Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Sarokhagyó női csizmák

samaritanus, 2008. január 30. - szerda 15:15
Címkék: tartós, átverés, vásárlás, reklamáció
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Röviddel vásárlás után a cipész asztalán kötnek ki a női lábbelik, de "nem baj, mások is jártak így". Milyen csizmát árulnak boltjaink, hogy már az első használatkor felmondják a szolgálatot?


December elején lányom a diákmunkájából kapott fizetéséből vásárolt magának egy pár piros színű bokacsizmát a Miskolc, Széchenyi u. 83. alatt lévő RK Divatház üzletében. A bokacsizma nem volt drága, ára mindössze: 3650 forint volt. Márkáját illetően nem tudom leírni, de dobozán a Cellina felirat olvasható.

Forrás: samaritanus
Nagy örömmel mutatta nekem szerzeményét és még aznap felvette, mert a munkájához, egyenruhájához volt szükséges a piros csizma. Sajnos öröme nem sokáig tartott, mert legnagyobb meglepetésemre, alighogy elment dolgozni még egy óra sem telt el haza kellett jönnie, lábbelit váltani. Elmondta, alighogy elkezdte a munkát a csizma egyik sarka (jobbos) levált. Kénytelen-kelletlen a csizmát le kellett vennie mert funkcióját nem töltötte be. Én azonnal kérdőre vontam: - Hol a blokkja, visszavisszük! El kezdtük keresni, se a dobozban, se a nylon -reklámszatyorban nem találtuk. Sajnos a bizonyíték, amivel valamit kezdhettem volna nem volt sehol. Kérdésemre, a lányom azt mondta: - Nem emlékszem rá, hogy adtak-e blokkot. Nagyon elszomorodtunk mind a ketten. Azt gondoltam, elviszem a cipészhez, mert annyit megérne. A cipész nem biztatott, mert már találkozott hasonlóval és nehezen, vagy egyáltalán nem javítható. Végül a cipész nem tudta megjavítani, de elmondta - talán vigasztalásul -, hogy mások is jártak így, mert hozzá pár napja hoztak ugyanilyen csizmát feketében, és elmondták, hogy ők visszavitték, de a blokkon teljesen más szerepelt, mint aminek kellett volna.

Megjegyzem ezek után, hogy a lányom mást is vásárolt, (pld. Harisnyát) és annak a terméknek a blokkját megtaláltuk, csak a csizmáét nem. Lehet, hogy nem adtak blokkot, vagy talán letették a pénztárgép mellé és a gyermekem otthagyta, vagy elkallódott. Ez az eset sajnálatos, de milyen csizmát árulnak boltjaink, hogy már az első használatkor felmondják a szolgálatot? Tény, kidobtunk az ablakon 3650 forintot!

Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kommentek

Bishop Berry Smith, 2018. december 13.

A nevem Mary Adam, egyedülálló szülő, mielőtt a férjem meghalt, így annyi adósságot hagyot...

Telefonok a szervizben

Luis Roland, 2018. december 12.

Az én nevem Luis Roland, van egy kedves feleségem és 3 gyerekem. egy héttel ezelőtt kétségbee...

Virágzik a használtcikk-kereskedelem

Debaets Balsiger, 2018. december 11.

Sürgős hitelt szeretne? Üzleti vagy igazán hitelet szeretne
autóhitel
jelzálog h...

Telefonok a szervizben

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...
Pharrell Williams Pharrell Williams Pharrell Williamst választotta idén az év divatikonjának az Amerikai Divattervezők Tanácsa...
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés