Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Tényleg ennyi?

Henrietta, 2008. július 01. - kedd 14:31
Címkék: szolgáltató, telefon, átverés, szerződés, reklamáció, díj, kábeltévé
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Az fel sem merült a szolgáltatóban, hogy a szerződésben foglaltak esetleg őt is kötelezik annak betartására. Hogy nem csak ígérgetni kell, hanem az ígéreteket betartani is, főleg, ha szerződésbe foglaljuk. Ezek szerint a szerződés csak a fogyasztót kötelezi?


2008. februárjában többszöri alkalommal felkeresett minket a T-kábel egy ajánlattal, miszerint kétszáz forint havidíjért adnak nekünk vezetékes telefont. Többször rákérdeztünk, utoljára az üzletkötőnél (akivel 02.22-én végül megkötöttük a szerződést): tényleg ennyi-e? Minden alkalommal biztosítottak róla, hogy nincs tévedés, ez ennyi. Az üzletkötő még el is magyarázta, hogy lám a szerződésben benne van, hogy kapunk 2200 forint kedvezményt a 2400 forint/hó alapdíjból, vagyis kétszáz forint/hó marad.

Megnyugodva aláírtuk a szerződést, vásároltunk egy nem túl olcsó telefont, és megosztottuk az új számunkat az ismerősökkel. Az első számlával érkezett a meglepetés. A 200 forint helyett 1200 forintos alapdíj állt a számlán. Gondoltam, csak elírás lehet, és bíztam benne, hogy telefonon megbeszélhetjük, és javítják a hibát. Naív elképzelés volt. Az ügyfélszolgálatos úr tájékoztatott, hogy valóban igazam van, azonban Ő nem tehet ebben az ügyben semmit. Fáradjak be a Sugárba személyesen. Egy nap szabim ráment :( ) Itt megtudhattam, hogy mégiscsak tévedés történt, nekünk nem jár ez a kedvezmény, csak akkor, ha előfizetünk egy havi 2000 fointtal drágább kábeltévé programcsomagra.

Erről persze egy szó sem állt a szerződésben, amit természetesen felmondanak, vagy fizethetjük az 1200 forintos havidíjat, esetleg kérhetjük a drágább programcsomagot. Az fel sem merült, hogy a szerződésben foglaltak esetleg kötelezik a szolgáltatót is annak betartására. Hogy nem csak ígérgetni kell, hanem az ígéreteket betartani is, főleg, ha szerződésbe foglaljuk. Ezek szerint a szerződés csak a fogyasztót kötelezi?

Jelenleg van egy szerződésem egy éves hűségnyilatkozattal, ami csak rám érvényes? Most van egy drága telefonkészülékünk. Időközben rengeteg helyen meg lett adva telefonos elérhetőségünk, és ha nem akarunk bonyodalmat, akkor fizetünk? Azóta több olyan információhoz jutottam, hogy nem egyedi az esetünk. Ebből arra következtettünk, hogy szándékos félrevezetés történt. Cégpolitika: tíz emberből kilenc úgyis fizetni fog?
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Henrietta, 2008. augusztus 11. - hétfő 16:52

A fenti történet folytatása: A cikk megjelenését követő két napon belül megkeresett a T-kábel képviselője, és kártérítésül a szerződésben foglalt kedvezményen felül további 20% kedvezményt ajánlott. Ezt azóta írásban is megerősítették. Tehát van értelme kiállni az érdekeinkért. Javaslom mindenkinek, akivel hasonló történt, hogy ne hagyja annyiban a dolgot.

Kommentek

Mr. Dékány Endre, 2018. június 21.

Sürgős hitre van szüksége (alapok)? Ha igen, további információért forduljon hozzánk e-mail...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

Lisa Scott, 2018. június 20.

Jó napot mindenkinek,
A nevem Lisa Scott, azt szeretném használni ezt a médiumot, hogy me...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

macus lil, 2018. június 17.

Tisztelt Hölgyem / Uram
Örömmel tudom tájékoztatni Önt arról, hogyan lehet kölcsönö...

Nincs tartozásom, de feketelistán vagyok...

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés