Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Bosszantó T-online ajánlat

Oláh Attila, 2008. május 29. - csütörtök 15:30
Címkék: átverés, szolgáltató, internet, telefon, reklamáció, reklám, hirdetés, ügyfélszolgálat
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A szolgáltató közölte, hogy az ajándékok december 23-án elfogytak. A dolgban csak az a fura, hogy különböző médiumokban még mentek a reklámok, sőt, a T-online saját honlapján is hirdette "bosszantóan jó ajánlatát" még 2008. január harmadikán is!


Tavaly, december 21-én este keresett fel telefonon a T-online ügyfélszolgálata egy "bosszantóan jó" ajánlattal. Mint régi T-Com ügyfélnek felajánlották, hogy ha ADSL internetet rendelek tőlük, egy éves hűségnyilatkozattal, úgy ajándékot kapok. Én egy Olympus mju 820-as fényképezőgépet választottam. Közölték, hogy a létesítést követően ajándékomért az online ügyfélszolgálaton is regisztrálnom kell. A modemet december 27-én küldték ki, a belépési azonosítókat pedig december 28-án kaptam meg telefonomra.

Megpróbáltam belépni a rendszerbe, de a "megadott e-mail cím és jelszó páros nem megfelelő" szöveg miatt nem sikerült. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, de nem tudtak segíteni, közölték, majd levélben megkapom, és próbálkozzak azzal. Nem vártam a postásra, hanem bementem egy T-pontba, ahol elismerték, hogy a jelszó nem jó, azonnal írtunk újat, és tizenöt perc múlva otthon már működött is a belépés, az ajándék regisztráció viszont már nem, mert az ajándékok elfogytak!

A T-online közölte, hogy az ajándékok december 23-án elfogytak. A dolgban csak az a fura, hogy különböző médiákban még mentek a reklámok, sőt, a T-online saját honlapján is hirdette a bosszantóan jó ajánlatát még 2008. január harmadikán is! Végülis a T-online hibázott, amikor rossz azonosítót kaptam és olyan akciót hirdetett ami nem valós. Mégis, az egyébként ötvenezer forintos fényképezőgép helyett sem a reklamációmat nem fogadták el, de elnézést sem kértek, illetve semmilyen kompenzációt nem ajánlottak fel (például számlajóváírást).

Bosszantóan jó ajánlatukkal hány ügyfelet vertek át? Mindenesetre panaszomat a Gazdasági Versenyhivatalhoz a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz és a Hírközlési Fogyasztói jogok biztosához is elküldöm, hogy a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat, és a vásárlók megtévesztése ne folytatódhassanak. A károsult, illetve becsapott ügyfelek megkaphatnák a beígért dolgokat, a szabály ellen vétő "szolgáltatók" pedig méltó, több tízmilliós büntetésüket.


Gyanítom, hogy ilyen átverések a EU alapító tagállamainak fogyasztóinál már nem fordulhatnak elő. Ha bárki tud hasonló esetekről, kérem szóljon hozzá, és írja meg véleményét az emlegetett szolgáltatóról. Köszönöm.
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

aaa, 2008. május 29. - csütörtök 17:33

A reklámokban egyértelműen benne volt, hogy amíg a készlet tart, azaz hogy nem garantált az ajándék. Persze a reklámozást le lehetett volna állítani, mikor elfogytak a termékek, de Önön már az sem "segített" volna, elvégre még előtte rendelte meg. Ez sajnos benne van a pakliban.

Kommentek

Mária Ádám, 2019. május 24.

A nevem Mária Ádám, Magyarországról, egyedülálló szülő, mielőtt a férjem meghalt volna, ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Bereczk János, 2019. május 20.

Úgy látszik, nem találtak egy tollat, vagy valakit, aki leírja, miről is van szó! Én
m...

Fatüzelésű otthonok és a szálló por

Ferenc, 2019. május 18.

A fasznak kell felrakni olyan linket ami nem mukodik:http://www.parkonet.com/hun/hun/magazine/conten...

Interaktív térképen a fővárosi parkolási zónák

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés