Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Bosszantó T-online ajánlat

Oláh Attila, 2008. május 29. - csütörtök 15:30
Címkék: átverés, szolgáltató, internet, telefon, reklamáció, reklám, hirdetés, ügyfélszolgálat
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

A szolgáltató közölte, hogy az ajándékok december 23-án elfogytak. A dolgban csak az a fura, hogy különböző médiumokban még mentek a reklámok, sőt, a T-online saját honlapján is hirdette "bosszantóan jó ajánlatát" még 2008. január harmadikán is!


Tavaly, december 21-én este keresett fel telefonon a T-online ügyfélszolgálata egy "bosszantóan jó" ajánlattal. Mint régi T-Com ügyfélnek felajánlották, hogy ha ADSL internetet rendelek tőlük, egy éves hűségnyilatkozattal, úgy ajándékot kapok. Én egy Olympus mju 820-as fényképezőgépet választottam. Közölték, hogy a létesítést követően ajándékomért az online ügyfélszolgálaton is regisztrálnom kell. A modemet december 27-én küldték ki, a belépési azonosítókat pedig december 28-án kaptam meg telefonomra.

Megpróbáltam belépni a rendszerbe, de a "megadott e-mail cím és jelszó páros nem megfelelő" szöveg miatt nem sikerült. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, de nem tudtak segíteni, közölték, majd levélben megkapom, és próbálkozzak azzal. Nem vártam a postásra, hanem bementem egy T-pontba, ahol elismerték, hogy a jelszó nem jó, azonnal írtunk újat, és tizenöt perc múlva otthon már működött is a belépés, az ajándék regisztráció viszont már nem, mert az ajándékok elfogytak!

A T-online közölte, hogy az ajándékok december 23-án elfogytak. A dolgban csak az a fura, hogy különböző médiákban még mentek a reklámok, sőt, a T-online saját honlapján is hirdette a bosszantóan jó ajánlatát még 2008. január harmadikán is! Végülis a T-online hibázott, amikor rossz azonosítót kaptam és olyan akciót hirdetett ami nem valós. Mégis, az egyébként ötvenezer forintos fényképezőgép helyett sem a reklamációmat nem fogadták el, de elnézést sem kértek, illetve semmilyen kompenzációt nem ajánlottak fel (például számlajóváírást).

Bosszantóan jó ajánlatukkal hány ügyfelet vertek át? Mindenesetre panaszomat a Gazdasági Versenyhivatalhoz a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz és a Hírközlési Fogyasztói jogok biztosához is elküldöm, hogy a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat, és a vásárlók megtévesztése ne folytatódhassanak. A károsult, illetve becsapott ügyfelek megkaphatnák a beígért dolgokat, a szabály ellen vétő "szolgáltatók" pedig méltó, több tízmilliós büntetésüket.


Gyanítom, hogy ilyen átverések a EU alapító tagállamainak fogyasztóinál már nem fordulhatnak elő. Ha bárki tud hasonló esetekről, kérem szóljon hozzá, és írja meg véleményét az emlegetett szolgáltatóról. Köszönöm.
 

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

aaa, 2008. május 29. - csütörtök 17:33

A reklámokban egyértelműen benne volt, hogy amíg a készlet tart, azaz hogy nem garantált az ajándék. Persze a reklámozást le lehetett volna állítani, mikor elfogytak a termékek, de Önön már az sem "segített" volna, elvégre még előtte rendelte meg. Ez sajnos benne van a pakliban.

Kommentek

pluscredit, 2019. augusztus 22.

Jó reggelt kívánok.
Pénzhitelekre volt szükség az egyének között, hogy megbirkózzan...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

pluscredit, 2019. augusztus 22.

Jó reggelt kívánok.
Pénzhitelekre volt szükség az egyének között, hogy megbirkózzan...

Kétszázezres hitelből hatszázezres tartozás

Valeria Marco, 2019. augusztus 21.

A nevem Valeria Marco, 6 hónappal ezelőtt vállalkozásom összeomlott, nem reméltem, hogy újra ...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés