop használhatatlan volt. Visszaakartuk adni,mert 72 órán belül voltunk, de azt mondták, nem rájuk tartozik, vigyem szervizbe. A szervizben is azt mondták, nem rájuk tartozik. Tudomásom szerint kapnunk kellett volna egy cserekészüléket, de ez nem történt meg. Ide-oda küldözgettek a vadiúj laptoppal. Végül a szervizben hagytam, hogy történjen már valami. Ez kb 2 hét míg elkészül. Hát ennyit a T-Mobil-Onlineról vagy hogy is hívják. Ennyire korrektek!!!!!

F. Gyula, 2008. október 28. - kedd 13:27

Egy éves határozott idejű szerződést kötöttem az Externet szolgáltatóval.Előre egy összegben kifizettem az éves ADSL szolgáltatás díja.A szerződés lejárta előtt E-mailben közölték,hogy szerződés lejárta után csak kb. dupla tarifáért tudnak szolgáltatni,kérem-e?Gyorsan válaszoltam,hogy nem és a továbbiakban nem kívánok ügyfelük maradni.Ennek ellenére továbbra is úgy tekintenek mint ügyfelet és küldözgetik a fizetésre felszólító E-mailjuket. Hét db e-mailt,faxot,1db ajánlott levelet,56.próbálkozás után ügyfélszolgálatuknál megerősítettem azaz előbbi kérésemet. Kérdezem, hogy mit kellene még csinálnom? Kíváncsian várom válaszukat.

P. S. Ilona, 2008. október 28. - kedd 12:11

Édesanyám 2008.ápr. 5-én megrendelte a Digi Tv szolgáltatásait, amit 4-6-hét vállalási idővel vállalt is a szolgáltató. (?) Azóta többszöri érdeklődésre sem történt semmi. Eltelt hét hónap és még a fülük botját sem mozdítják. Pedig 2 db. megrendelést adtak le, két család részére. Kíváncsian várom, hogy a tegnapi írásbeli reklamációnkra történik-e valami. Nem értem miért reklámozzák magukat, ha teljesíteni nem tudnak?

Katona Georgina, 2008. október 21. - kedd 08:57

Kedves Lazac. Köszönöm, de sajna nálunk a GPRS pont olyan, mint a 3G... tehát hiába állítgatom. A mobilinternetnek pedig Mo.-on kevésbé az a lényege, hogy cipeld, hanem inkább az, hogy fejlett kis országunkban, a vezetékkel be nem hálózott területek lefedése történjen meg. Mi az üzletben elmondtuk, hogy a vezetékes hálózatot szolgáltató tévedése miatt vagyunk itt és hogy nekünk adott hely, adott pontján van szükségünk netre. És igen, nem néztem meg a neten a lefedettségi térképet, mert nem volt netem. :D de a hölgy az üzletben megnézte és azt mondta van - utólag derült ki, hogy csak GPRS -, én ostoba pedig hittem neki. ÉS VÉGÜL A CSODA: miután minősíthetetlen levelet küldtem a vodafone-nak - ha nem lettek volna ekkora sügerek, még szégyellném is magam a hangvételért -, hogy hiába nem igazolták le az 5 időpontot írásban, telefonon megerősítették, így ők nem felelnek meg a saját ÁSZF-jüknek, tehát szerződés vége a következő számlazárásnál. és erre ezt kaptam vissza: Tisztelt Katona Georgina! Köszönjük visszajelzését! Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérjük! Ügyfélmegtartó csoportunk munkatársaival az előfizetői szerződése felbontásával kapcsolatosan egyeztettünk, melyről az alábbiakban tájékoztatjuk. Az ügyintézés miatt kérjük, szíveskedjen befáradni márkaképviseletünkre a szolgáltatás használatához szükséges eszközzel és annak tartozékaival, dobozával, a hozzátartozó dokumentumokkal, és munkatársaink díjmentesen felbontják előfizetői szerződését! A feltételes kedvezmény befizetésétől egyedi elbírálás alapján eltekintünk. Szíves megértését és együttműködését köszönjük! Tisztelettel: Nagy Ágota Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport hihihihihi tehát uszkve 9 hónapot kellett hozzá küzdenem, de sikerült. A T-Mobile-tól nem veszünk készüléket, találtam a neten egy használtat 10,000 Ft-ért és hűségnyilatkozat nélkül fogok szerződni velük. Persze nagyon bízom benne, hogy úgy fog működni, ahogy eddig működött, mikor valahogy tudtam rá csatlakozni. Sok sikert nektek is és baloghgabornak őszinte részvétem, el tudom képzelni a helyzetet, majdan egyszer én is világvégére szeretnék költözni, de azt hiszem én lemondok inkább a netről... :)

delondongo, 2008. október 08. - szerda 23:30

Multik átverhetnek minket? Sajnos úgy tünik igen. Pedig it szerzödö köt szerződést egy másik szerződővel. Amelyik fél hibádzik, azé a felelőség akár fogyasztó akár szolgáltató. Ez ilyen egyszerű. Az 50 oldalas szerződések apróbetűs részeire a legtöbb helyen nem is adnak időt átolvasni, adják a saját tollukat, igen elfoglaltnak sietősnek tünnek mint az átfestett ló kupece és csak egy kanyarintás és megpecsételődött a deal, ami lehet hosszú időn át befolyásolja anyagi helyzetünket, eseleg citromért fizettünk. Ha velem történik ilyen - megesett már - és nem voltam biztos benne nem vernek-e át voltam olyan "pimasz" az aláírásom után még beszúrtam a következőket-a szóban előadottakat jóhiszemüleg vettem és úgy magamra mint a szolgáltatóra nézve ezt kötelezőnek tekintem-utánna dátum aláírás. Ezzel még akkor sem pereltek, ha visszaléptem - persze ez csak olyan extrém esetekre áll ahól tényleg csak a hittre és bizalomra alapozhatunk mivel nem tudhatjuk előre mi van a Jack in the Box-ban.

winter19, 2008. október 08. - szerda 14:58

Én a Pannonnal jártam hasonlóan mobil internet ügyben. Két év hűségnyilatkozat, havi 5990 Ft. kb . fél évig működött a telepítési helyén, féléve akadozik. Reklamációk, félórás telefonok, díjkedvezmény 2 hónapra, tovább akadozik, 120 Ft-os csekkezelési díj azért kivetve. És még csak annyit sem mondanak, elnézést. Winter


1 2

Kommentek

Mr. George Anderson, 2020. május 30.

Sürgős kölcsönt keres? Megtagadták-e hitelét a bankjától vagy bármely pénzügyi vállalkoz...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Mr. Dékány Endre, 2020. május 30.

Szüksége van hitelre az adósság megszilárdításához? Szüksége van kölcsönre vállalkozás...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

Mária Ádám, 2020. május 28.

A nevem Mária Ádám, magyar, egyedülálló szülő, mielőtt a férjem meghalt, annyi adósságot...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

LÉGY TRENDI!

Abercrombie@Fitch, Hollister, Stance, Oakley márkák webáruháza