Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!


Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Üdülési jog - jól ráfizettünk!

MTI, 2008. május 22. - csütörtök 15:33
Címkék: utazás, vendéglátás, átverés, reklamáció, szerződés, díj
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Sajnos, aláírtuk a szerződést, és megkaptuk az üdülést tulajdonképpen tíz alkalomra egy vagyonért. Évente harminchatezer forint karbantartási díjat kell fizetnünk, és mondanom sem kell, hogy azóta elérhetetlen a menedzser.


Tisztelt Szerkesztőség!

Sajnos, azt kell mondanom és írnom, hogy tanult ember létünkre, teljesen bedőltünk egy olyan cégnek, aki üdülési jogokat árul. Már nem tudjuk, hogy honnét tudnánk segítséget kérni, hogy egy kicsit javítsunk az átvert helyzetünkön. Kérem Önöket, hogy ha van ötletük, akkor osszák meg velünk!

Forrás: MTI

Tavaly nyáron elmentünk egy előadásra, amit a budapesti Worl Travel Holding szervezett, és a sárvári Park Inn Hotel apartmanjait kínálta. A bemutatófilm levetítése után egy horribilis összeget mondtak az üdülési jogra, ami húsz évre (!!!!!!) szólt csak, és mi nem akartunk ebbe belemenni.

Na, akkor ült le közénk a menedzser (úr), és azt ajánlotta, hogy 1.350.000 forintért megkapjuk az apartmant minden páratlan évre (!), de van még két szenzációs ajánlata:


1. Egész évben, ahányszor csak akarunk, elmehetünk a hálózatban részvevő hotelekbe napi 3.500 forint/apartman áron!
2. Kiadják a hetünket három éven keresztül (51.hétre szól) a Neckermann-on keresztül, 350-400 ezer forintért. Erről írtunk egy szerződést, amit ő is, és mi is aláírtunk, de elvette, hogy elküldi az utazási irodának aláírásra, és onnan megkapjuk pár héten belül.

Belföldön évente kétszer-háromszor is utazgatunk, üdülünk. Ezért, vagy épphogy ezért kellett volna hitetlenkedünk?! Nagyon megtetszett az a két plusz ajánlat.

Sajnos, aláírtuk a szerződést, és megkaptuk az üdülést. Tulajdonképpen tíz alkalomra (20 év/2) kaptuk meg egy vagyonért. Évente 36.000 forint karbantartási díjat kell fizetnünk, és mondanom sem kell, hogy azóta sem telefonon, sem e-mailban, sem semmilyen formában nem tudjuk elérni a menedzsert. Szóval húsz évre előre vettünk tíz alkalmas üdülést, és fizetünk ezért 2.000.000 forintot!

Már lassan egy éve dühöngök, mérgelődök, hogy hogyan lehettünk ennyire hiszékeny hülyék, egy rakás pénzünk bánja, és az a rossz érzés van bennünk, hogy így átvertek!!

Illusztrációként íme néhány hasonló, szerkesztőségünkhöz érkezett levél: 
Férjem vásárolt üdülési jogot Hévízen. Oda utaztunk, hogy igénybe vegyük. Hatalmas csalódás ért bennünket, a négycsillagos szálloda melyben mi üdülési jogot vettünk, egy nagyobb családi ház. A szoba a szerződésben "kiszolgáló személyzeti szobaként" van feltüntetve. Nem elég, hogy semmiféle személyzet nem tartózkodik ott, de csak a helyszínen derült ki, hogy a mi szobánk maga a személyzeti szoba, ami "Tetőtér 2."-nek lett elnevezve. Én mozgáskorlátozott vagyok, ezt a vételkor is elmondta a férjem. Mitől négycsillagos egy szálloda és kik minősítik annak? Gondolom, hogy az ár is ennek fügvényében állapítható meg. Tisztelettel, L. Z.
 Én is vásároltam TS üdülői jogot. Ez az üdülési forma - különösen magyar viszonylatban - a tisztességtelen haszonszerzés klasszikus esete. Azok az üzletemberek, akik ezzel foglalkoztak (és foglakoznak még mai napig is), meggazdagodnak és a bírságokat - a bérlők terhére - könnyedén ki tudják fizetni. (Ránk terhelik!) Ezen nem lehet csodálkozni! Egyetlen társadalom sem volt, és jövőben sem lesz jótékonysági intézmény! Nagyon drágán meg kell fizetni a tanulópénzt! Azt javaslom mindenkinek, hogy az ilyen típusú ügynököket messziről kerüljék el, ájánlataik a tisztesség fogalmatól olyan messze vannak, mint Makó Jeruzsálemtől. Nagyon örülnénk, ha legalább ennek az igazságtalanságnak valamilyen formában elejét tudnák venni. Arról nem is beszélve, hogy a pénzünket vissza szeretnénk kapni! Tisztelettel: Zs. L., megkárosított.
 Üdülőhasználati jogot vásároltunk a World Travel Holding közvetítésével. A szerződéskötés előtt mindenre igéretet kaptunk, hogy felkínálhatjuk üdülési hetünket eladásra ami három alkalom után fedezi a befektetésünket (ami kölcsönből lett befizetve). Nívós csere lehetőségekről áradoztak, hogy Ők elintézik. Ezek után alig lehet őket utolérni: idegesen mentegetőznek, és nem intéznek semmit! Nemhogy magára hagyták az embert, de rossznéven is veszik, ha az ember számonkéri tőlük az igéreteket! Sz. Gy.

 Tavaly novemberben a zalakarosi Vital Hotelbe fizettünk be a párommal egy telefonos ügynök révén, elég kedvező áron. A feltétel egy három órás előadás meghallgatása. Az erőszakosság enyhe kifejezés, arra, ami ott lezajlott, és aminek az eredménye egy üdülőhasználati szerződés ötvenezer forint előleggel. Mivel visszamondtam, a pénz ugrott, és örülhetek ha ennyivel megúszom. Ha csak egy olvasó társam tanul ebből, akkor nem írtam hiába. Panni

Ehhez a cikkhez nem lehet hozzászólni.

Fókuszban a fogyasztóvédelem és a reklámjog - Mikor büntet a GVH?
DM-kampányok és a reklámtörvény
Jelentkezzen konferenciánkra!

Kommentek

András, 2014. október 25.

Mai nap folyamán én is kaptam hasonló email-t ami gyanús volt számomra mert fél évvel ezelőt...

Nigériai csalások: még mindig lesik hirdetéseinket

Trencsenyi Mihaly, 2014. október 24.

Az addig oke hogy raszorultam sajat hibaim miatt erre a feltoltokartyas izere, de valaki arulja mar ...

Villanyóra feltöltés hírlapüzletekben is

Tringer Ferencné, 2014. október 23.

Ez a derékalj nem való semmire. Nem szabad ilyen házalóktól és bemutatós cégektől vásárol...

Hazudott a gyógyhatásról az Aranyasszony Kft.

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Lássunk világot!
Taxidermia Taxidermia Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés