Kétes áruk

Szavazás

Árgép - Keresd a legolcsóbbat!



Kövesd a Fogyasztókat a twitteren!
Fogyasztók.hu RSS

Hasznos linkek

Fogyasztók, 2007. szeptember 28. - péntek 16:59
Címkék: internet, fogyasztóvédelem
Betűméret növelésBetűméret csökkentésKüldés e-mailbenNyomtatás

Hasznos linkek ábécérenben


Szóljon hozzá:

 

Név:

Kötelező

E-mail:

Kötelező, nem jelenik meg

Hozzászólás:
Milyen nap van ma (pl: hétfő)?

Kiss Gabi, 2013. október 09. - szerda 18:12

Szárazbabot vásároltam, származási hely helyett ez volt olvasható. "származási hely kódja EHT " ki tudja mi lehet ez?

Ditty, 2012. november 23. - péntek 15:03

Külföldön élő gyermekemnek küldtem 2011 karácsony előtt csomagot,csomagszállító céggel, az autót feltörték és a csomag eltünt.Semmilyen kártérítést nem kaptam a cég nem áll velem szóba (békéltető testület már nem foglalkozik vele mert időközben végelszámolták. Ők biztosan kaptak kártérítést de az én káromat senki nem térítette meg. Hol jelenthetem fel a céget, illetve a volt tulajdonost?Ugye azért nem kell fizetni? Egy szegény nagymama számára ez már elvi kérdés,tönkretették a 2011-es karácsonyunkat és nevetnek a markukba.

wimmer jozsefne, 2012. július 21. - szombat 20:37

Azokhoz szeretnék csatlakozni, akiket becsaptak az aranyer kezeles termeszetesen, kb. 50ml.-es kenocsfelevel, 5200,-ért, csak kesobb,miutan megrendeltem mar, akkor véltlenul olvastam itt a forumon, hogy inkabb art, mint hasznak, amint megerkezett ki is dobtam az 5200,-at es a kenocsfelet is. Nem mertem hasznalni. Jo tanulsag volt.Pedig 100 %-os garanciat és visszafizetest igertek, de meg probaltam az e-mail cimen elerni oket, a meadott cim nem is letezik. !!!!!!!!!

János, 2012. július 14. - szombat 10:16

Velem egy pozitív dolog történt! Rendeltem interneten napkollektor tömítést. A mérete nem lett megfelelő. A napkollektoros cég http://tokyosolar.hu kérdezés nélkül azonnal visszavásárolta, sőt még a kiküldés díját is visszafizette. Ilyen is!

magicdeer, 2012. április 27. - péntek 13:45

http://ivik.hu/ Internetes Vélemény-információs Központ Az ivik.hu egy minősítő központ, melynek tartalmát az értékeléseitek és hozzászólásaitok alkotják. Oldalunkon véleményeket, minősítéseket írhatsz és olvashatsz üzletekről, vállalatokról, intézményekről és szervezetekről. Célunk, hogy tapasztalataitok alapján a lehető legtöbb piaci szereplő minősítést kapjon. Küldetésünk, hogy az itt található információkkal segítséget nyújtsunk egy hétköznapi vásárlás, szakember, iskola és orvos választás vagy egy üzleti döntés meghozatala előtt. Szeretnénk kiemelni azokat, akik véleményeitek alapján szolgáltatásukkal, kínálatukkal és magatartásukkal megérdemlik azt, és kiszűrni mindenkit, aki etikátlanul, megbízhatatlanul, embereket megtévesztő vagy megkárosító módon működik. Az ivik-en, ajánlati listánkat a megadott kereséséi szempontok figyelembevételével, a beérkezett vélemények, minősítések által kialakított sorrendben jelenítjük meg. Első helyen a legpozitívabb, míg az utolsón a legnegatívabb szereplő található. Segítsd törekvéseinket, írd meg tapasztalataidat és minősíts! www.ivik.hu

Rembeczki László, 2012. március 20. - kedd 14:30

Kedves Uram/Hölgyem! Azzal az egyszerű,de annál sűrűbb problémámmal fordulok Önhöz:mért nem lehet egy Coop boltban 10 dkg felvágottat kapni,ha annyit kér az ember fia? A probléma a következő:a megmaradt kb.20 dkg parizerből nem vágnak le 10-et,mert a maradékot nem tudják eladni!! Kérdeztem mi újság a visszaárúval azt mondták náluk nincs olyan!!!!!!!!!!Ezért inkább megkezdenek egy bontatlan rudat.Úgy gondolom Ők vannak a vevőért és nem fordítva!! Válaszát előre is köszönöm.

Nagy, 2011. december 01. - csütörtök 20:35

Tisztelt Molnár Sándor! Még azt is tanácsolnám Önnek,hogy a bizonyítás kedvéért vagy nyomtassa ki a reklámoldalt az internetről vagy mentse le pendrive-ra,vagy cd-re.Az ilyen cégek képesek levenni a saját reklámjukat,ha probléma van.

Nagy, 2011. december 01. - csütörtök 20:31

Kedves Molnár Sándor! Azt tanácsolnám Önnek,hogy keresse meg az Önökhöz tartozó illetékes Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséget.Mondja el neki személyesen,hogy mi a panasza.Csak ők tudnak Önöknek segíteni.Ez egy fórum,itt legfeljebb jó tanácsot tudunk adni egymásnak.Ők tudnak intézkedni is Önnek!Remélem tudtam segíteni Csepeli Fogyasztóvédelmi Egyesület Az egyesület legfontosabb céljai - a fogyasztói érdekek képviselete a jogalkotásban és az alternatív vitarendezési fórumokon - közérdekű keresetek kezdeményezése a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot vagy szerződéses feltételeket alkalmazó közszolgáltatók ellen, a fogyasztók széles körét érintő ügyekben - a fogyasztók képviselete a helyi önkormányzati rendeletek megalkotásánál, a hatósági árak megállapításánál és a békéltető testületi eljárásoknál Kapcsolattartó: Sándor József Elérhetőségek: Cím: 1211 Budapest, Petz F. u. 8. Telefonszám: 425-4507

Molnár Sándor, 2011. december 01. - csütörtök 14:52

Tisztelt Fogyasztók! A problémám,hogy a Retz bútor csepeli üzletében vásároltunk teljes vételár mellett egy akciós bútort 2011.10.22.én és utólag tudtuk meg,hogy a cég felszámolás alatt van.Visszamentünk az üzletbe természetesen a pénzt nem adták vissza,hogy majd biztos megkapjuk a bútort.Kértük,hogy az üzletben lévő darabot adják oda,azt nem lehet mert mintadarab.Pár napra rá megjelent a cég honlapján egy reklám ezzel a szöveggel: http://www.butor-konyha-dekor.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=617&Itemid=133 Az 70%-os akció kizárólag az azonnal elvihető összes raktárkészletre és árukészletre vonatkozik. Az akció időtartalma: 2011.november 16-30. MEGHOSSZABÍTVA Feleségem visszament az üzletbe és közölte vele az üzletvezető,hogy ez a hirdetés csak a hibás árukra vonatkozik.Ugyanis azt a bútort amit nekünk nem adtak oda mert mintadarab azt árulják most leértékelve.Nagyon félünk,hogy se bútort se pénzt nem kapunk.Tehetetlenek vagyunk.Írtam a panaszfal oldalra és megkérdeztem,hogy a hirdetéssel kapcsolatban kinek van igaza,hogy nem csak a hibás bútorokra vonatkozik a kiárusítás és közölték az üzletvezető nem mondott igazat.Ezek után már nem tudunk mit csinálni pillanatnyilag.A bútor ott van ki van fizetve és nem adják oda.70 évesen nem tudok oda állni "verekedni". Kérem ha tudnak adjanak tanácsot. Köszönöm.

Tóth Balázs, 2011. november 02. - szerda 11:05

Tóth Balázs vagyok az a gondom lenne, hogy 2011 szept. 30.-án az autómat a S.A.P Leasing (Tordai Csaba ) lakásunkról elvitte az autót azokkal az igéretekkel, hogyha október 10-11.-éig kifizetjük a tartozásunkat akkor 1 órán belül vissza kaphatjuk az autónkat de azóta minden de minden érthetetlen amit művel az erste leasing velünk . Mi nem mondtunk le az autóról és a mai napon kaptunk egy levelet hogy az autót elkezték értékesíteni pedig a hátralékunkat kifizettük a bankban a főpénztárban.Utánna kaptam egy levelet a banktól, hogy felmondta a szerződésem és fizessek 1 600 000 ft-ot egyösszegben.Másnap telefonon beszéltünk egy ügyintézővel ő megnyugtatott,hogy ezt a levelet tekintsük semmisnek. Pár nap múlva kaptunk egy email-t ha befizetek 307 000 ft-ot 2011 nov. 14-ig akkor szerződés módosítással visszakaphatom az autómat.2011.nov 02-án ismét kaptam egy levelet a banktól , hogy 2011.10.27-től az autómat elkezdték értékesíteni és a hátralékom amit ki kell fizetnem 875 128 ft . kérem önöket hogy ebben a káoszban segitsenek tisztán látni, hogy végül is mit tudok tenni még az ügy érdekében, hogy visszakapjam az autómat.


1 2

Kommentek

john, 2014. december 19.

üdvözlet, van szüksége a kölcsönt fizeti ki a számlákat, vagy megoldani bármilyen pénzügy...

Ki ad hitelt a BAR-listásoknak?

Matus László, 2014. december 19.

Ha tavasz óta nem rendezte, és nem járt utána- akkor már ne is haragudjon- megérdemli!...

Kikapcsolási moratóriumot hirdet a Démász

Bódán Zsolt, 2014. december 18.

Mi december 17-én arra mentünk haza két kisgyerekkel, hogy nincs áram a lakásunkban. Érdekes h...

Kikapcsolási moratóriumot hirdet a Démász

digibiz.hu
Keleti és nyugati online óriások Szófiában Keleti és nyugati online óriások Szófiában Október 26-27-án rendezték meg a WebIt Expo nevű innovációs kiállítást,...

Feljelentő

1222, 2012-10-12 13:41:00+02

"Marianna házat vásárolt, ám a gázszolgáltató addig nem hajlandó visszakapcsolni a szolgáltatást, míg az előző tulajdonos által felhalmozott tartozást ki nem egyenlíti. "

Kifizettetné a volt lakó gáztartozását az új tulajjal a szolgáltató

1222, 2012-10-03 17:31:00+02

"Miklóst is felkeresték az egyik közműszolgáltató munkatársai, hogy lecseréljék mérőóráját. A történetet nyilván önök is kitalálták: sérülést találtak a mérőn, majd érkezett a több százezres csekk. "

Sérült plombát találtak, feljelentették áramlopásért

0, 2012-09-28 15:51:00+02

"Viktor úgy véli, felfedezett egy kereskedői trükköt, ami a vásárlók árérzékenységére és egyben felületes vásárlási szokásaira épít. Ön találkozott már hasonlóval?"

Árcímkés megtévesztés a hiperekben
Taxidermia Taxidermia Egyre növekszik a kitömött vadállatok iránti kereslet a kínai gazdagok körében
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés